SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Nee goed zoeken dan.quote:
UP Hernández - UP Vela is echt een geniale tandem. Ik heb 10 wedstrijden met hun gespeeld, 10 keer winst en in alle wedstrijden hebben ze allebei minimaal 1 keer gescoord.quote:
FOEIquote:
Werkt altijd goed ja. Laatste wat je (imo) moet doen is dan zelf verdedigend gaan spelen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:22 schreef poker4lifee het volgende:
weer iemand die bij 2-0 achter op full attacking ging spelen en ik dik onder druk kwam en er maar niet uit kwam.
toen zelf op full attacking= ik weer rustig de wedstrijd domineren
lol, ja klopt dan lever je gewoon steeds de bal weer in omdat er niemand vrij staatquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Werkt altijd goed ja. Laatste wat je (imo) moet doen is dan zelf verdedigend gaan spelen.
[ afbeelding ]
De LM CAM en RM zijn imo zonde omdat Vela en Hernandez geen link nodig hebben. Kan je daar niet beter een ander trio doen?quote:
We hebben al een paar dagen geen transfers gehad en dan komen ze met maar 24 transfers. Maar er zitten nog wel een paar leuke tussen, hopelijk komen er vandaag nog meerquote:
Nee dat kan niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
De LM CAM en RM zijn imo zonde omdat Vela en Hernandez geen link nodig hebben. Kan je daar niet beter een ander trio doen?
Edit: bijv een BPL CAM waardoor de opties op RM en LM veel beter worden.![]()
Idd ik vond hem ook erg goed, rendeerde niet erg goed bij mij maar hij speelde ontzettend fijnquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:49 schreef poker4lifee het volgende:
kom je de 50e minuut 2-0 achter tegen 100 chem team, had al bijna opgegeven. win ik met 2-4![]()
Gomis echt een eindbaas
Waarom zeg je erbij dat het een 100 chem team was? Dat is meestal toch wel het geval?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:49 schreef poker4lifee het volgende:
kom je de 50e minuut 2-0 achter tegen 100 chem team, had al bijna opgegeven. win ik met 2-4![]()
Gomis echt een eindbaas
Hij klikt altijd iedereen weg met 60+ chemquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zeg je erbij dat het een 100 chem team was? Dat is meestal toch wel het geval?
true, onnodig jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zeg je erbij dat het een 100 chem team was? Dat is meestal toch wel het geval?
ja ik moet er ook wel een beetje aan wennen maar z'n loopacties zijn gelukkig ook erg goedquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Idd ik vond hem ook erg goed, rendeerde niet erg goed bij mij maar hij speelde ontzettend fijn
que?quote:
Geen 1 waarmee ik een team wil.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
We hebben al een paar dagen geen transfers gehad en dan komen ze met maar 24 transfers. Maar er zitten nog wel een paar leuke tussen, hopelijk komen er vandaag nog meer
Mwah, vooral spelers waardoor nieuwe teams/hybrids kunnen. LM's naar CF ofzo, of een nieuwe nationaliteit in een competitie.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op wat voor transfers hoop jij dan? Ik krijg nu ook net een transfer in een pack: Singh
Ja, er zijn weinig veranderingen. Brienza is nu wel een LM, hij heeft 4* skills en 4* weak footquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mwah, vooral spelers waardoor nieuwe teams/hybrids kunnen. LM's naar CF ofzo, of een nieuwe nationaliteit in een competitie.
Ja, maar hij is bijna niks waardquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Dark, was hij niet getransferd?
Balenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, er zijn weinig veranderingen. Brienza is nu wel een LM, hij heeft 4* skills en 4* weak foot
[..]
Ja, maar hij is bijna niks waard
Had het gezien ja, alleen LM's gebruik ik nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, er zijn weinig veranderingen. Brienza is nu wel een LM, hij heeft 4* skills en 4* weak foot
[..]
Ja, maar hij is bijna niks waard
Er staat 1 voor 650c en daarna is de goedkoopste BIN 1.5k. Dus hij is nog wel iets waard maar niet veel.quote:
Le Carrick is CMquote:
Ga dan verder met GTAquote:
Jij had hem voor minder gekochtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
Kan iemand deze van mij kopen? Dan maak je me heel blij
[ afbeelding ]
Neequote:
Als CM is hij gewoon geen zak waard, daarom kon je hem zo goedkoop oppikkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
Kan iemand deze van mij kopen? Dan maak je me heel blij
[ afbeelding ]
Een eet-date die gozer weer? Of dit keer een dagje geen date voor Mathijs?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:58 schreef Thorb het volgende:
Ben wel benieuwd waar Mathijs is gaan eten want hij is al 2 uur weg
Ik denk dat hij van zijn moeder moest stoppen met GTA omdat hij agressief werd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een eet-date die gozer weer? Of dit keer een dagje geen date voor Mathijs?
30 Interceptionsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als CM is hij gewoon geen zak waard, daarom kon je hem zo goedkoop oppikken
Qua stats is het nog niet eens zo verkeerd voor een CM though, maar toch.
klopt. Ik kocht alleen om hem met een beetje winst te verkopenquote:
Nou dat was dan lekker domquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
klopt. Ik kocht alleen om hem met een beetje winst te verkopen.
Geen zin om hem op te zoeken, maar op basis van de kaartstats kan het nog wel..betere DEF dan veel CAMs en aardige passing. Genoeg betere opties uiteraard in die league.quote:
Ik heb wel eens een Oduro CM voor 2k gekocht en voor 5k ofzo verkocht ondanks zijn 38 passingquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als CM is hij gewoon geen zak waard, daarom kon je hem zo goedkoop oppikken
Qua stats is het nog niet eens zo verkeerd voor een CM though, maar toch.
Met zo'n kutspeler op je middenveld wordt je helemaal weggecounterdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen zin om hem op te zoeken, maar op basis van de kaartstats kan het nog wel..betere DEF dan veel CAMs en aardige passing. Genoeg betere opties uiteraard in die league.
Hangt van de rest van je middenveld en je back af natuurlijk. Ik speel ook met RVP op het middenveld, loopt als een treinquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Met zo'n kutspeler op je middenveld wordt je helemaal weggecounterd
Je bent gewoonquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:08 schreef Rijst het volgende:
Silva en Valencia kopen en ik ben klaaaar
[ afbeelding ]
Deze moest er nog bijquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:08 schreef vandermar het volgende:
TOTY Beckerman is veel te duur
Kan iemand mij helpen met een leuk zilver goud team? Bronze mogen ook erin!
Pukki is de enige vereiste qua spelers.
Team moet voldoen aan:
Hybrid
CB's minimaal 75 pace
LM en RM minimaal 4* skills en 75 pace
CAM 4* skills of meer
Zijn shootingquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
IF Pukki stats vallen best mee tegenover de prijs
écht een kut teamquote:
Waarom altijd Holst neerzetten? lolquote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom altijd Holst neerzetten? lol
Kan je ook open laten
Italiaanse CDM uit serie B op LCDM en een kameroener RCDM uit russische competitie die speelt bij Grozny of een Italiaanse CDM uit Russia ligaquote:
Lees de post eensquote:
Gewoon, omdat Holst Holst isquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom altijd Holst neerzetten? lol
Kan je ook open laten
Nou, dan heb je je antwoordquote:
Volgens mij heeft nooit iemand met hem gespeeld hierquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon, omdat Holst Holst isVolgens mij was ik de eerste die dat deed
jazeker.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:19 schreef vandermar het volgende:
Doen beide Gasol broers mee bij Spanje?
Jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:19 schreef vandermar het volgende:
Ja!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:19 schreef vandermar het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:19 schreef vandermar het volgende:
quote:NOS geeft app vrij om live sport te kijken via PlayStation 3
Door Paul Hulsebosch, dinsdag 31 juli 2012 14:11, views: 7.897
De NOS heeft een nieuwe versie van zijn Sport App voor de Playstation 3 vrijgegeven. Met de app is het mogelijk om live sport te kijken via console, waaronder de Olympische Spelen. Ook gemiste uitzendingen kunnen bekeken worden via de app.
De NOS had al langer een app voor de PlayStation 3. Daarmee waren alleen herhalingen te bekijken, en geen livestreams. Met de nieuwe app is via een PlayStation 3 nu wel een livestream te bekijken van de NOS Sport-uitzendingen. Zo zijn de via de app de Olympische Spelen in Londen te volgen. Als extra is de medaillespiegel van de OS te bekijken.
Ook bij andere evenementen wil de omroep extra informatie bieden via de app, zoals statistieken van toernooien en wedstrijden. Via de app, een download van 33MB, kunnen bovendien eerder uitgezonden uitzendingen teruggekeken worden, zo stelt de NOS.
Burn xboxquote:
Want je kan geen OS op de TV kijken waar je dan je PS3 op hebt aangeslotenquote:
Lezen, een vak apart.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Want je kan geen OS op de TV kijken waar je dan je PS3 op hebt aangesloten!!
Nouja toch weer watquote:
Met de nieuwe app is via een PlayStation 3 nu wel een livestream te bekijken van de NOS Sport-uitzendingen. Zo zijn de via de app de Olympische Spelen in Londen te volgenquote:
Maken ze ook wel..30% ofzo, maar het kan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Al die Feyenoorders op twitter die denken dat ze een kans maken tegen Dynamo
En daar eindigt de post natuurlijk!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Met de nieuwe app is via een PlayStation 3 nu wel een livestream te bekijken van de NOS Sport-uitzendingen. Zo zijn de via de app de Olympische Spelen in Londen te volgen
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Al die Feyenoorders op twitter die denken dat ze een kans maken tegen Dynamo
Ik heb er geen een gezien die dat dacht, alleen dat ze kans maakten als RM werd verslagen en OL niet al te hard won.quote:
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En daar eindigt de post natuurlijk!
Maarja, waar was Feyenoord toen?quote:
Achter neef van mijn moeder!quote:
Niet in de 2e ronde, en weet je wie ook niet in de 2e ronde zat?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Maarja, waar was Feyenoord toen?
Ajax mocht verliezen en dan waren ze door hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik heb er geen een gezien die dat dacht, alleen dat ze kans maakten als RM werd verslagen en OL niet al te hard won.
Ajax stond er zo goed als zeker in natuurlijk als ze zelf niet te dik zouden verliezen icm een hele ruime overwinning van OL. Dat zij hem dan fixen en met 6 goals verschil winnen..tja..Zoiets maak je eens in de 20 jaar mee.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik heb er geen een gezien die dat dacht, alleen dat ze kans maakten als RM werd verslagen en OL niet al te hard won.
Niet in het toernooi.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet in de 2e ronde, en weet je wie ook niet in de 2e ronde zat?
[..]
Ajax mocht verliezen en dan waren ze door hoorajax had helemaal niet hoeven winnen of gelijkspelen.
Spelen gewoon KNVB Beker hoor!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Niet in het toernooi.
In geen enkel toernooi!
En Dinamo Zagreb zat ook niet in de 2e ronde.
Ja toch?quote:
zozoquote:
Verdedigende CDM's ...quote:
?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Zal ik TOTY De Rosario kopen voor 25kben bang dat ie nog gaat dalen na dat MLS toernooi.
Fuck it ik doe het gewoonquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Angst is een slechte raadgever. Meer zeg ik niet.
Ik probeer wel watquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:39 schreef vandermar het volgende:
Kan iemand mij dan helpen ipv alleen te lopen schreeuwen kutteam kutteamschiet ook niet veel op. Jullie weten ook wel dat ik veel waarde hecht aan jullie mening.
Pukki moet sowieso in de spits
300K budget 3-5-2 formatie
Hybrid
CB's minimaal 75 pace
CAM 4* skills of meer
IF Pukki - TOTY/IF Huntelaarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:39 schreef vandermar het volgende:
Kan iemand mij dan helpen ipv alleen te lopen schreeuwen kutteam kutteamschiet ook niet veel op. Jullie weten ook wel dat ik veel waarde hecht aan jullie mening.
Pukki moet sowieso in de spits
300K budget 3-5-2 formatie
Hybrid
CB's minimaal 75 pace
CAM 4* skills of meer
Neequote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
IF Pukki - TOTY/IF Huntelaar
rest Brazilianen
Dat zei je nietquote:
Welquote:
Ja die allereerste post boeit me geen reet als je net 5 minuten geleden iets anders zegtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Welkijk mijn allereerste post hierover. Pagina 5 ofzo of 4
budget?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik kan geen leuk team met SIF Guidetti verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |