SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Nee goed zoeken dan.quote:
UP Hernández - UP Vela is echt een geniale tandem. Ik heb 10 wedstrijden met hun gespeeld, 10 keer winst en in alle wedstrijden hebben ze allebei minimaal 1 keer gescoord.quote:
FOEIquote:
Werkt altijd goed ja. Laatste wat je (imo) moet doen is dan zelf verdedigend gaan spelen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:22 schreef poker4lifee het volgende:
weer iemand die bij 2-0 achter op full attacking ging spelen en ik dik onder druk kwam en er maar niet uit kwam.
toen zelf op full attacking= ik weer rustig de wedstrijd domineren
lol, ja klopt dan lever je gewoon steeds de bal weer in omdat er niemand vrij staatquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Werkt altijd goed ja. Laatste wat je (imo) moet doen is dan zelf verdedigend gaan spelen.
[ afbeelding ]
De LM CAM en RM zijn imo zonde omdat Vela en Hernandez geen link nodig hebben. Kan je daar niet beter een ander trio doen?quote:
We hebben al een paar dagen geen transfers gehad en dan komen ze met maar 24 transfers. Maar er zitten nog wel een paar leuke tussen, hopelijk komen er vandaag nog meerquote:
Nee dat kan niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
De LM CAM en RM zijn imo zonde omdat Vela en Hernandez geen link nodig hebben. Kan je daar niet beter een ander trio doen?
Edit: bijv een BPL CAM waardoor de opties op RM en LM veel beter worden.![]()
Idd ik vond hem ook erg goed, rendeerde niet erg goed bij mij maar hij speelde ontzettend fijnquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:49 schreef poker4lifee het volgende:
kom je de 50e minuut 2-0 achter tegen 100 chem team, had al bijna opgegeven. win ik met 2-4![]()
Gomis echt een eindbaas
Waarom zeg je erbij dat het een 100 chem team was? Dat is meestal toch wel het geval?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:49 schreef poker4lifee het volgende:
kom je de 50e minuut 2-0 achter tegen 100 chem team, had al bijna opgegeven. win ik met 2-4![]()
Gomis echt een eindbaas
Hij klikt altijd iedereen weg met 60+ chemquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zeg je erbij dat het een 100 chem team was? Dat is meestal toch wel het geval?
true, onnodig jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zeg je erbij dat het een 100 chem team was? Dat is meestal toch wel het geval?
ja ik moet er ook wel een beetje aan wennen maar z'n loopacties zijn gelukkig ook erg goedquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Idd ik vond hem ook erg goed, rendeerde niet erg goed bij mij maar hij speelde ontzettend fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |