Ga dan verder met GTAquote:
Jij had hem voor minder gekochtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
Kan iemand deze van mij kopen? Dan maak je me heel blij
[ afbeelding ]
Neequote:
Als CM is hij gewoon geen zak waard, daarom kon je hem zo goedkoop oppikkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
Kan iemand deze van mij kopen? Dan maak je me heel blij
[ afbeelding ]
Een eet-date die gozer weer? Of dit keer een dagje geen date voor Mathijs?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:58 schreef Thorb het volgende:
Ben wel benieuwd waar Mathijs is gaan eten want hij is al 2 uur weg
Ik denk dat hij van zijn moeder moest stoppen met GTA omdat hij agressief werd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een eet-date die gozer weer? Of dit keer een dagje geen date voor Mathijs?
30 Interceptionsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als CM is hij gewoon geen zak waard, daarom kon je hem zo goedkoop oppikken
Qua stats is het nog niet eens zo verkeerd voor een CM though, maar toch.
klopt. Ik kocht alleen om hem met een beetje winst te verkopenquote:
Nou dat was dan lekker domquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
klopt. Ik kocht alleen om hem met een beetje winst te verkopen.
Geen zin om hem op te zoeken, maar op basis van de kaartstats kan het nog wel..betere DEF dan veel CAMs en aardige passing. Genoeg betere opties uiteraard in die league.quote:
Ik heb wel eens een Oduro CM voor 2k gekocht en voor 5k ofzo verkocht ondanks zijn 38 passingquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als CM is hij gewoon geen zak waard, daarom kon je hem zo goedkoop oppikken
Qua stats is het nog niet eens zo verkeerd voor een CM though, maar toch.
Met zo'n kutspeler op je middenveld wordt je helemaal weggecounterdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen zin om hem op te zoeken, maar op basis van de kaartstats kan het nog wel..betere DEF dan veel CAMs en aardige passing. Genoeg betere opties uiteraard in die league.
Hangt van de rest van je middenveld en je back af natuurlijk. Ik speel ook met RVP op het middenveld, loopt als een treinquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Met zo'n kutspeler op je middenveld wordt je helemaal weggecounterd
Je bent gewoonquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:08 schreef Rijst het volgende:
Silva en Valencia kopen en ik ben klaaaar
[ afbeelding ]
Deze moest er nog bijquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:08 schreef vandermar het volgende:
TOTY Beckerman is veel te duur
Kan iemand mij helpen met een leuk zilver goud team? Bronze mogen ook erin!
Pukki is de enige vereiste qua spelers.
Team moet voldoen aan:
Hybrid
CB's minimaal 75 pace
LM en RM minimaal 4* skills en 75 pace
CAM 4* skills of meer
Zijn shootingquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
IF Pukki stats vallen best mee tegenover de prijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |