Dit is Mens erger je Nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:47 schreef DJKoster het volgende:
Ik kijk voor het eerst.. Wat is dit voor crap?
Misschien betaalt WNL wel heel goed en word je opgehaald in een limousine.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Daar zitten er weer twee. Waar halen ze die mensen vandaan? Wie wil nu voor 5 minuten als gast aanschuiven om drie zinnen uit te spreken in een programma waar geen hond naar kijkt?
Dit programma heeft meer experts dan kijkers.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Daar zitten er weer twee. Waar halen ze die mensen vandaan? Wie wil nu voor 5 minuten als gast aanschuiven om drie zinnen uit te spreken in een programma waar geen hond naar kijkt?
Of krijg je een handtekening van Jaap de Groot.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
Misschien betaalt WNL wel heel goed en word je opgehaald in een limousine.
En de mannen, de hetero's dan, een kusje van Merel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Of krijg je een handtekening van Jaap de Groot.
Misschien knelde haar BH.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk vind ik dat wij aan het eind van het seizoen van dit programma een vermelding in het programma moeten krijgen als meest trouwe enige kijkers.
Baanwielrennen, goud voor iemand, ik zapte even heel snel (ik denk sprint).quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu wordt er dus zowel op Nederland 1 als op Nederland 3 over de Olympische Spelen geluld. Voor live-sport moeten we naar buitenlandse zenders zappen.
Dat vraag ik me af. DWDD zit niet voor niets op dat tijdstip.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:53 schreef Lemans24 het volgende:
Dat 19:30 - 20:30 prime time is, is misschien ook wel achterhaald. Mensen gaan toch steeds later naar bed, zeker in de zomer.
We mogen wel met naam genoemd worden bij de aftiteling.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk vind ik dat wij aan het eind van het seizoen van dit programma een vermelding in het programma moeten krijgen als meest trouwe kijkers.
En Nederland 2? 10x beter...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu wordt er dus zowel op Nederland 1 als op Nederland 3 over de Olympische Spelen geluld. Voor live-sport moeten we naar buitenlandse zenders zappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |