Nee, die bij de Rai; Seoul Gardenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:40 schreef Sam_Raimi het volgende:
Ga naar de Koreaan in Amstelveen
Kaya
Karel Doormanweg 6
1881 WE Amstelveen
quote:
Het mag best wat kosten hoor, maar ik wil natuurlijk niet voor honderden euros gaan uiteten als 19-jarige Studenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
Vieze gierigaardgewoon je vriendin trakteren op een chique etentje.
Tja. Ik heb er de keren dat ik was er wél van genoten. De pasta's zijn ook lekker.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:00 schreef ukga het volgende:
[..]
echt gezellig vind ik dat niet. Ga dan naar Loetje. Beste biefstuk van amsterdam.
Weet je zeker dat die nog bestaat? Kan hem niet vinden op het web.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee, die bij de Rai; Seoul Garden
2 maanden geleden nog geweest.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:20 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die nog bestaat? Kan hem niet vinden op het web.
Ik zie het, ziet er goed uit. Die in Amstelveen is zo'n "gezellig" restaurant met plastic stoeltjes en een tv prominent in de zaak :-)quote:
Ja vaak ziet het er als een huiskamertje uit maar Korea Garden heeft meer een restaurant-uitstraling. Heb er echt heeerlijk gegeten en je krijgt superveel!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:02 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Ik zie het, ziet er goed uit. Die in Amstelveen is zo'n "gezellig" restaurant met plastic stoeltjes en een tv prominent in de zaak :-)
Het eten is heel goed en betaalbaar.
Ik houd em in de picture, we gaan vaak eten bij de Koreaan altijd lekker en vooral in Azie een "veilige" keuze :-)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja vaak ziet het er als een huiskamertje uit maar Korea Garden heeft meer een restaurant-uitstraling. Heb er echt heeerlijk gegeten en je krijgt superveel!
het eten is zeker lekker. Alleen vind ik de zelfbediening altijd kut.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tja. Ik heb er de keren dat ik was er wél van genoten. De pasta's zijn ook lekker.
Dat kan heul niet, ze bakken die biefstukken in margarinequote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:00 schreef ukga het volgende:
[..]
echt gezellig vind ik dat niet. Ga dan naar Loetje. Beste biefstuk van amsterdam.
van mijn part bakken ze het in motoroliequote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat kan heul niet, ze bakken die biefstukken in margarine
Lees de OP nog eens en let speciaal eens op de datum...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:38 schreef Hagelkaas het volgende:
Hou je van speciaalbieren? Ga dan naar de Zotte, uitstekend eten en een duizelingwekkend assortiment aan speciaalbieren!
Ach, voor de volgende keer zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lees de OP nog eens en let speciaal eens op de datum...
Man daar kan je wel 3x voor gaan eten, tenminste als je geen 3 sterren restaurant uitkiestquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:02 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Het mag best wat kosten hoor, maar ik wil natuurlijk niet voor honderden euros gaan uiteten als 19-jarige Studen
Budget voor 2 man is ongeveer tot 70-80, dat moet toch wel lukken?
dus dit...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Nagenoeg op elke fucking hoek. Zo duur is Amsterdam ook weer niet.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:09 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ach, voor de volgende keer zullen we maar zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |