Ik zie het, ziet er goed uit. Die in Amstelveen is zo'n "gezellig" restaurant met plastic stoeltjes en een tv prominent in de zaak :-)quote:
Ja vaak ziet het er als een huiskamertje uit maar Korea Garden heeft meer een restaurant-uitstraling. Heb er echt heeerlijk gegeten en je krijgt superveel!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:02 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Ik zie het, ziet er goed uit. Die in Amstelveen is zo'n "gezellig" restaurant met plastic stoeltjes en een tv prominent in de zaak :-)
Het eten is heel goed en betaalbaar.
Ik houd em in de picture, we gaan vaak eten bij de Koreaan altijd lekker en vooral in Azie een "veilige" keuze :-)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja vaak ziet het er als een huiskamertje uit maar Korea Garden heeft meer een restaurant-uitstraling. Heb er echt heeerlijk gegeten en je krijgt superveel!
het eten is zeker lekker. Alleen vind ik de zelfbediening altijd kut.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tja. Ik heb er de keren dat ik was er wél van genoten. De pasta's zijn ook lekker.
Dat kan heul niet, ze bakken die biefstukken in margarinequote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:00 schreef ukga het volgende:
[..]
echt gezellig vind ik dat niet. Ga dan naar Loetje. Beste biefstuk van amsterdam.
van mijn part bakken ze het in motoroliequote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat kan heul niet, ze bakken die biefstukken in margarine
Lees de OP nog eens en let speciaal eens op de datum...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:38 schreef Hagelkaas het volgende:
Hou je van speciaalbieren? Ga dan naar de Zotte, uitstekend eten en een duizelingwekkend assortiment aan speciaalbieren!
Ach, voor de volgende keer zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lees de OP nog eens en let speciaal eens op de datum...
Man daar kan je wel 3x voor gaan eten, tenminste als je geen 3 sterren restaurant uitkiestquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:02 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Het mag best wat kosten hoor, maar ik wil natuurlijk niet voor honderden euros gaan uiteten als 19-jarige Studen
Budget voor 2 man is ongeveer tot 70-80, dat moet toch wel lukken?
dus dit...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Nagenoeg op elke fucking hoek. Zo duur is Amsterdam ook weer niet.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:09 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ach, voor de volgende keer zullen we maar zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |