Nee, die bij de Rai; Seoul Gardenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:40 schreef Sam_Raimi het volgende:
Ga naar de Koreaan in Amstelveen
Kaya
Karel Doormanweg 6
1881 WE Amstelveen
quote:
Het mag best wat kosten hoor, maar ik wil natuurlijk niet voor honderden euros gaan uiteten als 19-jarige Studenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
Vieze gierigaardgewoon je vriendin trakteren op een chique etentje.
Tja. Ik heb er de keren dat ik was er wél van genoten. De pasta's zijn ook lekker.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:00 schreef ukga het volgende:
[..]
echt gezellig vind ik dat niet. Ga dan naar Loetje. Beste biefstuk van amsterdam.
Weet je zeker dat die nog bestaat? Kan hem niet vinden op het web.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee, die bij de Rai; Seoul Garden
2 maanden geleden nog geweest.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:20 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die nog bestaat? Kan hem niet vinden op het web.
Ik zie het, ziet er goed uit. Die in Amstelveen is zo'n "gezellig" restaurant met plastic stoeltjes en een tv prominent in de zaak :-)quote:
Ja vaak ziet het er als een huiskamertje uit maar Korea Garden heeft meer een restaurant-uitstraling. Heb er echt heeerlijk gegeten en je krijgt superveel!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:02 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Ik zie het, ziet er goed uit. Die in Amstelveen is zo'n "gezellig" restaurant met plastic stoeltjes en een tv prominent in de zaak :-)
Het eten is heel goed en betaalbaar.
Ik houd em in de picture, we gaan vaak eten bij de Koreaan altijd lekker en vooral in Azie een "veilige" keuze :-)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja vaak ziet het er als een huiskamertje uit maar Korea Garden heeft meer een restaurant-uitstraling. Heb er echt heeerlijk gegeten en je krijgt superveel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |