Ow, de vaandrig, en na ik recentelijk heb geleerd de deurbel (toch?)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, een man/vrouw met deze op de schouders.
[ afbeelding ]
Dat was inderdaad ook een vereiste.quote:
Nee, de Kornet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, de vaandrig, en na ik recentelijk heb geleerd de deurbel (toch?)
OK, leg mij dan als KuBu uit wat het verschil isquote:
Bereden wapens... Net zoals wmr's, ritmeesters etc.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, leg mij dan als KuBu uit wat het verschil is
Dank je, dit is mij nu duidelijkquote:
Ik kijk liever naar de footballersquote:
Dat kan me gestolen wordenquote:
Gij ninjaquote:
Ja moest even verder zoeken dan mijn neusje lang is.quote:
WTF is sinequote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja moest even verder zoeken dan mijn neusje lang is.
@sine: dat hele 'dont ask, dont tell' is weg?
Sorry moppiequote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:58 schreef -Amber- het volgende:
[..]
WTF is sine. Ja DADT is afgeschaft, Maar Tim is gewoon hetro.
Is een parodie op het vreselijke lied (en nog ergere video) van Kate Perryquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Sorry moppie![]()
Ik geloof je gelijk maar het komt over al 'een beetje gay is oké'
Gaan we dan maar eens bekijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:01 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Is een parodie op het vreselijke lied (en nog ergere video) van Kate Perry
Kende ik ook nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:01 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Is een parodie op het vreselijke lied (en nog ergere video) van Kate Perry
- knip -
quote:
Is nog altijd zo dat vrouwen geen combat functies mogen uitvoeren. Wat mijn inziens achter haalt is. Ik zou enkel een uitzondering maken voor eenheden als bv. de Navy SEALs, Army Special Forces en Rangers, Air Force PJs etc.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:07 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat is er precies gebeurd met vrouwen en geen combat functies?
Ja, I know. TRADOC gaat het waarschijnlijk veranderen voor de verkiezingen van november right? Maar ik doelde op dat filmpje van Kate Perry, lijkt wel alsof ze daar een USMC grunt speelt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:10 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Is nog altijd zo dat vrouwen geen combat functies mogen uitvoeren. Wat mijn inziens achter haalt is. Ik zou enkel een uitzondering maken voor eenheden als bv. de Navy SEALs, Army Special Forces en Rangers, Air Force PJs etc.
USMC staat toch open voor vrouwen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, I know. TRADOC gaat het waarschijnlijk veranderen voor de verkiezingen van november right? Maar ik doelde op dat filmpje van Kate Perry, lijkt wel alsof ze daar een USMC grunt speelt.
Is natuurlijk ook lekker sterk overdreven in het filmpje. Zitten namelijk ook wat zaken in die enkel in bv. BUDS voorkomen, en dus niet bij de normale Marine basic voorkomen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, I know. TRADOC gaat het waarschijnlijk veranderen voor de verkiezingen van november right? Maar ik doelde op dat filmpje van Kate Perry, lijkt wel alsof ze daar een USMC grunt speelt.
Ja de USMC staat open voor vrouwen, maar niet de gevechtsfuncties binnen de USMC.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
USMC staat toch open voor vrouwen?
Ah ok, dacht al.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:12 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook lekker sterk overdreven in het filmpje. Zitten namelijk ook wat zaken in die enkel in bv. BUDS voorkomen, en dus niet bij de normale Marine basic voorkomen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:14 schreef samthegreat5 het volgende:
I have no idea how pointless I am, and I don't even know I'm gonna die!!![]()
Haha :pquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Echt dat zou mijn Mickey kunnen zijn toen ie nog kitten was (en nu nog steeds wel)
Goedenacht Royyyquote:
Nu weer opbokken!quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Je hebt bijna net zo'n erge smaak als ER, bijna.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |