quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:01 schreef Moody het volgende:
Ja is een grap, net als Survival.
Muse heeft over de hele wereld camera's opgehangen om reacties te peilen op de eerste brouwsels van hun nieuwe plaat. Hiervan maken ze een DVD die onderdeel wordt van de limited boxset onder de noemer "We were kidding you".
Geniaal!
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:01 schreef Moody het volgende:
Ja is een grap, net als Survival.
Muse heeft over de hele wereld camera's opgehangen om reacties te peilen op de eerste brouwsels van hun nieuwe plaat. Hiervan maken ze een DVD die onderdeel wordt van de limited boxset onder de noemer "We were kidding you".
Geniaal!
Goddamnit, wat een belachelijke band is het ook. Na Absolution niks fatsoenlijks meer gemaakt.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:10 schreef Bol_Wan het volgende:
Sjeesh, is het zeik-op-Muse week hier?
Die arme jongens doen ook hun best
Het is gewoon het zoveelste Britse hype bandje. Wat mij betreft The Vaccines van 2012.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:40 schreef DeensZweet het volgende:
Spector staat in het voorprogramma van Florence & the Machine (in november ook in Amsterdam) en ze zijn door de BBC geselecteerd als een van de Sounds van 2012. De zanger is een pretentieuze hipster, maar daar moet je niet op letten.
Daar heb je natuurlijk gelijk, maar ik vind het jammer dat je er in Nederland niet veel van hoort. Ik hoor dat toch liever op de radio dan zo'n Flo-rida.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:14 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
Het is gewoon het zoveelste Britse hype bandje. Wat mij betreft The Vaccines van 2012.
Je zult deze jongens nog wel veel gaan horen op 3FM gok ik zo. Maar inderdaad, zenders zoals 538 etc. zullen dit soort dingen niet zo snel laten horen. Ik hoor de laatste tijd wel Of Monsters and Men voorbij komen op Skyradio en 538 overigens. Ik doe een productie baantje waar de hele dag de radio aanstaat dus dan hoor je nog eens watquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:26 schreef DeensZweet het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk gelijk, maar ik vind het jammer dat je er in Nederland niet veel van hoort. Ik hoor dat toch liever op de radio dan zo'n Flo-rida.
Ja, maar Of Monsters and Men is toch een beetje het slappe aftreksel van het succes van Edward Sharpe and the Magnetic Zeros, vind ik dan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:32 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
Je zult deze jongens nog wel veel gaan horen op 3FM gok ik zo. Maar inderdaad, zenders zoals 538 etc. zullen dit soort dingen niet zo snel laten horen. Ik hoor de laatste tijd wel Of Monsters and Men voorbij komen op Skyradio en 538 overigens. Ik doe een productie baantje waar de hele dag de radio aanstaat dus dan hoor je nog eens wat
Origineel zijn ze niet nee, maar ik vind het wel een fijn bandje. Maar veel van die folk bandjes lijken op elkaar, Mumford en Boy and Bear passen ook wel in het rijtje wat dat betreft.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:36 schreef DeensZweet het volgende:
[..]
Ja, maar Of Monsters and Men is toch een beetje het slappe aftreksel van het succes van Edward Sharpe and the Magnetic Zeros, vind ik dan.
Heb je dat niet album van Edward Sharpe beluisterd? Ik van het er namelijk helemaal niet (meer) op lijken. De songs van ESatMZ zijn veel koriger en minder radiovriendelijk dan de liedjes van Of Monsters and Men. Maar nee, origineel zijn ze zeker niet, wel leukquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:36 schreef DeensZweet het volgende:
[..]
Ja, maar Of Monsters and Men is toch een beetje het slappe aftreksel van het succes van Edward Sharpe and the Magnetic Zeros, vind ik dan.
Niuewe Ride? Volgens mij zijn er alleen wat rereleases geweest.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:24 schreef DO2 het volgende:
De nieuwe van Ride is ook 'n aanrader. Maar die staat niet op de luisterpaal.
Lelijke albumhoes, dat dan weer wel.
Mooiquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Na eindeloos geschuif:
https://peopleslist.pitchfork.com/list/b69c2905/
Mooie plaat inderdaad, moet het nog wat vaker gaan luisteren komende tijd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:44 schreef Norrage het volgende:
Voor de folk-liefhebbers:
James Yorkston zijn nieuwe album, heel mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |