Ja, de verkoper ging ook voor When The Pawn. Ik neig zelf echter meer naar Tidal, hoewel ik When The Pawn vaak lekker hard kan draaien, omdat ze dan zo boos zingt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:20 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
When the pawn, met afstand. Hoewel: Extraordinary machine had ook een eind kunnen komen, als de Jon Brion versie was afgemixt. De nieuwe heb ik een tijdje veel gedraaid, en er staan een paar fabelachtige nummers op, maar ik was hem alweer bijna vergeten...
Ohja die kwam niet in mijn RYM overzicht omdat ik die niet eerder gerate hebquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:24 schreef Paardindewei het volgende:
Dat lijstje mist Tame Impala. Samen met Grizzly Bear en Animal Collective de releases waar ik het meest naar uitkijk
Wat een kutband is dat toch ookquote:
Niks interessants voor mij er bijquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:02 schreef Norrage het volgende:
Sowieso, zat ff op RYM te kijken naar opkomende albums en er staat ons nog een hoop leuks te wachten
- Grizzly Bear
- Animal Collective
- The Heavy
- Four Tet
- The Herbaliser
- Mumford & Sons (al ben ik daar zelf geen fan van)
- Mount Eerie (met deel 2 van hun dubbelalbum)
- Bob Dylan
- The XX
- The Killers
- Ben Folds Five
- MuseInteressant
Meest afschuwelijke stukje 'muziek' van 2012. Met afstand.quote:
ja wtf,quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Meest afschuwelijke stukje 'muziek' van 2012. Met afstand.
Ben er zelf niet kapot van, maar wacht eerst maar eens het album af. Misschien is het een eenmalig uitstapjequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
ja wtf,
wat vinden de Muse fans hier zelf van?dit is nog erger dan de carriere-move van Coldplay
Mwah, zo gek is dat toch niet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:37 schreef Paardindewei het volgende:
Ik ben overigens wel benieuwd naar wat jij wel interessant vindt Ranja. Als je in het indie topic zit en dat lijstje bevat werkelijk niets interessants voor is dat toch best apart
van dit lijstje ben ik wel benieuwd naar: Aimee Mann, Dinosaur jr, Cat Power, David Byrne & St Vincent, en ik zal vast ook wel uitproberen van oa Stars, Bat for Lashes en Martha Wainwright.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:33 schreef methodmich het volgende:
Hier zie ik nog wel een aantal mooie releases http://www.velvetmusic.nl/templates/verwacht.php?gt=Ogh&lang=nl :
Leuk nummer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:03 schreef Moody het volgende:
Young Man kom dit jaar ook met een nieuwe plaat.
Fijne single:
Die vorige Ben Folds was wel echt verschrikkelijk, ik hoop dat ie zich hersteltquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:46 schreef Moody het volgende:
Een nieuwe Ben Folds? Wist ik niet. Altijd leuk gevonden, vooral zijn debuutalbum....
En Hiro's Song natuurlijk:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |