Fap fap fap.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:01 schreef Arn0 het volgende:
Veel nieuws te beluisteren dezer dagen: Ook Band Of Horses is gelekt.
Ik heb ze op Pukkelpop gezien, telt dat ook?quote:Op woensdag 5 september 2012 10:51 schreef MaJo het volgende:
Iemand nog naar Of Monsters and Men geweest gisteren? Was erg tof!
Die ken ik niet. Animal Collective ook maar eens beluisteren.quote:
Ga ze zien op IntoTheGreatWideOpen! Wie gaan er hier nog meer?quote:Op woensdag 5 september 2012 10:51 schreef MaJo het volgende:
Iemand nog naar Of Monsters and Men geweest gisteren? Was erg tof!
Ik heb ze op lowlands ook gezien dus ik sta sowieso voorquote:Op woensdag 5 september 2012 11:07 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ik heb ze op Pukkelpop gezien, telt dat ook?
Vquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:52 schreef Norrage het volgende:
Luister de eerste nummers van Grizzly Bear en dat klinkt erg fijn! Maar ik kan niet meer luisteren nu, dus de rest van mijn mening komt volgende week
Die is al een tijdje uit. Binnenkort komt ie wel met zijn tweede plaat van het jaar, op cryptische wijze voorzien van de titel "2".quote:Op woensdag 5 september 2012 12:58 schreef Paardindewei het volgende:
En Mac Demarco komt ook met zijn debuut LP.
Dat was een EPquote:Op woensdag 5 september 2012 18:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die is al een tijdje uit. Binnenkort komt ie wel met zijn tweede plaat van het jaar, op cryptische wijze voorzien van de titel "2".
Ga ik binnenkort eens beluisteren, ben wel benieuwd De single al gehoord, die is op zich wel goed maar geen idee of dat een heel album leuk is.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:49 schreef Norrage het volgende:
Die David Byrne met St. Vincent net geluisterd. Klinkt leuk. origineel zo met een brassband, maar het is wel een vermoeiend album zeg....
Het is wel heel veel blazers....maar wel lekker hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 23:32 schreef ranja het volgende:
[..]
Ga ik binnenkort eens beluisteren, ben wel benieuwd De single al gehoord, die is op zich wel goed maar geen idee of dat een heel album leuk is.
Van Cat Power vind ik een paar nummers wel goed maar zeker niet het hele album.
Dan maakt hij het zichzelf wel heel ingewikkeld. Er is namelijk al een EP met 5 tracks met exact dezelfde naam als de plaat met 12 tracks, en nu zeg jij dat die laatste ook een EP is?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:39 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
Dat was een EP
Misschien wat onduidelijk vanwege de lengte, maar '2' is dus zijn debuut LP
dan heb je een opmerkelijke UI. Howler is ook gewon 2012 toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:12 schreef DeensZweet het volgende:
Het enige album dat tot nu toe -naar mijn mening- in dit jaar stof heeft doen opwaaien is het debuutalbum Holograms van Holograms. Lekkere, met een synthesizer uitgevoerde post-punk uit Stockholm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |