Ik ben het eindelijk eens met Norragequote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:07 schreef Norrage het volgende:
Om moedeloos van te worden want ik vind dat nieuwe Anne album middelmatige cliché pop zoals alle andere Excelsior albums ook klinken.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:00 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik ben het eindelijk eens met Norrage
Gijsbert Kamer...maar het maakt niks uit, ze delen allemaal exact dezelfde mening.quote:
Omdat jij het middelmatig vindt heeft de rest ongelijk?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:07 schreef Norrage het volgende:
Nu weer 5 sterren in de VK voor Anne soldaat. Ik kan het niet meer serieus nemen hè...volgens mij halen ál die Nederlandse voornamelijk Excelsior artiesten 5 sterren. En dan heb ik het niet alleen over de VK maar ook over kockingthehabit, OOR etc...1 grote incest bende gewoon. Ook als je die artiesten zelf volgt prijzen ze elkaar alleen maar de hemel in...
Om moedeloos van te worden want ik vind dat nieuwe Anne album middelmatige cliché pop zoals alle andere Excelsior albums ook klinken.
Maar deze van Anne Soldaat zit ook dicht tegen de 5 sterren aan, misschien was 4 beter geweest ja. Spinvis verdient altijd 5 sterren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:19 schreef Norrage het volgende:
Ik zeg niet dat pitchfork wel goed is. Maar het valt me op dat ALLES dat blaudzun, Moss, Excelsior, Tim Knol of wat dan ook heet de maximale scores krijgt. En de buitenlandse bands bovendien vrijwel nooit!!
Ik ben het ook niet per definitie oneens, Moss vind ik BV vrij goed en destijds alamo race track of spinvis (5 sterren allen) maar het gaat mij erom dat het niet meer geloofwaardig is...het hoeft maar uit het 3voor12/3fm/Excelsior/blokhuis kliekje te komen en het is al 5 sterren...
Pitchfork recensies kloppen inderdaad ook voor geen hout, maar dat is geen incest zover ik weet. Daar geilen ze gewoon op 1 soort muzieksoort
Zeker. Iig die eerste van Tim, die andere was er 4. En als ze al geen 5 sterren krijgen dan wel voor het concertverslag later (om het goed te makenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar deze van Anne Soldaat zit ook dicht tegen de 5 sterren aan, misschien was 4 beter geweest ja. Spinvis verdient altijd 5 sterren.Weet je zeker dat Moss en Tim Knol ook 5 sterren hebben gehaald?
Nou deel ik je sentiment wel aangaande de Volkskrant, maar dat laatste is simpelweg niet waarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zeker. Iig die eerste van Tim, die andere was er 4. En als ze al geen 5 sterren krijgen dan wel voor het concertverslag later (om het goed te maken)
Je moet voor de grap kickingthehabit eens bekijken en hun triple AAA lijst. 90% Nederlandse bandjes
Ok 90% misschien overdreven. Maar er was een streak van 7 (ongeveer!) Nederlandse aaa noteringen op rij geloof ik, met de nodige kritiek in de reacties. Heb die discussie uitvoerig gevolgd en is eigenlijk waar ik nu ook op inhaak hier.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:42 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Nou deel ik je sentiment wel aangaande de Volkskrant, maar dat laatste is simpelweg niet waar
Ah ja dat klopt wel, er waren een paar achter elkaar, maar als je het door de jaren heen bekijkt lijken de Nederlandse albums me niet opvallend veel aanwezig. Maar het echt serieus nemen van blog heb ik al een tijdje terug afgezworen. Achter KTH zitten ook maar een paar mensen, net als Volkskrant. Pitchfork is wel weer wat groter en daarom toonaangevender, maar het blijven enkel meningen (open deur natuurlijk, maar zeker in het geval van 'liefhebbers-blogs' geloof ik prima dat ze het ook echt goeie platen vinden).quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ok 90% misschien overdreven. Maar er was een streak van 7 (ongeveer!) Nederlandse aaa noteringen op rij geloof ik, met de nodige kritiek in de reacties. Heb die discussie uitvoerig gevolgd en is eigenlijk waar ik nu ook op inhaak hier.
Dat is toch bij alle artiesten zo?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:01 schreef ranja het volgende:
Je kunt Martha Wainwright steunen door items te kopen, waaronder haar nieuwe album.
Via pledge: http://www.pledgemusic.com/artists/marthawainwright
Ja maar bij pledge kun je ook posters en telefoongesprekken en gitaren of wat een artiest maar aanbied kopen.quote:
Hij is echt verdomd lekker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:16 schreef Paardindewei het volgende:
De nieuwe Grizzly Bear plaat is weer prachtig zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |