abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juli 2012 @ 22:28:56 #1
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114871919

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O*

SPOILER: Motivatie van FOK!kers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_114871948
Over 12 uur krijg ik hopelijk mijn horloge O+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_114871966
Ieeeeuwwwwwww vrouwen :r tmi!
pi_114871984
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:28 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Of te hard
Zou kunnen, maar heb er nooit eerder last van gehad.
pi_114872078
quote:
10s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:29 schreef Nero22 het volgende:
Over 12 uur krijg ik hopelijk mijn horloge O+
Welk type?
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_114872115
ik heb wel meer last van 1 kuit. ik heb wel lengteverschil in mijn benen.

misschien ook een oorzaak bij jou?
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_114872214
quote:
99s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:31 schreef Griebus het volgende:

[..]

Welk type?
Nike+ Sportwatch GPS (Powered by TomTom)
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_114872447
Wat voor bh's dragen jullie trouwens dat het icm met een hardslagband tot bloedens toe kapot gaat?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  maandag 30 juli 2012 @ 22:37:18 #9
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114872534
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat voor bh's dragen jullie trouwens dat het icm met een hardslagband tot bloedens toe kapot gaat?
Daarvoor hoef je niet eens een hartslagband te hebben hoor.
Schaafplek tussen m'n borsten door sportbh: check -O-
pi_114872689
Met m'n gewone liverabh van 15 euro nergens last van *)
Ja doei.
pi_114872699
quote:
10s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:33 schreef Nero22 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Da's een hele mooie inderdaad. Ben ook aan het kijken voor een horloge, waarom heb je voor deze gekozen en niet voor Garmin of Polar?
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_114872790
quote:
7s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:37 schreef Yuki het volgende:

[..]

Daarvoor hoef je niet eens een hartslagband te hebben hoor.
Schaafplek tussen m'n borsten door sportbh: check -O-
Echt nog nooit last van gehad en heb dan ook niet echt een kleine cup ofzo.
Maar ik draag of een sportbh die geen naden heeft of een bh met daarover heen een kort strak sporttopje. Mijn boobs bewegen iig nooit tijdens het hardlopen :D zodra ik thuis kom moet dat ook meteen uit haha
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_114872812
Ik las vandaag in de folders een horloge bij Aldi! voor 20 euro, hartslag/tijd, en volgens mij ook afstand..

Is het wat, of is zo duurdere beter? ;)
  maandag 30 juli 2012 @ 22:42:38 #14
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114872938
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Echt nog nooit last van gehad en heb dan ook niet echt een kleine cup ofzo.
Maar ik draag of een sportbh die geen naden heeft of een bh met daarover heen een kort strak sporttopje. Mijn boobs bewegen iig nooit tijdens het hardlopen :D zodra ik thuis kom moet dat ook meteen uit haha
Ik heb een minicup maar heb een sportbh nodig omdat het met m'n gewone bh's te veel bounce't. Om een of andere reden is het sinds een weekje of 3 mis. Hiervoor nooit problemen gehad met deze bh, was er juist heel blij mee... Maar misschien door langere inspanning, meer zweet en iets minder vet wat meer schuren ofzo? :?
pi_114873057
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:40 schreef Toverbal0 het volgende:
Ik las vandaag in de folders een horloge bij Aldi! voor 20 euro, hartslag/tijd, en volgens mij ook afstand..

Tsja, afstand gaat dan met een stappenteller, maar hartslag is prima. Ligt er maar net aan wat je wilt en wat je budget is. Als je gewoon wat goedkoops wilt om mee te beginnen kan 't prima werken. Als aanvulling kun je altijd nog op mapmyrun of afstandmeten.nl je route narekenen voor een nauwkeuriger beeld van je afstand, tijd en dus snelheid :)
Ja doei.
pi_114873072
quote:

Werkt prima als je tijdens je lopen even je hartslag ongeveer wil weten. Minder nauwkeurig wel dan Polar of Garmin (daar betaal je voor immers). Het is compleet useless voor analyse achteraf.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_114873090
quote:
99s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:39 schreef Griebus het volgende:

[..]

Da's een hele mooie inderdaad. Ben ook aan het kijken voor een horloge, waarom heb je voor deze gekozen en niet voor Garmin of Polar?
Garmin was me te duur (ik vind een hartslagmeter nog niet écht nodig) en ik moet eerlijk zijn dat ik niet naar een Polar heb gekeken, wat in feite ook een HRM is (eens gehoord dat ik daarvoor weer een extern GPS-ding nodig heb). Ik zocht dus eigenlijk een GPS-horloge, en geen HRM. Daardoor kwam deze Nike het best uit de bus. Als ik later dan alsnog mijn hartslag wil meten kan ik altijd nog een hartslagband kopen van Polar die compitabel is met dat horloge.

En deze ziet er gewoon sexy uit. :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_114873148
quote:

Oeh goede tip, ga ik eens kijken
pi_114873204
quote:
7s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:42 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik heb een minicup maar heb een sportbh nodig omdat het met m'n gewone bh's te veel bounce't. Om een of andere reden is het sinds een weekje of 3 mis. Hiervoor nooit problemen gehad met deze bh, was er juist heel blij mee... Maar misschien door langere inspanning, meer zweet en iets minder vet wat meer schuren ofzo? :?
Meer zweet geeft denk ik sowieso eerder plekken. Misschien toch eens een andere bh proberen om te kijken of dat iets uitmaakt.
pi_114873249
quote:
7s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:42 schreef Yuki het volgende:

[..]

ik heb een grote cup en zonder bh gaat dat echt pijn doen. maar tussenin schuurplekken heb ik nog nooit gehad. helaas wel aan de buitenkant.
het schuren begon bij mij vanaf 5 km en inderdaad met warmer weer. dus dat kan goed.
  maandag 30 juli 2012 @ 22:47:52 #21
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114873259
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Meer zweet geeft denk ik sowieso eerder plekken. Misschien toch eens een andere bh proberen om te kijken of dat iets uitmaakt.
Dan moet ik sowieso even wachten tot m'n eerstvolgende salaris. Heb net een rekening moeten betalen die écht pijn deed aan m'n bankrekening.
pi_114873302
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Tsja, afstand gaat dan met een stappenteller, maar hartslag is prima. Ligt er maar net aan wat je wilt en wat je budget is. Als je gewoon wat goedkoops wilt om mee te beginnen kan 't prima werken. Als aanvulling kun je altijd nog op mapmyrun of afstandmeten.nl je route narekenen voor een nauwkeuriger beeld van je afstand, tijd en dus snelheid :)
Ik was van de week in de Run2Day, en schrok me rot dat de verkoper vertelde dat die horloges 250-300 euro zijn.. dat wil ik er nou ook weer niet voor uitgeven. Max 100 euro ofzo, maar ik wil dus afstand/hr/snelheid kunnen zien.

quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:44 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Werkt prima als je tijdens je lopen even je hartslag ongeveer wil weten. Minder nauwkeurig wel dan Polar of Garmin (daar betaal je voor immers). Het is compleet useless voor analyse achteraf.
Jammer.. ik wil het ook later op de pc terug kunnen zien.
pi_114873351
Heb even dat aldi horloge opgezocht maar die meet geen afstand.
pi_114873384
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:48 schreef Toverbal0 het volgende:

[..]

Ik was van de week in de Run2Day, en schrok me rot dat de verkoper vertelde dat die horloges 250-300 euro zijn.. dat wil ik er nou ook weer niet voor uitgeven. Max 100 euro ofzo, maar ik wil dus afstand/hr/snelheid kunnen zien.

[..]

Kijk anders eens op marktplaats of anders op het britse Gumtree waar ik mijn Garmin heb gevonden voor nog geen 100 euro :) Genoeg mensen die hem weer weg doen.
Ja doei.
pi_114873438
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Heb even dat aldi horloge opgezocht maar die meet geen afstand.
Hmm jammer.. maar daar heb ik eventueel mijn garmin app voor.. die doet dat prima, maar ik wil niet heel de tijd op mn telefoon kijken hoe hard ik ga, en hoeveel minuten ik zit enzo, en nu meet ik me hartslag elke keer tijdens de rust momenten haha
pi_114873491
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Kijk anders eens op marktplaats of anders op het britse Gumtree waar ik mijn Garmin heb gevonden voor nog geen 100 euro :) Genoeg mensen die hem weer weg doen.
Bedankt, maar het probleem is meer dat ik niet weet wat een goed horloge is haha. Ik zou zo die van 20 euro halen bij de aldi.

Bedankt voor de link, ik ga thuis eens verder zoeken, ben nu net klaar met werk haha
pi_114873633
Of deze:

http://www.gumtree.com/p/(...)-405-black/107009391

Beide prima dingen.

Heb zelf de Forerunner 305:

Maar er zijn ook polars en andere dingen, zeker als je even kijkt naar wat je wilt in zo'n ding, je budget, tweedehands gaat zoeken en voor je bestelt hier post of 't wat is dan komt 't vast goed.
Ja doei.
pi_114873760
En niet teveel gaan speuren want hoe mooier ze worden...hoe meer zeer het gaat doen in je portemonnee :')
pi_114873837
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
Of deze:

Beide prima dingen.

[ afbeelding ]

Maar er zijn ook polars en andere dingen, zeker als je even kijkt naar wat je wilt in zo'n ding, je budget, tweedehands gaat zoeken en voor je bestelt hier post of 't wat is dan komt 't vast goed.
Die forerunner 305 is wel afschuwelijk lelijk, dat doe je toch niet aan? :r

SPOILER
pi_114873954
't Is een koelkast :') _O- maar hij werkt en was betaalbaar :P
Ja doei.
pi_114874044
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
Of deze:

Beide prima dingen.

[ afbeelding ]

Jeumig geen wonder dat jij van die uberschouders hebt :7

SPOILER
pi_114874144
Ik ga denk ik die van de aldi kopen en als ik dan uiteindelijk heel serieus met lopen bezig ben (meer dan 10 km lopen) dan ga ik ook eens kijken voor een 2e hand garmin.
pi_114874521
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ga denk ik die van de aldi kopen en als ik dan uiteindelijk heel serieus met lopen bezig ben (meer dan 10 km lopen) dan ga ik ook eens kijken voor een 2e hand garmin.
Hopelijk ligt hij er dan nog! Meestal is het zo bij leuke aanbiedingen van de Aldi dat je eigenlijk gister al in de winkel had moeten staan, omdat het anders uitverkocht is. ;(
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 30 juli 2012 @ 23:11:12 #35
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114874678
volgens mij zijn er genoeg tweede hands sporthorloges te koop die nog 'good as gold' zijn.
Er zullen genoeg mensen zijn die er eentje in een opwelling gekocht hebben en nu het nieuwtje van het sporten er af is het niet meer gebruiken.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_114874793
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
volgens mij zijn er genoeg tweede hands sporthorloges te koop die nog 'good as gold' zijn.
Er zullen genoeg mensen zijn die er eentje in een opwelling gekocht hebben en nu het nieuwtje van het sporten er af is het niet meer gebruiken.
Ga je mee?

FOK!'s Blue Lagoon. Met wie?
Ja doei.
  maandag 30 juli 2012 @ 23:15:30 #37
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114874924
quote:
O+
pi_114875070
quote:
13s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:08 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Hopelijk ligt hij er dan nog! Meestal is het zo bij leuke aanbiedingen van de Aldi dat je eigenlijk gister al in de winkel had moeten staan, omdat het anders uitverkocht is. ;(
Hij wordt pas vanaf aankomende zaterdag verkocht.
pi_114875147
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Hij wordt pas vanaf aankomende zaterdag verkocht.
Hm, okay. Ik zou voor de zekerheid toch ook even vrijdagmiddag langs gaan. :@
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 30 juli 2012 @ 23:20:56 #40
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114875235
wel moeilijk MoBlo zo'n lijstje..het is veel makkelijker om 5 namen te noemen van mensen met wie ik niet op een eiland wil zitten.
pi_114875351
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
wel moeilijk MoBlo zo'n lijstje..het is veel makkelijker om 5 namen te noemen van mensen met wie ik niet op een eiland wil zitten.
Oh, dat is inderdaad sowieso géén lastige opgave _O-
Ja doei.
pi_114875799
Net in London Late Night, de nieuwe Visa Commercial met Usain Bolt. Funny!

pi_114875947
hij is geweldig!
  maandag 30 juli 2012 @ 23:34:16 #44
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114876017
Nu alleen nog even hopen dat hij zijn belofte die hij deed in RW waar kan maken..
In de pers doen steeds meer geruchten de ronde dat hij over zjin top heen is
pi_114876248
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
Nu alleen nog even hopen dat hij zijn belofte die hij deed in RW waar kan maken..
Over zijn top heen :? Heb je die man al wel zien lopen? De vorige keer dat ie een WR liep kwam die gewoon relaxed over de finish heen.
pi_114876281
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
We zullen het zaterdag en zondag zien. Ben reuze benieuwd.
  maandag 30 juli 2012 @ 23:45:34 #47
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114876681
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:38 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

We zullen het zaterdag en zondag zien. Ben reuze benieuwd.
Dito! :Y

Ik ga er maar eens over dromen denk ik. Truste allemaal!
pi_114876718
Bedwaarts! Wilde eigenlijk al eerder gaan, maar een pornospammer op 't forum hield me wakker :') Kan de delete knop niet meer zien de komende dagen, dus kuis posten hier gaarne! [/vrijwilligerswerkisookwerk]

:W
Ja doei.
pi_114876975
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:38 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Over zijn top heen :? Heb je die man al wel zien lopen? De vorige keer dat ie een WR liep kwam die gewoon relaxed over de finish heen.
Dit jaar heeft hij daarin tegen niet heel briljant gelopen en is hij af en toe geklopt..
pi_114877161
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:51 schreef Drassss het volgende:

[..]

Dit jaar heeft hij daarin tegen niet heel briljant gelopen en is hij af en toe geklopt..
We gaan het zien, zou het wel jammer vinden. Want wat ging die man HARD :o
pi_114877534
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 18:56 schreef Maraca het volgende:

[..]

As dinsdag, maar vierde het vandaag :)
Van :* harte :* gefeliciteeeeeerd! :*
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 00:08:06 #52
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114877695
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 00:04 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Van :* harte :* gefeliciteeeeeerd! :*

dit dus
pi_114877757
gefeliciteerd! Maraca! *O*
pi_114877839
Jeuj! Taart!

Ow. Gefeliciteerd trouwens :D
  dinsdag 31 juli 2012 @ 00:13:55 #55
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_114878005
Van harte Maraca!!!

Het loopt hier te flitsen en een beetje te donderen en ik ben alleen thuis en vriendlief is 2208km verderop en ik ben bang.

Ik ben nooit bang voor onweer, echt niet. Wat is deze? :'(
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_114878366
Gefeliciteerd :D
pi_114878521
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 00:13 schreef Finland. het volgende:
Van harte Maraca!!!

Het loopt hier te flitsen en een beetje te donderen en ik ben alleen thuis en vriendlief is 2208km verderop en ik ben bang.

Ik ben nooit bang voor onweer, echt niet. Wat is deze? :'(
  dinsdag 31 juli 2012 @ 00:26:38 #58
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_114878603
ik vind het best bizar hoe laag mn hartslag bleef vandaag... en dat ondanks al die klimmen...
http://www.endomondo.com/workouts/76592115
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 31 juli 2012 @ 00:50:57 #59
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114879610
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 00:26 schreef Jumparound het volgende:
ik vind het best bizar hoe laag mn hartslag bleef vandaag... en dat ondanks al die klimmen...
http://www.endomondo.com/workouts/76592115
ligt er aan wat je HSmax is en je HS in rust...
Je leeftijd speelt natuurlijk ook voor een groot deel mee, maar als ik die loop zou doen denk ik dat ik rond de 142 gemiddeld zou blijven steken.. op jouw leeftijd zou dat dus 152 worden
pi_114882213
Maraca, gefeliciteerd w/
  dinsdag 31 juli 2012 @ 05:17:47 #61
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114883645
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 00:50 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Je leeftijd speelt natuurlijk ook voor een groot deel mee, maar als ik die loop zou doen denk ik dat ik rond de 142 gemiddeld zou blijven steken.. op jouw leeftijd zou dat dus 152 worden
Euh... Ligt het aan mij, of is dat wel een héle lage inschatting?

Ik ben wel een stuk jonger en mijn conditie is minder goed, maar mijn HS zou echt wel richting de 180 gaan denk ik, of nog wel meer.

Ik vind de 175 bij Jump helemaal niet raar, zeker niet gezien het vele klimmen.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 05:19:14 #62
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114883653
Maraca: van :* har :* te :* ge :* fe :* li :* ci :* teerd! :*

Zo 8-)
  dinsdag 31 juli 2012 @ 05:41:17 #63
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114883696
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 05:17 schreef Yuki het volgende:

[..]

Euh... Ligt het aan mij, of is dat wel een héle lage inschatting?

Ik ben wel een stuk jonger en mijn conditie is minder goed, maar mijn HS zou echt wel richting de 180 gaan denk ik, of nog wel meer.

Ik vind de 175 bij Jump helemaal niet raar, zeker niet gezien het vele klimmen.
Ik heb inderdaad sowieso een lage hartslag, mijn hartslag in rust ligt ergens rond de 39...dit heeft natuurlijk ook invloed op je HSmax.
jouw hartslag is pak hem beet al zo'n 25 slagen hoger ten opzichte van de mijne (leeftijdsverschil en het feit dat je een vrouw bent)

Ik ken de weg en de omstandigheden (zoals weer) waar hij gelopen heeft niet maar zie op zijn staatje ook hele stukken waarbij het dalende is en tijdens de dalende stukken (vooral op het eind) zie ik geen daling van zijn HS..er had daar toch een slag of 10 vermindering op moeten treden imo, zeker omdat het tempo nagenoeg het zelfde blijft.
10 slagen lijkt niet veel maar kan op een lange afstand op den duur leiden tot verzuring.

Dit is geen kritiek hoor, ik probeer alleen datgene, naar mijn inzicht, te verwoorden wat ik zie op de stats.
En ja, als je een HSM en GPS gebruik tijdens je training dan is het imo ook verstandig om de data te analyseren anders heeft het niet zo veel nut en weet je niet waar de winst te behalen valt.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 07:00:20 #64
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114883819
Goed punt!
Maar... Hoe krijg je je hartslag omlaag als je verder gewoon stabiel loopt?
  dinsdag 31 juli 2012 @ 07:17:22 #65
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_114883863
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 07:00 schreef Yuki het volgende:
Goed punt!
Misschien met grotere diepere ademhalingen.... Zodat je bloed meer zuurstof krijgt en er minder snel bloed rondgepompt hoeft te worden om alle organen toch van de juiste hoeveelheid zuurstof te voorzien.

En Zen natuurlijk. :P
How can I make this topic about me?
  dinsdag 31 juli 2012 @ 08:02:48 #66
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_114884035
quote:
10s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:33 schreef Nero22 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Sony Smartwatch ^O^
pi_114884048
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:48 schreef Toverbal0 het volgende:

[..]

[..]

Google eens op IgotU gt-800.
Ik heb deze sinds kort (50e op marktplaats) bevalt me prima! Erg nauwkeurig en analyse software is OK, niet geweldig.
You know what i mean...
  dinsdag 31 juli 2012 @ 08:13:29 #68
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_114884113
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Volgens mij heeft Adidas hier speciale sport-bh's voor, zelf iets waar je de hartslagsensor op de bh kan klikken (mits je een adidas sensor, of een met dezelfde bevestiging hebt)
  dinsdag 31 juli 2012 @ 08:14:48 #69
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_114884120
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 02:25 schreef Shravani het volgende:
Maraca, gefeliciteerd w/
  Moderator dinsdag 31 juli 2012 @ 08:15:55 #70
155227 crew  Guppy
dus
pi_114884123
Schuurplekken bij m'n BH herken ik helemaal niet... Ook niet met een hartslagmeter.

Alleen onder m'n oksels en tussen m'n bovenbenen heb ik gevoelige plekken :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 31 juli 2012 @ 08:18:42 #71
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_114884145
Ik liep zondag met twee drinkflesjes aan mijn riem en die bleken tegen mijn buik te schuren..auw
  dinsdag 31 juli 2012 @ 08:20:12 #72
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_114884156
Deze maand een maandrecord gelopen!

82,79km in een gemiddelde van 10,69km/u *O*
pi_114884184
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 08:02 schreef LoganMCV het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Sony Smartwatch ^O^
Twitter ;(
  dinsdag 31 juli 2012 @ 08:24:10 #74
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_114884199
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 08:22 schreef Drassss het volgende:

[..]

Twitter ;(
#lopen ik loop nu stap stap stap #stappen

;)
pi_114884215
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 08:24 schreef LoganMCV het volgende:

[..]

#lopen ik loop nu stap stap stap #stappen

;)
Precies, wat een ellende :P
  dinsdag 31 juli 2012 @ 08:30:16 #76
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_114884265
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 00:50 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

je hebt wel gelijk, en normaal zit ik rond de 160 ongeveer.
Maar dit was (voor mijn doen) echt asociaal veel klimmen. Super zwaar! En dalend kreeg ik mn hartslag niet meer onder controle. Eten was verkeerd gevallen en kreeg flinke race schijt onderweg (vooraf gegaan door hevige buikkrampen). Was niet bekent in de omgeving dus had geen idee waar ik heen moest, en het was veel omhoog en omlaag (korte stukjes)

:)

Maar man man man, die eerste klim! bizar stijl! :)
Ecosia
pi_114884277
Yes *O*

Ik heb dag 1 van week 1 volgehouden :D
Dat is 1.6 km in 14 minuten ofzo... maar ik haalde het!

Carry on :P
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_114884303
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 07:00 schreef Yuki het volgende:
Goed punt!
Langer uitademenen
  dinsdag 31 juli 2012 @ 08:34:22 #79
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_114884309
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 08:31 schreef De_kluizenaar het volgende:
Yes *O*

Ik heb dag 1 van week 1 volgehouden :D
Dat is 1.6 km in 14 minuten ofzo... maar ik haalde het!

Carry on :P
^O^
Ecosia
  dinsdag 31 juli 2012 @ 08:39:29 #80
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_114884363
quote:
Bij mij werkt langer uitademen zeker ook; ook door me neus ademen.
pi_114884507
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 08:34 schreef Jumparound het volgende:

[..]

^O^
Tis een kleine, maar het is een mijlpaal ;)

Lekker nu.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_114884518
* Meldt zich *

Ik ben gisteren weer begonnen met hardlopen. Jaar of 2 geleden heb ik n 10k-cursus gedaan, ben daarna ook nog wel even doorgegaan , maar door verhuizing / zwangerschap / nieuwe baan / baby heul lang niet gelopen.

Nu dus maar met n app opbouwen naar 5 km, en dan zien we wel. Vond t wel pittig gisteren, merk wel echt dat ik geen conditie meer heb.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 08:59:29 #83
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_114884635
Zet hem op !
Heb je al een goede app om te trainen?
  dinsdag 31 juli 2012 @ 09:02:56 #84
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_114884690
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 08:51 schreef Bleie het volgende:
* Meldt zich *

Ik ben gisteren weer begonnen met hardlopen. Jaar of 2 geleden heb ik n 10k-cursus gedaan, ben daarna ook nog wel even doorgegaan , maar door verhuizing / zwangerschap / nieuwe baan / baby heul lang niet gelopen.

Nu dus maar met n app opbouwen naar 5 km, en dan zien we wel. Vond t wel pittig gisteren, merk wel echt dat ik geen conditie meer heb.
Eerste les is de moeilijkste! Maar goed dat je weer bent begonnen *O* En natuurlijk welkom :7
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_114884717
Feli Maraca! :*
Ja doei.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 09:04:31 #86
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_114884718
Oh jeetje :D Bedankt voor alle felicitaties O+ :*
pi_114884723
Zonnewijzereiland wordt alweer aardig bevolkt door nieuwe mensen zo te merken. ;)

Oftewel ga zo door mensen die pas begonnen zijn. ^O^

En eh gegeliciteerd Maraca.
pi_114884855
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 08:51 schreef Bleie het volgende:
* Meldt zich *

Mooi, nog meer mensen aan het rennen, the world is in motion *O*
pi_114884866
Gefeliciteerd Maraca!
  dinsdag 31 juli 2012 @ 09:17:24 #90
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_114884937
Maraca is jarig neem ik aan?

*O* Gefeliciteerd !! *O*
  dinsdag 31 juli 2012 @ 09:23:52 #91
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_114885052
O+ bedankt
pi_114885135
Er is er een jarig, hoera hoera *O*

Gefeliciteerd Maraca.
pi_114885372
Iedereen vorige week blij met 4 miljoen hardlopers? Dat was dus op z'n minst heel erg optimistisch ingeschat.

Stukkie uit NRC Next van gister
pi_114885498
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 09:41 schreef mosselmossel het volgende:
Iedereen vorige week blij met 4 miljoen hardlopers? Dat was dus op z'n minst heel erg optimistisch ingeschat.

Stukkie uit NRC Next van gister
Nordic walken :') _O-
Ja doei.
pi_114885524
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 09:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

sjokken met stokken...
  dinsdag 31 juli 2012 @ 09:47:55 #96
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_114885543
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 09:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ow.. I see... ;(

*haalt Nordic Walking van het lijstje van dingen die we kunnen doen tijdens een meet*
pi_114885571
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 09:47 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ow.. I see... ;(

*haalt Nordic Walking van het lijstje van dingen die we kunnen doen tijdens een meet*
:D!

'Hier bij ons' zie je dat amper, gelukkig O+
Ja doei.
pi_114885575
Geen grapjes over Nordic walking hè. Snelwandelen is ook een Olympische sport! :( :+
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 09:52:27 #99
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_114885645
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 09:49 schreef Nero22 het volgende:
Geen grapjes over Nordic walking hè. Snelwandelen is ook een Olympische sport! :( :+
Onderdeel van de Paralympics :Y
pi_114885680
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 09:52 schreef Maraca het volgende:

[..]

Onderdeel van de Paralympics :Y
Niet eens. :')
Zaterdag 4 augustus, om 18:00: 20 km snelwandelen (m).
Zaterdag 11 augustus, om 10:00: 50 km snelwandelen (m).
Zaterdag 11 augustus, om 18:00: 20 km snelwandelen (v)
It's funny
But not ha-ha funny.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')