Rotgevoel hequote:
groot genoeg, want we kunnen er ook hardlopenquote:Op maandag 30 juli 2012 23:22 schreef tombolafan het volgende:
Hoe groot is dat eiland?![]()
Want al die seks-acties, kan de rest dan buiten gehoor-/zichtafstand blijven?
Oi, geen gesmokkel, 5 is 5!quote:Op maandag 30 juli 2012 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en dan stop ik Royco, Vaduz, Pheno en Monopoly in mijn hutkoffer! Met Royco kan ik over voetbal praten, met Vaduz kan ik voetballen en lachen, met pheno ga ik gamen en monopoly moet een groot kampvuur maken!
In plaats van MissBliss zeg ikquote:Op dinsdag 31 juli 2012 05:27 schreef Dizer het volgende:
Ooh deze is heel makkelijk
1. MissBliss, want er moet 1 iemand mooi zijn MissBliss![]()
2. Re, want Re weet veel van medicijnen![]()
3. Zhenar, want Zhenar heeft humor![]()
4. XcUZ_Me, want er moet iemand zijn met sarcasme![]()
5. Duvel, want we hebben logica nodig tegenover dat sarcasme![]()
Verder zou Steve meegaan, maar die kon niet want die moest van ver komen en had zijn vlucht gemist![]()
Toch lullig dat je XM niet mooi vindt...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 05:27 schreef Dizer het volgende:
Ooh deze is heel makkelijk
1. MissBliss, want er moet 1 iemand mooi zijn MissBliss![]()
2. Re, want Re weet veel van medicijnen![]()
3. Zhenar, want Zhenar heeft humor![]()
4. XcUZ_Me, want er moet iemand zijn met sarcasme![]()
5. Duvel, want we hebben logica nodig tegenover dat sarcasme![]()
Verder zou Steve meegaan, maar die kon niet want die moest van ver komen en had zijn vlucht gemist![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:50 schreef senesta het volgende:
Iteejer, want dan komt het eten gewoon aanwaaien.
Je zit gewoon bij mij op het eiland hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:50 schreef Steve het volgende:
Ik kom bij Dizer en MB wel gewoon een keertje aangespoeld.
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:04 schreef Barbaaf het volgende:
Ik zou helemaal niet met 5 mensen, Fok!ers of niet, op een eiland willen zitten en als survival-expert heb ik dat ook niet nodig. En als ik allemaal mooie vrouwen kies worden die toch lesbisch en mag ik vast niet kijken, dus ik gooi er een paar huisdieren van Fok!kers bij
1. oh-oh Erg nuchter en down-to-earth, ongetwijfeld in staat de boel georganiseerd te houden. Heb ik al eens vijf dagen op Texel mee overleefd.
2. Chico. onafscheidelijke hond van oh-oh, als die er niet is heb ik niks aan oh-oh
3. DeZwabber, om uren en dagen over design, motoren en muziek te praten. Moet je alleen in de gaten te houden, is in staat een werkende radiozender/ontvanger om te bouwen naar synthesizer, maar daar kan je geen hulp mee oproepen. Hence oh-oh
4. Lutte Vooruit dan, een mooie vrouw. Verder geen commentaar.
5. Boris, de kat van Greys. Erg leuk en mooi beest, daarnaast weet ik dan zeker dat Greys de hele aardbol afzoekt om 'm te vinden en en passant daarmee ons redt
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:22 schreef QEX het volgende:
1 Mickeys; vrouw naar mijn hart en overlevings skills (denk ik)
2 Skullsplitter voor de mentale gezondheid en leuke gesprekken.
3 Opa bakkebaard voor het juiste perspectief en een goede raad.
4 Netsplitter; als ruilmiddel, als we kannibalen of piraten tegen komen.
5 Lalouchi om het aantal man/vrouw in balans te houden
Staan er nog een paar op de reservelijst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |