En wat als ze nou naar de WC moet?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ze zou toch per ongeluk opstaan.
ik zou alles laten lopen.quote:
Verliest ze dan haar recht op protest ofzo?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ze zou toch per ongeluk opstaan.
Idd, echt een genante vertoningquote:Op maandag 30 juli 2012 20:46 schreef Roool het volgende:
In ieder geval de langste scherm partij want die financiële autorisatie moet helemaal uit korea komen en daar liggen ze nu te slapen
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:41 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Verliest ze dan haar recht op protest ofzo?
maf.
Dat dus.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:01 schreef marcodej het volgende:
Die officials duwen haar nu het podium af omdat ze niet weten wat ze er mee aan moeten.
Ze moeten zich echt doodschamen daar.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:01 schreef marcodej het volgende:
Die officials duwen haar nu het podium af omdat ze niet weten wat ze er mee aan moeten.
Ik zou de wedstrijd niet spelen.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk pakt ze nog brons en wint die Duitse teef geen goud
Als ik het goed begrijp kan de Duitse hier weinig aan doen...quote:Op maandag 30 juli 2012 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk pakt ze nog brons en wint die Duitse teef geen goud
Ban graag.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[SCHERMEN] Schade Deutschland #3
ga wegquote:Op maandag 30 juli 2012 21:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zie vorige topicquote:
neequote:Op maandag 30 juli 2012 21:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jullie zitten in het verkeerde topic.
Die Duitse kan er ook gene fuck aan doenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:05 schreef Szura het volgende:
En nu zeker vrolijk de finale spelen
Die Duitse
Ach rot op man.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die Duitse kan er ook gene fuck aan doen
Even realistisch, wat moet je dan als je die Duitse bent? Je plek in de finale opgeven doe je niet lijkt me, en het is niet haar fout als ik het goed begrepen heb allemaal.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:05 schreef Szura het volgende:
En nu zeker vrolijk de finale spelen
Die Duitse
inderdaad, maar dat Nederlanders elke reden aangrijpen om Duitsers de grond in te boren wisten we al langer...quote:Op maandag 30 juli 2012 21:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp kan de Duitse hier weinig aan doen...
Werd afgevoerd, had geen keusquote:Op maandag 30 juli 2012 21:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Snap niet waarom die Koreaanse toch besloot te stoppen met haar protest...
omdat er 2man die 2koppen groter zijn om dr heen stondenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze riskeerd een zwarte kaart. En dan heb je niks. Chantage dus.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Winnaarsmentaliteit.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Ach rot op man.
Dat gejuich en gespring is schandalig. Respectloos. Beneden alle peil.
het protest is ongegrond verklaard blijkbaar... de beslissing blijft staan.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Respectloos gedrag.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even realistisch, wat moet je dan als je die Duitse bent? Je plek in de finale opgeven doe je niet lijkt me, en het is niet haar fout als ik het goed begrepen heb allemaal.
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:07 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
inderdaad, maar dat Nederlanders elke reden aangrijpen om Duitsers de grond in te boren wisten we al langer...
Wat is een zwarte kaart precies? Schorsing ofzo?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze riskeerd een zwarte kaart. En dan heb je niks. Chantage dus.
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:07 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
inderdaad, maar dat Nederlanders elke reden aangrijpen om Duitsers de grond in te boren wisten we al langer...
Dat maakt het nog erger.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze riskeerd een zwarte kaart. En dan heb je niks. Chantage dus.
Ik ook.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Respectloos gedrag.
Daarom kots ik op die mof
ga toch weg man.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Respectloos gedrag.
Daarom kots ik op die mof
Die Duitse gaat inderdaad een 'warm' welkom krijgen.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:08 schreef beantherio het volgende:
Ik denk dat de finale nog wel rumoerig gaat worden
Volgens wat ik hier lees heeft die Duitse iets geflikt in de allerlaatste seconde of juist niet binne de seconden en is daar nu de discussie over dat het wel of neit binnen de speeltijd is gebeurt ja of nee...Denk ik hé.quote:
Ja en als dat nou niet terecht is?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ga toch weg man.
ze is als winnaar aangewezen. Jammer dan voor de koreaanse. Maar als het nou eenmaal zo is.
Heidemann is regerend olympisch kampioen, dit lag wel in de lijn der verwachtingen, en sowieso zou ze wel brons kunnen gehaald hebbenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook.
En nu heeft Duitsland de eerste medaille
watquote:Op maandag 30 juli 2012 21:09 schreef Nober het volgende:
Zuid-Korea uitsluiten van verdere deelname, wat denken die regimes wel niet!
Tijd bleef een lange tijd op 1 seconde hangen (systeem was stuk), op dat moment maakte de duitse een punt..quote:Op maandag 30 juli 2012 21:09 schreef Sasman het volgende:
[..]
Volgens wat ik hier lees heeft die Duitse iets geflikt in de allerlaatste seconde of juist niet binne de seconden en is daar nu de discussie over dat het wel of neit binnen de speeltijd is gebeurt ja of nee...Denk ik hé.
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ga toch weg man.
ze is als winnaar aangewezen. Jammer dan voor de koreaanse. Maar als het nou eenmaal zo is.
dat doet er niet toe. Duitse heeft gewonnen en ze mag dat vieren.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja en als dat nou niet terecht is?
Weet ik.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:09 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Heidemann is regerend olympisch kampioen, dit lag wel in de lijn der verwachtingen, en sowieso zou ze wel brons kunnen gehaald hebben
Sportief ben jij. Tjeesquote:Op maandag 30 juli 2012 21:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat doet er niet toe. Duitse heeft gewonnen en ze mag dat vieren.
De hele rel is dat er al een uur niets gebeurdquote:Op maandag 30 juli 2012 21:11 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Wat is er gebeurt? Zie opeens 2 rellen topics, en ik kijk nu op de livestream maar er gebeurt niets.. Iemand die me kan vertellen wat er gebeurt is en wellicht een video ervan kan laten zien? bedankt
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat doet er niet toe. Duitse heeft gewonnen en ze mag dat vieren.
Dat gaat gegarandeerd gebeuren. Ben benieuwd of die nog een fatsoenlijke pot kan schermen.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Die duitse gewoon uitfluiten zo meteen in de finale.
Wat moet ze dan?quote:
http://nos.nl/os2012/play/13/quote:Op maandag 30 juli 2012 21:11 schreef Steven184 het volgende:
NOS heeft geen stream voor bronzen finale
Die begint zo als het goed is.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:11 schreef Steven184 het volgende:
NOS heeft geen stream voor bronzen finale
Ooit gehoord van je normaal gedragen op zo'n moment?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat moet ze dan?het is toch niet haar fout?
Bij mij doet http://nos.nl/os2012/play/13/ het nog steedsquote:Op maandag 30 juli 2012 21:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heula de NOS heeft schermen van de stream af gekieperd.
hier nog nietquote:Op maandag 30 juli 2012 21:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bij mij nietquote:Op maandag 30 juli 2012 21:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Die reactie van de coach is ook meelevend. In het kort: eigen schuld, dikke bult.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:10 schreef Cee het volgende:
Op ZDF nu interviews ter plekke. Voor wie wil.
was dit niet normaal dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ooit gehoord van je normaal gedragen op zo'n moment?
ban gelijk ff die deel 3 spammerquote:Op maandag 30 juli 2012 21:12 schreef motorbloempje het volgende:
Gereekst. Dit was de eerste deel 3. Vraag even een merge aan met het andere goed lopende topic als dat nodig is.
Deze was er al als deel 2quote:Op maandag 30 juli 2012 21:12 schreef motorbloempje het volgende:
Gereekst. Dit was de eerste deel 3. Vraag even een merge aan met het andere goed lopende topic als dat nodig is.
Hier wel, werd er af gekieperd en nu geen nieuwe mogelijkheid meer.quote:
Ja want ze heeft de apparatuur gesaboteerd en de scheidsrechters omgekocht...quote:Op maandag 30 juli 2012 21:10 schreef Szura het volgende:
[..]![]()
Waarom insinueert iemand hier trouwens dat het om Duitsers afmaken gaat?
Een Bob de Jong had ook zoiets kunnen flikken, dan had ik ook op hem gekotst.
Mijn Soundhound zegt: Stop With The Chatter van Rizzle Kicksquote:Op maandag 30 juli 2012 21:11 schreef AldoTheApache het volgende:
Lekker muziekje wel bij het schermen
iemand de titel?
Als je dondersgoed weet dat er iets niet in de haak is, dan zou ik niet zo reageren nee.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:13 schreef alors het volgende:
[..]
Mijn Soundcloud zegt: Stop With The Chatter van Rizzle Kicks
Nogmaals, het gaat niet om de overwinning an sich maar om de reactie.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:13 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ja want ze heeft de apparatuur gesaboteerd en de scheidsrechters omgekocht...
Gaat trouwens niet om jou, wel om mensen die dingen als 'kutmof' roepen en haar vergelijken met Goerges, die ook al een kutmof werd genoemd. Nuja boeit eigenlijk niet, ik vind dit ook bijzonder jammer en dubieus, Heidemann haar medaille krijgt nu wel een zwart randje, terwijl dit net een prachtig toernooi van haar was. Jaren niks, prachtige zestiende finale en dan dit, dat is ook voor haar jammer.
Bedankt, kan ik eindelijk zien wat er nu wasquote:Op maandag 30 juli 2012 21:12 schreef debeterebob het volgende:
Samenvatting:
http://www.independent.co(...)roversy-7987934.html
wat doet dat er nou toe. Je wil toch gewoon winnen. Boeit het dat iemand anders een fout maakt waardoor jij alsnog, volgens de regels, de winnaar bent? nee, geen fuck. Is het zuur voor die koreaanse? ja. Maar ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je dondersgoed weet dat er iets niet in de haak is, dan zou ik niet zo reageren nee.
Haha. Doei.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat doet dat er nou toe. Je wil toch gewoon winnen. Boeit het dat iemand anders een fout maakt waardoor jij alsnog, volgens de regels, de winnaar bent? nee, geen fuck. Is het zuur voor die koreaanse? ja. Maar ja.
Dat kan toch gewoon niet, echt een aanfluiting voor een olympische sport.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:15 schreef marcodej het volgende:
Ok, net terug gekeken. Nu volledig.
Klok staat uiteindelijk op 1 seconde. Er wordt twee keer een dubbel gescoord (allebei een treffer), dus twee keer hervat. De commentatoren zijn dan al verbaast hoe lang een seconde kan duren. Klok gaat dan toch naar nul. Maar dan wordt de klok gereset.
Coach komt al uit zijn hok en zegt dat drie keer hervatten in een seconde niet kan.
Dan wordt toch verder gespeeld. Even een moment van twijfel en dan slaat de Duitse toe, Deze aanval lijkt op zich al langer te duren dan de eerste twee, waarbij ze gelijk ging. Coach wordt gek.
quote:
Goed daarvoor valt wel iets te zeggen, maar is het oprechter om ingetogen te gaan doen terwijl je in de olympische finale staat, geen een sporter had hier z'n finaleplaats afgestaan. Enja Koreaanse heeft er dan sowieso niets aan, zie Rubinho/Schumacher in Oostenrijk 2002, ging ook nergens omquote:Op maandag 30 juli 2012 21:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Nogmaals, het gaat niet om de overwinning an sich maar om de reactie.
Zoiets doe je toch gewoon niet, als je op die manier nog onterecht wint ook.
Ik vind het zeeeeeer laag.
had ze de winst af moeten slaan?quote:
Dankquote:Op maandag 30 juli 2012 21:15 schreef mstx het volgende:
Bij de NOS is het nu op stream nummer 5, waar volleybal staat.
Kan je de link posten?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:15 schreef marcodej het volgende:
Ok, net terug gekeken. Nu volledig.
Klok staat uiteindelijk op 1 seconde. Er wordt twee keer een dubbel gescoord (allebei een treffer), dus twee keer hervat. De commentatoren zijn dan al verbaast hoe lang een seconde kan duren. Klok gaat dan toch naar nul. Maar dan wordt de klok gereset.
Coach komt al uit zijn hok en zegt dat drie keer hervatten in een seconde niet kan.
Dan wordt toch verder gespeeld. Even een moment van twijfel en dan slaat de Duitse toe, Deze aanval lijkt op zich al langer te duren dan de eerste twee, waarbij ze gelijk ging. Coach wordt gek.
Nee, dat zegt toch niemand? Doe ff normaal manquote:Op maandag 30 juli 2012 21:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
had ze de winst af moeten slaan?
wat moest ze dan wel doen?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, dat zegt toch niemand? Doe ff normaal man.
Ze moest niet in de finale staanquote:Op maandag 30 juli 2012 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat lukt? Bronze halen terwijl ze in de finale moest staan?
Presteren na al dit gedoequote:Op maandag 30 juli 2012 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja daaaag dat zeg ik een paar posts geleden. En Szura ook al dertig keer.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat moest ze dan wel doen?
Onrecht omzetten in kracht en gewoon netjes brons pakt. Al zou ik zelf niet eens de wedstrijd meer spelen... onrecht kan ik totaal niet tegenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze straks dat moment ergens hebben dan snap ik het tenminste..quote:Op maandag 30 juli 2012 21:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Onrecht omzetten in kracht en gewoon netjes brons pakt. Al zou ik zelf niet eens de wedstrijd meer spelen... onrecht kan ik totaal niet tegen
Ooit een voetballer niet zien juichen na een buitenspeldoelpunt of een benutte penalty na een schwalbe?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ooit gehoord van je normaal gedragen op zo'n moment?
Jezus wat is de NOS stream traag, zag je post al ruim voor dat het in de stream gebeurdequote:
Of bij de opkomst alquote:Op maandag 30 juli 2012 21:20 schreef IbanMayo het volgende:
Duitse gaat hard gebooed worden bij de huldiging
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:21 schreef alors het volgende:
ik zou echt kamikaze stylo met zwaard naar voren lopen als het zolang duurde
meld je aan voor over 4 jaarquote:Op maandag 30 juli 2012 21:21 schreef alors het volgende:
ik zou echt kamikaze stylo met zwaard naar voren lopen als het zolang duurde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |