dat gaat ook niet automatisch, moeten modjes doen.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:06 schreef Aguero het volgende:
Ik klikte gewoon op Nieuw Deel maar hij werd niet gereekst.
Mods van OS vallen tot nu toe gewoon tegen.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
Nee deze topics zijn nog steeds niet gereekst, ik heb het drie kwartier geleden al gevraagd maarja
Omdat de scherm-topics nog niet gereekst waren. Dan kun je wel op open nieuw deel klikken maar verder gebeurd er niets. Het topic van Yuri_Boyka is dus ook niet gereekst.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:06 schreef Aguero het volgende:
Ik klikte gewoon op Nieuw Deel maar hij werd niet gereekst.
jajajja wat jij wilt alors.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
Nee deze topics zijn nog steeds niet gereekst, ik heb het drie kwartier geleden al gevraagd maarja
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Omdat de scherm-topics nog niet gereekst waren. Dan kun je wel op open nieuw deel klikken maar verder gebeurd er niets. Het topic van Yuri_Boyka is dus ook niet gereekst.
Weer wat geleerd.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
dat gaat ook niet automatisch, moeten modjes doen.
Ooh, ik zie het.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Omdat de scherm-topics nog niet gereekst waren. Dan kun je wel op open nieuw deel klikken maar verder gebeurd er niets. Het topic van Yuri_Boyka is dus ook niet gereekst.
neequote:
Op zich kan de Duitse er verder niks aan doen dat ze de overwinning toegeschreven krijgt. Maar ze had er iets beter mee om kunnen gaan tov de Koreaanse.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:09 schreef Sk00p het volgende:
[..]
nee![]()
Van mij kan die Duitse aardig wat boe geroep verwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |