Ja... ze zit daar zo sneu alleen... ik wil d'r knuffelenquote:
ja dit was de eerste en is gelinktquote:
Als ik die duitse was had ik een bakkie thee op 3 meter van haar geplaatst zodat ze van de mat af zou moeten komen.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:31 schreef Felixa het volgende:
Kunnen ze haar op z'n minst niet even een bakkie thee brengen of zo?
Ik ookquote:Op maandag 30 juli 2012 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja... ze zit daar zo sneu alleen... ik wil d'r knuffelen
Alleen daarom hoop ik al dat het protest wordt toegekend en die Duitse uiteindelijk met niks naar huis gaat... takketeefquote:Op maandag 30 juli 2012 20:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Wel ook bijzonder laf van die Duitse, keihard juichen en een slap handje om er daarna direct van door te piepelen in de catacombe. Zij weet ook best dat hier geen hout van klopt, niet zo sportief.
Ik wil haar een hoofdrol in de nieuwe Tarantino aanbieden maar ik heb er de mogelijkheden niet voor.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja... ze zit daar zo sneu alleen... ik wil d'r knuffelen
Link?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hier door ja. Plaats die foto van die Koreaanse even!
Kill Germanquote:Op maandag 30 juli 2012 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil haar een hoofdrol in de nieuwe Tarantino aanbieden maar ik heb er de mogelijkheden niet voor.
Een rel.quote:
een hoopquote:
quote:
Een van de schermsters heeft de ander onthoofd. We wachten nu of het punt geteld wordt of niet.quote:
Tell me morequote:
"Off with her head"quote:Op maandag 30 juli 2012 20:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Een van de schermsters heeft de ander onthoofd. We wachten nu of het punt geteld wordt of niet.
Mike Tyson taferelen na afloop. Koreaanse mist deel van haar oor en ligt nog op de mat na te huilen.quote:
quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tijd stond op 1 seconde, spel werd voor 3 keer hervat en bij de derde keer scoorde de Duitse. Nu staat de tijd nog steeds op 1 seconde.
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mike Tyson taferelen na afloop. Koreaanse mist deel van haar oor en ligt nog op de mat na te huilen.
Mag niet denk ik.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:38 schreef marcodej het volgende:
Kan ze niet even gaan lopen ofzo? Als ik daar zat zou ik gewoon een beetje gaan dollen met het publiek.
En toen protest en overleg, resultaat, Duitse wint.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nog een seconde te gaan, gelijke stand. Spel werd drie keer hervat, maar die seconde bleef steeds staan. Kan niet, maar de Duitse scoorde. Volgens de klok binnen de tijd, maar praktisch onmogelijk. Duitse wint, Koreaanse jankt, coach door het lint. Nu gezeik.
En nu is de Koreaanse dus blijven zitten omdat dat moet als je protest wilt aantekenen. Zodra je de mat verlaat ga je akkoord met de uitslag.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Wel ook bijzonder laf van die Duitse, keihard juichen en een slap handje om er daarna direct van door te piepelen in de catacombe. Zij weet ook best dat hier geen hout van klopt, niet zo sportief.
quote:
Je mag toch wel over de baan heen en weer lopen.quote:
Anders krijg je weer van die foto's op Twitter dat een Koreaanse official geld betaalt en dan stelt iedereen dan weer vragen...quote:
Ik zou er wel 5 neerleggen ookquote:Op maandag 30 juli 2012 20:39 schreef marcodej het volgende:
Ik neem aan dat het publiek nu allemaal een pond inlegt?
Gewoon cash betalenquote:Op maandag 30 juli 2012 20:39 schreef marcodej het volgende:
Ik neem aan dat het publiek nu allemaal een pond inlegt?
scroll naar boven danquote:Op maandag 30 juli 2012 20:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
KAN IEMAND NOU VERTELLEN WAT ER PRECIES GEBEURT IS, veel mensen wachten hierop including myself.
Danku.
Kijk even paar posts boven je. Danku.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
KAN IEMAND NOU VERTELLEN WAT ER PRECIES GEBEURT IS, veel mensen wachten hierop including myself.
Danku.
quote:
http://nos.nl/os2012/quote:
Zometeen ABBA met "money, money, money"quote:Op maandag 30 juli 2012 20:40 schreef Cee het volgende:
Instrumentale versie van een Rihanna liedje nu door de zaal. Da's alles dat je nu nog nodig hebt om helemaal door te draaien.
Om volledig transparant te zijnquote:Op maandag 30 juli 2012 20:39 schreef ddx het volgende:
Betalen is gebruikelijk volgens de commentatoren, maar waarom meld je zoiets aan het publiek ?
Ja maar gelijk krijgen kost 300 pondquote:Op maandag 30 juli 2012 20:40 schreef AldoTheApache het volgende:
Maar die Koreanen hebben toch gewoon gelijk of zie ik dat verkeerd?
Rihanna...quote:Op maandag 30 juli 2012 20:40 schreef Ambrosius het volgende:
Ik word wel zenuwachtig van die muziek.
Ik ook maar jullie horen allemaal een commentator en ik niet.quote:
Heb ff terug gelezen en weet even veel nu als jullie.quote:
daar is dat flesje voorquote:Op maandag 30 juli 2012 20:41 schreef heywoodu het volgende:
Kut als ze nu ineens echt vreselijk moet pissen
Transparantiequote:Op maandag 30 juli 2012 20:39 schreef ddx het volgende:
Betalen is gebruikelijk volgens de commentatoren, maar waarom meld je zoiets aan het publiek ?
Ik had allang alles er onder gezekenquote:Op maandag 30 juli 2012 20:41 schreef heywoodu het volgende:
Dan zou ik lekker pissen op de plek waar ik zitquote:Op maandag 30 juli 2012 20:41 schreef heywoodu het volgende:
Oh die komt af en toequote:Op maandag 30 juli 2012 20:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ook maar jullie horen allemaal een commentator en ik niet.
zie je zo'n gele plek bij dat pak verschijnenquote:Op maandag 30 juli 2012 20:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik had allang alles er onder gezeken
Zeker negatieve reacties?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Koreanerin is trending op Duitse twitter.
Wakaflockafistpump op Worldwide maar ik denk niet dat dat er mee te maken heeft.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Koreanerin is trending op Duitse twitter.
Bom op Berlijnquote:Op maandag 30 juli 2012 20:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Maar als die Koreaanse gelijk krijgt, wat gebeurd er dan?
quote:
Dan krijgt ze een luier.quote:
dit jaquote:
BBC.co.uk maar je moet expatshield hebben.quote:
Proxy.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:43 schreef YazooW het volgende:
BBC zal wel de iPlayer zijn, kunnen wij Nederlanders toch niet op.
Shin Chanquote:Her uncle, Shin Chan Sun, is a classical musician.
ROFLquote:Op maandag 30 juli 2012 20:45 schreef Kwork het volgende:
http://www.london2012.com/athlete/shin-a-lam-1099394/
[..]
Shin Chan
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:46 schreef Cee het volgende:
Zou best tof zijn als ze nu aan 't eind van dat podium gaat staan en dan even een driedubbele flikflak met achterwaartse salto doet.
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:46 schreef Cee het volgende:
Zou best tof zijn als ze nu aan 't eind van dat podium gaat staan en dan even een driedubbele flikflak met achterwaartse salto doet.
Klopt, maar het is was wel pas na een paar mislukte acties (waarin beiden schermsters) scoorden. Bij elkaar duurde het zeker meer dan een seconde, maar waarschijnlijk de individuele acties niet.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:44 schreef Maver24 het volgende:
wat een gedoe allemaal
maar als ik het dus goed begrijp maakte de duitse een beslissende punt bij die hele lange seconde
En ze hebben wapens nu.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Die Koreanen zijn best gevaarlijk als ze niet krijgen wat ze willen.
Ik voorspel dat hier lange documentaires over gemaakt gaan worden,quote:Op maandag 30 juli 2012 20:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan best nog eens historische tv worden
alsof je daar op zit te wachten.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:46 schreef kilon het volgende:
Is er niet een fysio oid die de spieren kan masseren? Of in ieder geval wat moed inpraten?
Andere tijden sowieso over een jaar of 12, alleen dan in het koreaansquote:Op maandag 30 juli 2012 20:48 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ik voorspel dat hier lange documentaires over gemaakt gaan worden,
Vergeet vooral die tweede "t" niet iddquote:Op maandag 30 juli 2012 20:46 schreef YazooW het volgende:
Google images: britta heidemann nude
jeweetzelf
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:48 schreef Devvie het volgende:
[..]
Vergeet vooral die tweede "t" niet idd
de epische domheidquote:Op maandag 30 juli 2012 20:49 schreef Koudewinter het volgende:
http://nos.nl/os2012/arti(...)eg-na-haattweet.html
Gewoon stompen.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:50 schreef marcodej het volgende:
De moeder van Heidemann gaat ermee bemoeien.
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:50 schreef marcodej het volgende:
De moeder van Heidemann gaat ermee bemoeien.
Goed, helemaal netjes is dit natuurlijk totaal niet, maar wat is er racistisch aan?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:49 schreef Koudewinter het volgende:
http://nos.nl/os2012/arti(...)eg-na-haattweet.html
Die lansquote:Op maandag 30 juli 2012 20:52 schreef Cee het volgende:
Kijk, en nu is de vraag "Wat gaat er door je heen?" dus wel van toepassing.
Moet zeggen dat ik het ook erg onsportief vond. Terwijl de Koreaanse nog verbouwereerd stond te kijken.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik dacht dat ze zoiets zeiden ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:51 schreef Felagund het volgende:
Wie had er trouwens voordeel ingeloot gekregen, de Koreaanse? Ik vermoed het wel, dat zou de commotie nog meer verklaren. Als ze dan besluiten de tijd op nul te zetten voor de laatste actie van de Duitse, wint de Koereaanse?
daar hebben meer mensen last vanquote:Op maandag 30 juli 2012 20:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik moet eigenlijk nog gaan koken, maar ik durf niet op te staan
Racistisch is het misschien niet, maar je kan het zeker als een bedreiging zien.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Goed, helemaal netjes is dit natuurlijk totaal niet, maar wat is er racistisch aan?
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Ja, dat wel, maar die term racistisch is zo sensatiebelust gekozen...quote:Op maandag 30 juli 2012 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Racistisch is het misschien niet, maar je kan het zeker als een bedreiging zien.
MISSCHIEN ZIT ZE ER DAN NOG.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:53 schreef beantherio het volgende:
HIER PRATEN WE OVER 10 JAAR NOG OVER MENSEN!
Op basis van je voorrondes of zo?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:51 schreef Felagund het volgende:
Wie had er trouwens voordeel ingeloot gekregen, de Koreaanse? Ik vermoed het wel, dat zou de commotie nog meer verklaren. Als ze dan besluiten de tijd op nul te zetten voor de laatste actie van de Duitse, wint de Koereaanse?
Blij dat ik van de hockey wedstrijd gebruik heb gemaakt om te koken. Dat kan me gestolen worden. Heerlijke Kip Kerrie gemaaktquote:
quote:
Ik ook bedenk ik me nuquote:Op maandag 30 juli 2012 20:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Je hebt het Nederlands elftal niet gekekenquote:Op maandag 30 juli 2012 20:54 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Blij dat ik van de hockey wedstrijd gebruik heb gemaakt om te koken. Dat kan me gestolen worden. Heerlijke Kip Kerrie gemaakt
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:54 schreef Maver24 het volgende:
Tsja daar zit je dan vanavond, het was wel spannend, maar toch ook fijn, ..............
Bij zwemprotesten moet je ook blijven watertrappelen.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Waarom zenden ze bij de NOS eigenlijk zo vaak zwemmen uit? Dit is toch veel spannender?
Oeeh thanks voor de tip!quote:Op maandag 30 juli 2012 20:55 schreef One_of_the_few het volgende:
in firefox kan je trouwens stealthy add on toevoegen. Dan aangeven dat je uit UK komt en de Iplayer werkt. Gebruik het al tijden om daar dingen te bekijken. Erg fijne add on.
Echt, heel het hockey kan me gestolen worden. Als ze goud winnen. Bravo, Hulde, Fantastisch. Maar ik ga me geen uur zitten opvreten met een sport die ik echt niet om aan te zien vind.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je hebt het Nederlands elftal niet gekeken![]()
Landverrader
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:55 schreef One_of_the_few het volgende:
in firefox kan je trouwens stealthy add on toevoegen. Dan aangeven dat je uit UK komt en de Iplayer werkt. Gebruik het al tijden om daar dingen te bekijken. Erg fijne add on.
Mooiste sport van de Olympische Spelenquote:Op maandag 30 juli 2012 20:56 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Echt, heel het hockey kan me gestolen worden. Als ze goud winnen. Bravo, Hulde, Fantastisch. Maar ik ga me geen uur zitten opvreten met een sport die ik echt niet om aan te zien vind.
Als na einde van de officiële speeltijd nog geen winnaar is, wordt een extra tijd van 1 minuut ingevoerd. Voor die minuut wordt er iemand ingeloot, die wint als de andere geen "enkel punt" weet te scoren. Tenminste dat is wat ik er van begrepen uit het commentaaar bij ZDF, het zou ingevoerd zijn omdat bij de degen heel vaak dubbele punten worden gescoord.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Op basis van je voorrondes of zo?
Of hoe werkt dat systeem? Dan krijg jij de overwinning bij gelijke stand als de tijd op is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |