Ik dacht dat ze zoiets zeiden ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:51 schreef Felagund het volgende:
Wie had er trouwens voordeel ingeloot gekregen, de Koreaanse? Ik vermoed het wel, dat zou de commotie nog meer verklaren. Als ze dan besluiten de tijd op nul te zetten voor de laatste actie van de Duitse, wint de Koereaanse?
daar hebben meer mensen last vanquote:Op maandag 30 juli 2012 20:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik moet eigenlijk nog gaan koken, maar ik durf niet op te staan
Racistisch is het misschien niet, maar je kan het zeker als een bedreiging zien.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Goed, helemaal netjes is dit natuurlijk totaal niet, maar wat is er racistisch aan?
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Ja, dat wel, maar die term racistisch is zo sensatiebelust gekozen...quote:Op maandag 30 juli 2012 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Racistisch is het misschien niet, maar je kan het zeker als een bedreiging zien.
MISSCHIEN ZIT ZE ER DAN NOG.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:53 schreef beantherio het volgende:
HIER PRATEN WE OVER 10 JAAR NOG OVER MENSEN!
Op basis van je voorrondes of zo?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:51 schreef Felagund het volgende:
Wie had er trouwens voordeel ingeloot gekregen, de Koreaanse? Ik vermoed het wel, dat zou de commotie nog meer verklaren. Als ze dan besluiten de tijd op nul te zetten voor de laatste actie van de Duitse, wint de Koereaanse?
Blij dat ik van de hockey wedstrijd gebruik heb gemaakt om te koken. Dat kan me gestolen worden. Heerlijke Kip Kerrie gemaaktquote:
quote:
Ik ook bedenk ik me nuquote:Op maandag 30 juli 2012 20:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Je hebt het Nederlands elftal niet gekekenquote:Op maandag 30 juli 2012 20:54 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Blij dat ik van de hockey wedstrijd gebruik heb gemaakt om te koken. Dat kan me gestolen worden. Heerlijke Kip Kerrie gemaakt
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:54 schreef Maver24 het volgende:
Tsja daar zit je dan vanavond, het was wel spannend, maar toch ook fijn, ..............
Bij zwemprotesten moet je ook blijven watertrappelen.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Waarom zenden ze bij de NOS eigenlijk zo vaak zwemmen uit? Dit is toch veel spannender?
Oeeh thanks voor de tip!quote:Op maandag 30 juli 2012 20:55 schreef One_of_the_few het volgende:
in firefox kan je trouwens stealthy add on toevoegen. Dan aangeven dat je uit UK komt en de Iplayer werkt. Gebruik het al tijden om daar dingen te bekijken. Erg fijne add on.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |