Goed, helemaal netjes is dit natuurlijk totaal niet, maar wat is er racistisch aan?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:49 schreef Koudewinter het volgende:
http://nos.nl/os2012/arti(...)eg-na-haattweet.html
Die lansquote:Op maandag 30 juli 2012 20:52 schreef Cee het volgende:
Kijk, en nu is de vraag "Wat gaat er door je heen?" dus wel van toepassing.
Moet zeggen dat ik het ook erg onsportief vond. Terwijl de Koreaanse nog verbouwereerd stond te kijken.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Wel ook bijzonder laf van die Duitse, keihard juichen en een slap handje om er daarna direct van door te piepelen in de catacombe. Zij weet ook best dat hier geen hout van klopt, niet zo sportief.
Ik dacht dat ze zoiets zeiden ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:51 schreef Felagund het volgende:
Wie had er trouwens voordeel ingeloot gekregen, de Koreaanse? Ik vermoed het wel, dat zou de commotie nog meer verklaren. Als ze dan besluiten de tijd op nul te zetten voor de laatste actie van de Duitse, wint de Koereaanse?
daar hebben meer mensen last vanquote:Op maandag 30 juli 2012 20:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik moet eigenlijk nog gaan koken, maar ik durf niet op te staan
Racistisch is het misschien niet, maar je kan het zeker als een bedreiging zien.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Goed, helemaal netjes is dit natuurlijk totaal niet, maar wat is er racistisch aan?
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik moet eigenlijk nog gaan koken, maar ik durf niet op te staan
Ja, dat wel, maar die term racistisch is zo sensatiebelust gekozen...quote:Op maandag 30 juli 2012 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Racistisch is het misschien niet, maar je kan het zeker als een bedreiging zien.
MISSCHIEN ZIT ZE ER DAN NOG.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:53 schreef beantherio het volgende:
HIER PRATEN WE OVER 10 JAAR NOG OVER MENSEN!
Op basis van je voorrondes of zo?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:51 schreef Felagund het volgende:
Wie had er trouwens voordeel ingeloot gekregen, de Koreaanse? Ik vermoed het wel, dat zou de commotie nog meer verklaren. Als ze dan besluiten de tijd op nul te zetten voor de laatste actie van de Duitse, wint de Koereaanse?
Blij dat ik van de hockey wedstrijd gebruik heb gemaakt om te koken. Dat kan me gestolen worden. Heerlijke Kip Kerrie gemaaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |