Ik ook bedenk ik me nuquote:Op maandag 30 juli 2012 20:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik moet eigenlijk nog gaan koken, maar ik durf niet op te staan
Je hebt het Nederlands elftal niet gekekenquote:Op maandag 30 juli 2012 20:54 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Blij dat ik van de hockey wedstrijd gebruik heb gemaakt om te koken. Dat kan me gestolen worden. Heerlijke Kip Kerrie gemaakt
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:54 schreef Maver24 het volgende:
Tsja daar zit je dan vanavond, het was wel spannend, maar toch ook fijn, ..............
Bij zwemprotesten moet je ook blijven watertrappelen.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Waarom zenden ze bij de NOS eigenlijk zo vaak zwemmen uit? Dit is toch veel spannender?
Oeeh thanks voor de tip!quote:Op maandag 30 juli 2012 20:55 schreef One_of_the_few het volgende:
in firefox kan je trouwens stealthy add on toevoegen. Dan aangeven dat je uit UK komt en de Iplayer werkt. Gebruik het al tijden om daar dingen te bekijken. Erg fijne add on.
Echt, heel het hockey kan me gestolen worden. Als ze goud winnen. Bravo, Hulde, Fantastisch. Maar ik ga me geen uur zitten opvreten met een sport die ik echt niet om aan te zien vind.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je hebt het Nederlands elftal niet gekeken![]()
Landverrader
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:55 schreef One_of_the_few het volgende:
in firefox kan je trouwens stealthy add on toevoegen. Dan aangeven dat je uit UK komt en de Iplayer werkt. Gebruik het al tijden om daar dingen te bekijken. Erg fijne add on.
Mooiste sport van de Olympische Spelenquote:Op maandag 30 juli 2012 20:56 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Echt, heel het hockey kan me gestolen worden. Als ze goud winnen. Bravo, Hulde, Fantastisch. Maar ik ga me geen uur zitten opvreten met een sport die ik echt niet om aan te zien vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |