Stap 1: Je download eerst filmpje via youtube dowloader plug in op Firefox.quote:
Film uploaden naar photoshop? Dat is nieuw voor mijquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stap 1: Je download eerst filmpje via youtube dowloader plug in op Firefox.
Stap 2: Je upload die film naar Photoshop.
Stap 3: Dan dit Stap 4: Opslaan naar desbetreffende map.
Stap 5: Uploaden naar imgur.
Stap 6:
Laat mij doen alsof ik er iets van kan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Film uploaden naar photoshop? Dat is nieuw voor mij
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:25 schreef Caland het volgende:
Voetbalsupporter die nog nooit in een stadion is geweest.
Dit was jij toch?
Jaman laten we iets uit het verleden quotenquote:
Ja daar gaan ze eerst voor, maar met Van der Brom weet je het nooitquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:39 schreef 3M1N3M het volgende:
Derijck niet naar Anderlecht? Ze hebben interesse in Moisander lees ik op twitter..
Volgens Thijs is het niet eens een verrassing..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:00 schreef Doublepain het volgende:
Volgens twitter Thijs zit Bouma in de basis
Het is ook niet echt een verrassing, we hebben niet beterquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Volgens Thijs is het niet eens een verrassing..
Toch zal het nooit wennen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een verrassing, we hebben niet beterMisschien als Zanka of Derijck nog in vorm raakt snel.
Zoiets kan je nu nog niet uitmaken vind ik.. Wie weet loopt het nu wel, eerst een paar wedstrijden kijken hoe het gaatquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:16 schreef Lemming22 het volgende:
De verdediging blijft een zorgenkindje. En dan vooral het centrum. Het is te hopen dat Zanka snel aanhaakt en qua niveau er overheen gaat. Anders wordt ook dit seizoen gewoon een zwaar seizoen.
Tsja, er staan dezelfde spelers als eind vorig seizoen die bewezen hebben geen solide verdediging te zijn. En ook in oefenwedstrijden werd er aardig makkelijk door het centrum heen gecounterd door tegenstanders waarbij het op snelheid en rugdekking mis ging. Helaas allemaal geen hoopgevende zaken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoiets kan je nu nog niet uitmaken vind ik.. Wie weet loopt het nu wel, eerst een paar wedstrijden kijken hoe het gaat
Eind vorig seizoen was onder cocu al een stukje beter qua verdediging. Tyton straalt ook veel meer rust uit dan Issakson. Daarnaast de aanwezigheid van v.Bommel zal zeker helpen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:10 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Tsja, er staan dezelfde spelers als eind vorig seizoen die bewezen hebben geen solide verdediging te zijn. En ook in oefenwedstrijden werd er aardig makkelijk door het centrum heen gecounterd door tegenstanders waarbij het op snelheid en rugdekking mis ging. Helaas allemaal geen hoopgevende zaken.
Het begon onder Cocu wel aardig maar al snel waren de totaal onnodige persoonlijke fouten weer gewoon terug.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Eind vorig seizoen was onder cocu al een stukje beter qua verdediging. Tyton straalt ook veel meer rust uit dan Issakson. Daarnaast de aanwezigheid van v.Bommel zal zeker helpen.
Daarnaast zal geen enkele ploeg (misschien az of ajax uit) psv zo erg onder druk durven zetten. De counter met lens en narsingh zal genadeloos zijn, en daar zullen heel veel clubs bang voor zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |