Tennis hoort daar wel minder bij dan voetbal. Toptennissers als Nadal en Federer vinden de Spelen juist bijzonder, omdat ze die veel minder vaak kunnen winnenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:00 schreef thabit het volgende:
[..]
Precies. Voor voetbal is er een WK, voor tennis is er Wimbledon. Eigenlijk zouden er op de OS alleen sporten moeten zijn waarvoor de OS als het hoogste toernooi wordt beschouwd, en dat is bij voetbal, tennis en nog een hele reut andere sporten gewoon niet het geval.
Jij begint ermee...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:00 schreef Tchock het volgende:
Iedereen die dat zegt doet sowieso niet meer mee in deze discussie. Alsof je sporten kunt vergelijken
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lezen is drommels lastig, ik neem je niets kwalijk.
Die post die je quote is niet van mij. En dat weet je ook, anders quotete je hem wel helemaal.quote:
Verrek.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die post die je quote is niet van mij.
Ja, kijken vind ik ook weinig aan. Klopt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:13 schreef Tchock het volgende:
[..]![]()
Maar ik vind badminton wel een leuke sport. Wel oersaai om naar te kijken af en toe trouwens
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:14 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
100x4 meter vrije slag is mij te chaotisch.
Weg ermee!
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:14 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
100x4 meter vrije slag is mij te chaotisch.
Weg ermee!
Persoonlijke voorkeur. Ik vind een sport waarbij je kunt winnen door je tegenstander bewusteloos op de grond te meppen, en dat zelfs de bedoeling is, niet thuishoren op de Spelen.quote:
Dat paard doet zonder ruiter helemaal niets.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:20 schreef Godshand het volgende:
Dressuur natuurlijk. Is toch geen sport? Ja of het paard moet de medaille krijgen, niet de ruiter...
Volgens mij is de FIFA fervent tegenstander van het toelaten van een volwaardig voetbaltoernooi.quote:Verder moeten de profs er bij wielrennen uit, want waarom bij wielrennen wel profs, en bij voetbal niet?
Ik vind dit een hele bekrompen visie. Het draait om de controle over je instrument, in dit geval een paard.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:20 schreef Godshand het volgende:
Dressuur natuurlijk. Is toch geen sport? Ja of het paard moet de medaille krijgen, niet de ruiter...
En dit is onzin. Voetbalprofs doen gewoon mee.quote:Verder moeten de profs er bij wielrennen uit, want waarom bij wielrennen wel profs, en bij voetbal niet?
want?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:21 schreef Zelva het volgende:
[..]
Persoonlijke voorkeur. Ik vind een sport waarbij je kunt winnen door je tegenstander bewusteloos op de grond te meppen, en dat zelfs de bedoeling is, niet thuishoren op de Spelen.
Paard een instrumentquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dit een hele bekrompen visie. Het draait om de controle over je instrument, in dit geval een paard.
[..]
En dit is onzin. Voetbalprofs doen gewoon mee.
Het gaat echt niet alleen om het paard wie de medaille krijgt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Paard een instrumentJij bent zeker ook een instrument?
En er doen maar 3 profs mee bij voetbal, en bij vele andere sporten mogen geeneens profs meedoen (jarenlang mochten skileraren niet meedoen bij het skieen tijdens de Winterspelen, omdat ze prof zijn).
Op zich is het ook helemaal niet zo gek, om eens een Nederlandse amateurkampioen tegen andere amateurs te zien wielrennen. Weer eens wat anders dan eeuwige Cavendishes en Cancellara's...
Als je oprecht niet begrijpt wat ik wil zeggen zal ik geen moeite meer doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Paard een instrumentJij bent zeker ook een instrument?
Nee! Lees je eerst in, andersquote:En er doen maar 3 profs mee bij voetbal, en bij vele andere sporten mogen geeneens profs meedoen (jarenlang mochten skileraren niet meedoen bij het skieen tijdens de Winterspelen, omdat ze prof zijn).
Op zich is het ook helemaal niet zo gek, om eens een Nederlandse amateurkampioen tegen andere amateurs te zien wielrennen. Weer eens wat anders dan eeuwige Cavendishes en Cancellara's...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |