Darten / paardrijden is toch echt erger dan korfbalquote:Op maandag 30 juli 2012 19:43 schreef hafcfan het volgende:
Er is geen ergere sport te bedenken dan korfbalVoetbal eruit of met de beste teams spelen. paardrijden ook eruit, want het paard doet alles. Honkbal en rugby erin en ook darten vind ik nice, maar dat komt er toch niet in.
Geen mondiale sport, wordt eigenlijk alleen in Nederland (en Belgie) serieus beoefend. Niet voor niets dat Nederland acht van de negen WK's en alle EK's heeft gewonnen (Belgie het andere WK).quote:
Ah oke, daar ga ik in mee.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:45 schreef M.rak het volgende:
[..]
Geen mondiale sport, wordt eigenlijk alleen in Nederland (en Belgie) serieus beoefend. Niet voor niets dat Nederland acht van de negen WK's en alle EK's heeft gewonnen (Belgie het andere WK).
Nee joh darten is nice, teminste leuk plubliek wat lekker tekeer gaat en het is moeilijker dan je denkt hoor.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Darten / paardrijden is toch echt erger dan korfbal![]()
Maar ook Korfbal zou ik niet naar kunnen kijken.
De Olympische wegwedstrijd krijgt steeds meer aanzien in de wielerwereld. De toppers willen daar echt wel scoren.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:43 schreef Injetta het volgende:
Voetbal, tennis, fietsen op de een of andere manier vind ik het niet op het OS horen. Ze hebben alle drie al jaarlijks/tweejaarlijks een enorm eigen tournooi.
Op het OS lijkt het dan niet meer zo spannend. De ronde van Frankrijk winnen, een WK-voetbal en een Wimbledon betekent toch meer dan een gouden plak op het OS.
Ik kan in Darten totaal geen sport zien. 'Sporters' die lichamelijk gewoon niet fit zijn (100+ kg), 'sporters' die op het podium gewoon een biertje drinken....quote:Op maandag 30 juli 2012 19:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee joh darten is nice, teminste leuk plubliek wat lekker tekeer gaat en het is moeilijker dan je denkt hoor.
Nee dat ben ik ook met je eens, zolang ze niet afgetraind zijn hoort het nooit op zo'n evenement, want ik vind ook dat je gewoon helemaal fit moet zijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:50 schreef ajacied4lf het volgende:[..]Ik kan in Darten totaal geen sport zien. 'Sporters' die lichamelijk gewoon niet fit zijn (100+ kg), 'sporters' die op het podium gewoon een biertje drinken.... Het is zeer knap wat ze doen, het is lastig. Maar kan er net als paardrijden geen sport in zien.
Gast serieus...quote:Op maandag 30 juli 2012 19:51 schreef H4ppy het volgende:
Voetbal mag van mij echt de kliko in, het hele jaar door hoor ik alleen maar voetbalgezeik, alle sociale netwerken staan ermee vol. Het lijkt maar niet op te houden, dat eindeloze gezeur over die scores. En dan nog dat primitieve volk wat voetbal aantrekt, lekker met de hele familie bier zuipen voor de tv. Iedereen loopt over hun favoriete club te huilen, en het is puur tijdsverdrijf, kauwgum voor de ogen, waar een gemiddelde nederlander met een gebrek aan een hobby zijn tijd aan besteed.
Over vooroordelen gesproken.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:51 schreef H4ppy het volgende:
Voetbal mag van mij echt de kliko in, het hele jaar door hoor ik alleen maar voetbalgezeik, alle sociale netwerken staan ermee vol. Het lijkt maar niet op te houden, dat eindeloze gezeur over die scores. En dan nog dat primitieve volk wat voetbal aantrekt, lekker met de hele familie bier zuipen voor de tv. Iedereen loopt over hun favoriete club te huilen, en het is puur tijdsverdrijf, kauwgum voor de ogen, waar een gemiddelde nederlander met een gebrek aan een hobby zijn tijd aan besteedt.
Dat je voetbal zo neerzet en de mensen die er komen. Ik heb al jaren een seizoenskaart van heracles en er gebeurt nooit wat gewoon lekker gezellig voetbal kijken. Jij doet net of al het tuig daar bijeenkomt. Het is niet voor niets de grootste sport in dit land, dus het ligt echt aan jouw dat je het niks vindt.quote:
Inderdaad, het is gezellig voetbal kijken omdat het lekker makkelijk is om op een bankje te gaan zitten. Daarom is het ook de grootste sport in het land, omdat de gemiddelde nederlander van bier en tv kijken houdt. En het maakt mij echt niets uit dat jullie lekker voetbal willen kijken, maar nadat jullie zo'n wedstrijdje hebben gekeken zitten jullie dan een week lang die 90 minuten voetbal uit te kouwen op Twitter/FB. Als mensen echt wat beters te doen hadden zouden ze een lekker potje voetbal kijken, en daarna belangrijkere dingen doen dan met elkaar te ruzien over dat die scheids blind is.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat je voetbal zo neerzet en de mensen die er komen. Ik heb al jaren een seizoenskaart van heracles en er gebeurt nooit wat gewoon lekker gezellig voetbal kijken. Jij doet net of al het tuig daar bijeenkomt. Het is niet voor niets de grootste sport in dit land, dus het ligt echt aan jouw dat je het niks vindt.
Op een bankje zittenquote:Op maandag 30 juli 2012 20:01 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Inderdaad, het is gezellig voetbal kijken omdat het lekker makkelijk is om op een bankje te gaan zitten. Daarom is het ook de grootste sport in het land, omdat de gemiddelde nederlander van bier en tv kijken houdt. En het maakt mij echt niets uit dat jullie lekker voetbal willen kijken, maar nadat jullie zo'n wedstrijdje hebben gekeken zitten jullie dan een week lang die 90 minuten voetbal uit te kouwen op Twitter/FB. Als mensen echt wat beters te doen hadden zouden ze een lekker potje voetbal kijken, en daarna belangrijkere dingen doen dan met elkaar te ruzien over dat die scheids blind is.
Als jij de hele week lang alleen maar dingen over paardrijden zou horen, en dat een heel jaar lang, dan zou je toch ook op een gegeven moment leip worden?
Je probeert dus voetbal te ontwijken, maar het lukt je niet echt? Jij zal het wel lastig hebben zo te lezenquote:Op maandag 30 juli 2012 20:01 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Inderdaad, het is gezellig voetbal kijken omdat het lekker makkelijk is om op een bankje te gaan zitten. Daarom is het ook de grootste sport in het land, omdat de gemiddelde nederlander van bier en tv kijken houdt. En het maakt mij echt niets uit dat jullie lekker voetbal willen kijken, maar nadat jullie zo'n wedstrijdje hebben gekeken zitten jullie dan een week lang die 90 minuten voetbal uit te kouwen op Twitter/FB. Als mensen echt wat beters te doen hadden zouden ze een lekker potje voetbal kijken, en daarna belangrijkere dingen doen dan met elkaar te ruzien over dat die scheids blind is.
Als jij de hele week lang alleen maar dingen over paardrijden zou horen, en dat een heel jaar lang, dan zou je toch ook op een gegeven moment leip worden?
Voordelen of niet, mensen die fan zijn van andere sporten dan voetbal zien het anders dan zogenaamde voetbal fans, die van voetbal hun leven maken. Dat er bij jou "ajacied" in je profielnaam staat, en je als profielafbeelding een baby in een ajax pet gebruikt, is een perfect voorbeeld van hetgeen dat voetbalfanaten van voebal hun leven maken.quote:
Och jeejtje. Jij zal het wel heel erg moeilijk hebben he als je je ook al druk kan maken om iemand die Ajacied in zijn naam heeft een een UI heeft met een Ajax petje.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:06 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Voordelen of niet, mensen die fan zijn van andere sporten dan voetbal zien het anders dan zogenaamde voetbal fans, die van voetbal hun leven maken. Dat er bij jou "ajacied" in je profielnaam staat, en je als profielafbeelding een baby in een ajax pet gebruikt, is een perfect voorbeeld van hetgeen dat voetbalfanaten van voebal hun leven maken.
Als je je daar al druk om maakt, dan kan ik me goed voorstellen dat je het heel zwaar hebt zo door het jaar heenquote:Op maandag 30 juli 2012 20:06 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Voordelen of niet, mensen die fan zijn van andere sporten dan voetbal zien het anders dan zogenaamde voetbal fans, die van voetbal hun leven maken. Dat er bij jou "ajacied" in je profielnaam staat, en je als profielafbeelding een baby in een ajax pet gebruikt, is een perfect voorbeeld van hetgeen dat voetbalfanaten van voebal hun leven maken.
Obsession is what the lazy people call detication.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:06 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Jij bent diegene die het zo moeilijk had met mijn reactie waarom ik voetbal een kutsport vond, dat je op mijn post moest reagerenquote:Op maandag 30 juli 2012 20:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Och jeejtje. Jij zal het wel heel erg moeilijk hebben he als je je ook al druk kan maken om iemand die Ajacied in zijn naam heeft een een UI heeft met een Ajax petje.
*Kuch* Dedication *Kuch*quote:Op maandag 30 juli 2012 20:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Obsession is what the lazy people call detication.
Dus als je reageert op iemand zijn post (op een discussieforum) maak je je ergens druk om? welnee, ik vind het prima als je het een kutsport vindt, ken genoeg mensen die dat vinden. Maar jouw argument daarbij is echt lachwekkendquote:Op maandag 30 juli 2012 20:12 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Jij bent diegene die het zo moeilijk had met mijn reactie waarom ik voetbal een kutsport vond, dat je op mijn post moest reageren
Waarom alle balsporten?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:12 schreef Skwish het volgende:
In ieder geval alle balsporten, paardrijden en schieten wegdoen.
Da's eerder een reden om die regels aan te passen, niet om het hele turnen maar weg te gooien.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:12 schreef Wilskracht het volgende:
Turnen omdat als je nummer 5 bent op de ringen mag je niet medoen omdat je land er maar 1 mag afvaardigen op een ander onderdeel.
Ik ben voor.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:04 schreef Ereinion het volgende:
Je kan moeiteloos 80% van de onderdelen schrappen. Sowieso al die onzinsporten (beachvolleybal, BMX) die er alleen zijn om er hip uit te zien. Daarna kan je bij zwemmen het terugbrengen tot een onderdeel of 4 (waarom al die verschillende technieken als er toch eentje het snelste is, je gaat toch ook geen wegrit op ligfietsen houden?), dat paardengedoe kan ook weg, het is geen evenement voor dieren, je hebt toch ook geen honden die over een parcours rennen, als ze nou nog echte races hadden was het nog leuk geweest. Voetbal maak je of een echt toernooi van, of maar laten verdwijnen, dit is niks. Dat pistoolschieten is ook maar tamelijk kinderachtig natuurlijk, je hebt toch ook geen wedstrijd wie het beste met een artillerie kan richten (zou ook wel leuk zijn trouwens). Schaf alle gewichtsklasses af bij alle onderdelen die daaraan doen. Breng het totaal terug tot ongeveer 20% van het huidige aantal medailles, en een gouden medaille telt weer echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |