Waarom is dat er wel en bijvoorbeeld voetbal niet? Of basketbal?quote:
Omdat ik vind dat er teveel sporten zijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:59 schreef qwerty-nl het volgende:
Waarom vraag je ook direct niet welke sport daar in de plaats voor mag komen?
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wielrennen, we hebben daar de tour voor mang
Basketbal en voetbal zijn wel Olympisch. Voetbal (in ieder geval voor mannen) mag van mij wel weg, aangezien de beste spelers toch niet meedoen.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Waarom is dat er wel en bijvoorbeeld voetbal niet? Of basketbal?
Allemaal hetzelfde principe van een bal in het doel krijgen.
Nu zeg ik niet dat ik Olympisch voetbal wil zien maar het is toch apart.
Nou, bij honkbal zitten ook dikke luiquote:Op maandag 30 juli 2012 14:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Handboogschieten eruit.
Zag vanmorgen aardig wat dikke personen een pijltje schieten.
Honkbal terug.
Zijn die Olympisch? Dat wist ik niet eensquote:Op maandag 30 juli 2012 14:01 schreef M.rak het volgende:
[..]
Basketbal en voetbal zijn wel Olympisch. Voetbal (in ieder geval voor mannen) mag van mij wel weg, aangezien de beste spelers toch niet meedoen.
Er doen ook dikke mensen mee aan de vechtsporten.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Handboogschieten eruit.
Zag vanmorgen aardig wat dikke personen een pijltje schieten.
quote:Op maandag 30 juli 2012 14:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zijn die Olympisch? Dat wist ik niet eens
Is wel OS.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:03 schreef MeneerLogica het volgende:
curling, is geen os maar mag van de aardbodem verdwijnen.
Dat zijn naam mening toch wel meer atleten dan handboogschietersquote:Op maandag 30 juli 2012 14:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er doen ook dikke mensen mee aan de vechtsporten.
Gewichtsklasses afschaffen is onzin, zou erg raar zijn als iemand geen kampioen kan worden omdat hij/zij anderhalve meter is, waarmee je nu gewoon in de lagere klasses mee kunt doen.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:04 schreef Ereinion het volgende:
Je kan moeiteloos 80% van de onderdelen schrappen. Sowieso al die onzinsporten (beachvolleybal, BMX) die er alleen zijn om er hip uit te zien. Daarna kan je bij zwemmen het terugbrengen tot een onderdeel of 4 (waarom al die verschillende technieken als er toch eentje het snelste is, je gaat toch ook geen wegrit op ligfietsen houden?), dat paardengedoe kan ook weg, het is geen evenement voor dieren, je hebt toch ook geen honden die over een parcours rennen, als ze nou nog echte races hadden was het nog leuk geweest. Voetbal maak je of een echt toernooi van, of maar laten verdwijnen, dit is niks. Dat pistoolschieten is ook maar tamelijk kinderachtig natuurlijk, je hebt toch ook geen wedstrijd wie het beste met een artillerie kan richten (zou ook wel leuk zijn trouwens). Schaf alle gewichtsklasses af bij alle onderdelen die daaraan doen. Breng het totaal terug tot ongeveer 20% van het huidige aantal medailles, en een gouden medaille telt weer echt.
Daar is wel wat voor te zeggenquote:Op maandag 30 juli 2012 14:06 schreef il_Tonno het volgende:
Schieten mag van mij wel, als het maar een afgeleide is van een sport/bezigheid in de Oudheid. Dus geen luchtbuks, maar wél handboogschieten
Dat is wel de slechtste reden die ik tot nu toe gehoord hebquote:
quote:
Het is juist leuk eens sporten te zien die anders nooit op tv zijn. Een paar weken zonder die kutkop van Nadal zou een verlichting zijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]ook weer zon faalredenatie. dan kan de helft van de Olympische sporten weg
Hoezo? Je kan nu eenmaal ook geen top-basketballer worden als je anderhalve meter bent, waarom zou dat met andere sporten anders moeten zijn?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewichtsklasses afschaffen is onzin, zou erg raar zijn als iemand geen kampioen kan worden omdat hij/zij anderhalve meter is, waarmee je nu gewoon in de lagere klasses mee kunt doen.
Ja en Nadal doet niet eens meequote:Op maandag 30 juli 2012 14:08 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Het is juist leuk eens sporten te zien die anders nooit op tv zijn. Een paar weken zonder die kutkop van Nadal zou een verlichting zijn.
Dan kijk je toch fijn geen tennis? Niemand die je daartoe verplicht hoor.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:08 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Het is juist leuk eens sporten te zien die anders nooit op tv zijn. Een paar weken zonder die kutkop van Nadal zou een verlichting zijn.
Trollquote:Op maandag 30 juli 2012 14:09 schreef zyntex het volgende:
van mij mag heel die olympische spelen weg
Ga eens weg uit OS danquote:Op maandag 30 juli 2012 14:09 schreef zyntex het volgende:
van mij mag heel die olympische spelen weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |