SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsmeet Vreeswijk bij Gripper
Op zaterdag 11 of 25 augustus wil ik weer een Vreeswijk-meet doen. Een stukkie fietsen (110-120 km max) + daarna BBQ-en in de tuin.
Voor sfeerimpressie van vorig jaar zie: Fietsmeet vreeswijk 2011, zaterdag 9 juli
Discussies over de meet van 2012 kunnen we ook weer gewoon daar voorzetten.
en om je beschikbaarheid in te vullen:
http://www.doodle.com/bqpfgy6fhs7kcfdg
al aangemeld:
Gripper
Patroon
kaasplankje en zn 30 pseudoniemen
Blik (& blikchick + blikbaby)
Captain_fabulous
misschien:
Erik92
Oksel & Okselchick
[ Bericht 0% gewijzigd door Netsplitter op 31-07-2012 18:03:37 ]Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Dat is juist de minste reden om een segment te flaggen, diegenen die geen bochten kunnen rijden weten wel hoe hard ze een bocht in moeten.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan kan je ook elke segment met een stoplicht wel gaan flaggen. De enige reden om imo een segment te flaggen is imo gevaarlijke bochten of halverwege zeer slecht wegdek.
Als ik stilsta bij een stoplicht gaat mijn garmin op pauze en gaat ie daarna weer aan. Sowieso is nog een gevaar dat wielrenners achter auto's enzo gaan rijden, of iedereen inhalen om zo KOM te worden.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat is juist de minste reden om een segment te flaggen, diegenen die geen bochten kunnen rijden weten wel hoe hard ze een bocht in moeten.
Klopt dat je segmenten met stoplichten ook moet flaggen, levensgevaarlijk. Wat heb je nou aan een segment met stoplicht, iedereen gaat daar door rood fietsen met als gevolg: gevaarlijk situaties en ergernissen bij overige weggebruikers ten aanzien van wielrenners, en die is al niet best.
Voor segmenten gebruikt hij de bruto tijd, ik weet niet hoe dat met Garmin zit maar mensen met een mobiel moeten sowieso doorfietsen. Geloof me nou maar, ik merk het ook aan mezelf, het zorgt ervoor dat je meer risico neemt dan anders.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik stilsta bij een stoplicht gaat mijn garmin op pauze en gaat ie daarna weer aan. Sowieso is nog een gevaar dat wielrenners achter auto's enzo gaan rijden, of iedereen inhalen om zo KOM te worden.
Mensen die als een gevaarlijk gaan rijden om een segment te halen doen dat ook op andere plekken.
Ik neem ook wel wat meer risico, ik haal bijvoorbeeld een auto in als een segment door een 30 km zone loopt. Dat zou ik anders niet doen. Maar ik zou never nooit door de spoorbomen gaan of bij een druk kruispunt door rood fietsen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:14 schreef Patroon het volgende:
[..]
Voor segmenten gebruikt hij de bruto tijd, ik weet niet hoe dat met Garmin zit maar mensen met een mobiel moeten sowieso doorfietsen. Geloof me nou maar, ik merk het ook aan mezelf, het zorgt ervoor dat je meer risico neemt dan anders.
Is hier eerder besproken, segmenten is bruto tijd. Zou anders mooie boel zijn, halverwege de Mont Ventoux even uitrusten en weer verderquote:Op zondag 29 juli 2012 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik neem ook wel wat meer risico, ik haal bijvoorbeeld een auto in als een segment door een 30 km zone loopt. Dat zou ik anders niet doen. Maar ik zou never nooit door de spoorbomen gaan of bij een druk kruispunt door rood fietsen.
Voor segmenten gebruik je volgens mij netto tijd, tenminste, mijn garmin gaat dus op pauze onder de 5km/uur
Ik zie wel vaker wielrenners dingen doen waarvan ik denk, wil je dood ofzo? Gisterochtend reed er ook 1 over de rotonde waar het druk was. En dan wel rochelen naar een auto die toetert.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
Is hier eerder besproken, segmenten is bruto tijd. Zou anders mooie boel zijn, halverwege de Mont Ventoux even uitrusten en weer verder
Jij bent misschien niet zo gek, een ander wel!
Zijn geen segmenten volgens mij.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoe zit dat met afdalingen? Daar dacht ik laatst nog aan...
Als je daar een paar wannabe Nibali's hebt heb je ook zo de eerste Strava dode te pakken...
Haha briljantquote:Op zondag 29 juli 2012 22:24 schreef eentwee het volgende:
[..]
Die is er al.. een Amerikaanse familie heeft Strava aangeklaagd.
In de bergen heb je genoeg afdaling segmenten, kijk maar bij "descent"quote:
In Amerika is al een dode gevallen die bezig was een tijd neer te zetten op Strava. Dus ik ben het er wel mee eens dat er geen segmenten gemaakt moeten worden waarin o.a. stoplichten zitten.quote:
Zijn er idd genoeg, Laurens ten Dam heeft daar nu meerdere KOM's te pakkenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
In de bergen heb je genoeg afdaling segmenten, kijk maar bij "descent"
Foto van je fiets?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:50 schreef Tommeke het volgende:
Ik ga woensdag of dinsdag trainen op m'n TT fiets, kijken of ik ergens een KOM kan scoren of segment kan maken
Is de foto plaatsen niet waardquote:
Ikquote:Op zondag 29 juli 2012 23:24 schreef ultra_ivo het volgende:
Zo te zien heeft iemand van hier me op facebook toegevoegd, herken alleen niet wie 't is.
Na een rit kan je rechts naast de kaart klikken op opties ofzo. Daar staat make segment ofzoquote:Op zondag 29 juli 2012 23:25 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Is de foto plaatsen niet waard![]()
En ik zit op m'n iPhone. Check m'n FB-foto's maar
Hoe maak je segmenten aan in Strava?
Nikki Terpstra.quote:Op maandag 30 juli 2012 06:37 schreef kanovinnie het volgende:
Wie is die Luca T op strava? Die fietst een hoop.
quote:Op maandag 30 juli 2012 09:23 schreef SuperWeber het volgende:
Zolang Strava er niet is voor windows phone is het een kutprogramma
Dat dus! Er zijn blijkbaar nogal wat "gekken" die er alles voor over hebben om ergens hoog op een nietszeggend lijstje te staan en als ze het Kopje van Bloemendael op moeten even door een strakke meid op een racefiets binnendoor genomen worden.quote:
Ik ben in Borne al een paar keer verdwaald en weet nog steeds niet zo goed hoe ik Borne moet passeren wanneer ik vanaf kant Hulsbeek richting Delden wil. Hoe ik het doe weet ik niet, maar ik kom 9/10 keer dwars door de winkelstraatquote:Op maandag 30 juli 2012 10:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Borne is ook niet geweldig fietsen, dan lijkt Engeland me toch wel een stukje leuker hoor
Ik verdwaal ook standaard in Borne.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Haha. Nja ik kom Borne meestal (die paar keer dat ik gefietst heb nu) binnen vanaf Twickel gezien. Snelweg over en dan richting de sportvelden en richting Bornerbroek. Maar Borne Centrum snap ik ook niks van :p
Rij je toch het eerste stukje mee vanuit huis, en dan zelf een mooie ronde richting amersfoort hilversum, thuis frisse limo pakken, en dan weer rond 5 uur terug bij mij voor de BBQ?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Alleen, om tijdens 'Vreeswijk-Vreeswijk' zelfs maar in het laatste wiel te kunnen hangen, volgens mij ben ik daar fysiek nog niet. Dus fietstechnisch heb ik daar denk ik niets te zoeken. Jammer, want volgens mij wordt dat wel een leuk dagje.
ER IS ER ÉÉN JARIG HOERA HOERA, DAT KUN JE WEL ZIEN, DAT BEN JIJ!!quote:Op maandag 30 juli 2012 11:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
Rij je toch het eerste stukje mee vanuit huis, en dan zelf een mooie ronde richting amersfoort hilversum, thuis frisse limo pakken, en dan weer rond 5 uur terug bij mij voor de BBQ?
p.s. Patroon, waar op strava is dat kaartje te vinden wat jij op FB postte?
Wel oren naar! Als ik op je route kijk ga je na km 37 kronkels maken om de leukste heuvels mee te pakken, denk dat ik dan vanaf dat punt kijk wat ik kan doen zonder te forceren, en de groep loslaat als het niet goed voelt. Kan daar makkelijk naar Leersum, en via Amerongen naar de Lekdijk, en zo terug. Als julie dan echt doorjakkeren halen julie me vanzelf in, en anders ga ik wel ergens koffie doen bij Tul en 't Waal totdat julie er eindelijk eens zijnquote:Op maandag 30 juli 2012 11:25 schreef Gripper het volgende:
Rij je toch het eerste stukje mee vanuit huis, en dan zelf een mooie ronde richting amersfoort hilversum, thuis frisse limo pakken, en dan weer rond 5 uur terug bij mij voor de BBQ?
Gezellig als je er bij bent in ieder geval, hoe meer mensen hoe beter meestal.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Wel oren naar! Als ik op je route kijk ga je na km 37 kronkels maken om de leukste heuvels mee te pakken, denk dat ik dan vanaf dat punt kijk wat ik kan doen zonder te forceren, en de groep loslaat als het niet goed voelt. Kan daar makkelijk naar Leersum, en via Amerongen naar de Lekdijk, en zo terug. Als julie dan echt doorjakkeren halen julie me vanzelf in, en anders ga ik wel ergens koffie doen bij Tul en 't Waal totdat julie er eindelijk eens zijn
Zorgen dat je ochtens vroeg vertrekt gelijk na ontbijt. Wanneer je dat niet doet, heb je kans dat je in de loop van de dag geen zin meer hebt bij weinig moraal.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:53 schreef Erik92 het volgende:
[..]
Gezellig als je er bij bent in ieder geval, hoe meer mensen hoe beter meestal.
Ik zit in een trainingsdipje. Heb weinig tijd en heb geen zin om elke dag maar één uurtje te fietsen. Misschien dat ik het morgen kan herpakken want dan ben ik eindelijk een dagje vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |