quote:Op zondag 29 juli 2012 20:36 schreef wyccie het volgende:
Damn, weer die vooroordelen. Hoe weet jij nou of ze aan de ramadan doen?
Ik dacht meer aan La Trappe, dan vind ik Trappistenbier gewoon niet zo heel bijzonderquote:Op zondag 29 juli 2012 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, Westmalle. Aangezien er maar 7 trappistenbrouwerijen zijn zal het wel meevallen met dat aantal dus
Oh, sorry, dan heb ik niks gezegd. Dat kon ik er niet uit opmaken. Dacht dat ze zonder voorrang te verlenen gewoon zijn doorgereden.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Wyccie, niks geen vooroordelen t.o.v. de Ramadan en niet alert zijn, die gasten geven het zelf toe.
Afgelopen week is het hier al vaker raak geweest met Ramadanezen...
Ik heb niks tegen het islam, maar die ramadan vind ik ook wel erg zwaar. Niet eten, ok. Niet drinken....dat is niet goed. Vooral ook omdat het vaak midden in de zomer is. Dat vind ik niet verantwoord, niet alleen medisch gezien, maar ook in geval van verkeer en andere bezigheden.quote:En dit staat dus los van mijn mening over de islam...
Dat is altijd een heerlijke vorm van BBQ-en. Gewoon chill steeds een beetje )quote:Op zondag 29 juli 2012 20:43 schreef MaJo het volgende:
We hebben net een worstje van de barbecue en een spiesje op en we hebben nog garnalen en entrecote te gaan maar we zitten nu al stampvolwe gaan nu maar toepen en dan over een uurtje weer verder
Nee, verontschuldigend handje, maar ik schrok me de rambam.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, sorry, dan heb ik niks gezegd. Dat kon ik er niet uit opmaken. Dacht dat ze zonder voorrang te verlenen gewoon zijn doorgereden.
Je bedoelt: uit moeten stappenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dan zal hij eerst een ruit in moeten gooien
ga eens naar Duitsland zou ik zeggen, daar mixen ze zo ongeveer alles...quote:Op zondag 29 juli 2012 20:53 schreef Soempie het volgende:
Nog nooit gehoord van bier mengen met frisdrank of limonade.
shandy/sneewwitje?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:53 schreef Soempie het volgende:
Er gaat alleen siroop bij hè, geen aangelengde meukquote:Op zondag 29 juli 2012 20:53 schreef Soempie het volgende:
Wel van gehoord, maar wist niet dat daar bier voor gebruikt wordt.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..als een Bossche Bol meenemen het enige was om Wyccie uit haar hol te lokken...dan had ik wel eerder weggegaan
En dan gaan verzekeraars dat waarschijnlijk gewoon uit coulance vergoeden. Kost nog steeds geld maar staat mooier op de afrekening van de overheid...quote:Op zondag 29 juli 2012 20:54 schreef Soempie het volgende:
Iemand nog 't nieuws gekeken net?
http://nos.nl/artikel/400207-advies-stop-met-dure-medicijnen.html
ik heb het gezien en ik heb er hele dubbele gevoelens bij.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:54 schreef Soempie het volgende:
Iemand nog 't nieuws gekeken net?
http://nos.nl/artikel/400207-advies-stop-met-dure-medicijnen.html
Ze hadden het ook over 20 jaar minder lang leven zonder die medicijnen..quote:Op zondag 29 juli 2012 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik las er net iets over maar zoals ik het lees gaat het dus over gevallen waarbij de medicijnen eigenlijk sowieso niet veel uithalen?
Ze zullen er sowieso belachelijk veel aan verdienen maar ik denk dat het ook vooral komt omdat het dus helemaal geen gangbare medicijnen zijn. Dus dan gaan de kosten voor productie ook nog eens omhoog.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze hadden het ook over 20 jaar minder lang leven zonder die medicijnen..
Wat ik me afvraag, waarom zijn die medicijnen zo duur? Verdienen ze er belachelijk veel aan (wordt toch wel vergoed..) of is het echt heel duur om te produceren?
Heerlijk, een medestanderquote:Op zondag 29 juli 2012 19:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ken wel mensen die bier drinken, maar dat zijn vrouwen die witbier of rosébier drinken. Niet echt jullie doelgroep, toch?
[..]
Het is niet alleen bier. Het is ook wijn, cognac, whisk(e)y, sake, kersenbonbons en kaasfondue.
Alles waar alcohol in zit.
Uit ervaring weet ik dat een webcam of een bol wol ook prima werkenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..als een Bossche Bol meenemen het enige was om Wyccie uit haar hol te lokken...dan had ik wel eerder weggegaan
Het gaat om progressieve spierziektes. Dan geldt 'alle beetjes helpen'.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik las er net iets over maar zoals ik het lees gaat het dus over gevallen waarbij de medicijnen eigenlijk sowieso niet veel uithalen?
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:03 schreef B.ertha het volgende:
Uit ervaring weet ik dat een webcam of een bol wol ook prima werken
Klopt.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
- er wordt belachelijk veel aan verdiend
Klopt niet zozeer. Als het vanuit de medische wereld wordt ontwikkeld zijn de kosten weliswaar nog steeds hoog, maar dit wordt lang niet altijd doorberekend in het medicijn. Daarbij is miljoenen tot miljarden erg hoog gegrepen, de meeste kosten zitten in het verplichte, jarenlange, intensieve testproces.quote:- het kost een vermogen om een medicijn te ontwikkelen (miljoenen tot miljarden)
Klopt.quote:- het voorgeschreven traject om de werkzaamheid aan te tonen kost een vermogen (zie hierboven)
En dat kan weer per medicijn verschillen.quote:- het productieproces is duur vanwege hoge eisen en kleine productievolumes.
Om de gemeentegrens aan te geven van de stad die je hebt ingetypt. Als je nu Rotterdam of Oegstgeest invult, dan zie je dat ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit me af te vragen: waarom staat er een stippellijn om Nijmegen heen als je op mapgs.google.com kijkt?
dan zijn we het daar over eensquote:Op zondag 29 juli 2012 21:07 schreef Soempie het volgende:
Ik was met een post bezig en B. zegt nu heel kort wat ik wilde zeggen in haar tweede stukje over de productie.
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:07 schreef Soempie het volgende:
Ik was met een post bezig en B. zegt nu heel kort wat ik wilde zeggen in haar tweede stukje over de productie.
Omdat wij heel speciaal zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit me af te vragen: waarom staat er een stippellijn om Nijmegen heen als je op mapgs.google.com kijkt?
Ik zit dat rapport een beetje door te lezen maar daar wordt niet gesproken over 20 jaar.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze hadden het ook over 20 jaar minder lang leven zonder die medicijnen..
quote:De geëxtrapoleerde data van het uitkomstenonderzoek
suggereerden dat patiënten met de niet-klassieke vorm die
behandeld worden met alglucosidase alfa (Myozyme®)
gemiddeld 0,25 jaar langer leven dan onbehandelde patiënten
bij een tijdshorizon van 15 jaar en gemiddeld 1,6 jaar na een
periode van 40 jaar.
Oh nee, ik heb geen Facebook en speel wel GTA! Ik ben reddeloos verloren!quote:
Kijk maar uit. Straks doe je nog mee aan bv een rommelrace.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb geen Facebook en speel wel GTA! Ik ben reddeloos verloren!
Dat is geloof ik nog geen teken dat je massamoordenaar wordtquote:Op zondag 29 juli 2012 21:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Straks doe je nog mee aan bv een rommelrace.
Fabry: 10 - 20 jaar korter leven geven ze aan in het journaal.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oh ja, het waren er twee inderdaad (mijn concentratievermogen is stuk geloof ik)
Dat is inderdaad voor mensen met die aandoening ten opzichte van mensen zonder die aandoening. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat iemand die dit geneesmiddel krijgt ook weer zoveel langer leeft. Het is een knap ernstige aandoening i.i.g. Als ik het rapport lees zie ik dat er geen voorspelling gedaan kan worden voor de effectiviteit over een periode langer dan vijf jaar.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Fabry: 10 - 20 jaar korter leven geven ze aan in het journaal.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 29 juli 2012 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is altijd een heerlijke vorm van BBQ-en. Gewoon chill steeds een beetje )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet. Maar ik ben ook heel moe, dus ik zat te wachten tot jij het wel zou vinden.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kan het nergens terugvinden in het rapport
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik ben ook heel moe, dus ik zat te wachten tot jij het wel zou vinden.
Maar die info zal dan wetenschappelijk gezien niet relevant zijn, anders was het meegenomen in de beoordeling.quote:Hij heeft die info dus ergens anders vandaan.
De kosten bedoel je?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:58 schreef Soempie het volgende:
En voor hoeveel die medicijnen nu geproduceerd worden.
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:58 schreef wyccie het volgende:
En ik wilde hem nog wel iets vragen over treinen/stations.
In de Achterhoek waar ik met de Syntus heb gereisd, stapte de conducteur telkens uit om met een sleuteltje in een apparaat op een paaltje te steken. Misschien om het sein op groen te zetten, of een soort van klokken?quote:
Hendig!quote:Op zondag 29 juli 2012 21:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Om de gemeentegrens aan te geven van de stad die je hebt ingetypt. Als je nu Rotterdam of Oegstgeest invult, dan zie je dat ook.
Huh....dat schoot wel even door mijn hoofd, maar ik dacht altijd dat die zo reteduur was. Boven de Bagels & Beans? Je kunt ook zo'n wellness arrangement pakken. Dan ga je in de kelders in zo'n whirlpool/stoombad, dacht ik.quote:
Ik denk het ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:03 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ze het op het nieuws verkeed hebben begrepen en dat ze de 20 jaars-overleving van ziek vs niet-ziek hebben gepakt.
Ja, die daarboven ja. Was 45 euro(in de belastingen enz)quote:Op zondag 29 juli 2012 22:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh....dat schoot wel even door mijn hoofd, maar ik dacht altijd dat die zo reteduur was. Boven de Bagels & Beans? Je kunt ook zo'n wellness arrangement pakken. Dan ga je in de kelders in zo'n whirlpool/stoombad, dacht ik.
Je zit daar in de oudste winkelstraat. Leuke plek. Als het morgen na het brouwen ook goed weer is, heb je ook nog het Kronenburgerpark om de hoek.
En 2 caches in de buurt.
Ik vind het evengoed schandalig.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat klinkt een stuk sensationeler natuurlijk....
Ik had het hier niet verwacht. En nu ben ik ff weg.quote:
Ah, ja natuurlijk, daar had ik al eens over gehoord. Ik wist alleen niet dat jullie dat ook dedenquote:
Hoe je het ook wendt of keert, het heeft een hoog Telegraaf- / Hart van Nederland-gehaltequote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is het ook, of ze snappen het gewoon zelf niet
Lijkt me heel leuk om eens te proberenquote:
Ik heb het over het advies van het CVZ.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is het ook, of ze snappen het gewoon zelf niet
oh. In dat geval zie mijn eerdere reactie.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb het over het advies van het CVZ.
Dat kan heel goed.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kan je dat cachen ook met een telefoon met gps of moet je er een losse gps voor hebben?
hmmm, toch maar eens proberen binnenkort. Klinkt leukquote:Op zondag 29 juli 2012 22:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kan heel goed.
Het is zelfs mogelijk zonder telefoon. Bij de simpele mtraditionele caches, waarbij alleen een coördinaat en hint gegeven wordt, kun je het vantevoren op Google Maps opzoeken.
De multi's zijn wel het leukst en daarvoor heb je bijna altijd wel een gps of telefoon nodig.
Is ook erg leukquote:Op zondag 29 juli 2012 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hmmm, toch maar eens proberen binnenkort. Klinkt leuk
Is het een a-typisch biercafé ja?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is ook erg leuk
Met een groepje nog leuker
Samson is inderdaad prima, maar volgens mij kom je daar helemaal niet voor het bier
Ja ik geloof het welquote:Op maandag 30 juli 2012 10:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, heb je vakantie ofzo?
dat laatste kan ik beamen. Ontzettend lekker toetje
Dat is eerder een soort museum dan een woonhuisquote:Op maandag 30 juli 2012 09:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even geleend uit het Funda topic
voor mensen die van authentieke huizen houden
http://www.funda.nl/koop/(...)bus-boomsmastraat-5/
![]()
Mooi. Weten we dat ook weer.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:01 schreef Etcetera het volgende:
TravelJohns zijn vét handig![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:
Daar zou ik best willen wonen.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even geleend uit het Funda topic
voor mensen die van authentieke huizen houden
http://www.funda.nl/koop/(...)bus-boomsmastraat-5/
![]()
Voor 9 ton kun je denk ik wel iets leukers vindenquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 12:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik denk dat Etcie dat zelfs een uithoek vindt
dat staat er idd onderquote:Op maandag 30 juli 2012 13:21 schreef Mark het volgende:
Gewoon zeggen: I didn't expect the Spanish Inquistion en er niet op reageren
Hallo.quote:
ken je haar?quote:Op maandag 30 juli 2012 13:28 schreef Etcetera het volgende:
In Memoriam: Ikram Akachaou Achaffaye (1988-2012)
Damn, dat is veel te jong. Dat is jonger dan ik ben.
goed, rustiger zonder al die vakantiegangersquote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)NOS_overleden__.htmlquote:Op maandag 30 juli 2012 13:28 schreef Etcetera het volgende:
In Memoriam: Ikram Akachaou Achaffaye (1988-2012)
Damn, dat is veel te jong. Dat is jonger dan ik ben.
Huh?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:09 schreef Etcetera het volgende:
En toen had ik een kaal vriendje![]()
![]()
Het is minder erg dan ik verwacht had. Damn you Berenburg!
quote:Op maandag 30 juli 2012 15:28 schreef Etcetera het volgende:
Toen we gezellig aan het zuipen waren hebben er wat jongens geroepen dat ze hun kop wel kaal wilden hebben. En dat is nu bij E. gebeurd. En ik ben nog geen fan
yupquote:
nee die zit ook in NLquote:Op maandag 30 juli 2012 16:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ex van vriendin was in de buurt dus zo een taxi geregeld
quote:Op maandag 30 juli 2012 16:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ex komt even op-en-neer gereden om jou op te halen. Goed geregeld
Nicequote:Op maandag 30 juli 2012 16:22 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik had bij m'n ouders nog een bakje muntgeld staan. Dus dat heb ik even gestort bij de bank. Was nog 110 euro
Daarbaand?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gauw afspreken als je hier bent?
Ja, ik heb best een aantal behoorlijk mooie units voorbij zien paraderenquote:Op maandag 30 juli 2012 06:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Is het een a-typisch biercafé ja?
no shitquote:
Cafe Jos?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
no shit
raad ik je een keer een "goede" bierkroeg aan....
Hebben jullie het over "11de Gebod"?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
no shit
raad ik je een keer een "goede" bierkroeg aan....
Zeedijk, A'dam.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
als ik dat google krijg ik er zeker 11
Niet naar gevraagd eigenlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 19:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hadden ze bij de Hemel nog goede cafe suggesties?
Ik bedoelde Redquote:Op maandag 30 juli 2012 21:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat, gebruiken ze mais bij de Hemel![]()
Of bedoel je Red?
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:17 schreef iamredleader het volgende:
Weer thuis
Van het ziekenhuis
Ik had gekookt. Ging prima. Wilde als laatste de pan met maiskolven afgieten, want vol kokend water. Niet prima. Handvat brak af, 5 liter water ging naar benee en een scheut heeft m'n linkervoet geraakt. Tweedegraads brandwond van 6x6cm, inc blaasjes en gezonde dosis pijn
Ik ben gigablij: Jair was ver genoeg weg dat hem niks is overkomen, en dat het niet erger is. Want het spatte tot m'n pens omhoog, alwaar ook een paar kleine rode vlekken zitten
Morgenochtend terug naar het ziekenhuis om de artsen te laten bekijken hoe de wond zich ontwikkelt
Alles is weer kut bij jou?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:53 schreef Etcetera het volgende:
Wel kut dat het zo 's avonds zo koud en nat is.
Een groepgenoot heeft net de sing-star-compo gewonnenhij zingt vals, maar haalde wél de meeste punten
Neuh, beetje 'Campzone spreektaal' vermoed ikquote:Op maandag 30 juli 2012 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles is weer kut bij jou?
Nieuw stopwoordje?
Faal!quote:Op maandag 30 juli 2012 22:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Neuh, beetje 'Campzone spreektaal' vermoed ik
Herkenbaar.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Neuh, beetje 'Campzone spreektaal' vermoed ik
De piskruizen worden hier 'pisfaal' genoemdquote:
Ja exact datquote:Op maandag 30 juli 2012 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Waar je mee om gaat enzo...
Dank voor het bevestigen van mijn beeld...quote:Op maandag 30 juli 2012 23:12 schreef Etcetera het volgende:
http://www.zie.nl/video/a(...)-de-zon/m1mzufwfe0tl
a) het eerste fragment is het belangrijkste in dit geval
b) ik ken zowel degene die een dappere poging doet tot presenteren als degene die haar afleidt
c) de eerste is niet meer zo blij met de laatste
Anytimequote:Op maandag 30 juli 2012 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor het bevestigen van mijn beeld...
denk niet dat ik het droog zou houden LB, sterkte morgen.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:24 schreef LadyBlack het volgende:
Verder een heftige repetitie achter de rug. Het is niet makkelijk om te blijven zingen als het vriendinnetje van de overledene vlak voor je in tranen uitbarst
Het wordt gelukkig wel mooi, we zijn met ongeveer 40 man, morgen voor het echie.
klinkt goed!!!quote:
Deal!quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:36 schreef LadyBlack het volgende:
Thx Jojo, ik heb me voorgenomen goed mn best te doen, en als ik dan moet huilen, dan is het ook niet erg...
Nu slapen
Ligt eraan wat de afspraak is. Exacte tijd afgesproken of "tussen"?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben ik onredelijk als ik na een kwartier (al) bel om te vragen waar een klusjesman van de woningbouw blijft? Net gedaan en ik kreeg de indruk dat de telefoniste dit erg vreemd vond.
Bij ons was de woningstiching altijd van de "tussen"-afspraken, vandaar dat ik het vraagquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ik een afspraak maak dan is dat op een tijdstip
Daarom heb ik ook een hekel aan bestellen op internet en bedrijven met slechte service.
"Wij komen langs tussen 09:00 en 15:00"![]()
Om half 9 mag je daar idd over klagen, want dat is het begin voor de dag, dus ze zullen niet al ver achterlopen op de planning door andere uitgelopen klusjes.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik interpreteer een opmerking als "om 09:00 zou kunnen, oh nee, ik zie dat om 08:30 ook nog kan" als een tijdstip
Maar het kan wel zijn dat het in woningland zo is dat ze bedoelen dat de kans dat er iemand langskomt vanaf dat tijdstip aanwezig is.
Dat is wel een veel voorkomend probleem bij woningbouwverenigingen/stichtingenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Communicatie blijtk moeilijk.
De dames van de woningbouw waren wel op de hoogte van het feit dat er iemand bij me langs zou komen maar het stond niet in de planning van de monteur.![]()
![]()
Nu gaan we vrijdagmorgen een nieuwe poging wagen. Ben benieuwd of ze het nu wel voor elkaar krijgen.
Typisch woningbouwquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Communicatie blijtk moeilijk.
De dames van de woningbouw waren wel op de hoogte van het feit dat er iemand bij me langs zou komen maar het stond niet in de planning van de monteur.![]()
![]()
Nu gaan we vrijdagmorgen een nieuwe poging wagen. Ben benieuwd of ze het nu wel voor elkaar krijgen.
Binnenkort The Expendables 2 in de biosquote:
quote:
Bel de wouten! Die gasten van de modepolitie zijn nep.quote:
Goede zaak. Zou erger zijn als je helemaal niks zou voelen.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goede zaak. Zou erger zijn als je helemaal niks zou voelen.
quote:
Geeft niks. Ik ook niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doe maar niet. Ik heb me nog niet geschoren
fijn om te lezen dat het goed gegaan is LBquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, het is achter de rug. Was een heel emotionele uitvaart.... beide ouders plus het vriendinnetje hebben gesproken. Daar heb ik altijd zo'n bewondering voor
En ik geloof dat het hele koor met trillende beentjes stond, maar we hebben mooi gezongen, en het kwam goed aan. Bij zowel publiek als het koor zelf. Iedereen liep huilend terug naar zn plek
Mooi dat jullie zo een steentje bij hebben gedragenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, het is achter de rug. Was een heel emotionele uitvaart.... beide ouders plus het vriendinnetje hebben gesproken. Daar heb ik altijd zo'n bewondering voor
En ik geloof dat het hele koor met trillende beentjes stond, maar we hebben mooi gezongen, en het kwam goed aan. Bij zowel publiek als het koor zelf. Iedereen liep huilend terug naar zn plek
Mooi.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
MM, is dit misschien wat voor jou? Gezien je pietenervaring
Ik zou het niet weten. Kan ook nergens vinden of je verkleed naar die audities moet komen of niet eigenlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou ik hiermee redden?
Dit was andrhalf jaar geleden in Waco, USA tijdens Boo at the Zoo aldaar...
Totaal plaatje:quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Kan ook nergens vinden of je verkleed naar die audities moet komen of niet eigenlijk
Dat is relatief weinig cash voor Cash.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Net geïnvesteerd in een cd. 4 euri voor een cd van Johny Cash
Dat luisteren we hier ook wel graagquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daar heb ik nog e.e.a. van op vinyl.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Niet slecht.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
And It Burns, Burns, Burns,quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat luisteren we hier ook wel graag
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
And It Burns, Burns, Burns,
This Ring Of Fire...
Het lijflied van de Bond van Aambeienhouders...
Ik ook wel, grap heb ik ook niet zelf bedacht...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:21 schreef LadyBlack het volgende:
The Ring of Fire vind ik wel echt een tof nummer trouwens
Ja, wel geproefd, maar niet mijn ding.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He MM, heb vandaag nog een fles Glenmorangie Quinta Ruban gekocht. Wel eens gehad?
Ben benieuwd wat je er van vindt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor het eerst in 10 jaar dat ik weer eens een fles van hen koop. We gaan het zien
Dat ISS geleuter boeit me ook niet, wil gewoon deze rariteiten hebben...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En dat iss gedeelte, wat een onzin![]()
Waarschijnlijk maakt iss bij Ardbeg schoon en hebben ze na iets teveel whisky dit verzonnen
Wel laat hoor.quote:
Heb je nog iets dat de pijn een beetje stilt?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:47 schreef iamredleader het volgende:
Laat want DaviniaHR op bezoek. We zouden een kop koffie drinken bij de mcdonalds (long story) maar door voetomstandigheden maar thuis gebleven
En het gaat nog niet echt beter, voet doet nog steeds best au
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Ben nog steeds niet aan het toetsenbord van mijn tablet (Samsung Galaxy Tab 2) gewend, blijf typefouten maken...
Ik vermoed dat Red zijn voorraad pijnstillers prima op orde heeft. Waarschijnlijk zelfs gesorteerd op werkzame stof, dosering en houdbaarheidsdatumquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb je nog iets dat de pijn een beetje stilt?
Hopelijk slaap je vannacht goed
quote:
Yep, alles goed. Net maar weer even een bakkie koffie gehaald.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:49 schreef lubje25 het volgende:
yurimodus off.
alles wel C4? aan t werk?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:54 schreef lubje25 het volgende:
Ik zit midden in de verbouwing van de toilettenlekker hectisch
Ja wel aardig, lijkt er op dat ze de deadline gewoon gaan halenquote:
Als ze wc potten maar niet verkeerd om monteren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:58 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ja wel aardig, lijkt er op dat ze de deadline gewoon gaan halenWel wat tegenvallers hier en daar maar dat kan ook niet anders
Heb je mazzel mee dan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 03:03 schreef lubje25 het volgende:
Dat zal wel los lopen. Het zijn capabele heren die er aan t werk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |