quote:Op zondag 29 juli 2012 20:36 schreef wyccie het volgende:
Damn, weer die vooroordelen. Hoe weet jij nou of ze aan de ramadan doen?
Ik dacht meer aan La Trappe, dan vind ik Trappistenbier gewoon niet zo heel bijzonderquote:Op zondag 29 juli 2012 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, Westmalle. Aangezien er maar 7 trappistenbrouwerijen zijn zal het wel meevallen met dat aantal dus
Oh, sorry, dan heb ik niks gezegd. Dat kon ik er niet uit opmaken. Dacht dat ze zonder voorrang te verlenen gewoon zijn doorgereden.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Wyccie, niks geen vooroordelen t.o.v. de Ramadan en niet alert zijn, die gasten geven het zelf toe.
Afgelopen week is het hier al vaker raak geweest met Ramadanezen...
Ik heb niks tegen het islam, maar die ramadan vind ik ook wel erg zwaar. Niet eten, ok. Niet drinken....dat is niet goed. Vooral ook omdat het vaak midden in de zomer is. Dat vind ik niet verantwoord, niet alleen medisch gezien, maar ook in geval van verkeer en andere bezigheden.quote:En dit staat dus los van mijn mening over de islam...
Dat is altijd een heerlijke vorm van BBQ-en. Gewoon chill steeds een beetje )quote:Op zondag 29 juli 2012 20:43 schreef MaJo het volgende:
We hebben net een worstje van de barbecue en een spiesje op en we hebben nog garnalen en entrecote te gaan maar we zitten nu al stampvolwe gaan nu maar toepen en dan over een uurtje weer verder
Nee, verontschuldigend handje, maar ik schrok me de rambam.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, sorry, dan heb ik niks gezegd. Dat kon ik er niet uit opmaken. Dacht dat ze zonder voorrang te verlenen gewoon zijn doorgereden.
Je bedoelt: uit moeten stappenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dan zal hij eerst een ruit in moeten gooien
ga eens naar Duitsland zou ik zeggen, daar mixen ze zo ongeveer alles...quote:Op zondag 29 juli 2012 20:53 schreef Soempie het volgende:
Nog nooit gehoord van bier mengen met frisdrank of limonade.
shandy/sneewwitje?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:53 schreef Soempie het volgende:
Er gaat alleen siroop bij hè, geen aangelengde meukquote:Op zondag 29 juli 2012 20:53 schreef Soempie het volgende:
Wel van gehoord, maar wist niet dat daar bier voor gebruikt wordt.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..als een Bossche Bol meenemen het enige was om Wyccie uit haar hol te lokken...dan had ik wel eerder weggegaan
En dan gaan verzekeraars dat waarschijnlijk gewoon uit coulance vergoeden. Kost nog steeds geld maar staat mooier op de afrekening van de overheid...quote:Op zondag 29 juli 2012 20:54 schreef Soempie het volgende:
Iemand nog 't nieuws gekeken net?
http://nos.nl/artikel/400207-advies-stop-met-dure-medicijnen.html
ik heb het gezien en ik heb er hele dubbele gevoelens bij.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:54 schreef Soempie het volgende:
Iemand nog 't nieuws gekeken net?
http://nos.nl/artikel/400207-advies-stop-met-dure-medicijnen.html
Ze hadden het ook over 20 jaar minder lang leven zonder die medicijnen..quote:Op zondag 29 juli 2012 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik las er net iets over maar zoals ik het lees gaat het dus over gevallen waarbij de medicijnen eigenlijk sowieso niet veel uithalen?
Ze zullen er sowieso belachelijk veel aan verdienen maar ik denk dat het ook vooral komt omdat het dus helemaal geen gangbare medicijnen zijn. Dus dan gaan de kosten voor productie ook nog eens omhoog.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze hadden het ook over 20 jaar minder lang leven zonder die medicijnen..
Wat ik me afvraag, waarom zijn die medicijnen zo duur? Verdienen ze er belachelijk veel aan (wordt toch wel vergoed..) of is het echt heel duur om te produceren?
Heerlijk, een medestanderquote:Op zondag 29 juli 2012 19:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ken wel mensen die bier drinken, maar dat zijn vrouwen die witbier of rosébier drinken. Niet echt jullie doelgroep, toch?
[..]
Het is niet alleen bier. Het is ook wijn, cognac, whisk(e)y, sake, kersenbonbons en kaasfondue.
Alles waar alcohol in zit.
Uit ervaring weet ik dat een webcam of een bol wol ook prima werkenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..als een Bossche Bol meenemen het enige was om Wyccie uit haar hol te lokken...dan had ik wel eerder weggegaan
Het gaat om progressieve spierziektes. Dan geldt 'alle beetjes helpen'.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik las er net iets over maar zoals ik het lees gaat het dus over gevallen waarbij de medicijnen eigenlijk sowieso niet veel uithalen?
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:03 schreef B.ertha het volgende:
Uit ervaring weet ik dat een webcam of een bol wol ook prima werken
Klopt.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
- er wordt belachelijk veel aan verdiend
Klopt niet zozeer. Als het vanuit de medische wereld wordt ontwikkeld zijn de kosten weliswaar nog steeds hoog, maar dit wordt lang niet altijd doorberekend in het medicijn. Daarbij is miljoenen tot miljarden erg hoog gegrepen, de meeste kosten zitten in het verplichte, jarenlange, intensieve testproces.quote:- het kost een vermogen om een medicijn te ontwikkelen (miljoenen tot miljarden)
Klopt.quote:- het voorgeschreven traject om de werkzaamheid aan te tonen kost een vermogen (zie hierboven)
En dat kan weer per medicijn verschillen.quote:- het productieproces is duur vanwege hoge eisen en kleine productievolumes.
Om de gemeentegrens aan te geven van de stad die je hebt ingetypt. Als je nu Rotterdam of Oegstgeest invult, dan zie je dat ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit me af te vragen: waarom staat er een stippellijn om Nijmegen heen als je op mapgs.google.com kijkt?
dan zijn we het daar over eensquote:Op zondag 29 juli 2012 21:07 schreef Soempie het volgende:
Ik was met een post bezig en B. zegt nu heel kort wat ik wilde zeggen in haar tweede stukje over de productie.
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:07 schreef Soempie het volgende:
Ik was met een post bezig en B. zegt nu heel kort wat ik wilde zeggen in haar tweede stukje over de productie.
Omdat wij heel speciaal zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit me af te vragen: waarom staat er een stippellijn om Nijmegen heen als je op mapgs.google.com kijkt?
Ik zit dat rapport een beetje door te lezen maar daar wordt niet gesproken over 20 jaar.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze hadden het ook over 20 jaar minder lang leven zonder die medicijnen..
quote:De geëxtrapoleerde data van het uitkomstenonderzoek
suggereerden dat patiënten met de niet-klassieke vorm die
behandeld worden met alglucosidase alfa (Myozyme®)
gemiddeld 0,25 jaar langer leven dan onbehandelde patiënten
bij een tijdshorizon van 15 jaar en gemiddeld 1,6 jaar na een
periode van 40 jaar.
Oh nee, ik heb geen Facebook en speel wel GTA! Ik ben reddeloos verloren!quote:
Kijk maar uit. Straks doe je nog mee aan bv een rommelrace.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb geen Facebook en speel wel GTA! Ik ben reddeloos verloren!
Dat is geloof ik nog geen teken dat je massamoordenaar wordtquote:Op zondag 29 juli 2012 21:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Straks doe je nog mee aan bv een rommelrace.
Fabry: 10 - 20 jaar korter leven geven ze aan in het journaal.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oh ja, het waren er twee inderdaad (mijn concentratievermogen is stuk geloof ik)
Dat is inderdaad voor mensen met die aandoening ten opzichte van mensen zonder die aandoening. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat iemand die dit geneesmiddel krijgt ook weer zoveel langer leeft. Het is een knap ernstige aandoening i.i.g. Als ik het rapport lees zie ik dat er geen voorspelling gedaan kan worden voor de effectiviteit over een periode langer dan vijf jaar.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Fabry: 10 - 20 jaar korter leven geven ze aan in het journaal.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 29 juli 2012 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is altijd een heerlijke vorm van BBQ-en. Gewoon chill steeds een beetje )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet. Maar ik ben ook heel moe, dus ik zat te wachten tot jij het wel zou vinden.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kan het nergens terugvinden in het rapport
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik ben ook heel moe, dus ik zat te wachten tot jij het wel zou vinden.
Maar die info zal dan wetenschappelijk gezien niet relevant zijn, anders was het meegenomen in de beoordeling.quote:Hij heeft die info dus ergens anders vandaan.
De kosten bedoel je?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:58 schreef Soempie het volgende:
En voor hoeveel die medicijnen nu geproduceerd worden.
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:58 schreef wyccie het volgende:
En ik wilde hem nog wel iets vragen over treinen/stations.
In de Achterhoek waar ik met de Syntus heb gereisd, stapte de conducteur telkens uit om met een sleuteltje in een apparaat op een paaltje te steken. Misschien om het sein op groen te zetten, of een soort van klokken?quote:
Hendig!quote:Op zondag 29 juli 2012 21:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Om de gemeentegrens aan te geven van de stad die je hebt ingetypt. Als je nu Rotterdam of Oegstgeest invult, dan zie je dat ook.
Huh....dat schoot wel even door mijn hoofd, maar ik dacht altijd dat die zo reteduur was. Boven de Bagels & Beans? Je kunt ook zo'n wellness arrangement pakken. Dan ga je in de kelders in zo'n whirlpool/stoombad, dacht ik.quote:
Ik denk het ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:03 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ze het op het nieuws verkeed hebben begrepen en dat ze de 20 jaars-overleving van ziek vs niet-ziek hebben gepakt.
Ja, die daarboven ja. Was 45 euro(in de belastingen enz)quote:Op zondag 29 juli 2012 22:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh....dat schoot wel even door mijn hoofd, maar ik dacht altijd dat die zo reteduur was. Boven de Bagels & Beans? Je kunt ook zo'n wellness arrangement pakken. Dan ga je in de kelders in zo'n whirlpool/stoombad, dacht ik.
Je zit daar in de oudste winkelstraat. Leuke plek. Als het morgen na het brouwen ook goed weer is, heb je ook nog het Kronenburgerpark om de hoek.
En 2 caches in de buurt.
Ik vind het evengoed schandalig.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat klinkt een stuk sensationeler natuurlijk....
Ik had het hier niet verwacht. En nu ben ik ff weg.quote:
Ah, ja natuurlijk, daar had ik al eens over gehoord. Ik wist alleen niet dat jullie dat ook dedenquote:
Hoe je het ook wendt of keert, het heeft een hoog Telegraaf- / Hart van Nederland-gehaltequote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is het ook, of ze snappen het gewoon zelf niet
Lijkt me heel leuk om eens te proberenquote:
Ik heb het over het advies van het CVZ.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is het ook, of ze snappen het gewoon zelf niet
oh. In dat geval zie mijn eerdere reactie.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb het over het advies van het CVZ.
Dat kan heel goed.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kan je dat cachen ook met een telefoon met gps of moet je er een losse gps voor hebben?
hmmm, toch maar eens proberen binnenkort. Klinkt leukquote:Op zondag 29 juli 2012 22:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kan heel goed.
Het is zelfs mogelijk zonder telefoon. Bij de simpele mtraditionele caches, waarbij alleen een coördinaat en hint gegeven wordt, kun je het vantevoren op Google Maps opzoeken.
De multi's zijn wel het leukst en daarvoor heb je bijna altijd wel een gps of telefoon nodig.
Is ook erg leukquote:Op zondag 29 juli 2012 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hmmm, toch maar eens proberen binnenkort. Klinkt leuk
Is het een a-typisch biercafé ja?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is ook erg leuk
Met een groepje nog leuker
Samson is inderdaad prima, maar volgens mij kom je daar helemaal niet voor het bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |