quote:Op maandag 30 juli 2012 15:44 schreef dakpan90 het volgende:
[ afbeelding ] Virgin Report [ afbeelding ]
Na een rustig verlopen weekend zijn de eerste atleten van het US Virgin Islands sterrenteam van start gegaan in Weymouth en Portland De resultaten van de eerste zeilwedstrijden in de laser en laser radial, voor respectievelijk de mannen en de vrouwen, zijn al binnen en ze zijn momenteel druk in de weer in de tweede race van de dag.
Cy Thompson heeft zeer behoorlijk gepresteerd door na een flitsende start, waarbij hij een tijd lang rond de 17e plaats lag, en met uiteindelijk een lichte terugval op het einde toch nog als 24e van de 49 kandidaten te eindigen. Hij heeft slechts 2 minuten en 2 seconden toe hoeven geven op de winnaar, en mag dus absoluut tevreden zijn.
Voor Mimi Roller is het toernooi iets minder succesvol begonnen met een 40e plaats (vd 41 deelneemsters), maar ze is nog erg jong en doet wel ontzettend veel ervaring op. Ze mag ook zeer zeker tevreden terugkijken op een bijzonder consistente eerste race, en zoals het er nu naar uitziet zal ze haar resultaat in de tweede race verbeteren.
Ik houd jullie uiteraard op de hoogte!
[ afbeelding ]
Dikkequote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:43 schreef HupDuitslandHup het volgende:
Ik vind Ethopie,Eritrea,Marokko geen exotische landen want die pakken altijd een medaille
Stop je nu dan ook met plaatjes van haar posten?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:35 schreef knnth het volgende:
[ afbeelding ]
Abanderada Denisse Van Lamoen is in de eerste ronde van het boogschieten al uitgeschakeld. Met sets van 22,26 en 25 werd het een pijnlijke 0-6 tegen de de vrouw die Van Lamoen vorig jaar nog versloeg in de finale van het wereldkampioenschap.
Is er nog een dark horse in de Chileense selectie? De tijd zal het leren.
Wie is supporter van Paraguay?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:38 schreef Neroje het volgende:
[..]
Stop je nu dan ook met plaatjes van haar posten?
Vanwege die chick met dikke tietenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:40 schreef Neroje het volgende:
[..]
Vanwege de speerwerpster zeker?
Volgens mij nog niemand
quote:Con su participación en los Juegos Olímpicos de Londres 2012, se convirtió en el primer chileno en la historia en asistir a una prueba olímpica de gimnasia y en clasificar a una final olímpica (en particular, en las pruebas de salto y suelo).
http://es.wikipedia.org/w(...)A1lez_Sep%C3%BAlveda
he blijf eens van mijn land afquote:Op maandag 30 juli 2012 13:05 schreef jrk1990 het volgende:
Voor Nauru vandaag een judoka Sled Dowabobo op de mat.....die is helaas al uitgeschakeld.
Vrijdag komt er nog een gewichtheffer in actie
Kan ik ook in de OP komen, alsjeblieft?quote:Op zondag 29 juli 2012 19:01 schreef zuiderbuur het volgende:
Ik wil supporteren voor Laos!
http://www.bbc.co.uk/spor(...)peoples-dem-republic
http://en.wikipedia.org/wiki/Laos_at_the_2012_Summer_Olympics
Een klein communistisch landje in Zuidoost-Azië, waar de bevolking min of meer verwant is aan die in Thailand.
Zij hebben nog geen enkele medaille, ze deden voor het eerst mee sinds 1980, en ze hebben deze keer drie atleten gestuurd, met prachtige namen:
Phathana Inthavong (m) : 50 m freestyle zwemmen (do 2 aug - vr 3 aug)
Kilakone Siphonexay(m) : 100 m lopen (za 4 aug - zo 5 aug)
Laenly Phoutthavong(v) : 100 m lopen (vr 3 aug - za 4 aug)
Ze zijn er wel voor aan het zorgen, dat ze volgende keer niet meer gekozen mogen wordenquote:London 2012*: 4 maal goud, 1 maal brons.
Beijing 2008: 2 maal goud, 1 maal zilver, 3 maal brons.
* 1-8-2012 tussenstand
Alleen ben ik bang dat ze de helft van de medailles misschien weer mogen inleveren.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zijn er wel voor aan het zorgen, dat ze volgende keer niet meer gekozen mogen worden
Dat hebben ze teveel afgekeken van broeder China. Maar voorlopig mag je gewoon juichen tochquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Alleen ben ik bang dat ze de helft van de medailles misschien weer mogen inleveren.Na vorige OS raakten ze ook medailles kwijt.
En dat doen we dan ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hebben ze teveel afgekeken van broeder China. Maar voorlopig mag je gewoon juichen toch
Het is juist die mensen gegund ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En dat doen we dan ook.Ik heb echt te doen met ze, want hoe kun je boos zijn op mensen die niet beter weten?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:25 schreef heloef het volgende:
Sinds dit ben ik toch voor Equatoriaal Guinee.
En ook hier is Laos niet verder geraakt:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:44 schreef zuiderbuur het volgende:
Alle hoop is nu nog gevestigd op Kilakone Siphonexay, die zaterdag 100m loopt in Heat 1:
[ afbeelding ]
'Ana heeft het niet gehaald.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:13 schreef Arth_NL het volgende:
Nog een half uurtje en dan begint het kogelstoten voor vrouwen. Na twee keer net de medaille te hebben gemist gaat 'Ana Po'uhila vast en zeker goud halen voor Tonga!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:44 schreef Redefine het volgende:
Kirani James heeft zojuist de 400 meter gewonnen en won daarmee de allereerste medaille ooit voor Grenada. 6 augustus zal voortaan Kirani James dag zijn op Grenada![]()
Kirani James was ook de allereerste man die onder de 44 seconde liep die niet afkomstig is uit de Verenigde Staten.
Ik ben ontzettend trots op deze held uit mijn support landje.
De Britten zullen hem dankbaar zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:52 schreef TheVulture het volgende:
Costaricaanse newsflash...
Triatleet Leonardo Chacon bleek zo goed te kunnen fietsen tijdens de triathlon dat hij de Canadese favoriet Withfield onderuit reed... die daardoor op slag kansloos was voor een medaille
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:21 schreef abdalfawaz het volgende:
Tadjikistan, Mongolië, Bahama's, Grenada en Botswana hebben aan de verwachtingen voldaan mensen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |