En dat doen we dan ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hebben ze teveel afgekeken van broeder China. Maar voorlopig mag je gewoon juichen toch
Het is juist die mensen gegund ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En dat doen we dan ook.Ik heb echt te doen met ze, want hoe kun je boos zijn op mensen die niet beter weten?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:25 schreef heloef het volgende:
Sinds dit ben ik toch voor Equatoriaal Guinee.
En ook hier is Laos niet verder geraakt:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:44 schreef zuiderbuur het volgende:
Alle hoop is nu nog gevestigd op Kilakone Siphonexay, die zaterdag 100m loopt in Heat 1:
[ afbeelding ]
'Ana heeft het niet gehaald.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:13 schreef Arth_NL het volgende:
Nog een half uurtje en dan begint het kogelstoten voor vrouwen. Na twee keer net de medaille te hebben gemist gaat 'Ana Po'uhila vast en zeker goud halen voor Tonga!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:44 schreef Redefine het volgende:
Kirani James heeft zojuist de 400 meter gewonnen en won daarmee de allereerste medaille ooit voor Grenada. 6 augustus zal voortaan Kirani James dag zijn op Grenada![]()
Kirani James was ook de allereerste man die onder de 44 seconde liep die niet afkomstig is uit de Verenigde Staten.
Ik ben ontzettend trots op deze held uit mijn support landje.
De Britten zullen hem dankbaar zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:52 schreef TheVulture het volgende:
Costaricaanse newsflash...
Triatleet Leonardo Chacon bleek zo goed te kunnen fietsen tijdens de triathlon dat hij de Canadese favoriet Withfield onderuit reed... die daardoor op slag kansloos was voor een medaille
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |