SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Inderdaad, 3-0 verloren met 2 kopballen van Slew en 1 counter. Dat kut 5 atb moeten ze volgend jaar verbieden.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Finale tegen een 5-2-1-2 team met Slew op CF en Ings en Jervis als ST. Dit gaat niet leuk worden
Ach, hou op hoor, nu ben je gewoon aan het trollenquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad, 3-0 verloren met 2 kopballen van Slew en 1 counter. Dat kut 5 atb moeten ze volgend jaar verbieden.
Wat is 5 atb?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad, 3-0 verloren met 2 kopballen van Slew en 1 counter. Dat kut 5 atb moeten ze volgend jaar verbieden.
5 at the back. 5 mans verdediging.quote:
Dark is boos!quote:Op zondag 29 juli 2012 20:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, teleurgesteld omdat op zo'n manier mijn ongeslagen reeks met dit team is beeindigd (in het bronze toernooi) Hij stuurde me nog een bericht met voice message maar daar versta ik niks van.quote:
Had echt niks in te brengen. Die dembele lijkt me wel goed. Ga hem misschien ook kopen. heb nog nooit zo'n goed team gezien.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:14 schreef Toefjes het volgende:
Jammer bomb, tweede helft ging gelijk op, dit elftal speelt gewoon als een tierelier
Wat is jouw team dan? Aangezien je er aardig wat potjes op hebt zitten.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:19 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Had echt niks in te brengen. Die dembele lijkt me wel goed. Ga hem misschien ook kopen. heb nog nooit zo'n goed team gezien.
Dembele heb ik vorig topic nog een stuk over geschreven , inderdaad, goede dribbel, heel sterk aan de bal, kopsterk door zijn fysiek. Drogba zou ik vervangen door Lukaku, dat is zo'n beest, was ook MOTM tegen jou.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:19 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Had echt niks in te brengen. Die dembele lijkt me wel goed. Ga hem misschien ook kopen. heb nog nooit zo'n goed team gezien.
Zet me pc even aan. Zal 'm ff postenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat is jouw team dan? Aangezien je er aardig wat potjes op hebt zitten.
Prima.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:22 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Zet me pc even aan. Zal 'm ff posten
Ja drogba zet ik als pinksitter en ga lukaku maar is proberen. Hij is zoooo sterk..quote:Op zondag 29 juli 2012 20:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dembele heb ik vorig topic nog een stuk over geschreven , inderdaad, goede dribbel, heel sterk aan de bal, kopsterk door zijn fysiek. Drogba zou ik vervangen door Lukaku, dat is zo'n beest, was ook MOTM tegen jou.
Dembelequote:Op zondag 29 juli 2012 20:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dembele heb ik vorig topic nog een stuk over geschreven , inderdaad, goede dribbel, heel sterk aan de bal, kopsterk door zijn fysiek. Drogba zou ik vervangen door Lukaku, dat is zo'n beest, was ook MOTM tegen jou.
Pinchhitter?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:23 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ja drogba zet ik als pinksitter en ga lukaku maar is proberen. Hij is zoooo sterk..
roze zitter?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:23 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ja drogba zet ik als pinksitter en ga lukaku maar is proberen. Hij is zoooo sterk..
Echt een beest die gast... Ohja, toen ik zag dat Vertonghen als meest linkse CB stond wist ik dat dat ik daar gebruik van ging maken, weet niet of je hem perse nodig hebt voor chemistry, anders zou ik daar ook iemand anders neerzetten. Voor een team met 3 verdedigers heb je bij de 2 buitenste CB's toch wel wat pace nodig voor de buitenspelers van de tegenpartij..quote:Op zondag 29 juli 2012 20:23 schreef bombmannl het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:23 schreef bombmannl het volgende:
[..]
TIF Neymar dusquote:Op zondag 29 juli 2012 20:27 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)oals_sport?start=195
Neymar![]()
1-1 heerlijke assist, 2-1 heerlijke vrije trap, 3-1 heerlijke assist
Ja ik was hem aan het uitproberen. Ben in het echt ajacied en wilde een van de helden in me team. Maar hij is zwak op FIFA. Ruil hem denk voor Luizquote:Op zondag 29 juli 2012 20:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echt een beest die gast... Ohja, toen ik zag dat Vertonghen als meest linkse CB stond wist ik dat dat ik daar gebruik van ging maken, weet niet of je hem perse nodig hebt voor chemistry, anders zou ik daar ook iemand anders neerzetten. Voor een team met 3 verdedigers heb je bij de 2 buitenste CB's toch wel wat pace nodig voor de buitenspelers van de tegenpartij..
IF Aimar?quote:
Het was een edit, klootzak.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Flikker nou is gewoon op aandachtsgeile negert
Je bent vervelend.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Het was een edit, klootzak.
Tevens: eens*
Beargumenteer.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:48 schreef Tim86 het volgende:
"Verschuren lijkt te verzuren. Het doet pijn en het schuurt."
Wat een baggercommentaar bij het zwemmen
Ik vond hem wel goedquote:Op zondag 29 juli 2012 20:48 schreef Tim86 het volgende:
"Verschuren lijkt te verzuren. Het doet pijn en het schuurt."
Wat een baggercommentaar bij het zwemmen
Bij zwemmen heb je geen herkansingen, alleen swim-offs?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]hoe zit het met die herkansingen eigenlijk? 8 mogen herkansen voor 2 plekken ofzo, en in de finale voegen ze dan 2 banen toe?
ah, wat is een swim off dan? google does not explain.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij zwemmen heb je geen herkansingen, alleen swim-offs?
Bij roeien, judo heb je wel herkansingen
zelfde, voor het eerst dat ik de OS kijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:50 schreef Tim86 het volgende:
Geen idee eigenlijk..heb er echt geen verstand van
bij mij geldt dat voor bijna elke keeperquote:
In de finale zijn er altijd 8 banen, stel nou dat twee mensen in de halve finale dezelfde tijd zwemmen die goed is voor de achtste plaats (ze zijn dus gedeeld 8) dan moeten deze twee tegen elkaar om te bepalen wie de finale mag zwemmen. Komt niet heel vaak voorquote:Op zondag 29 juli 2012 20:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah, wat is een swim off dan? google does not explain.
[..]
zelfde, voor het eerst dat ik de OS kijk.
Hart?quote:
Ben je die wedstrijd aan het kijken, of volg je het gewoon op een livescore site ?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:54 schreef Tim86 het volgende:
Spanje achter tegen Honduras..wtf is er aan de hand met die ploeg
Het is passe voor de Fransen Spanjaarden.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:54 schreef Tim86 het volgende:
Spanje achter tegen Honduras..wtf is er aan de hand met die ploeg
Zag alleen de tussenstand.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ben je die wedstrijd aan het kijken, of volg je het gewoon op een livescore site ?
Zal wel UP Reina zijn, of UP Neuerquote:
dit is mijn bpl gold team nu http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#iIRUO6m5bdXoSquote:Op zondag 29 juli 2012 20:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ben je die wedstrijd aan het kijken, of volg je het gewoon op een livescore site ?
Oh, oke.quote:
natuurlijk niet man die zijn achterlijk goedquote:Op zondag 29 juli 2012 20:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal wel UP Reina zijn, of UP Neuer
DOPING!!!1!1!11!!quote:Op zondag 29 juli 2012 20:59 schreef poker4lifee het volgende:
wtf, 15 jarige chick ownt iedereen ff in die halve finale zwemmen
Diezelfde Chinees die gisteren ook goud pakte zeker? Die moet toch wel aan de doping zitten joh..laatste 100 meter gisteren was net zo snel als die van een kerelquote:Op zondag 29 juli 2012 20:59 schreef poker4lifee het volgende:
wtf, 15 jarige chick ownt iedereen ff in die halve finale zwemmen
Cech?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
natuurlijk niet man die zijn achterlijk goed
hahah nee een andere, deze 15 jaar en uit Litouwenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Diezelfde Chinees die gisteren ook goud pakte zeker? Die moet toch wel aan de doping zitten joh..laatste 100 meter gisteren was net zo snel als die van een kerel
quote:
Nee was een meiske uit Litouwen. Doping zal echt geen 2 seconde verschil makenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Diezelfde Chinees die gisteren ook goud pakte zeker? Die moet toch wel aan de doping zitten joh..laatste 100 meter gisteren was net zo snel als die van een kerel
Ik zou Gerrard op de plek van Modric zetten en Modric doorschuiven naar CF. Op LCB zou ik gaan voor Luiz. Drogba eruit voor Lukaku/Torresquote:Op zondag 29 juli 2012 21:05 schreef bombmannl het volgende:
dit is mijn bpl gold team nu http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#iIRUO6m5bdXoS
Iemand tips? Dacht aan Terry erbij en torres + david Silvaquote:Op zondag 29 juli 2012 21:05 schreef bombmannl het volgende:
dit is mijn bpl gold team nu http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#iIRUO6m5bdXoS
Lukaku voor Drogba.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:05 schreef bombmannl het volgende:
Danny CDM? 47 DEF?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dit maar maken
Honda en Danny omwisselen. Misschien Danny zelfs aan de zijkant en dan Kerzhakov CFquote:Op zondag 29 juli 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dit maar maken
Ja, dit kan ik doen jaquote:Op zondag 29 juli 2012 21:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Honda en Danny omwisselen. Misschien Danny zelfs aan de zijkant en dan Kerzhakov CF
Ga ik eens proberen modric op cf. Thx mensen lukaku net gekocht. Volgende game uittestenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zou Gerrard op de plek van Modric zetten en Modric doorschuiven naar CF. Op LCB zou ik gaan voor Luiz. Drogba eruit voor Lukaku/Torres
Krijg je het toch weer voor elkaar he met je CAM op CDMquote:Op zondag 29 juli 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dit maar maken
Nu Honda daar neergezetquote:Op zondag 29 juli 2012 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Krijg je het toch weer voor elkaar he met je CAM op CDM![]()
Heb hem ook op CDM gehad.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Krijg je het toch weer voor elkaar he met je CAM op CDM![]()
Ja klopt! Ben ik sowieso fan van bij aanvallende spelers. Trochowski, Taarabt, Eriksen, Wijnaldum etc.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:20 schreef Tim86 het volgende:
En Sessegnon is tweebenig..ook erg fijn. Hele goede cross met links en heerlijk schot met rechts als je naar binnen komt
Idd, hier ook. Net zo donker als door normale duisternis, maar nu is het gewoon een wolkquote:
Je kan ook de IF Guarin nemen, weet niet of je dat al van plan was.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog Guarin regelen
Dat kan maar dat vind ik zonde. Dit team gaat waarschijnlijk na 7 potjes toch weer de deur uitquote:Op zondag 29 juli 2012 21:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Je kan ook de IF Guarin nemen, weet niet of je dat al van plan was.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/129233861quote:Op zondag 29 juli 2012 21:27 schreef Rijst het volgende:
Ik scoorde net uit een vrije trap met El hamdaoui. even uploaden
Dat beginquote:Op zondag 29 juli 2012 21:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/129233861
Die kopquote:Op zondag 29 juli 2012 21:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik was even de keepers aan het testen en heb er 2 hiervoor gehad keepers die gewoon echt stuk slechter warenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:39 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou bij dat eerste team wel gewoon voor een betere keeper gaan..heb nog nooit een fatsoenlijke 72 keeper gezien eigenlijk..zeker niet als hij op silver/gold niveau mee moet komen.
Misschien.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Die kopga je een filmpje van hem maken voor op YT?
Balkje voor z'n ogen. Crimineel.quote:
Moest echt hardop lachen toen die kop in beeld kwam..hij keek precies als Murdocca, maar dan iets serieuzerquote:
Wat een manne chille nummer is dit van Dioquote:Op zondag 29 juli 2012 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moest echt hardop lachen toen die kop in beeld kwam..hij keek precies als Murdocca, maar dan iets serieuzer![]()
Ik vind Delfouneso en N'Gog eigenlijk beter dan Jeromequote:Op zondag 29 juli 2012 21:43 schreef vandermar het volgende:
Jerome is trouwens ziek goedbeukte overal doorheen en kan lekker dribbelen met een ziekelijk schot. UP Powell
kan prima mee, ziekelijk schot, nog maar 1x mee gescoord maar 3x op de lat/paal van 25 meter + en paar keer keeper met moeite. Heerlijke speler voor 25K
Dat hele albumquote:Op zondag 29 juli 2012 21:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat een manne chille nummer is dit van Dio![]()
goede balans op het middenveld.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:51 schreef StevenHyde het volgende:
Dit si trouwens mijn team momenteel:
[ afbeelding ]
Tevreden met Cesar?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:51 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik wel eens tegen jou gespeeld toch?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:51 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Even downloaden dan.quote:
Potje doen?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:55 schreef StevenHyde het volgende:
Jawel hoor ben ik wel tevreden mee.
@Rijst; Uhm, heb dit team nu 2 weken ofzo en speel op de xbox.
Oh. Ik weet niet hoe goed die LS van je is maar ik zou Barreto even proberen dat is beste uit de Serie Aquote:Op zondag 29 juli 2012 21:55 schreef StevenHyde het volgende:
Jawel hoor ben ik wel tevreden mee.
@Rijst; Uhm, heb dit team nu 2 weken ofzo en speel op de xbox.
Die cover van Let it be en blackbird van de beatles zijn ook geweldigquote:
Ik vind Pato trouwens een betere spits dan Shaarawy en Shaarawy een betere CF dan Pato.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:51 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
okquote:Op zondag 29 juli 2012 21:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind Pato trouwens een betere spits dan Shaarawy en Shaarawy een betere CF dan Pato.
[..]
Ik vind Pato trouwens een betere spits dan Shaarawy en Shaarawy een betere CF dan Pato.
[..]
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:54 schreef vandermar het volgende:
Ik ben altijd tevreden over Cesar geweest als ik tegen hem speelde
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Want een ongelooflijk kutteam zeg. Ik hoop niet dat je ze al hebt gekocht.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dit maar maken
Dan is het dus een goed team aangezien jij er 0,0 kijk op hebt.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Want een ongelooflijk kutteam zeg. Ik hoop niet dat je ze al hebt gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |