Ja ik was hem aan het uitproberen. Ben in het echt ajacied en wilde een van de helden in me team. Maar hij is zwak op FIFA. Ruil hem denk voor Luizquote:Op zondag 29 juli 2012 20:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echt een beest die gast... Ohja, toen ik zag dat Vertonghen als meest linkse CB stond wist ik dat dat ik daar gebruik van ging maken, weet niet of je hem perse nodig hebt voor chemistry, anders zou ik daar ook iemand anders neerzetten. Voor een team met 3 verdedigers heb je bij de 2 buitenste CB's toch wel wat pace nodig voor de buitenspelers van de tegenpartij..
IF Aimar?quote:
Het was een edit, klootzak.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Flikker nou is gewoon op aandachtsgeile negert
Je bent vervelend.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Het was een edit, klootzak.
Tevens: eens*
Beargumenteer.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:48 schreef Tim86 het volgende:
"Verschuren lijkt te verzuren. Het doet pijn en het schuurt."
Wat een baggercommentaar bij het zwemmen
Ik vond hem wel goedquote:Op zondag 29 juli 2012 20:48 schreef Tim86 het volgende:
"Verschuren lijkt te verzuren. Het doet pijn en het schuurt."
Wat een baggercommentaar bij het zwemmen
Bij zwemmen heb je geen herkansingen, alleen swim-offs?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]hoe zit het met die herkansingen eigenlijk? 8 mogen herkansen voor 2 plekken ofzo, en in de finale voegen ze dan 2 banen toe?
ah, wat is een swim off dan? google does not explain.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij zwemmen heb je geen herkansingen, alleen swim-offs?
Bij roeien, judo heb je wel herkansingen
zelfde, voor het eerst dat ik de OS kijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:50 schreef Tim86 het volgende:
Geen idee eigenlijk..heb er echt geen verstand van
bij mij geldt dat voor bijna elke keeperquote:
In de finale zijn er altijd 8 banen, stel nou dat twee mensen in de halve finale dezelfde tijd zwemmen die goed is voor de achtste plaats (ze zijn dus gedeeld 8) dan moeten deze twee tegen elkaar om te bepalen wie de finale mag zwemmen. Komt niet heel vaak voorquote:Op zondag 29 juli 2012 20:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah, wat is een swim off dan? google does not explain.
[..]
zelfde, voor het eerst dat ik de OS kijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |