Ik vind Delfouneso en N'Gog eigenlijk beter dan Jeromequote:Op zondag 29 juli 2012 21:43 schreef vandermar het volgende:
Jerome is trouwens ziek goedbeukte overal doorheen en kan lekker dribbelen met een ziekelijk schot. UP Powell
kan prima mee, ziekelijk schot, nog maar 1x mee gescoord maar 3x op de lat/paal van 25 meter + en paar keer keeper met moeite. Heerlijke speler voor 25K
Dat hele albumquote:Op zondag 29 juli 2012 21:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat een manne chille nummer is dit van Dio![]()
goede balans op het middenveld.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:51 schreef StevenHyde het volgende:
Dit si trouwens mijn team momenteel:
[ afbeelding ]
Tevreden met Cesar?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:51 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik wel eens tegen jou gespeeld toch?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:51 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Even downloaden dan.quote:
Potje doen?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:55 schreef StevenHyde het volgende:
Jawel hoor ben ik wel tevreden mee.
@Rijst; Uhm, heb dit team nu 2 weken ofzo en speel op de xbox.
Oh. Ik weet niet hoe goed die LS van je is maar ik zou Barreto even proberen dat is beste uit de Serie Aquote:Op zondag 29 juli 2012 21:55 schreef StevenHyde het volgende:
Jawel hoor ben ik wel tevreden mee.
@Rijst; Uhm, heb dit team nu 2 weken ofzo en speel op de xbox.
Die cover van Let it be en blackbird van de beatles zijn ook geweldigquote:
Ik vind Pato trouwens een betere spits dan Shaarawy en Shaarawy een betere CF dan Pato.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:51 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
okquote:Op zondag 29 juli 2012 21:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind Pato trouwens een betere spits dan Shaarawy en Shaarawy een betere CF dan Pato.
[..]
Ik vind Pato trouwens een betere spits dan Shaarawy en Shaarawy een betere CF dan Pato.
[..]
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:54 schreef vandermar het volgende:
Ik ben altijd tevreden over Cesar geweest als ik tegen hem speelde
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/129233861
Want een ongelooflijk kutteam zeg. Ik hoop niet dat je ze al hebt gekocht.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dit maar maken
Dan is het dus een goed team aangezien jij er 0,0 kijk op hebt.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Want een ongelooflijk kutteam zeg. Ik hoop niet dat je ze al hebt gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |