abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115228657
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 02:13 schreef sientelo het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee? En welke geloven?

Ehmm ja toen ik heel wanhopig was heb ik een keer contact gezocht met een exorcist. Maar daar heb ik later vanaf gezien, omdat mn intuitie zij dat het niet goed was ermee door te gaan.

Ik zit zelf eerder te denken aan het boeddhisme. Een god aanbidden zegt me helemaal niks.
Dan haal ik je door de war met iemand anders, mijn excuse's!

In het boeddhisme zijn wel "leraren" te vinden, je kan bv eens gaan rondkijken bij de verschilende boeddhistische tempels in nederland en eens kijken welke stroming binnen het boeddhisme je het meeste aanspreekt.
Hier staan wat links naar boeddhistische tempels: http://www.indiawijzer.nl(...)a/index_buddhism.htm

Of via de BUN kijken kan ook(boeddhistische unie nederland) kan ook : http://www.boeddhisme.nl/

Bij de BUN doen ze ook cursussen, van beginners tot gevorderd, met leraren die veel ervaring hebben en ook netjes aangesloten zijn bij deze officiele organisatie.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_115228749
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 14:19 schreef Manke het volgende:

[..]

Ja, ik weet het, die trouwen, krijgen kinderen, eten en drinken, maar daar merk ik niks van, ze praten 24/7 zonder iets van het bovenstaande te doen, ook niet als ik slaap, daarom geloof ik niet in de djinn.

.

[..]

Zoals pinkstergemeenten en de charismatische beweging. Heb zelf wel goede ervaringen met een pinkstergemeente. Ze spreken in tongen, maar ze weten niet dat dat demonisch is.

[..]

Ik denk niet dat dat het was, de alcohol was al uitgewerkt :) en de vorige keer dat ik dat had was ik niet onder invloed.

[..]

Wat bedoel je?
Er is niks in m'n leven veranderd
Dat jij ze continu hoort betekent niet dat ze het bovenstaande niet kunnen. Wij kennen de hoedanigheid niet over hoe zij hun energie binnen krijgen. Wij krijgen het via voedsel.
youtube --> iamclanhq :')
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:10:49 #203
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115240145
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:16 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Dat jij ze continu hoort betekent niet dat ze het bovenstaande niet kunnen. Wij kennen de hoedanigheid niet over hoe zij hun energie binnen krijgen. Wij krijgen het via voedsel.
Of ze dat kunnen of niet, daar zullen we nooit achter komen
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:12:07 #204
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115240200
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 03:01 schreef sientelo het volgende:
Wat ik wel mooi vind aan het filmpje is dat deze vrouw het echt goed bedoeld... en het uit de taboe sfeer wil halen. En verder is het onderzoek wel interessant, dat er dus met stemmen horen een duidelijk verschil is als met mensen horen praten. De rechterhersenhelft doet mee...

Wat betekent dat? Zou het kunnen dat we daarmee telepathisch kunnen communiceren?
Met geesten kan dat, met andere mensen weet ik niet.
pi_115244057
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:10 schreef Manke het volgende:

[..]

Of ze dat kunnen of niet, daar zullen we nooit achter komen
Dit is meer om moslims en mensen die in geesten geloven beetje belachelijk te maken. Je hebt heel veel informatie in Islamitische boeken. Zelfs een compleet hoofdstuk in de Qoraan. En de vers die dat filmpje aanhaalt gaat niet over de Djinns, maar over wat anders.

Enfin. Moslims geloven inderdaad dat djins daaruit hun energie vandaan halen, maar hoe zij dat doen en wat zij dan nodig hebben weten de moslims niet.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 16:57:27 #206
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115244860
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:41 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Dit is meer om moslims en mensen die in geesten geloven beetje belachelijk te maken. Je hebt heel veel informatie in Islamitische boeken. Zelfs een compleet hoofdstuk in de Qoraan. En de vers die dat filmpje aanhaalt gaat niet over de Djinns, maar over wat anders.

Enfin. Moslims geloven inderdaad dat djins daaruit hun energie vandaan halen, maar hoe zij dat doen en wat zij dan nodig hebben weten de moslims niet.
Ik zie niet hoe moslims en mensen die in geesten geloven hier belachelijk worden gemaakt, die vers gaat wel over de djinn want dat staat er, of bedoel je wat anders?
Welke boeken ken je die over djinns gaan? Wil er wel meer over weten.

Dat mensen djinns kunnen doden lijkt me onzin, zag dat op youtube, hoe een sjeik 2 joodse djinns doodde omdat ze geen moslim wilden worden (typisch islam weer), ze spelen gewoon het spelletje mee als je het mij vraagt.
pi_115244899
Wat kan ik zeggen... Op het moment van schrijven blijf ik maar voetstappen horen op de zolder. Heb net een poging gedaan om te gaan kijken en of ik iets kon vastleggen, maar iets hield me tegen. Toen ik net naar de zolder probeerde te gaan, werd het snel koud en kreeg ik een misselijk gevoel. Daarna hoorde ik heel zachtjes een vrouw lachen...

Ik wist meteen dat ik daar weg moest en nu zijn er dus nog voetstappen te horen.

Wat in vredesnaam is er gaande?!
  Moderator dinsdag 7 augustus 2012 @ 17:04:43 #208
249559 crew  Lavenderr
pi_115245374
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:58 schreef Narasan het volgende:
Wat kan ik zeggen... Op het moment van schrijven blijf ik maar voetstappen horen op de zolder. Heb net een poging gedaan om te gaan kijken en of ik iets kon vastleggen, maar iets hield me tegen. Toen ik net naar de zolder probeerde te gaan, werd het snel koud en kreeg ik een misselijk gevoel. Daarna hoorde ik heel zachtjes een vrouw lachen...

Ik wist meteen dat ik daar weg moest en nu zijn er dus nog voetstappen te horen.

Ben je alleen thuis?

Misschien lekker even naar buiten gaan, de frisse lucht in?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 17:07:13 #209
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115245622
Bizar ouwe. Ben je er veel mee bezig, of begon het zomaar weer?

download dat boek die ik in het vorig topic heb geplaatst, misschien word je er wijzer van.
pi_115245627
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ben je alleen thuis?

Misschien lekker even naar buiten gaan, de frisse lucht in?
Ben inderdaad alleen thuis. Kan dus niets anders zijn... Dank voor je tip.
@Manke. Ik ben er niet mee bezig geweest. Begon uit het niets ;(.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 17:15:35 #211
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115246381
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:07 schreef Narasan het volgende:

[..]

Ben inderdaad alleen thuis. Kan dus niets anders zijn... Dank voor je tip.
@Manke. Ik ben er niet mee bezig geweest. Begon uit het niets ;(.

Hier is dat boekje
http://www.sendspace.com/file/engwky

Sadistisch zijn ze he :P ik weet er alles van. Ik blijf er bij dat het demonen zijn, geen djinn of geesten van overledenen ook al klinkt dat gelach menselijk.
pi_115248680
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:15 schreef Manke het volgende:

[..]

Hier is dat boekje
http://www.sendspace.com/file/engwky

Sadistisch zijn ze he :P ik weet er alles van. Ik blijf er bij dat het demonen zijn, geen djinn of geesten van overledenen ook al klinkt dat gelach menselijk.
Ja. Je hebt gelijk. Ik hou er in ieder geval niet meer van. Vroeger bleef het me fascineren of het nu wel bestond of niet.. En nu ben ik achter de waarheid gekomen in een ergere vorm.
pi_115249742
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:58 schreef Narasan het volgende:
Vraag het aan haar, "Wie ben je en wat wil je?".
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 19:35:31 #214
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115253284
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 18:03 schreef Narasan het volgende:

[..]

Ja. Je hebt gelijk. Ik hou er in ieder geval niet meer van. Vroeger bleef het me fascineren of het nu wel bestond of niet.. En nu ben ik achter de waarheid gekomen in een ergere vorm.
Ja, had precies het zelfde
Toen ik ze pas had, kon ik ze om me heen voelen met m'n handen, het voelde als spinnenrag, ze waren dus buiten me en in me.

nog meer over stemmen
pi_115281582
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:57 schreef Manke het volgende:

[..]

Ik zie niet hoe moslims en mensen die in geesten geloven hier belachelijk worden gemaakt, die vers gaat wel over de djinn want dat staat er, of bedoel je wat anders?
Welke boeken ken je die over djinns gaan? Wil er wel meer over weten.

Dat mensen djinns kunnen doden lijkt me onzin, zag dat op youtube, hoe een sjeik 2 joodse djinns doodde omdat ze geen moslim wilden worden (typisch islam weer), ze spelen gewoon het spelletje mee als je het mij vraagt.
Beetje raar van conclusies trekken, want als een imam ofz. zoiets doet hoeft dat niet perse in de boeken te staan van zijn religie. Dus typisch Islam weer is een vreemde redenatie.

Ik had het over de Koran vers. Dat wat later te zien was, noemt men een overlevering. Is geen Koran.

Dit is een hoofdstuk in de Koran over de Geesten.
http://www.altafsir.com/V(...)18&TranslationBook=0
pi_115282391
Ik vraag me toch af, wat voor CONCRETE aanwijzingen hebben jullie nu dat het hier echt gaat om demonen, zwarte magiers, (hardcore) satanisten e.d.?

Manke, de stemmen die je hoort worden minder als je medicijnen neemt en sterker als je blowt, waarom zouden demonen zich daar iets van aantrekken? Wat ze zeggen lijkt me nogal banaal, niet speciaal afkomstig van superieure intelligenties (wat demonen toch zijn). Hebben ze ooit iets concreets gezegd dat je zelf niet kon weten, en later waar bleek te zijn?

Ook ben ik wel nieuwsgierig naar het hele verhaal van de zwarte magiers. Is daar ook IRL contact mee geweest? Waren het niet gewoon wat personen die aan wicca deden? Wicca kent de regel van 3, dus die kijken wel uit om zwarte magie toe te passen (als je al in magie gelooft, wat ik niet doe).

Ik heb zelf uitgebreid onderzoek gedaan naar satanisten, met als uitgangspunt dat er een grote, wereldomspannende samenzwering van satanisten is. Ik ben tot de conclusie gekomen dat er GEEN ENKELE harde aanwijzing voor is; het zijn allemaal kleinigheidjes hier en daar, opgeblazen tot een groot complot door mensen die graag overal satanisme achter zien. Bv. 3 regeltjes over Lucifer in Morals and Dogma van Albert Pike (N.B. in een boek van 1000 blz, gevuld met religieus geneuzel over alle religies die maar op aarde te vinden zijn). De Taxil-hoax, waar het verhaal vandaan komt dat de vrijmetselaars Lucifer aanbidden. De SRA-hysterie (kijk bv. eens wat de echte ervaringen van FBI onderzoekers hiermee zijn, of de ervaringen van mensen die valse herinneringen aangepraat krijgen van overijverige therapeuten). Aleister Crowley is een op zichzelf staand verschijnsel, en zeker niet een hardcore satanist te noemen (meer een warhoofd die alles in de mixer gooide, en Satan klonk lekker shoquerend in die tijd, hij was gek op het shoqueren van de brave burger). The Book of the Law, de basis van Thelema, staat geen woord over Satan of Lucifer in.
Firm but Friendly.
pi_115282452
Vraag de demonen bv. eens welk bijbelvers correspondeert met het woord LUMI. Als ze over echte occulte kennis beschikken, weten ze het antwoord.
Firm but Friendly.
pi_115283503
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 02:20 schreef sientelo het volgende:

[..]

Ik zelf denk dat we heel weinig bewustzijn hebben, en dat straling en mind control er wel iets mee te maken kan hebben...

Voice to Skull technology noemen ze dat.
De militaire zijn jaren lang bezig om t te ontwikkelen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 8 augustus 2012 @ 12:41:30 #219
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115284464
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Voice to Skull technology noemen ze dat.
De militaire zijn jaren lang bezig om t te ontwikkelen.
Ik ken het en er zijn patenten van (wat niet hoeft te betekenen dat het werkt), maar hier zijn ze niet mee bezig om mensen mee lastig te vallen..
  woensdag 8 augustus 2012 @ 12:51:34 #220
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115284820
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:40 schreef PontifexMaximus het volgende:
Ik vraag me toch af, wat voor CONCRETE aanwijzingen hebben jullie nu dat het hier echt gaat om demonen, zwarte magiers, (hardcore) satanisten e.d.?

Manke, de stemmen die je hoort worden minder als je medicijnen neemt en sterker als je blowt, waarom zouden demonen zich daar iets van aantrekken? Wat ze zeggen lijkt me nogal banaal, niet speciaal afkomstig van superieure intelligenties (wat demonen toch zijn). Hebben ze ooit iets concreets gezegd dat je zelf niet kon weten, en later waar bleek te zijn?

Ze trekken zich daar niks van aan, iets in m'n hoofd verandert waarmee ik ze opvang.
Ze zijn idd banaal, hun intelligentie heb ik nooit kunnen testen, heb wel gemerkt dat ze zich dommer voordoen dan ze zijn. Ze hebben niks concreets gezegd, maar wel 2x gezegd dat ik 36 wordt, dus we zullen zien :)

Crowley had contact met demonen (Lam), ik geloof dat wel maar weet er verder weinig van.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 12:53:29 #221
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115284901
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:17 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Beetje raar van conclusies trekken, want als een imam ofz. zoiets doet hoeft dat niet perse in de boeken te staan van zijn religie. Dus typisch Islam weer is een vreemde redenatie.

Ik had het over de Koran vers. Dat wat later te zien was, noemt men een overlevering. Is geen Koran.

Dit is een hoofdstuk in de Koran over de Geesten.
http://www.altafsir.com/V(...)18&TranslationBook=0
Ik blijf het een onleesbaar boek vinden, maar dat zal wel aan mij liggen :P
Typisch islam om met de dood te dreigen als iets/iemand geen moslim wordt, dat deed Mohammed ook.
pi_115285774
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:51 schreef Manke het volgende:

[..]

Ze trekken zich daar niks van aan, iets in m'n hoofd verandert waarmee ik ze opvang.
Ze zijn idd banaal, hun intelligentie heb ik nooit kunnen testen, heb wel gemerkt dat ze zich dommer voordoen dan ze zijn. Ze hebben niks concreets gezegd, maar wel 2x gezegd dat ik 36 wordt, dus we zullen zien :)

Crowley had contact met demonen (Lam), ik geloof dat wel maar weet er verder weinig van.
Ik neem alles van Crowley met 10 korreltjes zout ... volgens mij was het ook een fantast hoor.

Heb je nog geprobeerd die vraag te stellen aan de demonen?
Firm but Friendly.
pi_115285865
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:53 schreef Manke het volgende:

[..]

Ik blijf het een onleesbaar boek vinden, maar dat zal wel aan mij liggen :P
Typisch islam om met de dood te dreigen als iets/iemand geen moslim wordt, dat deed Mohammed ook.
Mohammed was een ordinaire bandiet. De verhaaltjes die hij ingefluisterd kreeg, waren precies wat hij wilde horen.
Firm but Friendly.
pi_115286066
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:41 schreef Manke het volgende:

[..]

Ik ken het en er zijn patenten van (wat niet hoeft te betekenen dat het werkt), maar hier zijn ze niet mee bezig om mensen mee lastig te vallen..
Make no mistake - het werkt heel goed.....

NEW YORK (AdAge.com) -- New Yorker Alison Wilson was walking down Prince
Street in SoHo last week when she heard a woman's voice right in her ear
asking, "Who's there?
Who's there?" She looked around to find no one in her immediate
surroundings.
Then the voice said, "It's not your imagination." No, he's not crazy: Our
intrepid reporter Andrew Hampp ventures to SoHo to hear for himself the
technology that has New Yorkers 'freaked out' and A&E buzzing. Indeed it
isn't.
It's an ad for "Paranormal State," a ghost-themed series premiering on A&E
this week.
The billboard uses technology manufactured by Holosonic that transmits an
"audio spotlight" from a rooftop speaker so that the sound is contained
within your cranium.
The technology, ideal for museums and libraries or environments that require
a quiet atmosphere for isolated audio slideshows, has rarely been used on
such a scale before.
For random passersby and residents who have to walk unwittingly through the
area where the voice will penetrate their inner peace, it's another story.
Ms. Wilson, a New York-based stylist, said she expected the voice inside her
head to be some type of creative project but could see how others might
perceive it differently, particularly on a late-night stroll home.
"I might be a little freaked out, and I wouldn't necessarily think it's
coming from that billboard," she said. Less-intrusive approach? Joe Pompei,
president and founder of Holosonics, said the creepy approach is key to
drawing attention to A&E's show.
But, he noted, the technology was designed to avoid adding to noise
pollution.
"If you really want to annoy a lot of people, a loudspeaker is the best way
to do it," he said.
"If you set up a loudspeaker on the top of a building, everybody's going to
hear that noise.
But if you're only directing that sound to a specific viewer, you're never
going to hear a neighbor complaint from street vendors or pedestrians.
The whole idea is to spare other people." Holosonics has partnered with a
cable network once before, when Court TV implemented the technology to
promote its "Mystery Whisperer" in the mystery sections of select
bookstores.
Mr. Pompei said the company also has tested retail deployments in grocery
stores with Procter & Gamble and Kraft for customized audio messaging.
So a customer, for example, looking to buy laundry detergent could suddenly
hear the sound of gurgling water and thus feel compelled to buy Tide as a
result of the sonic experience. Mr. Pompei contends that the technology will
take time for consumers to get used to, much like the lights on digital
signage and illuminated billboards did when they were first used.
The website Gawker posted an item about the billboard last week with the
headline "Schizophrenia is the new ad gimmick," and asked "How soon will it
be until in addition to the do-not-call list, we'll have a 'do not beam
commercial messages into my head' list?" "There's going to be a certain
population sensitive to it.
But once people see what it does and hear for themselves, they'll see it's
effective for getting attention," Mr. Pompei said. More disruptions A&E's $3
million to $5 million campaign for "Paranormal" includes other more
disruptive elements than just the one audio ad in New York.
In Los Angeles, a mechanical face creeps out of a billboard as if it's
coming toward the viewer, and then recedes.
In print, the marketing team persuaded two print players to surrender a full
editorial page to their ads, flipping the gossip section in AM New York
upside down and turning a page in this week's Parade into a checkerboard of
ads for "Paranormal." It's not the network's first foray into supernatural
marketing, having launched a successful viral campaign for "Mind Freak" star
Criss Angel earlier this year that allowed users to trick their friends into
thinking Mr. Angel was reading their mind via YouTube. "We all know what you
need to do for one of these shows is get people talking about them," said
Guy Slattery, A&E's exec VP-marketing.
"It shouldn't be pure informational advertising.
When we were talking about marketing the show, nearly everyone had a
connection with a paranormal experience, and that was a surprise to us.
So we really tried to base the whole campaign on people's paranormal
experiences." So was it a ghost or just an annoyed resident who stole the
speaker from the SoHo billboard twice in one day last week?
Horizon Media, which helped place the billboard, had to find a new device
that would prevent theft from its rooftop location.
Mr. Pompei only takes it as a compliment that someone would go to the
trouble of stealing his technology, but hopes consumer acceptance comes with
time.
"The sound isn't rattling your skull, it's not penetrating you, it's not
doing anything nefarious at all.
It's just like having a flashlight vs. a light bulb," he said.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:27:12 #225
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115286126
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:18 schreef PontifexMaximus het volgende:

[..]

Ik neem alles van Crowley met 10 korreltjes zout ... volgens mij was het ook een fantast hoor.

Heb je nog geprobeerd die vraag te stellen aan de demonen?
Ja, volgens jou, omdat je er niet in gelooft (geesten) ;)
Heb het niet gevraagd, want ik hoor ze niet zo goed meer en ik heb liever niks meer met ze te maken.

Ik heb 2x een stem zonder stemvorm (dus via m'n gedachten) horen zeggen "Kijk eens wat ik geschreven heb in [diverse bijbelpassages]" Ik kon alleen de eerste onthouden, dat zocht ik op en het sloeg op mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')