Dan haal ik je door de war met iemand anders, mijn excuse's!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:13 schreef sientelo het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? En welke geloven?
Ehmm ja toen ik heel wanhopig was heb ik een keer contact gezocht met een exorcist. Maar daar heb ik later vanaf gezien, omdat mn intuitie zij dat het niet goed was ermee door te gaan.
Ik zit zelf eerder te denken aan het boeddhisme. Een god aanbidden zegt me helemaal niks.
Dat jij ze continu hoort betekent niet dat ze het bovenstaande niet kunnen. Wij kennen de hoedanigheid niet over hoe zij hun energie binnen krijgen. Wij krijgen het via voedsel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:19 schreef Manke het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, die trouwen, krijgen kinderen, eten en drinken, maar daar merk ik niks van, ze praten 24/7 zonder iets van het bovenstaande te doen, ook niet als ik slaap, daarom geloof ik niet in de djinn.
.
[..]
Zoals pinkstergemeenten en de charismatische beweging. Heb zelf wel goede ervaringen met een pinkstergemeente. Ze spreken in tongen, maar ze weten niet dat dat demonisch is.
[..]
Ik denk niet dat dat het was, de alcohol was al uitgewerkten de vorige keer dat ik dat had was ik niet onder invloed.
[..]
Wat bedoel je?
Er is niks in m'n leven veranderd
Of ze dat kunnen of niet, daar zullen we nooit achter komenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:16 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Dat jij ze continu hoort betekent niet dat ze het bovenstaande niet kunnen. Wij kennen de hoedanigheid niet over hoe zij hun energie binnen krijgen. Wij krijgen het via voedsel.
Met geesten kan dat, met andere mensen weet ik niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:01 schreef sientelo het volgende:
Wat ik wel mooi vind aan het filmpje is dat deze vrouw het echt goed bedoeld... en het uit de taboe sfeer wil halen. En verder is het onderzoek wel interessant, dat er dus met stemmen horen een duidelijk verschil is als met mensen horen praten. De rechterhersenhelft doet mee...
Wat betekent dat? Zou het kunnen dat we daarmee telepathisch kunnen communiceren?
Dit is meer om moslims en mensen die in geesten geloven beetje belachelijk te maken. Je hebt heel veel informatie in Islamitische boeken. Zelfs een compleet hoofdstuk in de Qoraan. En de vers die dat filmpje aanhaalt gaat niet over de Djinns, maar over wat anders.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:10 schreef Manke het volgende:
[..]
Of ze dat kunnen of niet, daar zullen we nooit achter komen
Ik zie niet hoe moslims en mensen die in geesten geloven hier belachelijk worden gemaakt, die vers gaat wel over de djinn want dat staat er, of bedoel je wat anders?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:41 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Dit is meer om moslims en mensen die in geesten geloven beetje belachelijk te maken. Je hebt heel veel informatie in Islamitische boeken. Zelfs een compleet hoofdstuk in de Qoraan. En de vers die dat filmpje aanhaalt gaat niet over de Djinns, maar over wat anders.
Enfin. Moslims geloven inderdaad dat djins daaruit hun energie vandaan halen, maar hoe zij dat doen en wat zij dan nodig hebben weten de moslims niet.
Ben je alleen thuis?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:58 schreef Narasan het volgende:
Wat kan ik zeggen... Op het moment van schrijven blijf ik maar voetstappen horen op de zolder. Heb net een poging gedaan om te gaan kijken en of ik iets kon vastleggen, maar iets hield me tegen. Toen ik net naar de zolder probeerde te gaan, werd het snel koud en kreeg ik een misselijk gevoel. Daarna hoorde ik heel zachtjes een vrouw lachen...
Ik wist meteen dat ik daar weg moest en nu zijn er dus nog voetstappen te horen.
Wat in vredesnaam is er gaande?!
Ben inderdaad alleen thuis. Kan dus niets anders zijn... Dank voor je tip.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je alleen thuis?
Misschien lekker even naar buiten gaan, de frisse lucht in?
Hier is dat boekjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:07 schreef Narasan het volgende:
[..]
Ben inderdaad alleen thuis. Kan dus niets anders zijn... Dank voor je tip.
@Manke. Ik ben er niet mee bezig geweest. Begon uit het niets.
Ja. Je hebt gelijk. Ik hou er in ieder geval niet meer van. Vroeger bleef het me fascineren of het nu wel bestond of niet.. En nu ben ik achter de waarheid gekomen in een ergere vorm.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:15 schreef Manke het volgende:
[..]
Hier is dat boekje
http://www.sendspace.com/file/engwky
Sadistisch zijn ze heik weet er alles van. Ik blijf er bij dat het demonen zijn, geen djinn of geesten van overledenen ook al klinkt dat gelach menselijk.
Ja, had precies het zelfdequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:03 schreef Narasan het volgende:
[..]
Ja. Je hebt gelijk. Ik hou er in ieder geval niet meer van. Vroeger bleef het me fascineren of het nu wel bestond of niet.. En nu ben ik achter de waarheid gekomen in een ergere vorm.
Beetje raar van conclusies trekken, want als een imam ofz. zoiets doet hoeft dat niet perse in de boeken te staan van zijn religie. Dus typisch Islam weer is een vreemde redenatie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:57 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe moslims en mensen die in geesten geloven hier belachelijk worden gemaakt, die vers gaat wel over de djinn want dat staat er, of bedoel je wat anders?
Welke boeken ken je die over djinns gaan? Wil er wel meer over weten.
Dat mensen djinns kunnen doden lijkt me onzin, zag dat op youtube, hoe een sjeik 2 joodse djinns doodde omdat ze geen moslim wilden worden (typisch islam weer), ze spelen gewoon het spelletje mee als je het mij vraagt.
Voice to Skull technology noemen ze dat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:20 schreef sientelo het volgende:
[..]
Ik zelf denk dat we heel weinig bewustzijn hebben, en dat straling en mind control er wel iets mee te maken kan hebben...
Ik ken het en er zijn patenten van (wat niet hoeft te betekenen dat het werkt), maar hier zijn ze niet mee bezig om mensen mee lastig te vallen..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Voice to Skull technology noemen ze dat.
De militaire zijn jaren lang bezig om t te ontwikkelen.
Ze trekken zich daar niks van aan, iets in m'n hoofd verandert waarmee ik ze opvang.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:40 schreef PontifexMaximus het volgende:
Ik vraag me toch af, wat voor CONCRETE aanwijzingen hebben jullie nu dat het hier echt gaat om demonen, zwarte magiers, (hardcore) satanisten e.d.?
Manke, de stemmen die je hoort worden minder als je medicijnen neemt en sterker als je blowt, waarom zouden demonen zich daar iets van aantrekken? Wat ze zeggen lijkt me nogal banaal, niet speciaal afkomstig van superieure intelligenties (wat demonen toch zijn). Hebben ze ooit iets concreets gezegd dat je zelf niet kon weten, en later waar bleek te zijn?
Ik blijf het een onleesbaar boek vinden, maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:17 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Beetje raar van conclusies trekken, want als een imam ofz. zoiets doet hoeft dat niet perse in de boeken te staan van zijn religie. Dus typisch Islam weer is een vreemde redenatie.
Ik had het over de Koran vers. Dat wat later te zien was, noemt men een overlevering. Is geen Koran.
Dit is een hoofdstuk in de Koran over de Geesten.
http://www.altafsir.com/V(...)18&TranslationBook=0
Ik neem alles van Crowley met 10 korreltjes zout ... volgens mij was het ook een fantast hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:51 schreef Manke het volgende:
[..]
Ze trekken zich daar niks van aan, iets in m'n hoofd verandert waarmee ik ze opvang.
Ze zijn idd banaal, hun intelligentie heb ik nooit kunnen testen, heb wel gemerkt dat ze zich dommer voordoen dan ze zijn. Ze hebben niks concreets gezegd, maar wel 2x gezegd dat ik 36 wordt, dus we zullen zien
Crowley had contact met demonen (Lam), ik geloof dat wel maar weet er verder weinig van.
Mohammed was een ordinaire bandiet. De verhaaltjes die hij ingefluisterd kreeg, waren precies wat hij wilde horen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:53 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik blijf het een onleesbaar boek vinden, maar dat zal wel aan mij liggen
Typisch islam om met de dood te dreigen als iets/iemand geen moslim wordt, dat deed Mohammed ook.
Make no mistake - het werkt heel goed.....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:41 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik ken het en er zijn patenten van (wat niet hoeft te betekenen dat het werkt), maar hier zijn ze niet mee bezig om mensen mee lastig te vallen..
Ja, volgens jou, omdat je er niet in gelooft (geesten)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:18 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Ik neem alles van Crowley met 10 korreltjes zout ... volgens mij was het ook een fantast hoor.
Heb je nog geprobeerd die vraag te stellen aan de demonen?
Weet je nog welke passage dat was?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:27 schreef Manke het volgende:
[..]
Ja, volgens jou, omdat je er niet in gelooft (geesten)
Heb het niet gevraagd, want ik hoor ze niet zo goed meer en ik heb liever niks meer met ze te maken.
Ik heb 2x een stem zonder stemvorm (dus via m'n gedachten) horen zeggen "Kijk eens wat ik geschreven heb in [diverse bijbelpassages]" Ik kon alleen de eerste onthouden, dat zocht ik op en het sloeg op mij.
Cool, het werkt dus echt, maar waar jij het over had zijn militaire toepassingen, zo zijn er ook mensen die beweren dat het al wordt gebruikt bij groupstalking door de politie en ziekenhuizen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:25 schreef Tingo het volgende:
[..]
Make no mistake - het werkt heel goed.....
Ik ben bang dat het niet zal verdwijnen, er blijven juist nieuwe bijkomen, maar goed, we zullen zien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:28 schreef PontifexMaximus het volgende:
OK lijkt me ook heel gezond, leef gewoon je leven, laat al die BS gewoon rusten, hopelijk verdwijnen ze dan helemaal.
Het waren allemaal passages uit het nieuwe testament, alleen de eerste kon ik onthouden, maar die weet ik niet meer, als ik het lees dan weet ik het weer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:30 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Weet je nog welke passage dat was?
Het werkt ook met hoogfrequent ultrageluid, en dat gaat heel moeilijk door muren en ramen, dus moet zo'n ding ook echt bij je in de kamer gemonteerd zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:34 schreef Manke het volgende:
[..]
Cool, het werkt dus echt, maar waar jij het over had zijn militaire toepassingen, zo zijn er ook mensen die beweren dat het al wordt gebruikt bij groupstalking door de politie en ziekenhuizen.
Alleen je moet hier in de hotspot staan om het te horen en jouw gedachtes kunnen niet gelezen worden, helemaal niet op kilometers afstand wat mensen beweren.
Dat is wel vet, maar dat kunnen m'n bejaarde buren niet betalenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:47 schreef PontifexMaximus het volgende:
http://www.camero-tech.com/product.php?ID=39
Hier nog wat paranoia-voer. Don't trust your neighbours; they're watching you!
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:50 schreef DO2 het volgende:
Het geheim is dit:
Niets bestaat als zodanig. Er is geen werkelijke materie. Alles=Niets=Alles.
Er is geen tijd en geen ruimte. Er zijn louter concepten. Gedachten.
Een 3D droom.
En je bent zowel de droom als de dromer.
Geloof je werklijk in demonen, dan zie je demonen.
Geloof je werkelijk dat ze je kwaad kunnen doen, dan kunnen ze dat.
Werkelijk, maar uiteindelijk niet werkelijk.
Want het is maar een droom. En jij blijft uiteindelijk de dromer.
Bewust dan wel onbewust.
--.
Echt gedachtenlezen (en mindcontrol!) kan pas als echte moleculaire nanotech is ontwikkeld, mbv. een netwerk van nanodraadjes dat in je hoofd groeit (hmm ff niet meelezen als je paranoide bentquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:52 schreef Manke het volgende:
[..]
Dat is wel vet, maar dat kunnen m'n bejaarde buren niet betalen
V2S kan het dus niet zijn wat ik hoor, want ik hoorde ze glashelder en met V2S kan je geen gedachten lezen op afstand.
OK, dan droom ik voortaan dat er geen inbrekers etc. zijn. En dat ik geen belasting meer hoef te betalen. Lekker makkelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:50 schreef DO2 het volgende:
Het geheim is dit:
Niets bestaat als zodanig. Er is geen werkelijke materie. Alles=Niets=Alles.
Er is geen tijd en geen ruimte. Er zijn louter concepten. Gedachten.
Een 3D droom.
En je bent zowel de droom als de dromer.
Geloof je werklijk in demonen, dan zie je demonen.
Geloof je werkelijk dat ze je kwaad kunnen doen, dan kunnen ze dat.
Werkelijk, maar uiteindelijk niet werkelijk.
Want het is maar een droom. En jij blijft uiteindelijk de dromer.
Bewust dan wel onbewust.
--.
Begin er eens mee. Serieus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:02 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
OK, dan droom ik voortaan dat er geen inbrekers etc. zijn. En dat ik geen belasting meer hoef te betalen. Lekker makkelijk.
Ik zeg niet dat 'jij' als personage in de droom daar perse invloed op kunt uitoefenen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:02 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
OK, dan droom ik voortaan dat er geen inbrekers etc. zijn. En dat ik geen belasting meer hoef te betalen. Lekker makkelijk.
Het zou wel keihard bewijs zijn dat er echt iets aan de hand is, als ze het juiste antwoord weten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:27 schreef Manke het volgende:
[..]
Ja, volgens jou, omdat je er niet in gelooft (geesten)
Heb het niet gevraagd, want ik hoor ze niet zo goed meer en ik heb liever niks meer met ze te maken.
Ik heb 2x een stem zonder stemvorm (dus via m'n gedachten) horen zeggen "Kijk eens wat ik geschreven heb in [diverse bijbelpassages]" Ik kon alleen de eerste onthouden, dat zocht ik op en het sloeg op mij.
Over het woord lumi? Ze hebben blijkbaar wel bijbelkennis, dus misschien weten ze het.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:31 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Het zou wel keihard bewijs zijn dat er echt iets aan de hand is, als ze het juiste antwoord weten.
Ervaringen zijn altijd welkom hierquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:41 schreef Dutchguy het volgende:
Discussie zal hier altijd wel over blijven. Persoonlijk heb ik mijn bewijzen wel gehad waardoor ik er niet meer omheen kon dat er meer is tussen hemel en aarde. Ik ben er echter niet op uit anderen te overtuigen omdat overtuiging wel of niet ontstaat door persoonlijke ervaringen en de inzichten die daar uit ontstaan. Dat is een persoonlijke weg.
Ik denk dat het doel ook niet is om het bestaan van geesten (entiteiten) te bewijzen maar dat iedereen op zijn eigen manier zich spiritueel ontwikkeld ook al ben je niet bewust met spiritualiteit bezig, het leven heeft genoeg momenten waarin inzichten ontstaan. Bij het gevoeliger worden kunnen dan beelden en gewaarwordingen van entiteiten ontstaan maar het moet geen doel op zich worden. Dat is mijn insteek althans.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:40 schreef Narasan het volgende:
Afgelopen nacht viel ik bijna in slaap, werd ik plots wakker van m'n telefoon, omdat hij zo'n geluid maakte alsof er een SMS binnen kwam. Ik dus naar m'n telefoon kijken (het was 02:20) en stond er niets... I was like: dude, seriously, wtf.... Vervolgens maar met een onprettig gevoel verder gaan slapen.
Ja precies! Ook met een onprettig gevoel verder gaan slapen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik heb dat meerdere keren gehad met de huistelefoon en de deurbel.. En echt kunnen zweren dat hij overging he?
[..]
Jij had toch geprobeerd geesten op te roepen met een groepje fokkers? Doe eens je oren dicht en luister goed, zo begon het bij mij en zo begon het bij Narasan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik heb dat meerdere keren gehad met de huistelefoon en de deurbel.. En echt kunnen zweren dat hij overging he?
[..]
Veel technologie was ook,in het begin, voor militaire toepassingen .quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:34 schreef Manke het volgende:
[..]
Cool, het werkt dus echt, maar waar jij het over had zijn militaire toepassingen, zo zijn er ook mensen die beweren dat het al wordt gebruikt bij groupstalking door de politie en ziekenhuizen.
Alleen je moet hier in de hotspot staan om het te horen en jouw gedachtes kunnen niet gelezen worden, helemaal niet op kilometers afstand wat mensen beweren.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:04 schreef Manke het volgende:
[..]
Jij had toch geprobeerd geesten op te roepen met een groepje fokkers? Doe eens je oren dicht en luister goed, zo begon het bij mij en zo begon het bij Narasan.
Ik zag een filmpje waarbij werd beweerd dat ze (politie, groupstalkers, mindcontrollers en andere criminelen) konden zien door hun ogen en konden horen door hun oren, op aftstand. Ik had gesproken met iemand irl die het zelfde had, en ook stemmen hoorde, volgens hem was het politie zaanstreek-waterland. Hij: http://www.eurostaete.eu/fred-grauf/quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Veel technologie was ook,in het begin, voor militaire toepassingen .
Spying en harassment technologie ligt ook in de handen van criminelen.
Ja, Wagak Bquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Die ervaringen zijn van jaren her.. Dat glaasjedraaien was pas heel recentelijk.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |