abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:41:24 #253
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115297696
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Mobile phones werkt met radio golven en die zijn niet slecht van kwaliteit.

Over t algemeen,mensen zijn in het donker gehouden over nieuwe technologie.
En om het extra geheimzinnig en conspiracyachtig te maken wordt meestal Tesla erbij gehaald.
Mobiele telefoons zijn er ook voor gemaakt en werken allemaal op de zelfde bepaalde frequentie
pi_115298757
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:28 schreef Manke het volgende:

[..]

Ik zag een filmpje waarbij werd beweerd dat ze (politie, groupstalkers, mindcontrollers en andere criminelen) konden zien door hun ogen en konden horen door hun oren, op aftstand. Ik had gesproken met iemand irl die het zelfde had, en ook stemmen hoorde, volgens hem was het politie zaanstreek-waterland. Hij: http://www.eurostaete.eu/fred-grauf/

Dankje wel. Zo erg heb ik het niet ervaren maar deze soort verhalen moeten echt niet 'be taken lightly'.
Die technologie bestaat wel en er zijn genoeg gekke mensen die wil het graag gebruiken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_115300975
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Paranoia is just a heightened state of awareness.

Not all my neighbours are watching me - just a certain group of psychopathic,obsessive bullies.
Hoe weet je dat? Wat doen ze dan?
Firm but Friendly.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 22:52:09 #256
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115313114
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 18:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dankje wel. Zo erg heb ik het niet ervaren maar deze soort verhalen moeten echt niet 'be taken lightly'.
Die technologie bestaat wel en er zijn genoeg gekke mensen die wil het graag gebruiken.
Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe ze op tientallen kilometers verwijderd beeld en audio kunnen ontvangen uit het hoofd, en stemmen sturen, dit lijkt me onmogelijk. Zag ook in een filmpje hoe mensen wondjes kregen overal op het lichaam door microwave wapens, ook op afstand.
pi_115316394
Zie dat nou.. Kom je nog een orb tegen in een van m'n bands favoriete live video's..

Check tussen 3:20 en 3:23 bij de zanger dat lichtbol (orb).

Heel veel orbs. Te veel misschien?

-1e orb 4:23. Bij de zangeres haar hoofd van rechts naar links door 't scherm
-2e orb: 4:30/4:31: Vlakbij het podium komt er een van rechtsonder opduiken.
-3e orb: 4:34 van rechts naar links vlak voor het podium.
-4e orb: 4:52/4:53: zelfde locatie. Valt duidelijk op.
-5e orb: 5:23/5:24: van linksbeneden naar linksboven. Vlakbij de zangeres.
-6e orb: 5:28/5:29: van rechs naar links bij de zangers.
-7e orb: 5:39: in de rechterbovenhoek.
-8e orb: 5:54/5:55 tussen de gitarist en zangeres door.
-9e orb: 8:30: Bij het publiek vliegt hij naar het podium.
-10e orb: 9:03: vlak voor het podium van links naar rechts.

Wat denken jullie hiervan?
P.S: Niet op de muziek letten als je er niet van houdt, alleen na dat ding kijken.

[ Bericht 11% gewijzigd door Narasan op 09-08-2012 00:06:46 ]
  donderdag 9 augustus 2012 @ 00:12:43 #258
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115318224
Ik heb niet alles bekeken, maar ik zag ze. Kan van alles zijn, misschien ook geesten, zijn veel mensen daar. In jouw filmpje was het wel duidelijk een geest oid, omdat het nergens anders vandaan kon komen.
pi_115318573
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 00:12 schreef Manke het volgende:
Ik heb niet alles bekeken, maar ik zag ze. Kan van alles zijn, misschien ook geesten, zijn veel mensen daar. In jouw filmpje was het wel duidelijk een geest oid, omdat het nergens anders vandaan kon komen.
Zijn ook veel mensen. Lampen kunnen het sowieso niet geweest zijn. Die komen niet zo laag. Klopt. Bij mij was het wel een geest... Die er nu nog is..
pi_115326219
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 22:52 schreef Manke het volgende:

[..]

Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe ze op tientallen kilometers verwijderd beeld en audio kunnen ontvangen uit het hoofd, en stemmen sturen, dit lijkt me onmogelijk. Zag ook in een filmpje hoe mensen wondjes kregen overal op het lichaam door microwave wapens, ook op afstand.
In mijne geval is het niet op tientallen kms.....het is iemand in de buurt.
Ik zei niet dat ik hoor stemmen of ze kunnen gedachten lezen of zo.

Ik ben wel aangevallen met radio frequency/microwave/electro magnetisch wapens.Ik weet niet wat precies want ik heb niet veel verstaan van dit soort tecnologie....die politie/authoriteiten ook niet en daarom is het moeillijk om hulp te krijgen.Het is heel moeillijk geweest om dit te uitleggen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_115327016
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:53 schreef Manke het volgende:

[..]

Ik blijf het een onleesbaar boek vinden, maar dat zal wel aan mij liggen :P
Typisch islam om met de dood te dreigen als iets/iemand geen moslim wordt, dat deed Mohammed ook.
Dat deed hij niet. Ik heb zo een vermoeden dat jij niet veel af weet vd islam behalve van websites die onwaarheden verkondigen :') Wel zo makkelijk, maar je komt er nergens mee.

Afijn... back ontopic ;)
youtube --> iamclanhq :')
pi_115327284
Het grappige is, ik ken ook zo iemand IRL, die uiteraard ook precies weet wat voor wapens toegepast worden ... elektromagnetische ... zeg ik probeer dan eens een metalen plaat, dat schermt 't af ... maar dat doet ze niet ... zal wel iets met cognitieve dissonantie te maken hebben ...
Firm but Friendly.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:20:16 #263
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115332811
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:16 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Dat deed hij niet. Ik heb zo een vermoeden dat jij niet veel af weet vd islam behalve van websites die onwaarheden verkondigen :') Wel zo makkelijk, maar je komt er nergens mee.

Afijn... back ontopic ;)
Oke, zal wel, ik kon het niet vinden, gelukkig zijn er nog echte moslims, die zich geheel aan de koran houden, kwam dit tegen: http://www.secretbelievers.org/sb_meet_Mohammed.aspx
Misselijkmakend, maar goed, dit is in probleemgebieden.

idd, back on topic

(heb niks tegen moslims hoor, alleen wat tegen de islam en z'n barbaarsheden en moslims die dat doen)

[ Bericht 3% gewijzigd door Manke op 09-08-2012 18:20:11 ]
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:44:16 #264
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115333784
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:26 schreef PontifexMaximus het volgende:
Het grappige is, ik ken ook zo iemand IRL, die uiteraard ook precies weet wat voor wapens toegepast worden ... elektromagnetische ... zeg ik probeer dan eens een metalen plaat, dat schermt 't af ... maar dat doet ze niet ... zal wel iets met cognitieve dissonantie te maken hebben ...
Dat werkt niet, het zijn 'Tesla-golven' geproduceerd door HAARP-achtige apparaten :+
Volgens mij hebben deze mensen precies het zelfde als ik heb, maar ik heb geen idee wat die stemmen tegen ze beweren, weet jij dat?

[ Bericht 0% gewijzigd door Manke op 09-08-2012 15:55:07 ]
pi_115375491
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 22:52 schreef Manke het volgende:

[..]

Dat bestaat, en dit wapen wordt al toegepast door het Amerikaanse leger. Meestal leidt het echter niet tot verwondingen omdat de toegepaste straal zoveel pijn veroorzaakt dat het slachtoffer allang uit het "veld" weggaat voordat er "wondjes"(verbrandingen) kan optreden.
pi_115375896
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:41 schreef Manke het volgende:

[..]

En om het extra geheimzinnig en conspiracyachtig te maken wordt meestal Tesla erbij gehaald.
Mobiele telefoons zijn er ook voor gemaakt en werken allemaal op de zelfde bepaalde frequentie
Mobiele telefoons werken zeker niet met een zelfde frequentie. Veel moderne apparaten maken gebruik van frequentie hoppen, omdat de 2,4ghz band door bijna alle huis/tuin/keuken apparatuur wordt gebruikt. Bovendien heb je verschillende telefoons. Single/double/triple/quad/penta band(Amerika, is verboden hier). Al zijn de eerste 2 er al grotendeels uit omdat lage frequenties vaak grotere vermogens eisen.
pi_115376820
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:20 schreef Manke het volgende:

[..]

Oke, zal wel, ik kon het niet vinden, gelukkig zijn er nog echte moslims, die zich geheel aan de koran houden, kwam dit tegen: http://www.secretbelievers.org/sb_meet_Mohammed.aspx
Misselijkmakend, maar goed, dit is in probleemgebieden.

idd, back on topic

(heb niks tegen moslims hoor, alleen wat tegen de islam en z'n barbaarsheden en moslims die dat doen)
Heb het gelezen. In de Koran staat niets over het doden van afvalligen. Dat wat daar gebeurd is gewoon barbaars.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:28:40 #268
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115377750
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:03 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Heb het gelezen. In de Koran staat niets over het doden van afvalligen. Dat wat daar gebeurd is gewoon barbaars.
Ben er ook achter gekomen dat het er niet in staat, (staat wel iets over in de hadith), maar toch gebeurt het bij wet in sommige landen zoals Saoedi-Arabie.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:30:06 #269
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115377800
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 12:22 schreef TPOD het volgende:

[..]

Dat bestaat, en dit wapen wordt al toegepast door het Amerikaanse leger. Meestal leidt het echter niet tot verwondingen omdat de toegepaste straal zoveel pijn veroorzaakt dat het slachtoffer allang uit het "veld" weggaat voordat er "wondjes"(verbrandingen) kan optreden.
Dat zijn gerichte microwave wapens, of bedoel je wat anders?
pi_115378599
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:28 schreef Manke het volgende:

[..]

Ben er ook achter gekomen dat het er niet in staat, (staat wel iets over in de hadith), maar toch gebeurt het bij wet in sommige landen zoals Saoedi-Arabie.
Achterlijke landen. In Saoedu-Arabie mogen vrouwen zelfs niet auto rijden, maar dat is ook zoiets waar het nergens op gebaseerd is. Weet dat je als geleerde in die landen gewoon opgepakt wordt en opgesloten wordt als je iets anders predikt dan wat de Staat wil. Komt goed ooit hoop ik.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:13:39 #271
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115383756
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:50 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Achterlijke landen. In Saoedu-Arabie mogen vrouwen zelfs niet auto rijden, maar dat is ook zoiets waar het nergens op gebaseerd is. Weet dat je als geleerde in die landen gewoon opgepakt wordt en opgesloten wordt als je iets anders predikt dan wat de Staat wil. Komt goed ooit hoop ik.
En dan zijn er groepen zoals sharia4holland die het zelfde hier willen hebben, maar goed, hopelijk komt het idd ooit goed in die landen inclusief gaza.

OT: Ik merk dat de stemmen weer terug komen, had gedacht aan medicijnen, maar daar heb ik geen zin meer in.
pi_115401580
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:13 schreef Manke het volgende:

[..]

En dan zijn er groepen zoals sharia4holland die het zelfde hier willen hebben, maar goed, hopelijk komt het idd ooit goed in die landen inclusief gaza.

OT: Ik merk dat de stemmen weer terug komen, had gedacht aan medicijnen, maar daar heb ik geen zin meer in.
Hoe is je stemming vrder? Veranderd die en daardoor ook de stemmen?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_115401987
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:30 schreef Manke het volgende:

[..]

Dat zijn gerichte microwave wapens, of bedoel je wat anders?
Die bedoelde ik ja, "gerichte microwave wapens". Schijnt erg goed te zijn om mensen/groepen mensen "onschadelijk te maken" zonder ze te verwonden.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:40:06 #274
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115402087
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 22:32 schreef erodome het volgende:

[..]

Hoe is je stemming vrder? Veranderd die en daardoor ook de stemmen?
M'n stemming is prima, die stemmen hebben daar geen invloed op en andersom ook niet.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:53:05 #275
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115403051
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 22:38 schreef TPOD het volgende:

[..]

Die bedoelde ik ja, "gerichte microwave wapens". Schijnt erg goed te zijn om mensen/groepen mensen "onschadelijk te maken" zonder ze te verwonden.
en zo zijn er nog tientallen, weet nog niet wat ik ervan moet denken, ben er nieuw mee.
pi_115403564
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 22:53 schreef Manke het volgende:

[..]

en zo zijn er nog tientallen, weet nog niet wat ik ervan moet denken, ben er nieuw mee.
Hmm dat is natuurlijk heel wat anders. En dat is ook onmogelijk. De hersenen werken op een compleet andere manier dan een computer zou kunnen begrijpen. Bovendien zullen de hersenen de signalen niet ontvangen en ook niet kunnen terugsturen. Het zou wellicht kunnen wanneer er een apparaatje in de hersenen wordt geplaatst, anders niet. Maar die mogelijkheid is zo nog zover weg en hangt volledig af van de ontwikkeling van nanotechnieken.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 23:05:25 #277
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115403948
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 22:59 schreef TPOD het volgende:

[..]

Hmm dat is natuurlijk heel wat anders. En dat is ook onmogelijk. De hersenen werken op een compleet andere manier dan een computer zou kunnen begrijpen. Bovendien zullen de hersenen de signalen niet ontvangen en ook niet kunnen terugsturen. Het zou wellicht kunnen wanneer er een apparaatje in de hersenen wordt geplaatst, anders niet. Maar die mogelijkheid is zo nog zover weg en hangt volledig af van de ontwikkeling van nanotechnieken.
Daar had ik het in de eerste instantie over.
Het lijkt mij ook onmogelijk zoals ik eerder zei, maar toch beweren die mensen dat en ik geloof ze, alleen of het groepstalking is of iets bovennatuurlijk dat weet ik niet. Zelf halen ze Tesla technologie en HAARP erbij.
pi_115404310
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 23:05 schreef Manke het volgende:

[..]

Daar had ik het in de eerste instantie over.
Het lijkt mij ook onmogelijk zoals ik eerder zei, maar toch beweren die mensen dat en ik geloof ze, alleen of het groepstalking is of iets bovennatuurlijk dat weet ik niet. Zelf halen ze Tesla technologie en HAARP erbij.
Dan zouden ze wellicht eens moeten uitzoeken wat HAARP werkelijk is. Verder gebruiken we dagelijks de technieken van Tesla, en ik heb nog nooit het idee gehad dat ik werd "gemindcontrolled". :). Voor die mensen wordt het dan wel tijd voor aluminium hoedjes.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 23:21:54 #279
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115405029
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 23:10 schreef TPOD het volgende:

[..]

Dan zouden ze wellicht eens moeten uitzoeken wat HAARP werkelijk is. Verder gebruiken we dagelijks de technieken van Tesla, en ik heb nog nooit het idee gehad dat ik werd "gemindcontrolled". :). Voor die mensen wordt het dan wel tijd voor aluminium hoedjes.
Ja idd. Helaas werken die hoedjes niet.
Tesla heeft ook een hoop uitvindingen die we niet gebruiken (zoals z'n "radiant energy" apparaten) en die populair zijn in de samenzweringswereld, zoals mindcontrol en free energy :)

Google maar
haarp mindcontrol
tesla mindcontrol

[ Bericht 3% gewijzigd door Manke op 10-08-2012 23:36:03 ]
pi_115423558
Al een lange tijd niets meer gebeurt. Ben er ook weinig mee bezig geweest! Hopelijk blijft het zo. Stemmen blijven wel hoorbaar uiteraard.
pi_115425180
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 14:33 schreef Narasan het volgende:
Al een lange tijd niets meer gebeurt. Ben er ook weinig mee bezig geweest! Hopelijk blijft het zo. Stemmen blijven wel hoorbaar uiteraard.
Wat fijn!
Hopelijk is het binnenkort helemaal over.
pi_115432093
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 15:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat fijn!
Hopelijk is het binnenkort helemaal over.
Inderdaad een heel stuk fijner zo! Denk dat de activiteit wel degelijk weggaat, maar de stemmen zullen hoorbaar blijven. Vermoed ik.
pi_115432727
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 19:43 schreef Narasan het volgende:

[..]

Inderdaad een heel stuk fijner zo! Denk dat de activiteit wel degelijk weggaat, maar de stemmen zullen hoorbaar blijven. Vermoed ik.
Hopelijk verdwijnen die ook met de tijd.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 21:51:48 #284
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115438524
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 19:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hopelijk verdwijnen die ook met de tijd.
Ik hoop het wel voor hem, maar ik ben bang van niet.
Worden de stemmen al verstaanbaar of worden ze luider, Narasan?
  zondag 12 augustus 2012 @ 19:28:31 #285
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_115472812
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 01:27 schreef sientelo het volgende:
ik zie net een filmpje over het umc utrecht... ik zou niet de mensen aan je hersenen laten zitten... heel leuk dat ze ontdekt hebben dat er bepaalde gebieden actief worden.. maar ze hebben geen idee wat ze verder doen...

misschien kan je wel met lotgenoten praten... hoewel het ook eng is als iemand beweerd dat het alleen maar je eigen hersenen zijn...voor sommige mensen is er dan misschien wel minder angst...

Nou ja, als je erheen gaat, laat je niet als een proefkonijn behandelen, volgens mij is zulke bestraling nog schadelijker voor je als de medicijnen...
Het is minder schadelijk als medicijnen.
The view from nowhere.
  Moderator zondag 12 augustus 2012 @ 19:29:59 #286
249559 crew  Lavenderr
pi_115472856
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:28 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het is minder schadelijk als medicijnen.
Daar kunnen we hier geen oordeel over geven.
Medicijnen laten we over aan de artsen.
pi_115473374
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar kunnen we hier geen oordeel over geven.
Medicijnen laten we over aan de artsen.
Doe maar aan de onderzoekers :P
Rustig aan.
  Moderator zondag 12 augustus 2012 @ 19:49:32 #288
249559 crew  Lavenderr
pi_115473662
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:43 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Doe maar aan de onderzoekers :P
Wil jij de onderzoekers medicijnen toedienen :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo