Hmm dat is natuurlijk heel wat anders. En dat is ook onmogelijk. De hersenen werken op een compleet andere manier dan een computer zou kunnen begrijpen. Bovendien zullen de hersenen de signalen niet ontvangen en ook niet kunnen terugsturen. Het zou wellicht kunnen wanneer er een apparaatje in de hersenen wordt geplaatst, anders niet. Maar die mogelijkheid is zo nog zover weg en hangt volledig af van de ontwikkeling van nanotechnieken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:53 schreef Manke het volgende:
[..]en zo zijn er nog tientallen, weet nog niet wat ik ervan moet denken, ben er nieuw mee.
p1: TimothyTrespas: targeted individual testimony (mind control,gang stalking, microwave weapons) p1
Daar had ik het in de eerste instantie over.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:59 schreef TPOD het volgende:
[..]
Hmm dat is natuurlijk heel wat anders. En dat is ook onmogelijk. De hersenen werken op een compleet andere manier dan een computer zou kunnen begrijpen. Bovendien zullen de hersenen de signalen niet ontvangen en ook niet kunnen terugsturen. Het zou wellicht kunnen wanneer er een apparaatje in de hersenen wordt geplaatst, anders niet. Maar die mogelijkheid is zo nog zover weg en hangt volledig af van de ontwikkeling van nanotechnieken.
Dan zouden ze wellicht eens moeten uitzoeken wat HAARP werkelijk is. Verder gebruiken we dagelijks de technieken van Tesla, en ik heb nog nooit het idee gehad dat ik werd "gemindcontrolled".quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:05 schreef Manke het volgende:
[..]
Daar had ik het in de eerste instantie over.
Het lijkt mij ook onmogelijk zoals ik eerder zei, maar toch beweren die mensen dat en ik geloof ze, alleen of het groepstalking is of iets bovennatuurlijk dat weet ik niet. Zelf halen ze Tesla technologie en HAARP erbij.
Ja idd. Helaas werken die hoedjes niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:10 schreef TPOD het volgende:
[..]
Dan zouden ze wellicht eens moeten uitzoeken wat HAARP werkelijk is. Verder gebruiken we dagelijks de technieken van Tesla, en ik heb nog nooit het idee gehad dat ik werd "gemindcontrolled".. Voor die mensen wordt het dan wel tijd voor aluminium hoedjes.
Wat fijn!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:33 schreef Narasan het volgende:
Al een lange tijd niets meer gebeurt. Ben er ook weinig mee bezig geweest! Hopelijk blijft het zo. Stemmen blijven wel hoorbaar uiteraard.
Inderdaad een heel stuk fijner zo! Denk dat de activiteit wel degelijk weggaat, maar de stemmen zullen hoorbaar blijven. Vermoed ik.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat fijn!
Hopelijk is het binnenkort helemaal over.
Hopelijk verdwijnen die ook met de tijd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:43 schreef Narasan het volgende:
[..]
Inderdaad een heel stuk fijner zo! Denk dat de activiteit wel degelijk weggaat, maar de stemmen zullen hoorbaar blijven. Vermoed ik.
Ik hoop het wel voor hem, maar ik ben bang van niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hopelijk verdwijnen die ook met de tijd.
Het is minder schadelijk als medicijnen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:27 schreef sientelo het volgende:
ik zie net een filmpje over het umc utrecht... ik zou niet de mensen aan je hersenen laten zitten... heel leuk dat ze ontdekt hebben dat er bepaalde gebieden actief worden.. maar ze hebben geen idee wat ze verder doen...
misschien kan je wel met lotgenoten praten... hoewel het ook eng is als iemand beweerd dat het alleen maar je eigen hersenen zijn...voor sommige mensen is er dan misschien wel minder angst...
Nou ja, als je erheen gaat, laat je niet als een proefkonijn behandelen, volgens mij is zulke bestraling nog schadelijker voor je als de medicijnen...
Daar kunnen we hier geen oordeel over geven.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:28 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het is minder schadelijk als medicijnen.
Doe maar aan de onderzoekersquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar kunnen we hier geen oordeel over geven.
Medicijnen laten we over aan de artsen.
Durpquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wil jij de onderzoekers medicijnen toedienen
artsen doen alles volgens het dsm boekje, dat samen is gesteld door onderzoekers en de pharmaceutische mafia.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Durp
Maar artsen weten niet alles hoor... Je zult al snel naar een professional toe moeten wil je over dat soort nieuwe ontwikkelingen goed advies krijgen
Dat is waar. Daarom zal een huisarts mensen verwijzen naar een deskundige, mocht hij dat nodig achten voor de klacht waarmee men bij hem komt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Durp
Maar artsen weten niet alles hoor... Je zult al snel naar een professional toe moeten wil je over dat soort nieuwe ontwikkelingen goed advies krijgen
Mwahquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:54 schreef Manke het volgende:
[..]
artsen doen alles volgens het dsm boekje, dat samen is gesteld door onderzoekers en de pharmaceutische mafia.
Absoluut niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:00 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb nog pretpillen liggen bij de apotheek![]()
Daar houden ze je maar al te graag aan ook.
AD - psychiatert.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Artsen zijn juist terughoudend met het voorschrijven van kalmerings- en slaapmedicatie.
En áls ze ze voorschrijven is het voor een korte tijd.
Anti-psychotica in ieder geval wel, zat daar 3 jaar aan zonder alternatieven te zoeken met de dokter. m'n psych stond even raar te kijken dat ik op eigen houtje was gestopt, maar hij werkte gelukkig wel mee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:00 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb nog pretpillen liggen bij de apotheek![]()
Daar houden ze je maar al te graag aan ook.
Niet iedere fokker is zo laag opgeleid dat hij behoort te denken in termen van autoriteiten. Wat ze in het UMC Utrecht doen met magenetische velden is onschadelijk. Het heeft geen bijwerkingen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar kunnen we hier geen oordeel over geven.
Medicijnen laten we over aan de artsen.
Het heeft geen bijwerkingen, maar hoe weet je dat het onschadelijk is? Zit het te overwegen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Niet iedere fokker is zo laag opgeleid dat hij behoort te denken in termen van autoriteiten. Wat ze in het UMC Utrecht doen met magenetische velden is onschadelijk. Het heeft geen bijwerkingen.
Onschadelijk is misschien te sterk uitgedrukt, want als een behandeling effect kan hebben, moet het wel iets beinvloeden. Ik bedoeld dat het een fysische techniek is. Medicijnen zijn chemische stofjes die lijken op neurotransmitters, en een effect hebben op de chemische huishouding in de hersenen. Electomagnetische golven zijn alleen schadelijk als ze weefsel beschadigen, en dat is alleen het geval bij hoog energetische straling (hier niet aan de orde). De behandeling beinvloedt alleen de electrische signalen die langs de zenuwbanen lopen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:07 schreef Manke het volgende:
[..]
Het heeft geen bijwerkingen, maar hoe weet je dat het onschadelijk is? Zit het te overwegen.
Ook wel grappig, schrok vanochten wakker uit m'n slaap en omdat ik nog in half slaap toestand was, zag ik weer dingen, zag oa een t-rex rennenslaat nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |