abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115286199
OK lijkt me ook heel gezond, leef gewoon je leven, laat al die BS gewoon rusten, hopelijk verdwijnen ze dan helemaal.
Firm but Friendly.
pi_115286271
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:27 schreef Manke het volgende:

[..]

Ja, volgens jou, omdat je er niet in gelooft (geesten) ;)
Heb het niet gevraagd, want ik hoor ze niet zo goed meer en ik heb liever niks meer met ze te maken.

Ik heb 2x een stem zonder stemvorm (dus via m'n gedachten) horen zeggen "Kijk eens wat ik geschreven heb in [diverse bijbelpassages]" Ik kon alleen de eerste onthouden, dat zocht ik op en het sloeg op mij.
Weet je nog welke passage dat was?
Firm but Friendly.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:34:52 #228
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115286433
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Make no mistake - het werkt heel goed.....

Cool, het werkt dus echt, maar waar jij het over had zijn militaire toepassingen, zo zijn er ook mensen die beweren dat het al wordt gebruikt bij groupstalking door de politie en ziekenhuizen.
Alleen je moet hier in de hotspot staan om het te horen en jouw gedachtes kunnen niet gelezen worden, helemaal niet op kilometers afstand wat mensen beweren.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:37:21 #229
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115286548
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:28 schreef PontifexMaximus het volgende:
OK lijkt me ook heel gezond, leef gewoon je leven, laat al die BS gewoon rusten, hopelijk verdwijnen ze dan helemaal.
Ik ben bang dat het niet zal verdwijnen, er blijven juist nieuwe bijkomen, maar goed, we zullen zien.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:30 schreef PontifexMaximus het volgende:

[..]

Weet je nog welke passage dat was?
Het waren allemaal passages uit het nieuwe testament, alleen de eerste kon ik onthouden, maar die weet ik niet meer, als ik het lees dan weet ik het weer.
pi_115286770
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:34 schreef Manke het volgende:

[..]

Cool, het werkt dus echt, maar waar jij het over had zijn militaire toepassingen, zo zijn er ook mensen die beweren dat het al wordt gebruikt bij groupstalking door de politie en ziekenhuizen.
Alleen je moet hier in de hotspot staan om het te horen en jouw gedachtes kunnen niet gelezen worden, helemaal niet op kilometers afstand wat mensen beweren.
Het werkt ook met hoogfrequent ultrageluid, en dat gaat heel moeilijk door muren en ramen, dus moet zo'n ding ook echt bij je in de kamer gemonteerd zijn :9

V2S werkt met radiogolven, dat gaat door muren, maar schijnt nog erg slecht van kwaliteit te zijn.
Firm but Friendly.
pi_115286884
http://www.camero-tech.com/product.php?ID=39

Hier nog wat paranoia-voer. Don't trust your neighbours; they're watching you! })
Firm but Friendly.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:50:49 #232
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_115287030
Het geheim is dit:

Niets bestaat als zodanig. Er is geen werkelijke materie. Alles=Niets=Alles.
Er is geen tijd en geen ruimte. Er zijn louter concepten. Gedachten.

Een 3D droom.
En je bent zowel de droom als de dromer.

Geloof je werklijk in demonen, dan zie je demonen.
Geloof je werkelijk dat ze je kwaad kunnen doen, dan kunnen ze dat.

Werkelijk, maar uiteindelijk niet werkelijk.
Want het is maar een droom. En jij blijft uiteindelijk de dromer.

Bewust dan wel onbewust.

--

:D.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:52:15 #233
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115287089
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:47 schreef PontifexMaximus het volgende:
http://www.camero-tech.com/product.php?ID=39

Hier nog wat paranoia-voer. Don't trust your neighbours; they're watching you! })
Dat is wel vet, maar dat kunnen m'n bejaarde buren niet betalen :P

V2S kan het dus niet zijn wat ik hoor, want ik hoorde ze glashelder en met V2S kan je geen gedachten lezen op afstand.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:54:33 #234
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115287175
quote:
2s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:50 schreef DO2 het volgende:
Het geheim is dit:

Een 3D droom.

Bewust dan wel onbewust.

--

;)
Ik geloofde niks van geesten en demonen, maar ik hoorde ze toch en ik was er van overtuigd dat ze me kwaad zouden doen, maar dat konden ze niet, had zelfs m'n telefoonnummer hier geplaatst omdat heel ik bang was de volgende dag niet te halen :P
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:58:04 #235
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_115287347
Ja, je koopt er ook helemaal niets voor.

Maar goed, misschien is alles wat je ervaart precies dat wat je moet of wil ervaren.
Of je het nu wilt, of niet.
pi_115287380
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:52 schreef Manke het volgende:

[..]

Dat is wel vet, maar dat kunnen m'n bejaarde buren niet betalen :P

V2S kan het dus niet zijn wat ik hoor, want ik hoorde ze glashelder en met V2S kan je geen gedachten lezen op afstand.
Echt gedachtenlezen (en mindcontrol!) kan pas als echte moleculaire nanotech is ontwikkeld, mbv. een netwerk van nanodraadjes dat in je hoofd groeit (hmm ff niet meelezen als je paranoide bent :9 ). Mbv. scanners kun je tegenwoordig wel zien waar een persoon mee bezig is in zijn hoofd (bv. een rekentaak, visualiseren, etc.). Maar dat werkt niet op afstand; je moet echt met je hoofd in een gigantisch apparaat liggen dat het benodigde zeer sterke magnetische veld opwekt.
Firm but Friendly.
pi_115287539
quote:
2s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:50 schreef DO2 het volgende:
Het geheim is dit:

Een 3D droom.

Bewust dan wel onbewust.

--

OK, dan droom ik voortaan dat er geen inbrekers etc. zijn. En dat ik geen belasting meer hoef te betalen. Lekker makkelijk.
Firm but Friendly.
pi_115287565
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:02 schreef PontifexMaximus het volgende:

[..]

OK, dan droom ik voortaan dat er geen inbrekers etc. zijn. En dat ik geen belasting meer hoef te betalen. Lekker makkelijk.
Begin er eens mee. Serieus.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:24:00 #239
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_115288528
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:02 schreef PontifexMaximus het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat 'jij' als personage in de droom daar perse invloed op kunt uitoefenen.
Wat ik wel zeg, is dat je uiteindelijk niet de personage in die droom bent.

Er is geen werkelijk onderscheid te maken tussen de ervaring, en hij of zij die ervaart.
Je bent altijd de complete ervaring,
inclusief de personage die denkt dat hij of zij op dat moment een persoonlijke ervaring heeft.
pi_115288877
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:27 schreef Manke het volgende:

[..]

Ja, volgens jou, omdat je er niet in gelooft (geesten) ;)
Heb het niet gevraagd, want ik hoor ze niet zo goed meer en ik heb liever niks meer met ze te maken.

Ik heb 2x een stem zonder stemvorm (dus via m'n gedachten) horen zeggen "Kijk eens wat ik geschreven heb in [diverse bijbelpassages]" Ik kon alleen de eerste onthouden, dat zocht ik op en het sloeg op mij.
Het zou wel keihard bewijs zijn dat er echt iets aan de hand is, als ze het juiste antwoord weten.
Firm but Friendly.
pi_115289335
Discussie zal hier altijd wel over blijven. Persoonlijk heb ik mijn bewijzen wel gehad waardoor ik er niet meer omheen kon dat er meer is tussen hemel en aarde. Ik ben er echter niet op uit anderen te overtuigen omdat overtuiging wel of niet ontstaat door persoonlijke ervaringen en de inzichten die daar uit ontstaan. Dat is een persoonlijke weg.

Ik denk dat het doel ook niet is om het bestaan van geesten (entiteiten) te bewijzen maar dat iedereen op zijn eigen manier zich spiritueel ontwikkeld ook al ben je niet bewust met spiritualiteit bezig, het leven heeft genoeg momenten waarin inzichten ontstaan. Bij het gevoeliger worden kunnen dan beelden en gewaarwordingen van entiteiten ontstaan maar het moet geen doel op zich worden. Dat is mijn insteek althans.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:48:39 #242
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115289661
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:31 schreef PontifexMaximus het volgende:

[..]

Het zou wel keihard bewijs zijn dat er echt iets aan de hand is, als ze het juiste antwoord weten.
Over het woord lumi? Ze hebben blijkbaar wel bijbelkennis, dus misschien weten ze het.
Ik hoorde diezelfde stem een keer zeggen "je kan niet m'n apostel worden, je doet niet wat ik wil" vind het maar vaag allemaal.
Over dromen gesproken: ik droomde een keer iets heel doms, werd toen wakker en hoorde toen een heel lachorkest, ze kunnen dus zien wat je droomt, had later nog een paar keer hun stemmen gehoord in half bewuste dromen.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:41 schreef Dutchguy het volgende:
Discussie zal hier altijd wel over blijven. Persoonlijk heb ik mijn bewijzen wel gehad waardoor ik er niet meer omheen kon dat er meer is tussen hemel en aarde. Ik ben er echter niet op uit anderen te overtuigen omdat overtuiging wel of niet ontstaat door persoonlijke ervaringen en de inzichten die daar uit ontstaan. Dat is een persoonlijke weg.

Ik denk dat het doel ook niet is om het bestaan van geesten (entiteiten) te bewijzen maar dat iedereen op zijn eigen manier zich spiritueel ontwikkeld ook al ben je niet bewust met spiritualiteit bezig, het leven heeft genoeg momenten waarin inzichten ontstaan. Bij het gevoeliger worden kunnen dan beelden en gewaarwordingen van entiteiten ontstaan maar het moet geen doel op zich worden. Dat is mijn insteek althans.
Ervaringen zijn altijd welkom hier :)
Ik hoorde ze van het ene moment op het ander, het had niks te maken met m'n spirituele ontwikkeling.
Ben het met de rest zeker eens.

[ Bericht 0% gewijzigd door Manke op 08-08-2012 14:54:39 ]
pi_115291824
Afgelopen nacht viel ik bijna in slaap, werd ik plots wakker van m'n telefoon, omdat hij zo'n geluid maakte alsof er een SMS binnen kwam. Ik dus naar m'n telefoon kijken (het was 02:20) en stond er niets... I was like: dude, seriously, wtf.... Vervolgens maar met een onprettig gevoel verder gaan slapen ;(.
pi_115294173
ik heb dat meerdere keren gehad met de huistelefoon en de deurbel.. En echt kunnen zweren dat hij overging he?
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:40 schreef Narasan het volgende:
Afgelopen nacht viel ik bijna in slaap, werd ik plots wakker van m'n telefoon, omdat hij zo'n geluid maakte alsof er een SMS binnen kwam. Ik dus naar m'n telefoon kijken (het was 02:20) en stond er niets... I was like: dude, seriously, wtf.... Vervolgens maar met een onprettig gevoel verder gaan slapen ;(.
pi_115294495
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik heb dat meerdere keren gehad met de huistelefoon en de deurbel.. En echt kunnen zweren dat hij overging he?

[..]

Ja precies! Ook met een onprettig gevoel verder gaan slapen?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:04:12 #246
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115295868
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Jij had toch geprobeerd geesten op te roepen met een groepje fokkers? Doe eens je oren dicht en luister goed, zo begon het bij mij en zo begon het bij Narasan.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:10:16 #247
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115296223
Dit is ook wel interessant, waarbij de stemmen van overleden mensen zijn http://www.regressietherapeut.nl/stemmen_horen.htm
pi_115296800
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:34 schreef Manke het volgende:

[..]

Veel technologie was ook,in het begin, voor militaire toepassingen .
Spying en harassment technologie ligt ook in de handen van criminelen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_115296829
Die ervaringen zijn van jaren her.. Dat glaasjedraaien was pas heel recentelijk.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:04 schreef Manke het volgende:

[..]

Jij had toch geprobeerd geesten op te roepen met een groepje fokkers? Doe eens je oren dicht en luister goed, zo begon het bij mij en zo begon het bij Narasan.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:28:47 #250
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115297030
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Veel technologie was ook,in het begin, voor militaire toepassingen .
Spying en harassment technologie ligt ook in de handen van criminelen.
Ik zag een filmpje waarbij werd beweerd dat ze (politie, groupstalkers, mindcontrollers en andere criminelen) konden zien door hun ogen en konden horen door hun oren, op aftstand. Ik had gesproken met iemand irl die het zelfde had, en ook stemmen hoorde, volgens hem was het politie zaanstreek-waterland. Hij: http://www.eurostaete.eu/fred-grauf/

quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Die ervaringen zijn van jaren her.. Dat glaasjedraaien was pas heel recentelijk.

[..]

Ja, Wagak B :P door dat glaasje draaien kan je ook iets hebben opgepikt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Manke op 08-08-2012 17:35:48 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')