Oja, de rolstoel..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Suzanne was in haar rolstoel-periode al niet te genieten![]()
![]()
Verrek ja, ze komt ook in een rolstoel terecht hè? Herinner ik me een bloopertje van.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Suzanne was in haar rolstoel-periode (seizoen 3) al niet te genieten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:35 schreef Frey het volgende:
[..]
En dan ineens een plaatje van Robert.
Niet zomaar een plaatje, maar een plaatje wat in de intro zit, let's be clear herequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:35 schreef Frey het volgende:
[..]
En dan ineens een plaatje van Robert.
Dat bloopertje is eigenlijk het enige leuke van die verhaallijn, en het was niet eens te zien in de seriequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Verrek ja, ze komt ook in een rolstoel terecht hè? Herinner ik me een bloopertje van.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat bloopertje is eigenlijk het enige leuke van die verhaallijn, en het was niet eens te zien in de serie
Grote Smurf.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:41 schreef Frey het volgende:
En daar hebben we rechercheur Smirre. Euh, ik bedoel Bronkhorst de vos. Nee, Smirre de vos was het.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat bloopertje is eigenlijk het enige leuke van die verhaallijn, en het was niet eens te zien in de serie
quote:
You know rightquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Niet zomaar een plaatje, maar een plaatje wat in de intro zit, let's be clear here
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
Trouwens, dit was ik zeker helemaal vergeten te posten (Kan me niet herinneren dat het hier geplaatst is in ieder geval):
Sabine Koning over haar debuutje in Goede Tijden enzo.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
Trouwens, dit was ik zeker helemaal vergeten te posten (Kan me niet herinneren dat het hier geplaatst is in ieder geval):
Sabine Koning over haar debuutje in Goede Tijden enzo.
Want hoe kom ik de zomer nou door?quote:
Toevallig heb ik gisteren en eergisteren wat muziek van Ronald uit de Kameleon-films op YouTube gezet:quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
En deze heb ik altijd briljant gevonden, al ver voor ik wist wie het gecomponeerd had
Een nieuwe versie, met de volgende kandidaat:quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Een nieuwe versie, met de volgende kandidaat:
[ afbeelding ]
"Suzanne... Was dat niet de moeder van Laura, die een affaire had met Lucas voordat hij homo werd?
Of was het nou Jef waarmee ze een affaire had...? Had ze eigenlijk wel een affaire...? Wie ís Suzanne eigenlijk, ik heb er geen app van gezien!"
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Een nieuwe versie, met de volgende kandidaat:
[ afbeelding ]
"Suzanne... Was dat niet de moeder van Laura, die een affaire had met Lucas voordat hij homo werd?
Of was het nou Jef waarmee ze een affaire had...? Had ze eigenlijk wel een affaire...? Wie ís Suzanne eigenlijk, ik heb er geen app van gezien!"
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toevallig heb ik gisteren en eergisteren wat muziek van Ronald uit de Kameleon-films op YouTube gezet:
Zoals Ronald al aangaf: altijd weer nieuwe tunes.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mooi gitaarwerk, het moet gezegd.
Jammer dat hij naar de kapper was geweest.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:23 schreef LetsGame het volgende:
21:33 Wik, Bartho en Wilbert waren de nieuwe Linda, Roos en Jessica![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |