Ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Net zo fout als de verhaallijn rond depressieve Simon?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja.
MUGGEN! WWWW... WWW... GAWWEG!
...GLOK GLOK GLOK GLOK...
MUGGEN! MUGGEN! WRAAAAGH!!!! IK MOET WEG HIER!
Aah Martine! Oeeehlala...
WRGAAAAAH MUGGEN!
De samenvatting van de complete verhaallijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja.
MUGGEN! WWWW... WWW... GAWWEG!
...GLOK GLOK GLOK GLOK...
MUGGEN! MUGGEN! WRAAAAGH!!!! IK MOET WEG HIER!
Aah Martine! Oeeehlala...
WRGAAAAAH MUGGEN!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De samenvatting van de complete verhaallijn
Net niet helemaal. Dan had dit er nog ingemoeten:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De samenvatting van de complete verhaallijn
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Net niet helemaal. Dan had dit er nog ingemoeten:
Simon, drank is niet goed voor je! Het is dat het weggooien van drank zonde is!
GLOK GLOK GLOK GLOK
Vooral de meesterlijke opmerking van Martine uit die tijd staat me nog bij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat vond ik ook zo vreemd. "Simon, je gaat niet aan de drank, je blijft af van de alcohol!" En intussen stonden de flessen wijn pontificaal op de tafel
Inderdaad ja, daar dacht ik net aanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Vooral de meesterlijke opmerking van Martine uit die tijd staat me nog bij.
"Ach Janine! Je vergeet z'n sokken."
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:21 schreef PeterKelder het volgende:
Of Simon tegen Janine, die weggaat: "Janine, wacht! Je vergeet je plant."
Whahaha die plantquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad ja, daar dacht ik net aan
Of Simon tegen Janine, die weggaat: "Janine, wacht! Je vergeet je plant."
Ik dacht het wel jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Whahaha die plantMaar dán dringt het tot hem door dat ze echt weg is en dondert dat ding kapot, toch?
Vond hem in seizoen 3 en 4 best lijken op Ronald Top vorig seizoenquote:
Japie Krekelquote:
Net als je dacht dat het niet erger kon...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En toen sloeg-ie helemaal door
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Net als je dacht dat het niet erger kon...
Dat was maar het beginquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Net als je dacht dat het niet erger kon...
Lucas Dietensquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:28 schreef Frey het volgende:
Ik dacht bij de titel eerst dat het een andere was, maar het is hem wel degelijk.
Ik herkende mensen als hij, Olaf Wijnants en Stan Limburg eerst helemaal niet. Totdat ze begonnen te praten, toen herkende ik hun stemmen uit al die tekenfilms.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lucas Dietens
Die heeft volgens mij meer borsthaar dan haar op zijn hoofd![]()
![]()
Ik herkende Lucas Dietens uit Goudkust, waarin hij getrouwd was met Inger van Heijst en Edgar Wurfbain hun zoon wasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik herkende mensen als hij, Olaf Wijnants en Stan Limburg eerst helemaal niet. Totdat ze begonnen te praten, toen herkende ik hun stemmen uit al die tekenfilms.
Suzanne was in haar rolstoel-periode (seizoen 3) al niet te genietenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Als we toch filmpjes gaan plaatsen, Suzanne was in seizoen 4 net zo debiel bezig als Mitsy hier:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |