Combo brekerquote:
Sam...quote:Op maandag 30 juli 2012 20:05 schreef Esses het volgende:
Als mensen hier geen notes mee scoren... dan weet ik het ook niet meer...
Sam...quote:Op maandag 30 juli 2012 20:05 schreef Esses het volgende:
Als mensen hier geen notes mee scoren... dan weet ik het ook niet meer...
QFSam...quote:
IVENT? Wil je der werken, heb je der gewerkt? In beide gevallen wegwezen. Werk je der? Ga is wat aan je bedrijf doen man...quote:Op maandag 30 juli 2012 20:20 schreef Juicyhil het volgende:
Hallo daar. Zijn er hier mensen die bij IVENT werken?
Rave werkt erquote:Op maandag 30 juli 2012 20:20 schreef Juicyhil het volgende:
Hallo daar. Zijn er hier mensen die bij IVENT werken?
Ok, neem ik daar even contact mee op. Dankjequote:
Alsof medewerkers van IVENT er wat aan kunnen doen dat de top er een puinzooi van maakt.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:21 schreef Esses het volgende:
[..]
IVENT? Wil je der werken, heb je der gewerkt? In beide gevallen wegwezen. Werk je der? Ga is wat aan je bedrijf doen man...
Enkel de top? Sorry, de medewerker zelf niet?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alsof medewerkers van IVENT er wat aan kunnen doen dat de top er een puinzooi van maakt.
Dat is dus in alle takken van "sport" zoquote:Op maandag 30 juli 2012 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alsof medewerkers van IVENT er wat aan kunnen doen dat de top er een puinzooi van maakt.
A Ram Sam Sam.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik werd geroepen? Sam at your service!
Dafuq did I just watch/listen btw.
Kun je meedoen op je gitaar:quote:Op maandag 30 juli 2012 20:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik werd geroepen? Sam at your service!
Dafuq did I just watch/listen btw.
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kun je meedoen op je gitaar:
[ afbeelding ]
Wil je niet weten... De grootste wanprestatie binnen de organisatie...quote:
Opvolger van DTO de "automatiseringsclub"quote:
Whatever, weet dus ook niet wat DTO is, lolquote:Op maandag 30 juli 2012 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Opvolger van DTO de "automatiseringsclub"
meer de "demotiverings- en afbraakclub"quote:Op maandag 30 juli 2012 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Opvolger van DTO de "automatiseringsclub"
Defensie Telematica Organisatie...quote:Op maandag 30 juli 2012 20:31 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Whatever, weet dus ook niet wat DTO is, lol
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kun je meedoen op je gitaar:
[ afbeelding ]
Informatievoorziening en -technologie.quote:
Hoezo dan?quote:
Zie posts hierboven.quote:
Hij werkt daar dus niet?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:59 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Vraag me af wat z'n reactie wordt
Zal toch wel meevallen? Als ik zo zie is het een prima organisatie. Ik denk dat een Diginotar daar niet bij in de buurt komtquote:
Ah ok. Naja, m'n PM doet het dus niet.quote:
Een prima organisatie?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zal toch wel meevallen? Als ik zo zie is het een prima organisatie. Ik denk dat een Diginotar daar niet bij in de buurt komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |