Zou ie nog terugdenken aan die laatste 25 meter in Peking _-quote:
Moest 1:11 zijn ipv 1:17 lijkt me.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:59 schreef heywoodu het volgende:
5 seconden onder WR volgens de timing na 150m, ik denk dat er iets niet klopt
2.15 boven nu,quote:Op zondag 29 juli 2012 12:59 schreef heywoodu het volgende:
5 seconden onder WR volgens de timing na 150m, ik denk dat er iets niet klopt
Volgens mij niks meer.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel zwemseries moeten er nog gezwommen worden?
Ah.quote:
Ik denk niet dat Nederland dat haalt, China is heel sterk altijd met estafettes.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:28 schreef andre77 het volgende:
Ik heb t.b.v. de 4x100 wissel dames de snelste tot nu toe gezwommen tijden per land opgeteld. Voor de 100 vrij heb ik de splittijden van de estafette genomen, voor de startzwemsters heb ik er daarbij een halve seconde afgetrokken (omdat overnemen tijdvoordeel geeft).
1. Australië 3.54.71
2. VS 3.55.01
3. Denemarken 3.58.10
4. China 3.58.23
5. Japan 3.59.02
6. Nederland 3.59.14
7. GBR 3.59.19
8. Duitsland 4.00.62
Ik heb er niet opgelet of ik 2 keer de tijd van dezelfde zwemster heb genomen, bij Denemarken b.v. is het waarschijnlijk dat ik Ottesen 2 keer geteld heb
Het goud gaat dus tussen Australië en de VS, als Kromo nog een keer zo'n race kan zwemmen is Nederland één van de kanshebbers voor brons.
Zwemmen of synchroon springen? Ik kijk nu vrouwen synchroon springenquote:Op zondag 29 juli 2012 17:40 schreef Karina het volgende:
Ik ben het synchroonzwemmen aan het kijken, geweldige sprong net van de Chinese dames. Mooie sport vind ik dit altijd om te kijken. En zij winnen dit onderdeel ook.
Ik vertypte me, het was springenquote:Op zondag 29 juli 2012 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zwemmen of synchroon springen? Ik kijk nu vrouwen synchroon springen
Ja ik was in de warquote:Op zondag 29 juli 2012 19:50 schreef DeLuna het volgende:
Het is schoonspringen en synchroon zwemmen.
Ja, dat heb ik ook nog niet gezien. *druk is*quote:Op zondag 29 juli 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik was in de warSynchroonzwemmen is met die knijpers op hun neus
Waar?quote:Op zondag 29 juli 2012 19:53 schreef Geo4kant het volgende:
Die commentator is volgens mij wel homo aan zijn stem te horen...
Ik ook niet, volgens mij is het ook nog niet geweest?quote:Op zondag 29 juli 2012 19:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook nog niet gezien. *druk is*
Oh, dat scheelt dan, heb ik nog niks gemist. Ik ken het programma niet uit mijn hoofd.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet, volgens mij is het ook nog niet geweest?
Ik ook niet hoor, maar ik zap af en toe naar Eurosport en heb het nog niet voorbij zien komen.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt dan, heb ik nog niks gemist. Ik ken het programma niet uit mijn hoofd.
quote:Op zondag 29 juli 2012 19:57 schreef cptmarco het volgende:
om half 9 begint het zwemmen toch weer???
Huh? Wat doen ze nu dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:02 schreef cptmarco het volgende:
bij de Belgen is het zwemmen al begonnen...
tenminste er staat bij dat het live is...
herhaling vn vanochtend pikquote:Op zondag 29 juli 2012 20:02 schreef cptmarco het volgende:
bij de Belgen is het zwemmen al begonnen...
tenminste er staat bij dat het live is...
Ja, en het kan altijd nog erger. Zie Phelps.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Wel terecht punt van Robin Van Galen net bij de NOS... dat zilver bij de estafettedames mag best wat positiever bekeken worden... ze zijn op waarde geklopt en het komt niet elke keer voor dat we een Olympische zilveren plak opvissen uit het zwembad
Vind ik ook. Het is zo dat een paar zwemsters ietsje minder waren dan verwacht, maar Kromo was nog sterker dan verwacht. De tijd was prima in orde. Jammer genoeg niet genoeg voor goud. Ik kan er mee leven. Was nou niet bepaald een afgang of zo.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Wel terecht punt van Robin Van Galen net bij de NOS... dat zilver bij de estafettedames mag best wat positiever bekeken worden... ze zijn op waarde geklopt en het komt niet elke keer voor dat we een Olympische zilveren plak opvissen uit het zwembad
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vind ik ook. Het is zo dat een paar zwemsters ietsje minder waren dan verwacht, maar Kromo was nog sterker dan verwacht. De tijd was prima in orde. Jammer genoeg niet genoeg voor goud. Ik kan er mee leven. Was nou niet bepaald een afgang of zo.
Kom kom, dat was nou ook niet zijn allergrootste specialiteit. Als hij nu op de 100 en 200 vlinder geen enkele medaille zou halen dan was het een complete afgang.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, en het kan altijd nog erger. Zie Phelps.
Daar had jij willen staan?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:17 schreef DeLuna het volgende:
Overigens wel belachelijk (vind ik) dat Saskia de Jonge ook een medaille heeft gekregen.
Dat kun je toch niet gaan twitteren.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:18 schreef vincerusso het volgende:
Ranomi blij met zilverze wilde gisteren die 2 prutsers wurgen volgens mij
Ja natuurlijk. Wie niet?quote:
Dekker en Veldhuis waren niet sterk genoeg dit keer... Heemskerk gemiddeld en Kromo subliem... dan kun je dus geklopt worden door een uitermate constant Australiequote:Op zondag 29 juli 2012 20:18 schreef wimderon het volgende:
De overnametijden waren wel matig bij de dames, maar bij Australie en de VS was het nog slechter. Daar heeft het dus ook niet aan gelegen.
quote:
Ach. Als je realistisch bent kan je ook niet meer van hen verwachten toch.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nee , maar van binnen is ze pislink volgens mij
Net na de race misschien wel... maar een nachtje slapen doet wonderen... ik geloof er wel oprecht in... en ze heeft gelijkquote:Op zondag 29 juli 2012 20:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nee , maar van binnen is ze pislink volgens mij
van Veldhuis wel, die heeft het laten lopenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach. Als je realistisch bent kan je ook niet meer van hen verwachten toch.
Hij wilde te graag volgens mijquote:Op zondag 29 juli 2012 20:21 schreef DeLuna het volgende:
2 seconden... Het was maar 1,5.. Je kan er ook echt een drama van maken Johan.
Ach, hij is nog jong, over 4 jaar is hij nog steeds maar 23.quote:
Dan is z'n zusje er ook wel bijquote:Op zondag 29 juli 2012 20:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach, hij is nog jong, over 4 jaar is hij nog steeds maar 23.
Ja, ik ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het ook een beetje een rare keuze van Heemskerk
Kenkhuis. Kienhuis zwemt de 1500.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:25 schreef debeterebob het volgende:
Ik kan Inge echt niet uitstaan. Die Kienhuis vind ik wel fijn
Kenkhuisquote:Op zondag 29 juli 2012 20:25 schreef debeterebob het volgende:
Ik kan Inge echt niet uitstaan. Die Kienhuis vind ik wel fijn
Zonnebankbruin is voor bazen.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:29 schreef TheVulture het volgende:
Niks mis met Inge... zo'n mentaliteit als die zij had in het water kunnen veel sportlui prima gebruiken
Oh jawel, ik wel. 200 medaille en zelfs finaleplaats was heel moeilijk. Niveau op de 200 ligt zo bizar hoog dit jaar. 100 zit wat dat betreft een stuk dichter op elkaar voor zilver en brons. Herasimenia en Ottesen die vorig jaar goud pakten op het WK. Wie had dat verwacht.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:25 schreef Szura het volgende:
Niemand zal die keuze van Heemskerk denk ik begrijpen
Vanderpavert haalde gisteren al brons voor de USA,quote:
Waarom niet gewoon allebei? Het valt altijd te proberen op de 200.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh jawel, ik wel. 200 medaille en zelfs finaleplaats was heel moeilijk. Niveau op de 200 ligt zo bizar hoog dit jaar. 100 zit wat dat betreft een stuk dichter op elkaar voor zilver en brons. Herasimenia en Ottesen die vorig jaar goud pakten op het WK. Wie had dat verwacht.
Dat is een persoonlijke keuze, vind ik lastig om te beoordelen. Maar als zij en Gibson denken door de 200 te laten schieten meer kans te hebben op de 100, dan moet je dat doen.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon allebei? Het valt altijd te proberen op de 200.
Dacht dat Vollmer echt een vlinderzwemster is.quote:
Vanderkaay bedoel je toch?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanderpavert haalde gisteren al brons voor de USA,
Uiteraard.quote:
Het klonk ook een beetje alsof ze gedwongen zijn om voor de 100m te kiezen in het licht van de op estafette afgestemde trainingen...quote:Op zondag 29 juli 2012 20:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is een persoonlijke keuze, vind ik lastig om te beoordelen. Maar als zij en Gibson denken door de 200 te laten schieten meer kans te hebben op de 100, dan moet je dat doen.
Omdat ze in vorm zijn?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:36 schreef Lindstrøm. het volgende:
Waarom worden er zoveel WR's verbroken tijdens deze Spelen?
Omdat iedereen piekt naar de Olympische spelen en vergeleken met Beijing worden er juist weinig WR's verbroken.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:36 schreef Lindstrøm. het volgende:
Heb ik ook al 4x gevraagd hier. Zit geen duidelijk antwoord in geloof ikquote:Op zondag 29 juli 2012 20:36 schreef Lindstrøm. het volgende:
pakjesquote:Op zondag 29 juli 2012 20:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
Omdat iedereen piekt naar de Olympische spelen en vergeleken met Beijing worden er juist weinig WR's verbroken.
Niet alleen tijdens deze spelen toch?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:36 schreef Lindstrøm. het volgende:
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:38 schreef Marcoss het volgende:
Duitsers hebben exact 0 medailles gepakt tot nu toe op deze Spelen
Gastquote:Op zondag 29 juli 2012 20:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee. Ze lijkt op die Nederlandse van de estafette
Klopt, zwemmen is een van de weinige sporten waar er nog zeer regelmatig WR's worden verbroken.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet alleen tijdens deze spelen toch?
Houden zoquote:Op zondag 29 juli 2012 20:38 schreef Marcoss het volgende:
Harting. 1 goud. Staat nu al vast. Komt nog goed dusquote:Op zondag 29 juli 2012 20:38 schreef Marcoss het volgende:
Ook een van de meest innovatieve sporten, dus wel logisch natuurlijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:38 schreef kilon het volgende:
[..]
Klopt, zwemmen is een van de weinige sporten waar er nog zeer regelmatig WR's worden verbroken.
Gaan wel met 20+ medailles eindigen waaronder toch wel een keer of 10 goud, maar goed blijft een dramatisch beginquote:
Vergeet Roy Beerens niet.quote:
Robert Harting?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Harding. 1 goud. Staat nu al vast. Komt nog goed dus
In Engeland is de zwaartekracht lager omdat de tijd daar een uur vroeger is. Dat heeft er vast mee te makenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:36 schreef Lindstrøm. het volgende:
Tijdens het EK (quote:Op zondag 29 juli 2012 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Die Duitse zwemploeg heeft wel vaker met piekproblemen op grote toernooien te maken de laatste jaren.... toch opvallend
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:41 schreef Szura het volgende:
Biedermann heeft een potje met pillen gevonden?
Da's wel opvallend jaquote:
Zullen we dit er gewoon inhouden de hele avond?quote:
Kreeg alles wat Vino nog over hadquote:Op zondag 29 juli 2012 20:41 schreef Szura het volgende:
Biedermann heeft een potje met vorm gevonden?
Oh, 6e zelfs. Wordt niets meer.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ja jammer, hij zakte echt in op het laatste stuk...
Prima.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zullen we dit er gewoon inhouden de hele avond?
[..]
Kreeg alles wat Vino nog over had
Toen was het niveau op de 100 veel hoger.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Het algehele niveau ligt echt veel hoger dan bijvoorbeeld in de tijd van VDH en Thorpe in 2000 voor mijn gevoel
PSV.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ken je nog die Sun van Vitesse? Of was het PSV?
Weet zo even niet, dus zal wel Vitesse zijn geweest.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ken je nog die Sun van Vitesse? Of was het PSV?
Hij bedoelt yi sun park.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet zo even niet, dus zal wel Vitesse zijn geweest.
die hadden toch die kut hai?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedoel je niet Suk van Ajax?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of kan ook wel PSV zijn, in die tijd volgde ik het slecht.
Ik hoop dat Lavilenie wordt verslagen door die Duitser wiens naam ik ben vergeten. Hoewel die Fransman ook baas is.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:45 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Duitsers hebben bazenwerpers, hopelijk kan Storl een medaille halen![]()
Y. Sun Park. Gewoon 1 en 2 worden dus.quote:
Sebastiaan ookquote:Op zondag 29 juli 2012 20:46 schreef Wrijfhout het volgende:
Sun deelt zijn race wel anders in, normaal begint hij langzamer
Sun Xiang, nu weet ik het weer.quote:
Lastige is dat het niet te zeggen is waar het aan ligt aangezien ze op verschillen plekken trainen.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:49 schreef TheVulture het volgende:
De zwemploeg lijkt overall weer niet in de absolute topvorm te zijn... op een enkeling na
Die was ook snel weer wegquote:Op zondag 29 juli 2012 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sun Xiang, nu weet ik het weer.
Goh.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:50 schreef Gramulanion het volgende:
Je moet in een Olympische finale een goede tijd zwemmen.
Moet zeggen dat het wel vaker gebeurt, ook bij EJK's en dergelijke.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lastige is dat het niet te zeggen is waar het aan ligt aangezien ze op verschillen plekken trainen.
Misschien is dat wel net het probleem.... maar da's koffiedik kijkenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lastige is dat het niet te zeggen is waar het aan ligt aangezien ze op verschillen plekken trainen.
Tijden van VDH uit die tijd zijn ook nog steeds echt top.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:51 schreef alors het volgende:
Jeetje dat die tijden van 12 jaar geleden van Inge nu nog zo goed zijn
Was ook een Fransman met zo'n broek.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:53 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Vindt hem ook wel mooi, maar denk niet dat die mij staat![]()
Wij hebben Henk Grolsch.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:54 schreef Wrijfhout het volgende:
Wat een sluikreclame tijdens die spelen zeg.
Sony, Suzuki en bij het turnen heb je al iemand die Ferrari heet.
En dan mag NL niet eens op een WK komen met bavariameisjes![]()
Ik ben altijd bang dat we daardoor niet meer live zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |