Dit.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:01 schreef PatriQue89 het volgende:
SBS gaat nog even verder met zichzelf profileren als campingzender!
Precies, het wachten is op een zing programma voor daklozen en tokkies.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:01 schreef PatriQue89 het volgende:
SBS gaat nog even verder met zichzelf profileren als campingzender!
Jeroen van den Boomquote:Op zondag 29 juli 2012 11:00 schreef PatriQue89 het volgende:
SBS 6 komt in het nieuwe seizoen wederom met een muzikale talentenjacht. Dit keer is het echter geen Popstars of So You Wanna Be a Popstar. De zender gaat op zoek in een heel specifiek genre: die van volkszanger. Via het programma Bloed, Zweet & Tranen moet een nieuwe ster opstaan. De titel is gelijk aan een lied van André Hazes, dat postuum uitgroeide tot een voetbalhit. In die zin ligt er een zware taak weggelegd voor de volkszangers-in-de-dop: je meten aan de grote André Hazes.
Bloed, Zweet & Tranen komt uit de koker van Talpa, die eerder de muziekshows The Voice of Holland en The Winner Is… lanceerde. In auditieshow Beat the Best is ook een categorie muziek.
Wie Bloed, Zweet & Tranen gaat presenteren bij SBS 6, is nog niet bekend. Wie weet Gerard Joling of Jeroen van der Boom?
Linkje
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:26 schreef iBenny het volgende:
Zal het vergelijkbaar zijn met http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Nix-factor![]()
?
Zou wel leuk zijn als ze dat nog eens proberenquote:
Ik kan het me echt niet meer herinneren. Ik denk dat ik niet heb gekeken vanwege Jeroenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze dat nog eens proberen. Ik was dat ding helemaal vergeten
![]()
Misschien iets voor SBS6?
Het was in 2005 te zien op Talpaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan het me echt niet meer herinneren. Ik denk dat ik niet heb gekeken vanwege Jeroen![]()
Lijkt me een topshow voor SBS.
Zal ik? Ach waarom nietquote:
quote:Opnamedata:
Dinsdag 12 maart
Middag opname: 14.00 – 18.30 uur.
Avond opname: 19.00 – 23.00 uur.
Dinsdag 19 maart
Middag opname: 14.00 – 18.30 uur.
Avond opname: 19.00 – 23.00 uur.
Woensdag 20 maart
Middag opname: 13.30 – 18.00 uur.
Avond opname: 18.30 – 22.30 uur.
Bosweg 19
2131 LX Hoofddorp
Who the hell is Daan van Rijsbergenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:26 schreef iBenny het volgende:
Zal het vergelijkbaar zijn met http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Nix-factor![]()
?
Overigens denk ik dat ik deze Andre Hazes zoektocht talentenshow wel ga volgen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Google zegt iets met Popstars the Rivals
quote:In Bloed, Zweet en Tranen gaan André jr. en Roxeanne Hazes met Danny de Munk en Gerard Joling op zoek naar de nieuwe volkszanger van Nederland. Deze “enige talentenjacht die er nog niet was” barst van de Hollandse hits en wordt gepresenteerd door Jeroen van der Boom. Welke kleurrijke kandidaten overleven de eerste rondes en maken het tot finalist? In een spectaculaire live finale bepaalt uiteindelijk de kijker wie gekroond wordt tot dé nieuwe zanger of zangeres van het Nederlandse levenslied. Bloed, Zweet en Tranen, vanaf 29 maart elke vrijdag om 20.30 uur bij SBS6.
In Bloed, Zweet en Tranen krijgt Nederlandstalig zangtalent een kans om door te breken bij het grote publiek en SBS6 wil hiermee het Nederlandse levenslied een groot podium geven. André Hazes is ongetwijfeld de grootste en meest succesvolle volkszanger die ons land ooit heeft gekend. Zijn kinderen, André jr. en Roxeanne, bij wie het levenslied letterlijk in het bloed zit, zijn dan ook de ideale juryleden. Zij zullen de strijd met elkaar aangaan in de zoektocht naar de ultieme volkszanger, maar doen dit niet alleen. Roxeanne vormt een team met “oude rot in het vak” Gerard Joling en André jr. met Danny de Munk.
Onder de kandidaten zijn de meest uiteenlopende types: een jonge kleuterleidster, een man van 74, een schoorsteenveger en een tandtechnicus. Of twee stratenmakers, broers die niet alleen de strijd aangaan met de andere kandidaten, maar ook met elkaar om dé volkszanger van Nederland te worden.
Het zijn stuk voor stuk toptalenten met een heel eigen geluid, een even zo bijzonder verhaal en een droom om door te breken bij het grote publiek. Het repertoire van de talenten dat de revue passeert in net zo breed: van de hits van Frans Bauer, Jan Smit, Marianne Weber en Guus Meeuwis, tot Jannes, Willy Alberti, Django Wagner, René Froger en uiteraard André Hazes.
De tv-audities voor Bloed, Zweet en Tranen vinden plaatsen in Claus Event Center, waar alle grote volkszangers regelmatig op de bühne staan.
Bloed, Zweet en Tranen
Vanaf 29 maart elke vrijdag om 20.30 uur bij SBS6
11 afleveringen
Bij DWDD 3 kandidaten horen zingen en die waren echt goed.quote:
Die laatste, nee die deed een beetje teveel zijn best. Maar toch alle 3 beter dan wat ik vanavond ga zienquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:03 schreef Karina het volgende:
Die oudjes waren goed! Die jongere man vond ik niet zo.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:58 schreef roos85 het volgende:
Ik zag gisteren op de site van de telegraaf dat zo'n typetje van Wendy van Dijk mee doet
quote:SBS vs. RTL: Talentenjachten strijden om kijkcijfers
SBS6 en RTL4 strijden vanavond om de kijkcijfers met twee talentenjachten. SBS6 gaat op zoek naar de nieuwe André Hazes en RTL4 vervolgt haar zoektocht naar nieuw danstalent.
Vanavond start op SBS6 de nieuwe talentenjacht Bloed, Zweet en Tranen. In de show gaat de jury, bestaande uit twee teams, op zoek naar een nieuwe Nederlandse volkszanger. De twee teams, Team André jr. Hazes en Danny de Munk, en Team Roxanne Hazes en Gerard Joling, strijden tegen elkaar. Zij beslissen door middel van een druk op de ‘ik geloof in jou- knop’ of een kandidaat in aanmerking komt om de nieuwe volkszanger van Nederland te worden.
De kandidaten strijden in de talentenjacht niet om een platencontract, maar om erkenning, vertelt presentator Jeroen van der Boom tegenover Zappen.blog. Desondanks maken de deelnemers toch kans om een plaat te mogen opnemen en een gastoptreden te geven in een uitverkocht Ziggo Dome tijdens Holland Zingt Hazes.
Recht tegenover de nieuwe talentenjacht staat op de concurrerende zender, RTL4, de tweede liveshow van Everbody Dance Now. In deze talentenjacht wordt op zoek gegaan naar nieuw Nederlands danstalent. De afgelopen weken wist het programma een miljoenenpubliek te behalen en keken er vorige week ruim 1,3 miljoen mensen.
Het is niet de eerste keer dat de twee zenders een talentenjacht tegenover elkaar hebben geprogrammeerd. In 2010 stond Popstars tegenover Holland's Got Talent en even later tegenover The Voice of Holland. Popstars verloor deze strijd kansloos en werd een paar weken later verplaatst naar een andere dag.
Welke van de twee talentenjachten het hart en de blik van de kijker zal winnen zal vanavond om 20:30uur én de komende weken moeten blijken. Voor SBS6 zou een, verwacht, miljoenenpubliek een opsteker zijn. De zender heeft al maandenlang een tegenvallend kijkerspubliek.
Talpa weet wel hoe ze hun programma's moeten promoten. Of het gaat scoren is natuurlijk wel wat anders. Dat kan je ook zien aan The Winner Is...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:21 schreef hunter2011 het volgende:
Wat is er veel promotie voor dit programma, en vooral bij RTL4, heeft John de Mol wat mensen daar omgekocht?
Krijg er bijna medelijden mee, hoop dat het ook genoeg kijkers trekt.
Ik zei het ook geloof toen ik er zag. Lijkt dat typetje wel van Wendy van Dijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:58 schreef Uccie het volgende:
[..]die zag ik in een voorstukje, en ik zei hetzelfde tegen mijn moeder
Nee volgens mij is het een serieuze kandidaat die gewoon heel erg lijkt op dat typetje.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik zei het ook geloof toen ik er zag. Lijkt dat typetje wel van Wendy van Dijk.
Maar niks is nog zeker dat het haar daadwerkelijk is. Straks is het een actrice die is ingehuurd door Wendy om de rest te foppen.
Jaquote:
Nog minder dan twee uur.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
Yay, het begint om half 9, zoveel beter dan 8 uur
Ik las BZVquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:38 schreef iBenny het volgende:
Ik kijk denk ik beide... Everybody Dance Now op de tv, BZT op de laptop
Op Nederland 3 heb je de BZT-show. Ik typte het en dacht eerst dat ik dat bedoelde... (Klinkt zowaar nog vager nu ik het typquote:
Whehequote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op Nederland 3 heb je de BZT-show. Ik typte het en dacht eerst dat ik dat bedoelde... (Klinkt zowaar nog vager nu ik het typ)
Ik zit al in losse broekquote:
Ik mis de logicaquote:
Ja, zoietsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik mis de logicaDat het een lange zit wordt?
Schenk je borrel in. Waar is je paasdinges?quote:
Ow, verrekquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schenk je borrel in. Waar is je paasdinges?Kan ik een borrel bestellen?
Dre wil serieus genomen worden, getuige het malle kapsel, die koters willen ook op tvquote:
Helleuquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:37 schreef Stickertje het volgende:
ik zat weer ik het verkeerde topic te zoeken.. maar ik ben er
Ik weet niet zeker of dit het goede topic isquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:37 schreef Stickertje het volgende:
ik zat weer ik het verkeerde topic te zoeken.. maar ik ben er
quote:
Nee jongens neeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:39 schreef Stickertje het volgende:
wat een schijtmuziek, ik weet niet of ik dit 2 uur vol hou
dus dit hequote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:39 schreef Stickertje het volgende:
wat een schijtmuziek, ik weet niet of ik dit 2 uur vol hou
Dat weten we iig zeker jaquote:
Wat dan precies?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dácht dat dit goed zou scoren, maar ik had een ander format in mijn hoofd
nee, nieuwe tieten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:40 schreef hunter2011 het volgende:
Heeft die dochter Hazes een pruik op?
Normale audities.quote:
scrappenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:40 schreef Lutte het volgende:
Mijn vader: Nou laat deze maar winnen, dan kan de rest naar huis, kunnen we de rest van de afleveringen scrappen
Raggel had waarschijnlijk een tube overquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:41 schreef Stickertje het volgende:
gvd, heeft hoeveel zelfbruiner heeft gerard op zijn hoofd gesmeerd
Wellicht dat die nog komenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:41 schreef Palomar het volgende:
ik hoopte eigenlijk meer optredens van het allure Roef en Marjan.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Raggel had waarschijnlijk een tube over
Hihihihihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
HihihihihiIk denk dat ik na Rob afhaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien poedert Mary ze lekker bijquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]volgens mij staat er bij de ingang van het gebouw een grote vrachtwagen met zelfbruiner, elke kandidaat ziet er oranje uit
Waar gaan we daarna heen?quote:
dus dat. Ik ben gewoon nu al afgeleid en zit andere dingen te doen dan Fokken en naar de tv kijkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
als Fok!kers het zelfs niet kunnen om dit programma te kijken dan geef ik dit programma 2 - 3 uitzendingen voordat het van de buis wordt gehaald
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:48 schreef D. het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit zo vaak desmiley gepost als afgelopen kwartier
Ditquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had gehoopt op wat Hazes meuk, maar als ik 10 keer Bauer-tralalalala krijg, dan ben ik over 10 minuten klaar
Meuk of tralalala, da's 1 pot natquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had gehoopt op wat Hazes meuk, maar als ik 10 keer Bauer-tralalalala krijg, dan ben ik over 10 minuten klaar
karaokequote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:49 schreef Lutte het volgende:
Ik woon tegenover een uiterst suggestieve kroeg, dus in het weekend is dit mijn slaapmuziek. Vaak karaoke dus de kwaliteit komt ook overeen.
Oh jij voelt je helemaal thuisquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:49 schreef Lutte het volgende:
Ik woon tegenover een uiterst suggestieve kroeg, dus in het weekend is dit mijn slaapmuziek. Vaak karaoke dus de kwaliteit komt ook overeen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:49 schreef Lutte het volgende:
Nee hoor, tralalalalalala is 99% van de tijd happy-joy-joyquote:
Beter happy dan die smartlappenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, tralalalalalala is 99% van de tijd happy-joy-joy
Soms denk ik wel eens dat je ontvoerd bent en als baby in een mandje daar bent gedropt, het past zo niet bij jou, denk ikquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:49 schreef Lutte het volgende:
Nou ja die deelnemer die ik ken woont hier een paar straten vandaan, dus ik zit wel een beetje in het milieu jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens dat je ontvoerd bent en als baby in een mandje daar bent gedropt, het past zo niet bij jou, denk ik
Deze zou ik zo boeken als bruin cafe.quote:
Zo erg is het toch niet?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Dre is echt serieus over zijn carrière op tv, anders had toch niet dit kapsel
Ja precies. Eerder dan die andere 2quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Deze zou ik zo boeken als bruin cafe.
Hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:53 schreef Stickertje het volgende:
ik ben nog nooit zo blij geweest om een reklame aankondiging te zien
Ja, misschien niet. Ik vind het geen porem, hoe oud is hij, 18?quote:
heb je geen stekkerdoos?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:54 schreef Lutte het volgende:
Wel jammer dat ik tien meter van de tv zitOpladers argh.
Dries heeft best een lekkere zoon, alleen geen succes. Dus daar zou die zoon ook niet op mee kunnen liften.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Dries Roelvink?
Of had die een dochter die dat zei?
Dries heeft een zoon Dave en die is in Spanje of zo.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Dries Roelvink?
Of had die een dochter die dat zei?
Geen idee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, misschien niet. Ik vind het geen porem, hoe oud is hij, 18?
Zuid-Afrika en werkt daar als model of gigolo of zoietsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dries heeft een zoon Dave en die is in Spanje of zo.
Ik zie het nu pas. Loop iets achter...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Weet het niet zeker, maar lijkt er op, zeker met die bakkebaarden.
Kunnen we die dan nog even opzoeken, dan hebben we nog iets aan deze avondquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dries heeft best een lekkere zoon, alleen geen succes. Dus daar zou die zoon ook niet op mee kunnen liften.
daarom juist een stekkerdoosquote:
Hoe heet die andere gast ook alweer?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dries heeft best een lekkere zoon, alleen geen succes. Dus daar zou die zoon ook niet op mee kunnen liften.
Frans Duijts?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe heet die andere gast ook alweer?
Die van de reclame met slimme mensen
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kunnen we die dan nog even opzoeken, dan hebben we nog iets aan deze avond
Oh wacht, ik weet het al weer, lang en donker haar toch?
wat een glibberquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:57 schreef hunter2011 het volgende:
Ze moeten eigenlijk die vrouwen casten die allemaal een make-over hebben gekregen in Hotter Than My Daughter
Als wij dat roepen bij een wijf dan is het altijd dikke dramaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers meneer Berghuis
AAAAAAAAAAAAAAAHHHH ik ben blindquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:59 schreef amaranta het volgende:
Nou ja...de zoon van Droel of deze jongeheer... ik zou het wel weten
[ afbeelding ]
quote:
Daaroooomquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als wij dat roepen bij een wijf dan is het altijd dikke drama
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers meneer Berghuis
WTFquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:59 schreef amaranta het volgende:
Nou ja...de zoon van Droel of deze jongeheer... ik zou het wel weten
[ afbeelding ]
Maar dan wel met onze Rob Geus, die bang is voor bacteriënquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:00 schreef Stickertje het volgende:
ja hoor, sbs heeft WEER een programma gejat.. dit maal van discovery channel
Toen ik Herman Berg... typte om te kijken wat zn achternaam nou precies was, was de eerste hit: herman berghuis doodquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie meer een enorm ego dan iemand die er goed uit zou zien. Zal ook deels komen omdat ik hem al vaker heb horen praten
Ja had het ook gezien... prachtigquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Toen ik Herman Berg... typte om te kijken wat zn achternaam nou precies was, was de eerste hit: herman berghuis dood
Dat zou je nog eeens kunnen verbazenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:02 schreef hunter2011 het volgende:
Ben echt benieuwd hoeveel mensen straks hebben gekeken.
Heeft Nederland percentage-gewijs veel kampers en tokkies?
Nee... nog een ander programma.. De rechter hand van Peter rrrrrr... laat zien hoe toeristen in het buitenland worden opgelicht. Origineel programma heet Scamcity als ik me herinnerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Maar dan wel met onze Rob Geus, die bang is voor bacteriën
'ik ben een chick magnet'quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Maar dan wel met onze Rob Geus, die bang is voor bacteriën
Doe eens een schatting?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat zou je nog eeens kunnen verbazen
Wanneer komt dat programma van Rob eigenlijk, dat nieuwe?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
'ik ben een chick magnet'
*willekeurige verzonnen naam* 'ja die kok ken ik wel, ben regelmatig in zijn keuken geweest'
Die bedoel je?
De Hazesjes waren wel superlief samen in dit programma.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet lachen, om die Kazan dude![]()
[ afbeelding ]
en de mensen met een mentale retardatie.. ook een grote groep waarschijnlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:02 schreef hunter2011 het volgende:
Ben echt benieuwd hoeveel mensen straks hebben gekeken.
Heeft Nederland percentage-gewijs veel kampers en tokkies?
Oh die, ja klopt. Ook gejat ja, dacht ik ook meteen. Nouja misschien is het wel goed in elkaar gezet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee... nog een ander programma.. De rechter hand van Peter rrrrrr... laat zien hoe toeristen in het buitenland worden opgelicht. Origineel programma heet Scamcity als ik me herinner
Pff als je de avond uitzit zie je er vast zestien keer reclame van!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wanneer komt dat programma van Rob eigenlijk, dat nieuwe?
Die zijn ook altijd superlief met moeke, lekker met zijn drieën in bed slapen enzo, ik kan het niet handelenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
De Hazesjes waren wel superlief samen in dit programma.
Mannen zijn gewoon tokkies, verklaart een hoop!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:03 schreef iBenny het volgende:
Dus hier zijn al die mannelijke zangers die The Voice niet heeft
Thanks, had ik overheen gelezenquote:
De dames in dit topic komen wel aan hun trekken vanavondquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:03 schreef iBenny het volgende:
Dus hier zijn al die mannelijke zangers die The Voice niet heeft
Oef. oef.... ik twijfel zet ik laag in of hoog?quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oef. oef.... ik twijfel zet ik laag in of hoog?
Laag = tussen 300.000-400.000
hoog = tussen 600.000 - 700.000
Oeh, die 700.000 daar schrik ik wel vanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
De eerste jompel van de avond en nog synchroon ookquote:
Is alleen voor Nederlanders dit.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:05 schreef Stickertje het volgende:
waar zijn limbo's? of mogen alleen amsterdammers meedoen?
Kom je hier wonen haha?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De eerste jompel van de avond en nog synchroon ook
Limbo's kennen geen Nederlands. Iedereen mag mee doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:05 schreef Stickertje het volgende:
Beppie Kraftquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:05 schreef Stickertje het volgende:
Limbo's hebben meer smaakquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:05 schreef Stickertje het volgende:
En dan 300,000 nieuwsgierige non-tokkies en non-kampers, dan heb je toch 1 miljoen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alleen als ik een week opgesloten mag zijn in huize Lut, om alles mee te maken, maar de buurtkroeg kan ik niet hebbenquote:
Oh die kroeg lijkt mij dan wel weer leuk voor een avondquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen als ik een week opgesloten mag zijn in huize Lut, om alles mee te maken, maar de buurtkroeg kan ik niet hebben
Hahaha het grenst aan het wijkgebouw met sjoelcompetitie, golden oldie avond en wildkaarten/kienen, ben je al overtuigd?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen als ik een week opgesloten mag zijn in huize Lut, om alles mee te maken, maar de buurtkroeg kan ik niet hebben
Hoorn is geen Amsterdam.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:05 schreef Stickertje het volgende:
Ho, dat wil ik dan weer wel. Bingo met oma ookquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha het grenst aan het wijkgebouw met sjoelcompetitie, golden oldie avond en wildkaarten/kienen, ben je al overtuigd?
Ze hebben eens in de zoveel tijd artiesten als Rene Schuurman en Django Wagner voor een tientje!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh die kroeg lijkt mij dan wel weer leuk voor een avond
Oke, met het juiste gezelschap en dan ook één keer jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh die kroeg lijkt mij dan wel weer leuk voor een avond
Django, dat doet me denken aan, hoe heet dat groepje meisjes, oh jumboquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze hebben eens in de zoveel tijd artiesten als Rene Schuurman en Django Wagner voor een tientje!
Of je bent zo retegoed dat je vanaf het begin blijft zittenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:08 schreef Stickertje het volgende:
niet eerlijk, je hebt betere kans om door te gaan als je later optreed dan als een van de eerste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |