Ja, natuurlijk! Daarvoor speel je uiteindelijk het spelletje, toch? Om potjes te winnen en prijzen te pakken?quote:Op zondag 29 juli 2012 10:57 schreef SoS87 het volgende:
Is het nog wel leuk als je zo makkelijk wint?
Natuurlijk speel je om te winnen en om prijzen te pakken, maar als dat te makkelijk gaat vind ik het saai.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:29 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk! Daarvoor speel je uiteindelijk het spelletje, toch? Om potjes te winnen en prijzen te pakken?
Ik heb zelden zo'n goed ingespeeld team gehad die zóveel wedstrijden weet te winnen. Wat ik al eerder heb gezegd; ik speel normaal gesproken met kleine teams. Dan is het wel eens lekker om een club als Sevilla op te bouwen naar een abosluut topelftal. Ja, dit bevalt me tot nu toe nog hartstikke goed
Wajoo, welke trainingen gebruik jij?quote:Op zondag 29 juli 2012 10:25 schreef Winski05 het volgende:
Ik ben nu 39 wedstrijden ongeslagen met Sevilla in de LIGA BBVAOftewel, ruim een jaar lang heb ik al niet meer verloren in de competitie.
Seizoen 2015/2016 is inmiddels bijna halverwege. Sevilla staat -uiteraard, wilde ik bijna zeggen- op de 1e plaats met 44 punten uit 16 wedstrijden. Op de 2e plaats volgt Real Madrid met 36 punten. Ik sta dus nu al 8 punten voor. Als er niets geks gebeurt, ga ik dit seizoen voor de 3e keer achtereenvolgens kampioen van Spanje worden.
[ afbeelding ]
In de CL ben ik de groepsfase makkelijk doorgekomen. Schalke 04 en Chelsea waren geen partij; beide ploegen wist ik thuis met grote cijfers te verslaan: Schalke met 7-0 en Chelsea met 6-1.
[ afbeelding ]
Doordat ik een paar grote aanvallende talenten heb, besloot ik mijn tactiek aan te passen door niet met één maar met 2 spitsen te gaan spelen. Naast Neymar staat nu het grote talent Fabricio Anastasía uit Uruguay. In 10 wedstrijden, waarvan 4 als invaller, heeft hij er al 17 gemaakt. Hij is nu de vaste aanvalspartner van Neymar geworden.
[ afbeelding ]
En als ik dan toch bezig ben, even een paar van mijn talenten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zij spelen allen al regelmatig mee. En deze speler moet fysiek nog wat groeien, maar speelt erg goed in mijn jeugdelftal:
[ afbeelding ]
Ik heb een trainingssetje gedownload; Maestro Ugo 12.1 heet 'ie geloof ik. Is hier te downloaden:quote:
Maar ze doen het wel goedquote:Op maandag 30 juli 2012 13:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Veel Nederlanders in de ploeg zie ik
Ik heb maar 2 basisspelers die Nederlands zijn en uit de eigen jeugd komen:quote:Op maandag 30 juli 2012 13:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik had het met PSV ook. Het is heel lastig om een fatsoenlijk, Champions League winnend team te maken met veel Nederlanders. Uiteindelijk wel gelukt. Maar toen speelde ik ook met 8 basisspelers van Oranje in mijn team, waarvan er bij mij meestal 1 of 2 op de bank zaten.
Alleen de RCM, RB en GK kwamen niet van mijn ploeg. Had toen wel ook echt een goede lichting talenten gehad. Beste AM van de wereld was een Nederlander uit mijn jeugd
Aan wie?quote:
Fulham was de gelukkigequote:Op maandag 30 juli 2012 19:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Aan wie?![]()
Ik had hem na 3 seizoenen voor 10,25M verkocht aan Villarreal
Martin Jol.. Eens Ajacied, altijd Ajaciedquote:
Is toch niet zo goed in deze game?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Heb Assaidi er voor teruggekocht.
Mwah. Gewoon wel een fijne speler om in je team te hebben. In de winterstop even verder kijken qua transfers. Heb een mooi en groot budget. Even kijken voor een goede rechtsbackquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Had in een eerdere game Daley Blind voor 5.2 mil verkocht aan inter
Ik heb een transferbudget van 160 miljoen, ik zie alleen geen leuke spelersquote:Op maandag 30 juli 2012 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah. Gewoon wel een fijne speler om in je team te hebben. In de winterstop even verder kijken qua transfers. Heb een mooi en groot budget. Even kijken voor een goede rechtsback
Maar jij immers al in 2022quote:Op maandag 30 juli 2012 19:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb een transferbudget van 160 miljoen, ik zie alleen geen leuke spelers
Aaaait 8-0 winst op Santos (Finale WK voor clubs)quote:
Als je heel kort dekt bij alle 3 de spitsen, onstaat er natuurlijk heel veel ruimte he. Een snelle spits kan dan makkelijk de ruimte in duiken, de bal krijgen en hij staat zo 1 op 1 voor de keeper.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:12 schreef SoS87 het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat verdedigers mensen dekken en tackelen?
Instructies tegenstander heeft 0,0 effect, ik heb bij 3 spitsen kort dekken, hard tackelen en altijd druk zetten ingesteld maar ze staan steeds alledrie vrij, beetje overspelen voor mijn verdediging.
Mijn verdedigers staan er doodleuk naar te kijken tot er weer van 25 meter gescoord wordt....ze verdedigen en dekken totaal niet.
Mooie keuze. Zou best wel een game met ze willen beginnen in FM13.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:21 schreef Toilutpaper het volgende:
Na 1,5 jaar Novara ben ik overgestapt naar Juventus.Meer mogelijkheden qua geld en prestaties, zoals Europa League!
Inderdaad, een heel kapitaalkrachtige club!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooie keuze. Zou best wel een game met ze willen beginnen in FM13.
Nee zo'n talent als deze moet je gewoon bij de jeugd laten en vanaf zijn 16e afentoe een makkelijke wedstrijd in het 1e mee laten spelen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:57 schreef PizzaGeit het volgende:
Hmm, als je talentvolle 15-jarigen als jeugd-exponenten hebt (4,5 ster potentieel), terwijl zowel de trainers als de trainingsfaciliteiten gelijk zijn bij de eerste selectie en de jeugd, is het dan beter om hem bij de jeugd te zetten of bij het eerste? Bij het eerste kan hij wel veel meer training krijgen, itt de jeugdtraining... Maar ik weet niet of dat goed is voor een 15-jarige...
Maar hij kan wel méér trainingsarbeid verrichten in het eerste...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee zo'n talent als deze moet je gewoon bij de jeugd laten en vanaf zijn 16e afentoe een makkelijke wedstrijd in het 1e mee laten spelen.
En met jeugdtrainers als Cristiano Ronaldo, Iniesta, Xavi, Villa en Casillas moet het wel goed komen
Jonge spelers hebben nog niet zo'n goede conditie..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar hij kan wel méér trainingsarbeid verrichten in het eerste...
Maar de speler in kwestie heeft 15 natuurlijke conditie en 14 in uithoudingsvermogenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Jonge spelers hebben nog niet zo'n goede conditie..
Kijk maar bij het screentje hierboven; Natuurlijke conditie: 9
Ook zie je het icoontje dat hij toe is aan rust..
In dat geval zou ik hem mee laten trainen bij het 1e en beschikbaar stellen voor de reservesquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar de speler in kwestie heeft 15 natuurlijke conditie en 14 in uithoudingsvermogen
Is dat een lob?quote:
Netjes! In welk seizoen zit je en waar kwam je vandaan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hoppa, keurige 6e plek tussen alle miljoenenclubs. Eastwood gaat Europa in
Helaas ook komend seizoen maar 50 miljoen te besteden (salaris + transferkosten) dus dat worden weinig transfers. Eerst maar eens wat contracten van mijn eigen spelers opwaarderen zodat ze tevreden blijven.
Lekker dan! Vooral dat je in je tweede seizoen in de PL gelijk al 6e wordt! Heb je screentje van je beste spelers? :$quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Voorbereiding seizoen 2023/2024. Kwam vanaf de Blue Square Bet North.
In mijn 1e seizoen daar kampioen geworden en dus gepromoveerd naar de Blue Square Bet Premier League. In mijn 3e seizoen in die competitie eindelijk promotie naar de League 2 af kunnen dwingen en meteen het jaar erna promotie laar de League 1. In mijn 2e seizoen in de League 1 gepromoveerd naar de Championship en de Paint Trophy gewonnen. Het 2e seizoen in de Championship leverde een tweede plaats op en dus ook promotie naar de Premier League. Daar vloog ik helaas meteen weer uit, maar toen volgde een kampioenschap in de Championship en dus een 2e kans in de Premier League, wat uiteindelijk resulteerde in een 6e plaats en voorronde Europa League
Ik zit nu 11 jaar bij Ajax, 6x CL winst en nog nooit gevraagd bij andere clubs.. Zou het ook niet willen want ik heb van Ajax de beste club ter wereld gemaakt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:45 schreef VelitoX het volgende:
Hmmm zowel Barcelona als Liverpool wil me als manager.... Maar ik denk dat ik nog bij MVV blijf..... Of toch niet.... hmmmm.
edit:
Zuid Afrika is trouwens wel een leuke competitie, ben dr een keer beland met een FM11 save(bij Sundowns)
Volgens mij is het niet oplosbaarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik heb last van een vervelende bug in Football Manager 2012, waarin de '''history'' van spelers totaal niet klopt. Iemand enig idee hoe dit op te lossen.
[ afbeelding ]
De 1e wedstrijd in de CL 1-2 verloren van PSG en uit net 0-0 gespeeld tegen Skatkar. Meteen 400k ontvangen na dat gelijkspelletje, ik wil ieder jaar wel de CL inquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:52 schreef eywtf het volgende:
Ik hou er niet van om met de standaardteams te spelen en Cristalod etc binnen te slepen. Ik speel in Armenie met Impuls met als doel om de hegemonie van Pyunik te verbreken maar vooral Europees te vlammen.
Ik ben nu in 2017 en heb mijn grootste doel bereikt± de groepsronde van de Champiosn league! Ik heb al 4x de beker gewonnen en ben al twee keer kampioen geworden maar dit is mijn grootste prestatie mede omdat ik nu 7.5 miljoen direct heb binnengesleept. Terwijl ik net mijn toppers verkocht heb omdat ik geld binnen kreeg haha.
Ik investeer alles in de jeugd en trainingsaccomodaties en heb op het moment 5 jongens uit de eigen jeugd in de a selectie zitten waarvan er 2 zeer regelmatig spelen. De rest komt eraan.
Meteen een poule des doods gekregen
[ afbeelding ]
Topgame!
Altijd pas in oktober. Nu kan het ook nog helemaal niet, de transferperiodes lopen nog.quote:
Meestal rond 20 oktober ofzo iddquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Altijd pas in oktober. Nu kan het ook nog helemaal niet, de transferperiodes lopen nog.
Dat wordt waarschijnlijk pas rond eind augustus bekendquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:24 schreef d1ce het volgende:
Kan niet wachten, heb een nieuwe database nodigWelke (grote) veranderen zullen er komen?
Ben benieuwdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:32 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat wordt waarschijnlijk pas rond eind augustus bekend
Zelf scouten. Ik vond ze door de jeugdteams van landen zoals Brazilie, Spanje, etc door te lopen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
Stomme vraag, maar hoe vinden jullie die supertalenten? Ik kom ze nooit tegen en scout me toch helemaal de ******
Komt wel, demo is pas als de game gold is gegaan (2 weken voor release vaak). Weet wel een paar veranderingen, maar die mag ik niet hier neerplantenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, demo´s nieuws etc..
Ik hoor er helemaal niks over
Ligt eraan wat je zoekt, een rijkere club, die meespeelt om de prijzen of om iets op te bouwen. en welk land.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:30 schreef zerokil het volgende:
Krijg weer zin om FM te spelen iemand die een leuke club weet?
Doe het dan in spoilerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:48 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Komt wel, demo is pas als de game gold is gegaan (2 weken voor release vaak). Weet wel een paar veranderingen, maar die mag ik niet hier neerplanten.
Om iets op te bouwen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:12 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je zoekt, een rijkere club, die meespeelt om de prijzen of om iets op te bouwen. en welk land.
heb je nog FMH gespeeld ? (Teminste volgens mij las ik dat een topic terug voor je vakantie) zo ja nog wat bereikt? :pquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:18 schreef Zenit- het volgende:
En we zijn weer terug uit Duitsland, gelijk aan het FM'en geslagen, verslavend spel is het ook.Lekker aan mijn tweede seizoen met Lorient beginnen.
Edit: Krijg gelijk een aanbieding van Flamengo, 10 miljoen transferbudget en 550k salaris. Heel aantrekkelijk allemaal, maar ik ga met Lorient de CL in.
te weinig spelers uit de eigen jeugd?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:33 schreef SoS87 het volgende:
Ik sta er niet tussen omdat ik natuurlijk al geplaatst ben voor de groepsronde.
Maar hoe werkt dat met selectie-inschrijving?
Kan dat pas op het laatste moment ofzo, ik kan na het selecteren van spelers niks bevestigen oid.
Nee dat moeten er 4 zijn, die heb ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:50 schreef vincerusso het volgende:
[..]
te weinig spelers uit de eigen jeugd?
Zeker, ik was met Clyde begonnen in de Schotse Third Division, daar lukte me het niet mee om te promoveren in 2 seizoenen. Begin 3e seizoen was Forfar Athletic ook afgezakt naar de Third Division, dus ben ik daar aande slag gegaan. In dat seizoen promotie via de play-offs met Forfar, en nu halverwege seizoen 4 sta ik tegen alle verwachtingen in 1e in de Second.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:04 schreef DirtyDaniel het volgende:
[..]
heb je nog FMH gespeeld ? (Teminste volgens mij las ik dat een topic terug voor je vakantie) zo ja nog wat bereikt? :p
Netjes gedaanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:28 schreef Toilutpaper het volgende:
Met Juventus kampioen geworden, de beker gewonnen en de Europa League gewonnen.Ik kwam in November bij Juventus met een ruime achterstand ind e competitie!
Als ik op jonge leeftijd naar China kon zou ik het ook niet doen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:11 schreef Sjiznit het volgende:
Begonnen met een game in China. Als manager van Guangzhou merk ik dat China niet echt een aantrekkelijk land is voor jongelingen. Weinig, eigenlijk geen, talenten zijn te porren voor een overstap.
Is natuurlijk ook niet vreemd, die spelen vaak in een minimaal gelijkwaardige competitie als Chinaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:44 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Als ik op jonge leeftijd naar China kon zou ik het ook niet doen.
Ik heb 6 spitsen, 4 geblesseerdquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:26 schreef Zenit- het volgende:
Een dag nadat ik Igor Chaykovskyi gekocht had van Shakhtar, 4 maanden out.
Je had beter Torres gekocht want Ganso is zijn geld absoluut niet waard , is amper bepalend , snel geblesseerd etc en word niet beter . Had hem in mijn Fiorentina game en ik was er na een jaar alweer klaar met hem .quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:30 schreef Zenit- het volgende:
In plaats van Erick Torres heb ik nu Paulo Henrique Ganso gekocht. Heel duur was hij, heeft me 25 miljoen gekost. Gelukkig was het laatje al aardig gevuld door het kampioenschap en een aantal uitgaande transfers.
Da's minder, dan maar proberen Torres nog te huren voor als Ganso het niet naar behoren doet. Bedankt iig voor de tip.quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Je had beter Torres gekocht want Ganso is zijn geld absoluut niet waard , is amper bepalend , snel geblesseerd etc en word niet beter . Had hem in mijn Fiorentina game en ik was er na een jaar alweer klaar met hem .
Hé tof, je zit in Zuid-Afrika. Daar heb ik ook mooie avonturen beleefd met FC Cape Town.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:33 schreef PirE het volgende:
Een verdomd moeilijk dilemma:
[ afbeelding ]
Sundowns stelt sportief teleur maar ze hebben geld, terwijl mijn huidige club, Bloem Celtic, weinig geld heeft maar sportief kan het niet beter.
Ik ben daar zelf ook mee bezigquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:29 schreef Toilutpaper het volgende:
Ik ga een nieuwe game met Feyenoord beginnen en kijken of ik een team kan opstellen met alleen Nederlanders, dus zal eerst wel heel veel jeugd zijn.
Iemand advies over hoe ik dit het best kan aanpakken?
http://www.fmscout.com/q-(...)uddenly--mac-os.htmlquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:07 schreef Cara het volgende:
Sinds kort is FM 12 voor mij haast niet te spelen. Uit het niets als ik nu FM aanklik duurt het 5 minuten voordat ik het startscherm krijg, waarna hij heel erg traag naar het beginscherm laad. Vanaf daar duurt het 15 minuten om het spel te laden.
Mijn computercomponenten kunnen het haast niet zijn, want ik speel bijv. Skyrim zonder problemen op de hoogste instelling.. het is echt specifiek FM dat niet meer speelbaar is.
Weet iemand een fix of waar het aan kan liggen?
Ik zit nu al 12 jaar bij Ajax maar het is altijd Feyenoord die de grootste regens krijgt, best jammer want die willen niet naar Ajaxquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:50 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik ben daar zelf ook mee bezig
Zit nu in 2016 en heb spelers als: De Vrij, BMI, Woudenberg, Clasie, Tony, Achahbar, Barazite, van La Parra, Castaignos, Rekik, Aké, Mokotjo. Daarnaast nog regens (jeugdspelers) op 3 posities.
De rest is aangevuld met buitenlands talent, zoals Marco Verratti, David Ospina en Yannis Tafer.
Volledig Nederlands zal heel moeilijk worden als je ook goede resultaten wilt halen. Ik probeer ook zoveel mogelijk Nederlands te worden, maar uiteindelijk wordt je team zo goed (denk aan BMI als beer) waar je talenten dan vergeleken mee worden. Een jeugdspeler zal dus ook beter en beter moeten worden.
Nu heb ik in 2016 wel meerdere jeugdspelers rondlopen en volgend seizoen sluiten er weer 2 of 3 aan, maar uiteindelijk zal je wel iets moeten aanvullen - of je moet niet willen doorselecteren. Ik vond bv. Leerdam, Cabral en dergelijke niet goed genoeg en ook spelers als Vlaar en El Ahmadi raak je uiteindelijk kwijt.
Wel is het leuk om zo te spelen, moet ik zeggen. Je 'pool' van spelers om te kopen is heel klein.
Tip: scout zelf de jeugdteams van Nederlandse teams af voor regens. Ik heb een enorm talent bij Sparta nu ontdekt van 15 jaar (met de stats van een 26 jarige), alleen wil hij nog niet tekenen
Ik sta nu in de halve finale CL trouwens, tegen ManU.
Kortom: Geef jeugdspelers een kans, maar hou niet krampachtig vast aan ze als ze niet presteren. Er is genoeg ander talent, ook Nederlands.
Ik heb net m'n nieuwe lichting gehad in 2016 en er zit maar één echt talent tussen. (4 sterren ivm mijn huidige spelers) Daarnaast spelen er nu een paar bij Excelsior en in m'n -19 team. Ik weet nog niet hoeveel er daar van door gaan breken. Uiteindelijk zullen er niet meer dan 2 per lichting in m'n eerste team komen hoor, als het er al 2 zijn..quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik zit nu al 12 jaar bij Ajax maar het is altijd Feyenoord die de grootste regens krijgt, best jammer want die willen niet naar Ajax![]()
In die 12 jaar zijn er maar 2 jeugdspelers uitgegroeit tot basisspeler bij mij, er is nog een 3e maar die heb ik na 2 jaar verkocht aan Man City voor 27 miljoen.
Dat terwijl Feyenoord al meer dan 130 miljoen!! heeft opgestreken door verkoop van jeugdspelers
In de rest van NL breekt er weinig jeugd door, ik moet het echt van buitenlanders hebben.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:13 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik heb net m'n nieuwe lichting gehad in 2016 en er zit maar één echt talent tussen. (4 sterren ivm mijn huidige spelers) Daarnaast spelen er nu een paar bij Excelsior en in m'n -19 team. Ik weet nog niet hoeveel er daar van door gaan breken. Uiteindelijk zullen er niet meer dan 2 per lichting in m'n eerste team komen hoor, als het er al 2 zijn..
In mijn game is Sparta ook een belangrijke. Wouters (regen) heb ik daar al weggekocht, ze hadden een leuke linksback, die het toch niet gemaakt heeft omdat hij bij Sparta bleef en nu die 15 jarige.
Tip: Scout de jeugdteams van Duitsland voor Nederlanders - soms zit er een (goede) Nederlandse regen tussen. Ik heb er al 2 gevonden in 2 verschillende games; beide hele goede regens. En met scouten bedoel ik natuurlijk zelf doorpluizen
Ik zit in 2014 met Feyenoord, ook zo'n game. In de eerste transferwindow ook niks gekocht en best knap 2e geworden. Toen Cabral kunnen verkopen voor 10 miljoen en De Vrij voor 8, bracht wat geld opquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:50 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik ben daar zelf ook mee bezig
Zit nu in 2016 en heb spelers als: De Vrij, BMI, Woudenberg, Clasie, Tony, Achahbar, Barazite, van La Parra, Castaignos, Rekik, Aké, Mokotjo. Daarnaast nog regens (jeugdspelers) op 3 posities.
De rest is aangevuld met buitenlands talent, zoals Marco Verratti, David Ospina en Yannis Tafer.
Volledig Nederlands zal heel moeilijk worden als je ook goede resultaten wilt halen. Ik probeer ook zoveel mogelijk Nederlands te worden, maar uiteindelijk wordt je team zo goed (denk aan BMI als beer) waar je talenten dan vergeleken mee worden. Een jeugdspeler zal dus ook beter en beter moeten worden.
Nu heb ik in 2016 wel meerdere jeugdspelers rondlopen en volgend seizoen sluiten er weer 2 of 3 aan, maar uiteindelijk zal je wel iets moeten aanvullen - of je moet niet willen doorselecteren. Ik vond bv. Leerdam, Cabral en dergelijke niet goed genoeg en ook spelers als Vlaar en El Ahmadi raak je uiteindelijk kwijt.
Wel is het leuk om zo te spelen, moet ik zeggen. Je 'pool' van spelers om te kopen is heel klein.
Tip: scout zelf de jeugdteams van Nederlandse teams af voor regens. Ik heb een enorm talent bij Sparta nu ontdekt van 15 jaar (met de stats van een 26 jarige), alleen wil hij nog niet tekenen
Ik sta nu in de halve finale CL trouwens, tegen ManU.
Kortom: Geef jeugdspelers een kans, maar hou niet krampachtig vast aan ze als ze niet presteren. Er is genoeg ander talent, ook Nederlands.
Ik kocht in het 1e transferwindow ook bijna niks - geloof alleen een Frans-Nederlandse aanvaller genaamd Abdoul Karim Sylla. Kerel schoot er meer dan 20 in elk seizoen, perfecte Poacher.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:53 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik zit in 2014 met Feyenoord, ook zo'n game. In de eerste transferwindow ook niks gekocht en best knap 2e geworden. Toen Cabral kunnen verkopen voor 10 miljoen en De Vrij voor 8, bracht wat geld op
Jeugdspelers zijn bij mij veel doorgebroken, Achahbar bijvoorbeeld, en BMI, Vilhena. Echter heb ik op de flanken wel Beerens gekocht (voor een schijntje) en Sarabia, een fantastische Spaanse winger.
Vlaar scoort trouwens elk seizoen wel 20+ doelpunten uit corners en vrije trappen, grappig om te zien
Maar ik heb gewoon veel te veel geld nu. Heb maar een snelle en verdedigend uitstekende back gekocht voor 7 miljoen, nog 10 miljoen over en ik weet gewoon niet waar ik het aan uit moet geven
Ik had de vraagprijs ook op 20 miljoen staanquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:55 schreef Divje het volgende:
Ik zet van elk groot talent die ik heb of binnenhaal vrijwel direct de vraagprijs op ong. 20 miljoen. Krijg héél sporadisch een bod op die manier..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Ik zie net dat ik met WKE nog nooit heb verloren van Feyenoord3x gespeeld, 3x gewonnen. Kan het zijn dat mijn team reageert op het feit dat ik tegen m'n fav. club speel?
![]()
Ook valt op dat op het moment dat ik een speler wil wisselen, die speler juist scoort. Waarna hij direct van het veld kan.Gebeurt om de 5 wedstrijden ofzo..
[ Bericht 44% gewijzigd door Divje op 06-08-2012 17:16:05 ]oh ah toma toma vem vem vem vem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wouters, goede regen uit de jeugd van Sparta (voor 2,4mln). Speelt regelmatig in het eerste, maar heeft nog concurrentie van Van La Parra.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krohne, speler uit eigen jeugd. Trekt zich aardig op aan de rest, maar heeft nog een eindje te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Becker, sluit volgens seizoen bij Feyenoord 1 aan. Heeft wel zware concurrentie van o.a. Castaignos en Tony.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Visser, een sterke aanvaller die over 1 of 2 seizoenen aan kan sluiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reinders, één van m'n grootste talenten uit eigen jeugd in deze game.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan die 15 jarige van Sparta, die ik in de gaten ga houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:23 schreef Sejt het volgende:
Paar beloofde screens van wat Nederlandse talenten
Overzicht van m'n team met nationaliteiten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wouters, goede regen uit de jeugd van Sparta (voor 2,4mln). Speelt regelmatig in het eerste, maar heeft nog concurrentie van Van La Parra.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krohne, speler uit eigen jeugd. Trekt zich aardig op aan de rest, maar heeft nog een eindje te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Becker, sluit volgens seizoen bij Feyenoord 1 aan. Heeft wel zware concurrentie van o.a. Castaignos en Tony.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Visser, een sterke aanvaller die over 1 of 2 seizoenen aan kan sluiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reinders, één van m'n grootste talenten uit eigen jeugd in deze game.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan die 15 jarige van Sparta, die ik in de gaten ga houden.Die laatste, ik wil dat ook wel, 170 euro per week op die leeftijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben zelf ook 15, bijna 16.
Feyenoord-![]()
Wat zou er gebeuren als je een game begint in de BSN of BSS oid en je doet heel je team met FMRTE van wonderkind stats voorzien.Waarschijnlijk win je dan alles met 20-0.
Feyenoord-![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:23 schreef Sejt het volgende:
Paar beloofde screens van wat Nederlandse talenten
Overzicht van m'n team met nationaliteiten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wouters, goede regen uit de jeugd van Sparta (voor 2,4mln). Speelt regelmatig in het eerste, maar heeft nog concurrentie van Van La Parra.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krohne, speler uit eigen jeugd. Trekt zich aardig op aan de rest, maar heeft nog een eindje te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Becker, sluit volgens seizoen bij Feyenoord 1 aan. Heeft wel zware concurrentie van o.a. Castaignos en Tony.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Visser, een sterke aanvaller die over 1 of 2 seizoenen aan kan sluiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reinders, één van m'n grootste talenten uit eigen jeugd in deze game.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan die 15 jarige van Sparta, die ik in de gaten ga houden.Wow, die Tim van den Herik lijkt een heerlijke speler te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Zeker halen!Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Zie hier wat FM met je doet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:59 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Die laatste, ik wil dat ook wel, 170 euro per week op die leeftijd.Ben zelf ook 15, bijna 16.
Ik ben 24 en al bijna 10 jaar verslaafd aan dit k#t spel.![]()
Veel succes de komende 8/9 jaar mijn kind![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik hou het denk ik wel vol, gewoon na school/werktijden lekker FM spelen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zie hier wat FM met je doet.
Ik ben 24 en al bijna 10 jaar verslaafd aan dit k#t spel.![]()
Veel succes de komende 8/9 jaar mijn kind![]()
Feyenoord-![]()
Aanbod van Tunesië () gehad om bondscoach te worden, nee dankje
In mn vorige game was het nog Liverpool en Spanje enzo, maar Tunesië
![]()
PS: PSV heeft in mijn game ( 2014) in de afgelopen 2 jaar al 90 (!!!!) miljoen uitgegeven aan transfers![]()
![]()
![]()
Hebben wel een dodelijk team nu![]()
![]()
Tunisië heeft net de Afrika Cup gewonnen in mijn savequote:Op maandag 6 augustus 2012 23:00 schreef PizzaGeit het volgende:
Aanbod van Tunesië () gehad om bondscoach te worden, nee dankje
In mn vorige game was het nog Liverpool en Spanje enzo, maar Tunesië
![]()
PS: PSV heeft in mijn game ( 2014) in de afgelopen 2 jaar al 90 (!!!!) miljoen uitgegeven aan transfers![]()
![]()
![]()
Hebben wel een dodelijk team nu.
Get it and Bet it![]()
Hij heeft (nog) geen interesse. Komende tijd maar wat complimentjes geven in de pres.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wow, die Tim van den Herik lijkt een heerlijke speler te worden!
Zeker halen!
BMI wil daarentegen weg. Denk dat ik rond de 17-18 miljoen voor hem kan vangen.I love my mispoken words.![]()
Ben ook bezig met Feyenoord. Uiteindeijk 3e geworden,eindigde het seizoen in de rode cijfers... Aantal spelers stonden onder grote belangstelling dus was al bang gedwongen spelers te verkopen. Kreeg ik opeens 12 mil ivm verkoop seizoenskaartenen maand later 8mil ivm merchandise
Bruno Martins Indi is bij mij trouwens 5 sterren en kreeg aanbod van City van 6 mil. Deze kon ik gelukkig afwijzen
![]()
![]()
5 sterren? Of je hebt een zwaar kutteam, of je assistent is een beetje slecht, of hij is in jouw game echt facking goed, maar bij mij is ie 3,5 ster potentie en heeft altijd in de basis gestaan/ beste training etcquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:07 schreef Thurston het volgende:
Ben ook bezig met Feyenoord. Uiteindeijk 3e geworden,eindigde het seizoen in de rode cijfers... Aantal spelers stonden onder grote belangstelling dus was al bang gedwongen spelers te verkopen. Kreeg ik opeens 12 mil ivm verkoop seizoenskaartenen maand later 8mil ivm merchandise
Bruno Martins Indi is bij mij trouwens 5 sterren en kreeg aanbod van City van 6 mil. Deze kon ik gelukkig afwijzen
![]()
![]()
Ik ga het gewoon doen, FMRTE gedownload en ben een game gestart met Balestier Khalsa FC uit Singapore. Ik heb van al de spelers wonderkids gemaakt, nu kijken wat er gebeurt.Gewoon een uitprobeerseltje, geen serieuze game.
Feyenoord-![]()
Hij is zelfs ervaren internationalquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
5 sterren? Of je hebt een zwaar kutteam, of je assistent is een beetje slecht, of hij is in jouw game echt facking goed, maar bij mij is ie 3,5 ster potentie en heeft altijd in de basis gestaan/ beste training etc![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:45 schreef Zenit- het volgende:
Ik ga het gewoon doen, FMRTE gedownload en ben een game gestart met Balestier Khalsa FC uit Singapore. Ik heb van al de spelers wonderkids gemaakt, nu kijken wat er gebeurt.Gewoon een uitprobeerseltje, geen serieuze game.
![]()
Da's vet om eens te proberen joh, gewoon elke game 20-0![]()
![]()
Eerste 3 wedstrijden:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
Da's vet om eens te proberen joh, gewoon elke game 20-0
Woodlands 0-20 Balestier
Balestier 16-0 Geylang
Singapore Armed Forces 0-20 Balestier
Feyenoord-![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:30 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Eerste 3 wedstrijden:
Woodlands 0-20 Balestier
Balestier 16-0 Geylang
Singapore Armed Forces 0-20 Balestier![]()
![]()
Bij mij heeft BMI 4 sterren (De Vrij 3,5) en dat klopt ook wel in vergelijking met de rest van m'n verdedigers. Beide verdedigers hebben in de basis gestaan vanaf het begin van deze game. (natuurlijk enkele gemist door blessures en rust)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
5 sterren? Of je hebt een zwaar kutteam, of je assistent is een beetje slecht, of hij is in jouw game echt facking goed, maar bij mij is ie 3,5 ster potentie en heeft altijd in de basis gestaan/ beste training etcI love my mispoken words.![]()
Bij mij was De Vrij echt stukken beterquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:49 schreef Sejt het volgende:
[..]
Bij mij heeft BMI 4 sterren (De Vrij 3,5) en dat klopt ook wel in vergelijking met de rest van m'n verdedigers. Beide verdedigers hebben in de basis gestaan vanaf het begin van deze game. (natuurlijk enkele gemist door blessures en rust)
Maar is inmiddels allang verkocht aan PSG, voor 8 miljoen ofzo![]()
Hoppa! Mijn eerste echte prijs is binnen met Eastwood: League Cup gewonnen
Zinderende halve finale tegen Tottenham (8-5 on agg) en na in de reguliere speeltijd 3x een voorsprong weg te geven uiteindelijk na verlenging 5-3 gewonnen van Man U in de finale. Best bijzonder hoe blij je kan zijn door een computerspelletje
Helaas in de 8e finale uit de UEFA Cup tegen Valencia. Zowel uit als thuis de betere ploeg maar 2-0 on aggregate eruit
Competitie wordt een middenmotertje, maar heb toch al Europees voetbal door een beker te winnen dus dat geeft niet.![]()
Ik heb 'm aangeboden aan clubs (hij wil zelf weg en ik heb vervangers klaarstaan) voor 18mln en het hoogste bod is tot nu toe 14mln van FCP. Dus ik blijf nog even proberen, zit pas in april 2016.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Bij mij was De Vrij echt stukken beter
Maar is inmiddels allang verkocht aan PSG, voor 8 miljoen ofzo
Ben ook bondscoach van Nederland trouwens en BMI zit er al bij sinds 2013 ofzo
I love my mispoken words.![]()
Ik snap het wel, als je al zo lang bezig ben met die game en dan je eerste prijs winnen is toch heerlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hoppa! Mijn eerste echte prijs is binnen met Eastwood: League Cup gewonnen
Zinderende halve finale tegen Tottenham (8-5 on agg) en na in de reguliere speeltijd 3x een voorsprong weg te geven uiteindelijk na verlenging 5-3 gewonnen van Man U in de finale. Best bijzonder hoe blij je kan zijn door een computerspelletje
Helaas in de 8e finale uit de UEFA Cup tegen Valencia. Zowel uit als thuis de betere ploeg maar 2-0 on aggregate eruit
Competitie wordt een middenmotertje, maar heb toch al Europees voetbal door een beker te winnen dus dat geeft niet.Ik was al blij toen ik het kampioenschap won met Shakhtar.
Feyenoord-![]()
Is de Braziliaanse competitie fijn om in te spelen? Of zijn er allemaal van die stomme regeltjes met buitenlanders en zooi...![]()
nee ze hebben niet van die stomme regeltjes . je moet wel eerst de staatskampioenschappen doorkomen en die speel je tegen veredelde hoofdklasse teamsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:29 schreef Toilutpaper het volgende:
Is de Braziliaanse competitie fijn om in te spelen? Of zijn er allemaal van die stomme regeltjes met buitenlanders en zooi...![]()
![]()
Jaloersmakend, het geld dat ze hebben![]()
Maarja, maakt de competitie wel een heel stuk spannender, en ook veel leuker (wel kansloos verloren van hun)
![]()
EK 2016 als bondscoach van Nederland.
Eerste wedstrijd 1-1 gelijk gespeeld tegen ZwitserlandIk heb er een hard hoofd in. De ervaren leiders van WK2010 e.d. zijn te oud / geblesseerd / gestopt en de nieuwe goede generatie is nog erg jong. Er zit maar weinig goeds tussen.
Ik moet het doen met buitenspelers als Barazite, Cabral, Narsingh of Wijnaldem. Leuk voor de eredivisie, maar nog tekortkomend voor EK niveau.
De echt leuke regens zijn pas over 2 of 4 jaar klaar.I love my mispoken words.![]()
Ik heb via het SIGames-forum de Japanse competitie gedownload en ben daar een nieuwe game in gestart. Japan trekt mij om verschillende redenen sowieso, maar in FM kun je er helaas niet zomaar mee spelen. Gelukkig zijn er mensen die dan zélf maar een competitie maken, plus alle bijbehorende spelers.
Ik ken de competitie voor geen meter, dus heb gekozen voor een club waarvan ik weet dat ze in ieder geval goed genoeg zijn om bovenin mee te doen: Urawa Red Diamonds. Een beetje het Manchester United van Japan, want hun thuistenue is simpelweg gekopieerd van de Engelsen. In het eggie doen ze het, zo valt de lezen op hun Engelse Wikipedia-pagina, de laatste jaren echter niet zo goed meer in de competitie.
Mijn doel is om de competitie te winnen. Punt. Voor minder doe ik het niet. Ik ga proberen om van Urawa de beste Aziatische ploeg te maken en wil de beste Japanse talenten zien te halen. Zo op het eerste oog lopen er momenteel geen mega grote talenten rond, maar ik ga me suf scouten. En hopelijk komen er wat leuke regens![]()
![]()
Bij die tweede, hebben ze Maxym Bilyi voor 3,5 miljoen of zo gehaald, welke Bilyi is dat? AMC of VC?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:01 schreef PizzaGeit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaloersmakend, het geld dat ze hebben![]()
Maarja, maakt de competitie wel een heel stuk spannender, en ook veel leuker (wel kansloos verloren van hun)
Feyenoord-![]()
Zijn er hier nog mensen die FM op hun laptop spelen? en zo ja, welke laptop heb je? Wil nml een nieuwe laptop kopen maar 1 van de voorwaarde moet wel zijn dat de laptop FM aankanMijn huidige laptop maakt nml een enorme herrie en wordt bloedheet als ik FM speel.
[ Bericht 2% gewijzigd door Thurston op 08-08-2012 11:47:31 ]![]()
Ik ga ook een nieuwe kopen, en ik wilde precies het zelfde, als ie FM maar aankan!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:27 schreef Thurston het volgende:
Zijn er hier nog mensen die FM op hun laptop spelen? en zo ja, welke laptop heb je? Wil nml een nieuwe laptop kopen maar 1 van de voorwaarde moet wel zijn dat de laptop FM aankanMijn huidige laptop maar nml een enorme herrie en wordt bloedheet als ik FM speel.
Feyenoord-![]()
Ik had net een wedstrijd met Shakhtar tegen Maccabi Tel Aviv, toeschouwers: 60.2-3 gewonnen, late treffer Luiz Adriano. Daar word ik nou blij van!
Feyenoord-![]()
Is deze laptop bv geschikt? Heb al gekeken naar de System Requirement van FM, maar ben niet echt een techneut hierin...
http://www.redcoon.nl/B39(...)023V_Laptops#databox![]()
Dat moet makkelijk lukken, middelmatige processor en onboard graphics is voor FM al genoeg.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:02 schreef Thurston het volgende:
Is deze laptop bv geschikt? Heb al gekeken naar de System Requirement van FM, maar ben niet echt een techneut hierin...
http://www.redcoon.nl/B39(...)023V_Laptops#databox
Wel grappig dat laptops zo duur zijn, mijn PC kost ongeveer de helft en is een heel stuk beter.![]()
![]()
Is ook een flink scherm, 17,3 inch. Zo een heeft mijn broer ook en dat vind ik toch best wel groot, ietsje te groot zelfs.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:12 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dat moet makkelijk lukken, middelmatige processor en onboard graphics is voor FM al genoeg.
Wel grappig dat laptops zo duur zijn, mijn PC kost ongeveer de helft en is een heel stuk beter.
Feyenoord-![]()
Scherm grootte stond nog niet helemaal vast idd. Kan/mag een slagje kleinerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:35 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Is ook een flink scherm, 17,3 inch. Zo een heeft mijn broer ook en dat vind ik toch best wel groot, ietsje te groot zelfs.![]()
![]()
Dan worden ze wel gelijk flink goedkoper volgens mij. Voor 17 inch is ook moeilijk een laptop-tas te vinden, trouwens.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:42 schreef Thurston het volgende:
[..]
Scherm grootte stond nog niet helemaal vast idd. Kan/mag een slagje kleiner
Feyenoord-![]()
Gastjes van 15 zijn vaak nog net iets groter en zwaarder, ik heb er 1 van ruim 2 meterquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:14 schreef Zenit- het volgende:
Deze gast![]()
[ afbeelding ]
199 en 90 kilo op je 16e.![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:23 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Gastjes van 15 zijn vaak nog net iets groter en zwaarder, ik heb er 1 van ruim 2 meter![]()
Feyenoord-![]()
Neem is een moeilijke club joh, dan komt het wat meer op tactische kennis aanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben lekker bezig met AZ. 56 punten uit 22 wedstrijden en sta 8 punten voor op de nummer 2![]()
Bij AZ ook, misschien in de vaderlandse competitie wat minder, maar in Europa is het toch een beste uitdaging.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Neem is een moeilijke club joh, dan komt het wat meer op tactische kennis aanFeyenoord-![]()
Uiteindelijk nog net kampioen geworden met Sundowns. Net voor de helft van het seizoen ingestapt met 14 achterstand op de Orlando Pirates. Op de een na laatste speeldag pakten we de koppositie in een onderling duel en de laatste wedstrijd werd ook makkelijk gewonnen.
Met een beetje mazzel haalt hij volgend jaar de 60 competitiedoelpunten![]()
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Best lastig met AZ hoor. Financiën zijn ook niet al te best. Moest ook eerst Maarten Martens verkopen om wat te kunnen op de transfermarkt!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Neem is een moeilijke club joh, dan komt het wat meer op tactische kennis aan![]()
Overigens kampioen geworden.4 punten voor op Feyenoord
![]()
Pfff, met Feyenoord heb je 50 miljoen schuld, krijg je 10% van je transfersommen terug, en moet je bijna al je spelers verkopen voordat je wat kan op de transfermarktquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Best lastig met AZ hoor. Financiën zijn ook niet al te best. Moest ook eerst Maarten Martens verkopen om wat te kunnen op de transfermarkt!![]()
Overigens kampioen geworden.4 punten voor op Feyenoord
Niet dat Feyenoord moeilijk is![]()
EK 2016. Ik speel met spelers als:
Krul, De Vrij, BMI, Nuytinck, Strootman, Vormer, Barazite, Affelay, Narsingh, etc.
Goede spelers, maar niet van het kaliber Sneijder etc. Dat soort talenten komen wel met de regens uit de eerste jaren van mijn game, maar voordat die klaar zijn voor het Nederlands elftal, zijn we een aantal jaar verder.
Nu moet ik het doen met deze lichting.
Eerste wedstrijd tegen Zwitserland: 1-1.
Tweede wedstrijd tegen Israel: 0-0.
Derde wedstrijd tegen Slowakije: 2-0.
Met 5 punten toch doorgekomen naar de achtste finales, waar ik Kroatië tegenkwam. Met schoten uit de 2e lijn waren de Kroaten erg gevaarlijk, want Krul speelde geen beste wedstrijd. Toch lukte het om 3-1 voor te komen, waar Kroatië uiteindelijk het nog spannend maakte door een mooi krulschot tegen de netten te schieten. Verder kwamen ze echter niet.
Nu moet ik in de kwartfinales tegen Spanje, en ik heb er een hard hoofd in. Ik zal wel op de counter gaan spelen, want Strootman en Vormer op het middenveld worden anders gigantisch overlopen. Ik denk dat ik met 2 verdedigende middenvelders ga spelen (Vormer en De Jong bv.) en een spelverdeler ervoor. Dan met 3 snelle dribbelaars voorin (Barazite, Narsingh, Sylla) proberen een snelle goal te maken. Ondertussen moet de verdediging superscherp zijn!
We gaan het zien vanavond
In mijn AFC Telford game(FMH2012 Editie) ben ik in het seizoen 2017/2018 op de 4de stek geeindigt in de BPL. Voorrondes CL tegen Schalke thuis met 3-1 gewonnen,maar toen uit stond het 50minuten lang 2-0 voor schalke!! Maar toen de held Kevin Rose de Ier die al sinds League2(En dan gewoon nog kunnen meedraaien op hoog niveau) voor me speelt verloste ons met de 2-1 en ben inmiddels door naar de groepsfase!
Groepsfase tegen:
R.Madrid (2x 3-1 verloren)
Rubin (1x gelijk 1x verloren)
Metallist (1x gewonnen)
Laatste wedstrijd tegen Metallist word een zware,maar bij winst ben ik door..maar verwacht eerlijk gezegd niet dat ik in Rusland kan winnen. Heb aan de ene kant wel veel ervaring met Cassilas op doel Mata,B.Holman en Prince Boateng op het middeveld maar het overall kom ik toch net iets tekort om stabiel elke wedstrijd goed te spelen.www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?![]()
Verloren van Spanje met 1-4quote:absoluut geen kans met dit team. Hopen dat het beter gaat met de nieuwe talenten tijdens WK 2018.
Ondertussen is m'n Feyenoord klaar voor seizoen 2016/2017. Grootste veranderingen in m'n team:
- BMI verkocht voor 12,75mln
- Clasie verkocht voor 3,5mln (is niet zo'n baas in FM12 als in het echt helaas)
- Castaignos gaat nog verkocht worden
- Guidetti transfervrij gehaald![]()
- Meerdere talenten overgeheveld van m'n jeugdteam
- Jonge talenten verhuurd aan Excelsior (net weer gepromoveerd) en de beste talenten aan grotere teams in het buitenland
Ik heb nu een grote selectie, maar het is pas begin augustus 2016. In de loop van de maand zullen er nog 1 of 2 naar Excelsior gaan, om ook hen te helpen met overleven in de Eredivisie, zodat het ook een betere plek is voor de talenten om te ontwikkelen.
Zal vanmiddag / vanavond eens wat screens posten van m'n beste talenten uit eigen jeugd. Zit wel wat leuks tussen
Game gestart met Newcastle, nu 4 jaar bezig en kampioen geworden in Engeland
Demba Ba echt een geniale spits, helaas kon ik een bod van 50 miljoen van Barça niet weigeren omdat het bestuur in greep. Als vervanging voor 47 Cavani gehaald, die nóg beter is.
33 gespeeld in de competitie, 50 goals in de premier league dit seizoen, terwijl die in zijn eerste jaar er ook 30+ inschoot.
PSV
4 in a row!
29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!![]()
Bondscoach van Engeland geworden met meteen een 3-1 op Bosnie en een 9-0 tegen Faroer
Met Eastwood in de laatste voorronde groepsfase EL Boavista geloot
Uit hadden we beiden 5 open kansen. 5-1 op mijn kloten gekregen
[ Bericht 3% gewijzigd door Rob_La_Chouffe op 10-08-2012 15:57:51 ]![]()
Hoe kun je je spelers eigenlijk onderbrengen bij een satelietclub? Moet je dan gewoon wachten totdat ze een verzoek doen een speler te huren of kun je ze daar ook zelf stallen?![]()
Ga bij een speler naar de optie ''Selectie'' en dan naar ''Bij een satellietclub stallen''quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:28 schreef diedjuh het volgende:
Hoe kun je je spelers eigenlijk onderbrengen bij een satelietclub? Moet je dan gewoon wachten totdat ze een verzoek doen een speler te huren of kun je ze daar ook zelf stallen?![]()
![]()
Oh dankjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ga bij een speler naar de optie ''Selectie'' en dan naar ''Bij een satellietclub stallen'', dacht al dat het zou moeten kunnen.
![]()
Mensen die ervaring hebben met David Ospina? Zijn stats zien er uit om je vingers bij af te likken, maar presteert hij een beetje constant?Feyenoord-![]()
Zooi talenten, grotendeels eigen jeugd. Feyenoord 2016/2017:
Becker, 3,5 ster PA, afgelopen seizoen 12 goals in 30 wedstrijden voor Excelsior. Hij is klaar voor het grotere werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van der Weide, 4 sterren PA, overgekocht van klein broertje Excelsior en mag eerst een seizoen in m'n jeugdteam rijpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clausen, 4,5 ster PA (!!), kon ik niet laten om te kopen voor 5mln.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ali, 3,5 ster PA uit eigen jeugd. Moet nog wel even rijpen, maar hij heeft goede stats voor een CV van de toekomst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van den Belt, 3,5 ster PA uit eigen jeugd. Komt er uiteindelijk wel, maar pas over 2-3 jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kopola, 3,5 ster PA, een Fin die ik al in 2013 gehaald heb voor 220k die over de hele linkerflank kan spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boere, 3 sterren PA uit eigen jeugd, maar kan nog wel groeien denk ik. Kijken hoe hij het komend jaar bij Excelsior gaat doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Boer, 2,5 ster PA uit eigen jeugd, maar wel in vergelijking met Verratti, die erg goed is. Ik zal 'm wel nodig hebben dit seizoen als backup op het middenveld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Groot, 3 sterren PA, vorig seizoen transfervrij opgepikt, komt ergens uit Spanje. Zal het zwaar krijgen met de concurrentie, maar ik maak er hoe dan ook winst op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Visser, 4 sterren PA uit eigen jeugd. Die kan er waarschijnlijk volgend seizoen bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reinders, 4 sterren PA uit eigen jeugd. Een van m'n eerste regens en vervanger van BMI die ik verkocht heb voor bijna 13mln.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van Zanten, 3 sterren PA uit eigen jeugd. Redelijke stats, maar gaat het niet redden denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brito, 3,5 ster PA transfervrij opgepikt. Zo'n talent kan ik niet laten slippen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Visser, 4,5 ster PA (!!) uit eigen jeugd. Gaat een topper worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damen, 4 sterren PA uit eigen jeugd. Kan ik veel plezier aan gaan beleven denk ik, al zal hij nog iets moeten rijpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Khrone, 3 sterren PA uit eigen jeugd. Heeft afgelopen seizoen al meerdere wedstrijden gespeeld en kan zich nog wel door ontwikkelen. Rode pijlen is door een blessure, die hij net gehad heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van Dongen, 3,5 ster PA uit eigen jeugd. Die krijgt komend seizoen wel speelminuten als backup van m'n vaste rechtsback na de verkoop van Mokotjo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Erg goede ervaringen. Hij is op z'n best in de belangrijke wedstrijden en een constante factor in bijna al m'n games. Halen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:41 schreef Zenit- het volgende:
Mensen die ervaring hebben met David Ospina? Zijn stats zien er uit om je vingers bij af te likken, maar presteert hij een beetje constant?I love my mispoken words.![]()
Thanks voor je advies, hij is trouwens wel duur, Nice wil er minstens 15 miljoen voor zien.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:46 schreef Sejt het volgende:
[..]
Erg goede ervaringen. Hij is op z'n best in de belangrijke wedstrijden en een constante factor in bijna al m'n games. Halen!Gelukkig door een aantal uitgaande transfers wel wat budget over, maar het is wel moeilijk om je selectie op een beter niveau te krijgen als je beste spits de deur uitgaat. Maar ja, zo gaat het nou eenmaal.
Feyenoord-![]()
Hmm, dat is wel prijzig. Ik kan 'm tot nu toe altijd transfervrij halen in 2014 geloof ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:56 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Thanks voor je advies, hij is trouwens wel duur, Nice wil er minstens 15 miljoen voor zien.Gelukkig door een aantal uitgaande transfers wel wat budget over, maar het is wel moeilijk om je selectie op een beter niveau te krijgen als je beste spits de deur uitgaat. Maar ja, zo gaat het nou eenmaal.
Ach, ik heb het er wel voor over. Als hij zo goed en constant speelt zoals je zegt dan vind ik het een redelijke prijs. Bovendien begint mijn 1e keeper Fabien Audard wat oud te worden (33) en mijn 2e keeper Benjamin Lecomte is niet zo heel goed, die gaat als wisselgeld mee naar Nice. Dus dan Ospina als #1 en Audard als back-up en dan zit het wel snor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:58 schreef Sejt het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel prijzig. Ik kan 'm tot nu toe altijd transfervrij halen in 2014 geloof ik.
Feyenoord-![]()
Hij heeft mij regelmatig in z'n 1-tje overeind gehouden in een grote wedstrijd. Ook is hij met Colombia 2e geworden op een WK. In de kleinere wedstrijden kun je je 2e keeper laten keepen eventueel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:07 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ach, ik heb het er wel voor over. Als hij zo goed en constant speelt zoals je zegt dan vind ik het een redelijke prijs. Bovendien begint mijn 1e keeper Fabien Audard wat oud te worden (33) en mijn 2e keeper Benjamin Lecomte is niet zo heel goed, die gaat als wisselgeld mee naar Nice. Dus dan Ospina als #1 en Audard als back-up en dan zit het wel snor.I love my mispoken words.![]()
Ik denk dat ik m'n tweede keeper in de nationale bekerwedstrijden laat spelen, die vind ik niet zo heel belangrijk. Trouwens wel een prestatie, 2e met Colombia. Weet je zeker dat jij geen bondscoach was toen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:08 schreef Sejt het volgende:
[..]
Hij heeft mij regelmatig in z'n 1-tje overeind gehouden in een grote wedstrijd. Ook is hij met Colombia 2e geworden op een WK. In de kleinere wedstrijden kun je je 2e keeper laten keepen eventueel.
Feyenoord-![]()
Ja, zeker weten. Ik vond al dat hij zo lang weg was toenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:11 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m'n tweede keeper in de nationale bekerwedstrijden laat spelen, die vind ik niet zo heel belangrijk. Trouwens wel een prestatie, 2e met Colombia. Weet je zeker dat jij geen bondscoach was toen?![]()
Ik heb hem nu ook in m'n huidige team, maar een jonge Braziliaanse keeper is binnenkort beter dan Ospina, al ben ik van plan ze beide te gaan gebruiken. Ospina voor de belangrijke wedstrijden en de regen voor de 'makkelijkere' om zich te bewijzen.I love my mispoken words.![]()
Handig systeem heb jij zo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:17 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ja, zeker weten. Ik vond al dat hij zo lang weg was toen![]()
Ik heb hem nu ook in m'n huidige team, maar een jonge Braziliaanse keeper is binnenkort beter dan Ospina, al ben ik van plan ze beide te gaan gebruiken. Ospina voor de belangrijke wedstrijden en de regen voor de 'makkelijkere' om zich te bewijzen.
Feyenoord-![]()
Even een vraagje
Ben na een pauze weer aan het fmen, ditmaal met Zawisza Bydgoszcz uit Polen. Op FM 08 kon je alle wedstrijden van de CL/EL zien die er die dag werden gespeeld + uitslagen, zelfs al speelde je geen Europees. Hier op '12 mis ik dat wel, kan je dat ergens activeren?![]()
Bij mij op 11 moet je je er dan op abonneren dacht ik. Bij het CL-scherm kan je dan rechtsbovenin op een sterretje klikken, dan ben je geabonneerd. Ik weet niet of het is veranderd tussentijds, maar hier is dat iig wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:38 schreef Grifte het volgende:
Even een vraagje
Ben na een pauze weer aan het fmen, ditmaal met Zawisza Bydgoszcz uit Polen. Op FM 08 kon je alle wedstrijden van de CL/EL zien die er die dag werden gespeeld + uitslagen, zelfs al speelde je geen Europees. Hier op '12 mis ik dat wel, kan je dat ergens activeren?
Feyenoord-![]()
Ospina is binnen! Dag 17 miljoen.Die wisselgeldkeeper weigerde het contractvoorstel van Nice telkens, dan maar een paar miljoen maar.
Feyenoord-![]()
Heeft niets geholpen, maar bedankt, iemand anders?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:43 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Bij mij op 11 moet je je er dan op abonneren dacht ik. Bij het CL-scherm kan je dan rechtsbovenin op een sterretje klikken, dan ben je geabonneerd. Ik weet niet of het is veranderd tussentijds, maar hier is dat iig wel.![]()
Ganso doet het prima bij mij, in de eerste 2 wedstrijden 1 goal en 3 assists afgeleverd. Ook gelijk 2 keer MvW-tjes.
Feyenoord-![]()
Feyenoord 2016/2017.
Vorig jaar kampioen geworden en dus een nieuw seizoen in de Champions League. Mijn team is voornamelijk Nederlands en erg getalenteerd, maar tegen grote teams komen ze normaal gesproken wat tekort.
Groepsloting: FCP, Roma en Zürich. Zware loting waar de eerste 2 een lastige klus gaan worden.
Eerste wedstrijd was FCP op bezoek in de Kuip. Met spelers als Hulk was FCP absoluut de betere op papier. Dus ik gokte op de counter met snelle spelers voorin, zoals Barazite, van La Parra en Sylla. Ondertussen moest het achterin dicht gehouden worden. Daardoor gebruikte ik shouts als "Stay on feet", "Hassle opponents", "Play narrow" en voorin "Shoot on sight".
Dat pakte erg goed uit en Sylla scoorde het enige goal vanaf grote afstand over de keeper heen!
Uitslag Feyenoord - FCP: 1-0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tweede wedstrijd moest ik naar Rome toe om de storm van Roma te weerstaan. Ook hier zou de tegenstander beter zijn op papier en dus gebruikte ik bijna dezelfde taktiek als tegen FCP. Echter zag ik op rechts mogelijkheden, omdat Lensky (ja, van Utrecht) daar linksback stondDus mijn aanval zou over rechts moeten gaan.
Feyenoord speelde geweldig en had zowat de overhand! Kakuta was weer eens de held, en Lensky had een 5,5 rating uiteindelijk![]()
Uitslag Roma - Feyenoord: 1-2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6 Punten uit 2 wedstrijden is ver boven verwachting, en het bedenken van een taktiek is erg nuttig gebleken
[ Bericht 5% gewijzigd door Sejt op 11-08-2012 09:30:10 ]I love my mispoken words.![]()
Dan zoek je de EL of CL page op -> klik op Wedstrijden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:38 schreef Grifte het volgende:
Even een vraagje
Ben na een pauze weer aan het fmen, ditmaal met Zawisza Bydgoszcz uit Polen. Op FM 08 kon je alle wedstrijden van de CL/EL zien die er die dag werden gespeeld + uitslagen, zelfs al speelde je geen Europees. Hier op '12 mis ik dat wel, kan je dat ergens activeren?
Als je op het streepje klikt waar na een wedstrijd de stand komt de staan verschijnt daar de tekst "bijwonen". Dan kan je de wedstrijden zelfs bekijken zoals je wedstrijden van je eigen team bekijkt.
Dit werkt natuurlijk ook voor EK/WK en andere competities die je geladen hebt.![]()
![]()
Ik ga zo voor de 3e keer tegen AC Milan...gisteravond bijna 2 uur zitten spelen maar ik vergeet nog wel eens op te slaan![]()
Thuis heb ik met 5-2 van ze gewonnen...maar dat lukt uit dus mooi niet, gaat toch net ff anders als je in een vol San Siro speelt.
Ik speel sowieso niet voor de winst, het is allang mooi dat ik de groepsronde gehaald heb met Utrecht.
Ik kan nog wel door als ik van Celtic win.
Het derde team in de poule is Barcelona, loodzware poule dus, ik sta met geluk 2e met 1 puntje voorsprong op Milan.![]()
3e worden en dan EL spelen is ook prima toch.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:27 schreef SoS87 het volgende:
Ik ga zo voor de 3e keer tegen AC Milan...gisteravond bijna 2 uur zitten spelen maar ik vergeet nog wel eens op te slaan![]()
Thuis heb ik met 5-2 van ze gewonnen...maar dat lukt uit dus mooi niet, gaat toch net ff anders als je in een vol San Siro speelt.
Ik speel sowieso niet voor de winst, het is allang mooi dat ik de groepsronde gehaald heb met Utrecht.
Ik kan nog wel door als ik van Celtic win.
Het derde team in de poule is Barcelona, loodzware poule dus, ik sta met geluk 2e met 1 puntje voorsprong op Milan.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Zou ook prima zijn, maar ik hoop toch de groep te overleven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:44 schreef Silv het volgende:
[..]
3e worden en dan EL spelen is ook prima toch.
Milan kan me zo inhalen...als ze van Barca winnen, dat doen ze niet denk ik.
Ik win denk ik wel van Celtic. Dan alleen nog tegen Barca.![]()
Ik alleen bij statistieken of spelers wil vergelijkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:34 schreef Thurston het volgende:
Andere mensen ook last van FM crashes? Komt laatste tijd minimaal 1x per dag voor...![]()
![]()
Hier helemaal geen last van. FM is wel zo traag als maar kan, maar dat is het altijd geweest.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Klinkt goed, maar dit is het nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:19 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dan zoek je de EL of CL page op -> klik op Wedstrijden.
Als je op het streepje klikt waar na een wedstrijd de stand komt de staan verschijnt daar de tekst "bijwonen". Dan kan je de wedstrijden zelfs bekijken zoals je wedstrijden van je eigen team bekijkt.
Dit werkt natuurlijk ook voor EK/WK en andere competities die je geladen hebt.![]()
Ik hoef de wedstrijd niet ech bijnte wonen, ik wil gewoon als ik verder ga met spatie, dat ik op wedstrijddagen automatisch zie welke wedstrijden ze dan spelen. Dit zag je altijd op fm 08![]()
Moeilijke groep in de CL, met Man Utd, Atletico Madrid en Kopenhagen. De derde plaats moet haalbaar zijn.Feyenoord-![]()
Heb ik ook al naar gezocht, maar nog niets voor gevonden. Subscriben etc werkt allemaal niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar dit is het niet![]()
Ik hoef de wedstrijd niet ech bijnte wonen, ik wil gewoon als ik verder ga met spatie, dat ik op wedstrijddagen automatisch zie welke wedstrijden ze dan spelen. Dit zag je altijd op fm 08No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Welk jaar zit je dan? Bij sommige regens crashed hij bij mij als ik zijn statistieken kijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:36 schreef Silv het volgende:
Hier helemaal geen last van. FM is wel zo traag als maar kan, maar dat is het altijd geweest.![]()
Je kan daar toch ook de uitslagen zien?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar dit is het niet![]()
Ik hoef de wedstrijd niet ech bijnte wonen, ik wil gewoon als ik verder ga met spatie, dat ik op wedstrijddagen automatisch zie welke wedstrijden ze dan spelen. Dit zag je altijd op fm 08
Ik denk dat je dat scherm alleen automatisch krijgt als je zelf meespeelt.![]()
Dan moet je dus telkens extra klikken, ik vond het juist fijn om automatisch te zien hoe het in Europa ging. Ik ga proberen met Polen 4 cl plekken te halen, dus is het wel handig steeds beetje op de hoogte te worden gehouden, nu moet ik er weer achteraanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:17 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Je kan daar toch ook de uitslagen zien?
Ik denk dat je dat scherm alleen automatisch krijgt als je zelf meespeelt.![]()
![]()
Idd, bij detailniveau kon je ook nog Europese competities activeren, maar dat helpt ook geen flikker. Jammer dat FM 08 steeds crashte laatste dagen, kut fm 12 ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:40 schreef Silv het volgende:
[..]
Heb ik ook al naar gezocht, maar nog niets voor gevonden. Subscriben etc werkt allemaal niet.![]()
Vies geluk tegen Celtic, in de laatste seconden een penalty, 2-2
Ik sta 3 punten voor op de nr3, mijn doelsaldo is veel hoger.
Ik kan er van uitgaan dat ik door ben tenzij Milan met 9-0 van Celtic wint.![]()
![]()
Ik speel met 2 spitsen, de 1 heeft 17 en de ander 18 voor Afwerken.
Ze trainen individueel op afwerken. Ik heb speciaal extra trainers aangenomen voor afwerken.
Wat kan ik verder nog doen?? Het niet benutten van kansen is een groot probleem.
Het gebeurt regelmatig dat ik domineer, dik 60% balbezit heb en 25 schoten op doel maar gewoon met 4-1 verlies. Vraag me niet waar die schoten op doel vandaan komen, wat ik zie is ballen die een meter of 5 over gaan![]()
![]()
Je moet niet alleen op afwerken trainen. Zelfbeheersing en afstandschoten bijvoorbeeld zijn ook belangrijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:20 schreef SoS87 het volgende:
Ik speel met 2 spitsen, de 1 heeft 17 en de ander 18 voor Afwerken.
Ze trainen individueel op afwerken. Ik heb speciaal extra trainers aangenomen voor afwerken.
Wat kan ik verder nog doen?? Het niet benutten van kansen is een groot probleem.
Het gebeurt regelmatig dat ik domineer, dik 60% balbezit heb en 25 schoten op doel maar gewoon met 4-1 verlies. Vraag me niet waar die schoten op doel vandaan komen, wat ik zie is ballen die een meter of 5 over gaanFeyenoord-![]()
Afwerken-Zelfbeheersing-Beslissingen, die zijn het belangrijkste voor het afwerken, verder heb je dan nog Zonder Bal-Balaanname-Koppen, dat soort dingen die verrekte handig zijn voor een spits ;p
-------------
Game gestart met Zawisza Bydgoszcz, m'n doel is 4 CL tickets te halen met Polen, zal dus flink moeten presteren, of het geluk hebben dat de andere clubs meeliften op mijn hopelijke succes. Ik ben degradatiekandidaat, dus het gaat wel aardig. Stond na 7 duels bovenaan, helaas is het nu wat ingezakt. Verder heb ik alle buitenlanders uit m'n team gepleurt, en verder beperk ik me tot maximaal 3-4 Poolse transfers per jaar, om genoeg jeugd de kans te geven.![]()
![]()
Ik zal eens kijken hoe het zit met de zelfbeheersing, lage zelfbeheersing zou wel verklaren dat die bal steeds alle kanten opvliegt.![]()
![]()
Al hoeft dat ook niet persé, Luiz Adriano had bij mij met Shakhtar ook niet zo'n goede zelfbeheersing maar toch scoorde hij vaak.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:33 schreef SoS87 het volgende:
Ik zal eens kijken hoe het zit met de zelfbeheersing, lage zelfbeheersing zou wel verklaren dat die bal steeds alle kanten opvliegt.Feyenoord-![]()
Komt nog wel goed, ze zijn allebei nog best jong.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:48 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Al hoeft dat ook niet persé, Luiz Adriano had bij mij met Shakhtar ook niet zo'n goede zelfbeheersing maar toch scoorde hij vaak.
Misschien kan ik Gerndt voorlopig beter laten spelen, die maakt ze wel.![]()
Nu even met een B elftal Top Oss helemaal wegspelen, 3 dagen erna moet ik tegen Barca.
Gaat eigenlijk nergens meer om, Barca en ik zijn door, maar ik wil toch graag een redelijke score neerzetten.![]()
![]()
Ik kon Cassano voor 100k kopen, maar hij wil per week diezelfde 100k aan salaris
Laat maar zitten dan
Ik ga nu tegen Barcelona spelen, paar blessuregevallen en Barca is natuurlijk net iets sterker.
Ben benieuwd...
Edit : Ik speelde tegen Fabregas, Valdes en de rest waren wissels of B spelers ofzo.
Ik had besloten controlerend en op balbezit te spelen zoals ik altijd doe, ik was toch eigenlijk al door dus had geen zin om te gaan verdedigen. Pakte goed uit, Gerndt scoorde 2 maal, eindstand 3-0. Wel jammer dat Barca met een B elftal op kwam dagen..
[ Bericht 34% gewijzigd door SoS87 op 11-08-2012 17:24:10 ]![]()
Twee woorden:![]()
Gylfi Sigurðsson
![]()
![]()
Wát is dat een eindbaas zeg![]()
.
Gekocht voor 11 miljoen met Feyenoord in 2015, maar hij is zijn geld zéker waard. Hij speelt achter de spits Achahbar. Heeft ook nog ''krult schot'' als één van zn eigenschappen en is een absolute eindbaas wat betreft vrije trappen (vrije trappen 17, techniek 17, afwerken 16, afstandsschoten 16, voorzetten 17). Ohja, hij is ook nog tweebenig
Net tegen AZ (4-3), 3e wedstrijd van het seizoen maakt ie gewoon 2 goals uit vrije trappen, waarvan er eentje gigantisch leek op die van
Pi-Air
tegen Freiburg
![]()
Hij had er nóg twee vol in de kruising, maar die haalde Esteban eruit![]()
![]()
Vervolgens komt mijn assistent in het ''Technisch Overleg'' met de suggestie dat ik die gozer geen vrije trappen moet laten nemen
[ Bericht 81% gewijzigd door PizzaGeit op 12-08-2012 01:16:00 ]![]()
Zo, seizoen gespeeld. Heb het in de competitie redelijk laten lopen, veel talent de kans gegeven, en me vol gericht op de beker. Lootte telkens 2e Divisie clubs, tot aan de halve finale. Daar trof ik Wisla Krakow, waar ik nipt doorbekerde. In de finale 3-2 tegen Polonia Warschau, Europa in![]()
![]()
![]()
Duplan komt al een tijdje niet meer in mijn plannen voor. Die bied ik zo een contract als trainer aan, dat wil ie na zn voetbalcarriere.
Schut wordt te oud, daar heb ik een vervanger voor gehaald. De eerste keer dat ik echt geld uitgeef aan een transfer. 9 miljoen voor een 19-jarige verdediger.
Wat kost trouwens het bouwen van een nieuw stadion? Het zit nu vrijwel altijd helemaal vol.![]()
Ik ben Tottenham en won in mijn eerste seizoen de League Cup, FA Cup en Europa League (Competitie 6e). Daar kwamen de Comminity Shield en de Europese Supercup nog eens bij dit seizoen. Sta 3e op 1 pnt van City en Chelsea.
Aankopen: Vorm 12m, Baines 20m Vertonghen 10m, Sigurdsson 5m (idd), Salomon Rondon 20m (bakt er niet veel van)
Verkopen: Assou-Ekotto 5m
Ik speel 433 met Adebayor op huurbasis in de spits.WOS'ser for life.![]()
Wat een selectiequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:58 schreef vincerusso het volgende:
[ afbeelding ]
database met legends gedownloadwaar bijna elke club een ziek budget heeft
puur voor de fun![]()
![]()
hier nog een overzichtje van wat spelers die erin zittenquote:
[ Bericht 26% gewijzigd door vincerusso op 12-08-2012 23:36:31 ]![]()
Waar kan ik die downloaden? Lijkt me best eens leuk om te doen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:58 schreef vincerusso het volgende:
[ afbeelding ]
database met legends gedownloadwaar bijna elke club een ziek budget heeft
puur voor de fun![]()
http://www.mediafire.com/?gw2m226ici88medquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:38 schreef alf89 het volgende:
[..]
Waar kan ik die downloaden? Lijkt me best eens leuk om te doen.![]()
Ah hier is het FM topic. Ik heb de data update voor Augustus net gedownload, maar hoe krijg je het nu voor elkaar dat in het spel het seizoen ook daadwerkelijk begint in 2012? Waarschijnlijk kan dit niet maar toch even proberen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik heb een bug in mijn spel volgens mij
Hij zegt dat mijn Sigurdsson minder goed is geworden door een gebrek aan wedstrijdervaring, maar hij heeft bij mij ELKE wedstrijd gespeeld tot nu toe dit seizoen, net als de 4 voorgaande seizoenen bij Birmingham
Intussen wordt ie wel slechter![]()
![]()
Misschien is zijn training gewoon niet goed voor hem. Die stukjes tekst moet je niet zo geloven imo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:31 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik heb een bug in mijn spel volgens mij
Hij zegt dat mijn Sigurdsson minder goed is geworden door een gebrek aan wedstrijdervaring, maar hij heeft bij mij ELKE wedstrijd gespeeld tot nu toe dit seizoen, net als de 4 voorgaande seizoenen bij Birmingham
Intussen wordt ie wel slechter![]()
Hoezo zou de training niet goed zijn? Ik heb een uitstekend schema, fantastische trainers, geweldige faciliteiten enz.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien is zijn training gewoon niet goed voor hem. Die stukjes tekst moet je niet zo geloven imo.
Die gast is 26, bijna het fysieke hoogtepunt van zn leven en toch takelt ie kwalitatief af. Ook nooit geblesseerd ofzo, ik vind het heel vaag![]()
Elke speler heeft (net als in echt) een andere ontwikkelingscurve.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoezo zou de training niet goed zijn? Ik heb een uitstekend schema, fantastische trainers, geweldige faciliteiten enz.
Die gast is 26, bijna het fysieke hoogtepunt van zn leven en toch takelt ie kwalitatief af. Ook nooit geblesseerd ofzo, ik vind het heel vaag![]()
Ja, maar je takelt gewoon niet op je 26ste al af, als voetballer. Fysieke hoogtepunt ligt gewoon voor iedereen zo rond de 28stequote:Op maandag 13 augustus 2012 16:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Elke speler heeft (net als in echt) een andere ontwikkelingscurve.![]()
![]()
Winnen van Barcelona, 2-2 gelijk in de heenwedstrijd tegen OM...om vervolgens te verliezen van de Graafschap![]()
![]()
Meestal is de wedstrijd in de Eredivisie na een Europees duel rukquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:55 schreef SoS87 het volgende:
Winnen van Barcelona, 2-2 gelijk in de heenwedstrijd tegen OM...om vervolgens te verliezen van de GraafschapIk heb met Ajax het beste team ter wereld nu in 2023 en het overkomt me nog steeds dat bijv. Telstar me verrast nadat ik Roma uit 6-0 gewonnen heb
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik won met 1-0 van Top Oss, ik speelde met mijn beste opstelling.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Meestal is de wedstrijd in de Eredivisie na een Europees duel rukIk heb met Ajax het beste team ter wereld nu in 2023 en het overkomt me nog steeds dat bijv. Telstar me verrast nadat ik Roma uit 6-0 gewonnen heb
![]()
![]()
Mijn 18 jarige toptalent die ik 2 seizoenen geleden van Volendam heb gehaald ondanks dat mijn scout hem maar matig vonden scoort net ff vanaf eigen helft![]()
![]()
In 15/16 de CL gewonnen met Feyenoord, door vooral een gunstige loting in de finale Liverpool verslagen.
Mijn bazen spits die Bony heeft verdreven:
Deze baas heb ik bij Cambuur opgepikt in 13/14 voor 3.7 miljoen
Dit is het andere deel van mijn centrale duo nu, in het seizoen dat ik de CL won heb ik hem verhuurd aan City (want er was geen plaats voor hem) waar hij ruim 30 wedstrijden in het eerste heeft gespeeld:
En nog een mooi Duits backje:
Deze game wordt mij wel te saai nu, teveel geld en teveel goede spelers want dit is slecht een klein greepje uit mijn school.Tijd voor wat nieuws, iemand een goed idee?
![]()
Ik ben sinds kort weer aan FM begonnen. Ik snap alleen niets van de jeugdtraining. Ik heb jeugdschemas gedownload en drie jeugdtrainers, maar ik heb maar 1 speler die ik bij de training kan selecteren (eentje met een contract). Kan iemand me uitleggen hoe ik mijn jeugd het beste train?![]()
Een van mijn talenten is inmiddels lekker doorgegroeid zodat hij in een roulatiesysteem op het middenveld kan spelen.
Aangezien ik nu met een ball playing defender ben gaan spelen en die echt verdomd lastig te vinden zijn ga ik m ondertussen bijtrainen als verdediger zodat hij op termijn die plek in kan gaan vullen (desnoods als backup). Degene die dat op dit moment invult is immer ook alweer een jaar of 27![]()
Begin eens een Lower League Management game, zit voor mijn gevoel altijd meer uitdaging in. Speel eens met Eastleighquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:43 schreef Typisch het volgende:
Deze game wordt mij wel te saai nu, teveel geld en teveel goede spelers want dit is slecht een klein greepje uit mijn school.Tijd voor wat nieuws, iemand een goed idee?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik ben weer verder gegaan met een 6 maanden oude game (ook Feyenoord) waar ik echt geweldige spelers heb rondlopen. Met dat team wil ik nu een keer een andere tactiek proberen, namelijk 4 of 5 aanvallend ingestelde, creatieve middenvelders en zonder spits.I love my mispoken words.![]()
In een oude versie van de match engine zat daar een bug in volgens mij waardoor als je zonder spits speelde de centrale verdedigers uit hun positie liepen en er gigantische gaten in de verdediging van de tegenstander vielen. Dat was in ieder geval zo bij FML![]()
Heb ik weer. Eerst een midweekse wedstrijd tegen Man Utd en daarna op zaterdag de topper van de competitie tegen Dynamo Kyiv.
Edit: En drie dagen later weer tegen Dnipro!z
[ Bericht 27% gewijzigd door Zenit- op 15-08-2012 20:32:25 ]Feyenoord-![]()
Ik kan niet wachten om weer verder te gaan met mijn game. Heb een supertalentje gekocht die in de zomer aansluit. Speel nog altijd met Man City. Kan er geen afscheid van nemen. Ik houd ervan om talentjes zelf te scouten en op te leiden. Daar heb ik er nu tig van lopen, maar de nieuwe aanwas is groot, waardoor ik gedwongen ben mijn zelf opgeleide grote spelers te verkopen om de nieuwe een kans te geven. Ik kan alleen geen afscheid nemen van deze spelers
I picture your face.. In the back of my eyes![]()
Dat heb ik ook vaakquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:25 schreef Moron het volgende:
Ik kan niet wachten om weer verder te gaan met mijn game. Heb een supertalentje gekocht die in de zomer aansluit. Speel nog altijd met Man City. Kan er geen afscheid van nemen. Ik houd ervan om talentjes zelf te scouten en op te leiden. Daar heb ik er nu tig van lopen, maar de nieuwe aanwas is groot, waardoor ik gedwongen ben mijn zelf opgeleide grote spelers te verkopen om de nieuwe een kans te geven. Ik kan alleen geen afscheid nemen van deze spelersZoveel talenten, maar het is zo moeilijk om huidige te verkopen. Alleen 'oude', die tegen de 30 aan lopen, kan ik makkelijk verkopen - en zelfs dat vinden de fans verschrikkelijk
Begin ik nu ook te krijgen. Heb een stuk of 20 talenten uitgeleend waarvan de zeker helft volgend jaar toch in aanmerking komen voor een selectieplek. En dan moeten er dus ook nog eerst andere vertrekken om ruimte te maken![]()
![]()
Voor de 2e keer de Eredivisie gewonnen, 3 puntjes voor op Ajax.
Bekerfinale verloren van Roda JC
8ste finale CL met 5-2 verloren van OM.
Ben inmiddels ook bondscoach van Belgie, gunstige groep geloot, ik denk dat ik me wel kan kwalificeren voor het EK.![]()
Met deze spelers uit m'n vorige post wordt het ineens vrij makkelijk om goed te spelen. 3-2 in Bernabeu gewonnen van R. Madrid en thuis met 3-0 tegen hetzelfde R. Madrid.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:24 schreef Sejt het volgende:
Wat een spelers had / heb ik ook in mn 'oude' Feyenoord game:
Een nieuwe transfervrije, maar uiterst getalenteerde Braziliaan blijkt te beschikken over een prachtig krulschot, waarmee hij 2x scoorde bij z'n debuut
Zo, die Apodi is wel een beest!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:36 schreef Sejt het volgende:
[..]
Met deze spelers uit m'n vorige post wordt het ineens vrij makkelijk om goed te spelen. 3-2 in Bernabeu gewonnen van R. Madrid en thuis met 3-0 tegen hetzelfde R. Madrid.
Een nieuwe transfervrije, maar uiterst getalenteerde Braziliaan blijkt te beschikken over een prachtig krulschot, waarmee hij 2x scoorde bij z'n debuutFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Pff,heb een paar leagues zelf toegevoegd vanuit zoeen pack,maar als ik dan ingame de landen heb geselecteerd crashed wanneer hij alles wilt laden :S iemand ervaring mee?www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?![]()
Voor 2,8mln gekocht toen hij bijna 17 wasquote:Nu 33,5mln waard, in de Eredivisie!
Het ziet er naar uit dat ik me met Belgie ga plaatsen voor het EK in 2016.
Met Utrecht sta ik momenteel 4e in de Eredivisie, dat moet beter met mijn selectie.
In de CL sta ik 1ste voor Chelsea, Dinamo Kiev en Stuttgart.![]()
![]()
Iemand een idee of je met een vriend samen dit kan spelen?
Dus bijvoorbeeld in de Eredivisie hij PSV en ik AZ ?
En nog een vraag :
Kan je de wedstrijd ook gewoon simuleren?Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.![]()
Ja je kan samen spelen, via netwerkgame, manutd.nl staat wel handleiding.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:17 schreef marcie216 het volgende:
Iemand een idee of je met een vriend samen dit kan spelen?
Dus bijvoorbeeld in de Eredivisie hij PSV en ik AZ ?
En nog een vraag :
Kan je de wedstrijd ook gewoon simuleren?
Simuleren gebeurt eigenlijk al, maar als je de wedstrijd wil overslaan, moet je vlak voor de wedstrijd 1 dag op vakantie gaan.![]()
Oke bedankt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja je kan samen spelen, via netwerkgame, manutd.nl staat wel handleiding.
Simuleren gebeurt eigenlijk al, maar als je de wedstrijd wil overslaan, moet je vlak voor de wedstrijd 1 dag op vakantie gaan.
Dus dan spelen we gewoon met zijn 2e in die competitie? en moet je dan lang wachten op elkaar of niet?Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.![]()
Toen ik dat met mijn broertje deed, moest je telkens op elkaars wedstrijd wachten, dat kon blijkbaar niet tegelijk. Buiten wedstrijden om kan je een timer instellen, gaat hij vanzelf verder, moet je maar binnen de tijd je zaken regelen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke bedankt.
Dus dan spelen we gewoon met zijn 2e in die competitie? en moet je dan lang wachten op elkaar of niet?![]()
Oh, dus als jij je wedstrijd al gespeeld hebt, moet je wachten tot de ander dat ook heeft gedaan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Toen ik dat met mijn broertje deed, moest je telkens op elkaars wedstrijd wachten, dat kon blijkbaar niet tegelijk. Buiten wedstrijden om kan je een timer instellen, gaat hij vanzelf verder, moet je maar binnen de tijd je zaken regelen.Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Ja, dat is ook de reden dat we snel daarmee gestopt zijn, je kan wel spelers zoeken ondertussen etc, maar het schiet gewoon voor geen flikker op met dit systeem.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh, dus als jij je wedstrijd al gespeeld hebt, moet je wachten tot de ander dat ook heeft gedaan?![]()
Ah oke, we beginnen met een Jupiler team.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja, dat is ook de reden dat we snel daarmee gestopt zijn, je kan wel spelers zoeken ondertussen etc, maar het schiet gewoon voor geen flikker op met dit systeem.
FC eindhoven pakt hij, weet jij een fijne? Doelstelling maakt niet uit, 7e ofzo. En dat ik wat talenten kan kopen.Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Ben maar op de PC begonnen met een nieuwe save. Nadat het me niet gelukt was om die extra competities toe te voegen terug naar Spanje dan maar.
Ik ga voor de uitdaging om http://nl.wikipedia.org/wiki/CD_Tenerife terug te brengen naar de Primera Division.
De club begint dit seizoen in de Segunda Division B en per slot van rekening is er een schuld van 17 miljoen. Spelers kan ik met 50k niet kopen want als het al lukt om club bereid te vinden om voor een redelijk bedrag een speler van de hand te doen is het wel het salaris waarom de speler niet wilt komen.
Heb 1 talentje van 16 kunnen strikken op een talenten dag een ene Aguilera. Voor de rest ga ik spelen met een 4-6-0.
Voorbereiding tegen amateur teams gaat voor als nog dramatisch.
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?![]()
Speler 3 seizoenen geleden transfervrij gehaald en nu biedt Real Madrid 20mln
Zit nu in 2022/23 met Feyenoord. Bijna hele team bestaat uit eigen jeugd of Nederlanders (genaturaliseerd of niet zolang ze voor Nederland uitkomen maakt dat niet uit) Vorig jaar helaas CL-finale verloren en jaar daarvoor gewonnen. Dit jaar even een keer gezondigd door een buitenlander voor in de spits te kopen voor 20 miljoen. Maar had echt even een krachtpatser nodig aangezien mijn aanvallers allemaal dribbelaars zijn en dat een beetje eenzijdig wordt.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/![]()
In de instellingen kan je instellen dat alle wedstrijden op dezelfde dag worden gespeeld, 9 vd 10x speel je dan altijd om 15:00 en dus de wedstrijden tegelijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Toen ik dat met mijn broertje deed, moest je telkens op elkaars wedstrijd wachten, dat kon blijkbaar niet tegelijk. Buiten wedstrijden om kan je een timer instellen, gaat hij vanzelf verder, moet je maar binnen de tijd je zaken regelen.![]()
![]()
Nu halverwege mijn 2e seizoen met Bydgoszcz, gaat lekker. Voorronde EL Twente & Toulouse uitgeschakeld (beide redelijk lucky), en nu gaat het ook niet slecht in de poule. Al een aardige jeugdlichting gehad, en ondertussen wat talentjes opgepikt bij andere clubs.![]()
![]()
En weer een CL gewonnen, nog 3 te gaan
.
North American Champions League: New England (2013)
CAF Champions League: Sundowns (2016)
AFC Champions League: ?
Copa Libertadores: ?
UEFA Champions League: ?
Heb me best vermaakt in Zuid-Afrika, het is geen moeilijke competitie als je de juiste club kiest. Sundowns heeft genoeg geld en dan koop je gewoon een elftal bij elkaar.
Mijn duurste aankoop, dik 2 miljoen, ben benieuwd hoe snel die vertrokken is als ik straks opstap.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Vandaag een poging wagen het seizoen af te maken met Eastwood (2025/2026). Finale van de League Cup helaas verloren van Arsenal. Wel nog in strijd voor in FA Cup (halve finale, Fulham), Europa League (halve finale, Ajax) en in de Premier League 10 punten achter koploper Arsenal, dat al 32 wedstrijden gespeeld heeft en ik nog maar 30. Bovendien is de laatste wedstrijd van het seizoen in het Eastwood Stadium tegen datzelfde Arsenal. Ik moet wel nog naar Chelsea en City dus dat wordt wel erg lastig ben ik bang.![]()
FA Cup is binnen, over 3 dagen staat de UEFA Cup finale op het programma en dan steeds een dag rust en weer een wedstrijd omdat ik er nog 3 moet in de Premier League door allerlei wijzigingen omdat ik zo lang in alle competities heb meegedaan. Premier League is echt een long shot heb ik ook niet in eigen hand. Wel gewonnen van City en Chelsea, maar thuis 1-3 op mijn kloten gekregen van de Wolves
Het moet allemaal wel helaas zonder mijn spits. Die is tijdens de FA Cup geblesseerd geraakt
Fuck, in blessuretijd de 2-1 tegen gekregen en dag Europa Cup
Premier League ook niet meer te winnen. ff 3 wedstrijdjes spelen en dan met Engeland naar het WK
[ Bericht 16% gewijzigd door Rob_La_Chouffe op 20-08-2012 17:08:30 ]![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Toen ik dat met mijn broertje deed, moest je telkens op elkaars wedstrijd wachten, dat kon blijkbaar niet tegelijk. Buiten wedstrijden om kan je een timer instellen, gaat hij vanzelf verder, moet je maar binnen de tijd je zaken regelen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh, dus als jij je wedstrijd al gespeeld hebt, moet je wachten tot de ander dat ook heeft gedaan?Bij network game settings (gewoon bij instellingen) kan je instellen dat ie standaard woensdag en zaterdag als wedstrijddagen instelt, dan zijn de wedstrijden altijd tegelijk. Moet je alleen herinneren om het weer uit te zetten als je singleplayer bezig ben (dan wordt dit namelijk de eerstvolgende keer dat een wedstrijdschema wordt berekend, meegenomen).quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja, dat is ook de reden dat we snel daarmee gestopt zijn, je kan wel spelers zoeken ondertussen etc, maar het schiet gewoon voor geen flikker op met dit systeem.![]()
Ik ben aardig op weg met 'The Robins'. Gedeeld eerste en heb hen al één keer van de mat af getikt in eigen huis. Dat was hun eerste puntverlies, de eerste 7 wedstrijden wonnen ze allemaal op rij. En nu komt er wat tegenslag bij hen bij kijken, terwijl ik al op een flinke streak zit qua overwinningen. Ik hoop dus dit jaar al de stap te maken naar de volgende competitie.
Verder heb ik een paar kleine versterkingen gehaald, een back uit Jamaica die in 98 bij Chelsea speelde, een Albanese regen van 18 die regelmatig in de basis start op de cdm en een groot (relatief) talent die zowel op 10 als hangend op rechts regelmatig een van de betere spelers is genaamd Jordan Bowen. Vorig jaar nog onder contract bij Blackburn.
In de derde (volgens mij) voorronde van de FA Trophy deze uitslag neergezet.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2012 19:57:56 ]![]()
De AFC Champions League is het volgende doel. Ik begin mijn aziatische avontuur bij de Pohang Steelers. Niet echt een geweldig aanbod maar de club is wel zeker van deelname aan de AFC Champions League. Het kan best dat ik Pohang verlaat als er een betere job langskomt (Seoul of Suwon zijn de grootste clubs in Korea).
De hele prijzenkast tot nu toe:
New England:
- 3x MLS Supporter's Shield in 2011,2012 & 2013
- 3x MLS Cup in 2011, 2012 & 2013
- 2x Lamar Hunt US Open Cup in 2012 & 2013
- 1x CONCACAF Champion's League in 2012
Bloem Celtic:
- 1x MTN8 (2014)
- 1x Nedbank Cup (2014)
Sundowns:
- 2x ABSA Premiership in ('14/'15 & '15/'16)
- 2x Nedbank Cup (2015 & 2016)
- 2x MTN8 (2015 & 2016)
- 2x Telkom Knockout (2015 & 2016)
- 1x CAF Champions League (2016)
- 1x CAF Super Cup (2017)
Pohang:“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Na 25 dagen in Zuid-Korea is het tijd voor een nieuwe uitdaging in Zuid-Amerika. Ik kreeg Pohang niet aan het voetballen en het was gewoon teveel werk om een goed elftal neer te zetten. Een blessuregolf deed de rest, daarom deze move.
Een prachtig seizoen heel mooi afgesloten:
Eastwood seizoen 2025/2026
League Cup: Finale
FA Cup: Winst
Europa League: Finale
Premier League 3e plaats
Engeland: WERELDKAMPIOEN![]()
![]()
Met PSV in 2019 op dit moment 20 Nederlandse spelers en nog maar 7 buitenlanders. Al deze buitenlanders hebben ondertussen ook een Nederlands paspoort.
Ik vermoed dat PSV binnen twee jaar volledig vernederlandst is.
Enkele spelers binnen de selectie zijn:
35 jarige Vorm
34 jarige Sneijder
34 jarige Schaards
35 jarige Nigel de Jong
30 jarige Pieters
32 jarige Afellay
24 jarige Willems
De rest is eigen jeugd of aangetrokken regens.![]()
Er is kritiek op mijn selectiebeleid van het Nederlands elftal. Ik schijn PSV'ers voor te trekken. Maar liefst 10 van de 25 spelers zijn PSV'ers.
Ze zouden eens moeten weten dat mijn doel is om het hele elftal vol met PSV'ers te krijgen.![]()
Kent iemand een database die bijgewerkt is met de laatste transfers? Ik krijg mijn editor niet werkende en zou graag met de huidige selecties willen spelen i.p.v. te wachten tot oktober op FM2013.I love my mispoken words.![]()
MU Update is toch altijd wel goed?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:30 schreef Sejt het volgende:
Kent iemand een database die bijgewerkt is met de laatste transfers? Ik krijg mijn editor niet werkende en zou graag met de huidige selecties willen spelen i.p.v. te wachten tot oktober op FM2013.
Ik heb al een tijdje niet gespeeld, ik denk dat ik wacht tot september en dan de MU Update pak en daarmee het wel uitzing tot 2013.![]()
Dank! ik kende MU Update helemaal niet en speel nu met de update van 11 augustusquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
MU Update is toch altijd wel goed?
Ik heb al een tijdje niet gespeeld, ik denk dat ik wacht tot september en dan de MU Update pak en daarmee het wel uitzing tot 2013.
I love my mispoken words.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: