Ja, natuurlijk! Daarvoor speel je uiteindelijk het spelletje, toch? Om potjes te winnen en prijzen te pakken?quote:Op zondag 29 juli 2012 10:57 schreef SoS87 het volgende:
Is het nog wel leuk als je zo makkelijk wint?
Natuurlijk speel je om te winnen en om prijzen te pakken, maar als dat te makkelijk gaat vind ik het saai.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:29 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk! Daarvoor speel je uiteindelijk het spelletje, toch? Om potjes te winnen en prijzen te pakken?
Ik heb zelden zo'n goed ingespeeld team gehad die zóveel wedstrijden weet te winnen. Wat ik al eerder heb gezegd; ik speel normaal gesproken met kleine teams. Dan is het wel eens lekker om een club als Sevilla op te bouwen naar een abosluut topelftal. Ja, dit bevalt me tot nu toe nog hartstikke goed
Wajoo, welke trainingen gebruik jij?quote:Op zondag 29 juli 2012 10:25 schreef Winski05 het volgende:
Ik ben nu 39 wedstrijden ongeslagen met Sevilla in de LIGA BBVAOftewel, ruim een jaar lang heb ik al niet meer verloren in de competitie.
Seizoen 2015/2016 is inmiddels bijna halverwege. Sevilla staat -uiteraard, wilde ik bijna zeggen- op de 1e plaats met 44 punten uit 16 wedstrijden. Op de 2e plaats volgt Real Madrid met 36 punten. Ik sta dus nu al 8 punten voor. Als er niets geks gebeurt, ga ik dit seizoen voor de 3e keer achtereenvolgens kampioen van Spanje worden.
[ afbeelding ]
In de CL ben ik de groepsfase makkelijk doorgekomen. Schalke 04 en Chelsea waren geen partij; beide ploegen wist ik thuis met grote cijfers te verslaan: Schalke met 7-0 en Chelsea met 6-1.
[ afbeelding ]
Doordat ik een paar grote aanvallende talenten heb, besloot ik mijn tactiek aan te passen door niet met één maar met 2 spitsen te gaan spelen. Naast Neymar staat nu het grote talent Fabricio Anastasía uit Uruguay. In 10 wedstrijden, waarvan 4 als invaller, heeft hij er al 17 gemaakt. Hij is nu de vaste aanvalspartner van Neymar geworden.
[ afbeelding ]
En als ik dan toch bezig ben, even een paar van mijn talenten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zij spelen allen al regelmatig mee. En deze speler moet fysiek nog wat groeien, maar speelt erg goed in mijn jeugdelftal:
[ afbeelding ]
Ik heb een trainingssetje gedownload; Maestro Ugo 12.1 heet 'ie geloof ik. Is hier te downloaden:quote:
Maar ze doen het wel goedquote:Op maandag 30 juli 2012 13:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Veel Nederlanders in de ploeg zie ik
Ik heb maar 2 basisspelers die Nederlands zijn en uit de eigen jeugd komen:quote:Op maandag 30 juli 2012 13:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik had het met PSV ook. Het is heel lastig om een fatsoenlijk, Champions League winnend team te maken met veel Nederlanders. Uiteindelijk wel gelukt. Maar toen speelde ik ook met 8 basisspelers van Oranje in mijn team, waarvan er bij mij meestal 1 of 2 op de bank zaten.
Alleen de RCM, RB en GK kwamen niet van mijn ploeg. Had toen wel ook echt een goede lichting talenten gehad. Beste AM van de wereld was een Nederlander uit mijn jeugd
Aan wie?quote:
Fulham was de gelukkigequote:Op maandag 30 juli 2012 19:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Aan wie?![]()
Ik had hem na 3 seizoenen voor 10,25M verkocht aan Villarreal
Martin Jol.. Eens Ajacied, altijd Ajaciedquote:
Is toch niet zo goed in deze game?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Heb Assaidi er voor teruggekocht.
Mwah. Gewoon wel een fijne speler om in je team te hebben. In de winterstop even verder kijken qua transfers. Heb een mooi en groot budget. Even kijken voor een goede rechtsbackquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Had in een eerdere game Daley Blind voor 5.2 mil verkocht aan inter
Ik heb een transferbudget van 160 miljoen, ik zie alleen geen leuke spelersquote:Op maandag 30 juli 2012 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah. Gewoon wel een fijne speler om in je team te hebben. In de winterstop even verder kijken qua transfers. Heb een mooi en groot budget. Even kijken voor een goede rechtsback
Maar jij immers al in 2022quote:Op maandag 30 juli 2012 19:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb een transferbudget van 160 miljoen, ik zie alleen geen leuke spelers
Aaaait 8-0 winst op Santos (Finale WK voor clubs)quote:
Als je heel kort dekt bij alle 3 de spitsen, onstaat er natuurlijk heel veel ruimte he. Een snelle spits kan dan makkelijk de ruimte in duiken, de bal krijgen en hij staat zo 1 op 1 voor de keeper.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:12 schreef SoS87 het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat verdedigers mensen dekken en tackelen?
Instructies tegenstander heeft 0,0 effect, ik heb bij 3 spitsen kort dekken, hard tackelen en altijd druk zetten ingesteld maar ze staan steeds alledrie vrij, beetje overspelen voor mijn verdediging.
Mijn verdedigers staan er doodleuk naar te kijken tot er weer van 25 meter gescoord wordt....ze verdedigen en dekken totaal niet.
Mooie keuze. Zou best wel een game met ze willen beginnen in FM13.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:21 schreef Toilutpaper het volgende:
Na 1,5 jaar Novara ben ik overgestapt naar Juventus.Meer mogelijkheden qua geld en prestaties, zoals Europa League!
Inderdaad, een heel kapitaalkrachtige club!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooie keuze. Zou best wel een game met ze willen beginnen in FM13.
Nee zo'n talent als deze moet je gewoon bij de jeugd laten en vanaf zijn 16e afentoe een makkelijke wedstrijd in het 1e mee laten spelen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:57 schreef PizzaGeit het volgende:
Hmm, als je talentvolle 15-jarigen als jeugd-exponenten hebt (4,5 ster potentieel), terwijl zowel de trainers als de trainingsfaciliteiten gelijk zijn bij de eerste selectie en de jeugd, is het dan beter om hem bij de jeugd te zetten of bij het eerste? Bij het eerste kan hij wel veel meer training krijgen, itt de jeugdtraining... Maar ik weet niet of dat goed is voor een 15-jarige...
Maar hij kan wel méér trainingsarbeid verrichten in het eerste...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee zo'n talent als deze moet je gewoon bij de jeugd laten en vanaf zijn 16e afentoe een makkelijke wedstrijd in het 1e mee laten spelen.
En met jeugdtrainers als Cristiano Ronaldo, Iniesta, Xavi, Villa en Casillas moet het wel goed komen
Jonge spelers hebben nog niet zo'n goede conditie..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar hij kan wel méér trainingsarbeid verrichten in het eerste...
Maar de speler in kwestie heeft 15 natuurlijke conditie en 14 in uithoudingsvermogenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Jonge spelers hebben nog niet zo'n goede conditie..
Kijk maar bij het screentje hierboven; Natuurlijke conditie: 9
Ook zie je het icoontje dat hij toe is aan rust..
In dat geval zou ik hem mee laten trainen bij het 1e en beschikbaar stellen voor de reservesquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar de speler in kwestie heeft 15 natuurlijke conditie en 14 in uithoudingsvermogen
Is dat een lob?quote:
Netjes! In welk seizoen zit je en waar kwam je vandaan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hoppa, keurige 6e plek tussen alle miljoenenclubs. Eastwood gaat Europa in
Helaas ook komend seizoen maar 50 miljoen te besteden (salaris + transferkosten) dus dat worden weinig transfers. Eerst maar eens wat contracten van mijn eigen spelers opwaarderen zodat ze tevreden blijven.
Lekker dan! Vooral dat je in je tweede seizoen in de PL gelijk al 6e wordt! Heb je screentje van je beste spelers? :$quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Voorbereiding seizoen 2023/2024. Kwam vanaf de Blue Square Bet North.
In mijn 1e seizoen daar kampioen geworden en dus gepromoveerd naar de Blue Square Bet Premier League. In mijn 3e seizoen in die competitie eindelijk promotie naar de League 2 af kunnen dwingen en meteen het jaar erna promotie laar de League 1. In mijn 2e seizoen in de League 1 gepromoveerd naar de Championship en de Paint Trophy gewonnen. Het 2e seizoen in de Championship leverde een tweede plaats op en dus ook promotie naar de Premier League. Daar vloog ik helaas meteen weer uit, maar toen volgde een kampioenschap in de Championship en dus een 2e kans in de Premier League, wat uiteindelijk resulteerde in een 6e plaats en voorronde Europa League
Ik zit nu 11 jaar bij Ajax, 6x CL winst en nog nooit gevraagd bij andere clubs.. Zou het ook niet willen want ik heb van Ajax de beste club ter wereld gemaakt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:45 schreef VelitoX het volgende:
Hmmm zowel Barcelona als Liverpool wil me als manager.... Maar ik denk dat ik nog bij MVV blijf..... Of toch niet.... hmmmm.
edit:
Zuid Afrika is trouwens wel een leuke competitie, ben dr een keer beland met een FM11 save(bij Sundowns)
Volgens mij is het niet oplosbaarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik heb last van een vervelende bug in Football Manager 2012, waarin de '''history'' van spelers totaal niet klopt. Iemand enig idee hoe dit op te lossen.
[ afbeelding ]
De 1e wedstrijd in de CL 1-2 verloren van PSG en uit net 0-0 gespeeld tegen Skatkar. Meteen 400k ontvangen na dat gelijkspelletje, ik wil ieder jaar wel de CL inquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:52 schreef eywtf het volgende:
Ik hou er niet van om met de standaardteams te spelen en Cristalod etc binnen te slepen. Ik speel in Armenie met Impuls met als doel om de hegemonie van Pyunik te verbreken maar vooral Europees te vlammen.
Ik ben nu in 2017 en heb mijn grootste doel bereikt± de groepsronde van de Champiosn league! Ik heb al 4x de beker gewonnen en ben al twee keer kampioen geworden maar dit is mijn grootste prestatie mede omdat ik nu 7.5 miljoen direct heb binnengesleept. Terwijl ik net mijn toppers verkocht heb omdat ik geld binnen kreeg haha.
Ik investeer alles in de jeugd en trainingsaccomodaties en heb op het moment 5 jongens uit de eigen jeugd in de a selectie zitten waarvan er 2 zeer regelmatig spelen. De rest komt eraan.
Meteen een poule des doods gekregen
[ afbeelding ]
Topgame!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |