Ja, natuurlijk! Daarvoor speel je uiteindelijk het spelletje, toch? Om potjes te winnen en prijzen te pakken?quote:Op zondag 29 juli 2012 10:57 schreef SoS87 het volgende:
Is het nog wel leuk als je zo makkelijk wint?
Natuurlijk speel je om te winnen en om prijzen te pakken, maar als dat te makkelijk gaat vind ik het saai.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:29 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk! Daarvoor speel je uiteindelijk het spelletje, toch? Om potjes te winnen en prijzen te pakken?
Ik heb zelden zo'n goed ingespeeld team gehad die zóveel wedstrijden weet te winnen. Wat ik al eerder heb gezegd; ik speel normaal gesproken met kleine teams. Dan is het wel eens lekker om een club als Sevilla op te bouwen naar een abosluut topelftal. Ja, dit bevalt me tot nu toe nog hartstikke goed
Wajoo, welke trainingen gebruik jij?quote:Op zondag 29 juli 2012 10:25 schreef Winski05 het volgende:
Ik ben nu 39 wedstrijden ongeslagen met Sevilla in de LIGA BBVAOftewel, ruim een jaar lang heb ik al niet meer verloren in de competitie.
Seizoen 2015/2016 is inmiddels bijna halverwege. Sevilla staat -uiteraard, wilde ik bijna zeggen- op de 1e plaats met 44 punten uit 16 wedstrijden. Op de 2e plaats volgt Real Madrid met 36 punten. Ik sta dus nu al 8 punten voor. Als er niets geks gebeurt, ga ik dit seizoen voor de 3e keer achtereenvolgens kampioen van Spanje worden.
[ afbeelding ]
In de CL ben ik de groepsfase makkelijk doorgekomen. Schalke 04 en Chelsea waren geen partij; beide ploegen wist ik thuis met grote cijfers te verslaan: Schalke met 7-0 en Chelsea met 6-1.
[ afbeelding ]
Doordat ik een paar grote aanvallende talenten heb, besloot ik mijn tactiek aan te passen door niet met één maar met 2 spitsen te gaan spelen. Naast Neymar staat nu het grote talent Fabricio Anastasía uit Uruguay. In 10 wedstrijden, waarvan 4 als invaller, heeft hij er al 17 gemaakt. Hij is nu de vaste aanvalspartner van Neymar geworden.
[ afbeelding ]
En als ik dan toch bezig ben, even een paar van mijn talenten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zij spelen allen al regelmatig mee. En deze speler moet fysiek nog wat groeien, maar speelt erg goed in mijn jeugdelftal:
[ afbeelding ]
Ik heb een trainingssetje gedownload; Maestro Ugo 12.1 heet 'ie geloof ik. Is hier te downloaden:quote:
Maar ze doen het wel goedquote:Op maandag 30 juli 2012 13:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Veel Nederlanders in de ploeg zie ik
Ik heb maar 2 basisspelers die Nederlands zijn en uit de eigen jeugd komen:quote:Op maandag 30 juli 2012 13:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik had het met PSV ook. Het is heel lastig om een fatsoenlijk, Champions League winnend team te maken met veel Nederlanders. Uiteindelijk wel gelukt. Maar toen speelde ik ook met 8 basisspelers van Oranje in mijn team, waarvan er bij mij meestal 1 of 2 op de bank zaten.
Alleen de RCM, RB en GK kwamen niet van mijn ploeg. Had toen wel ook echt een goede lichting talenten gehad. Beste AM van de wereld was een Nederlander uit mijn jeugd
Aan wie?quote:
Fulham was de gelukkigequote:Op maandag 30 juli 2012 19:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Aan wie?![]()
Ik had hem na 3 seizoenen voor 10,25M verkocht aan Villarreal
Martin Jol.. Eens Ajacied, altijd Ajaciedquote:
Is toch niet zo goed in deze game?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Heb Assaidi er voor teruggekocht.
Mwah. Gewoon wel een fijne speler om in je team te hebben. In de winterstop even verder kijken qua transfers. Heb een mooi en groot budget. Even kijken voor een goede rechtsbackquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Had in een eerdere game Daley Blind voor 5.2 mil verkocht aan inter
Ik heb een transferbudget van 160 miljoen, ik zie alleen geen leuke spelersquote:Op maandag 30 juli 2012 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah. Gewoon wel een fijne speler om in je team te hebben. In de winterstop even verder kijken qua transfers. Heb een mooi en groot budget. Even kijken voor een goede rechtsback
Maar jij immers al in 2022quote:Op maandag 30 juli 2012 19:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb een transferbudget van 160 miljoen, ik zie alleen geen leuke spelers
Aaaait 8-0 winst op Santos (Finale WK voor clubs)quote:
Als je heel kort dekt bij alle 3 de spitsen, onstaat er natuurlijk heel veel ruimte he. Een snelle spits kan dan makkelijk de ruimte in duiken, de bal krijgen en hij staat zo 1 op 1 voor de keeper.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:12 schreef SoS87 het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat verdedigers mensen dekken en tackelen?
Instructies tegenstander heeft 0,0 effect, ik heb bij 3 spitsen kort dekken, hard tackelen en altijd druk zetten ingesteld maar ze staan steeds alledrie vrij, beetje overspelen voor mijn verdediging.
Mijn verdedigers staan er doodleuk naar te kijken tot er weer van 25 meter gescoord wordt....ze verdedigen en dekken totaal niet.
Mooie keuze. Zou best wel een game met ze willen beginnen in FM13.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:21 schreef Toilutpaper het volgende:
Na 1,5 jaar Novara ben ik overgestapt naar Juventus.Meer mogelijkheden qua geld en prestaties, zoals Europa League!
Inderdaad, een heel kapitaalkrachtige club!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooie keuze. Zou best wel een game met ze willen beginnen in FM13.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |