even 8 posts naar boven lezen is teveel?quote:Op maandag 17 september 2012 17:27 schreef Elvander het volgende:
Iemand al iets vernomen van de dhd-onex actie?
de maandag is ook nog niet voorbijquote:Op maandag 17 september 2012 19:36 schreef Elvander het volgende:
Ja precies ja, vandaag zou de actie aangekondigd worden en dan start ie 1 okt?
Dus waarom is mijn vraag nu zo raar?
-edit- spuit 11quote:Op maandag 17 september 2012 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
even 8 posts naar boven lezen is teveel?
HTC Desire HD #22 PEANUT BUTTER JELLY TIME BABY.
Het uitstellen is begonnentwitter:markmoons twitterde op maandag 17-09-2012 om 21:34:03Hi all, overleg mislukt. We willen een goede deal aanbieden. Schrijf op in de agenda: 3 tm 13 Oktober: #DHD2OneX bij Belcompany. Later meer. reageer retweet
quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:26 schreef Bravebart het volgende:
Het uitstellen is begonnentwitter:markmoons twitterde op maandag 17-09-2012 om 21:34:03Hi all, overleg mislukt. We willen een goede deal aanbieden. Schrijf op in de agenda: 3 tm 13 Oktober: #DHD2OneX bij Belcompany. Later meer. reageer retweet
heeft het ooit gewerkt?quote:Op maandag 17 september 2012 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Werkt dat htc sense gedoe eigenlijk nog? Dat je je mobiel online kon volgen enzo?
ja het heeft ooit goed gewerktquote:
als ik nu naar htcsense.com ga staat daar een boodschap van;quote:Op maandag 17 september 2012 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Werkt dat htc sense gedoe eigenlijk nog? Dat je je mobiel online kon volgen enzo?
dus lijkt van nietquote:Why are some of the HTCSense.com services no longer available?
HTCSense.com is undergoing a renovation to improve the services and value we deliver to customers like you. Until the new services are ready, features previously available on HTCSense.com will no longer be available. If you would like phone location or backup services for your device, please visit Google Play (formerly called Android Market) and download an application the best meets your needs.
het overleg is mislukt, maar 3 t/m 13 oktober gaat het wel gebeuren?quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:26 schreef Bravebart het volgende:
Ik mag mijn abo al verlengen en twijfel ook wel een beetje. Ik wil echter wel snellere mobiel maar het aanbod is te klein vind ik. Of het wordt een iPhone 5, of een S3 of ik wacht nog even op de Optimus G. Ik heb tot december de tijd. Nog even kijken of die nieuwe Nokia wat is, hoor er positieve dingen over.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
We komen steeds dichterbij mijn verlengdatum. Al twijfel ik of ik mijn DHD in wil leveren.
Die is ook mooi inderdaad.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:56 schreef ReMcOrE het volgende:
ik mag 8 oktober verlengen en zit ook naar de One X, Galaxy SIII en iPhone 5 te kijken
dus ik wacht die DHD - One X deal wel even af, als dat niks is kijk ik verderquote:
Wat houdt die deal nou precies in dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus ik wacht die DHD - One X deal wel even af, als dat niks is kijk ik verder
en als er echt niks is, ga ik gewoon verder met huidige abonnement en m'n DHD
als je een beetje terug zou lezen hier, zou je lezen dat de voorwaarden nog niet bekend zijn. alleen dat HTC Nederland samen met Belcompany een omruilactie DHD - One X op wil zetten...quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat houdt die deal nou precies in dan?
Windows Mobile en Windows Phone zijn twee verschillende dingen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nokia gaat hem sowieso niet worden bedenk ik mij net. Mijn buurjongen heeft een HTC met windows erop en dat besturingssysteem zuigt.
Ik wou zeggen, Windows Phone is echt heel vetquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Windows Mobile en Windows Phone zijn twee verschillende dingen.
Pics?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Windows Mobile en Windows Phone zijn twee verschillende dingen.
wel linkjes;quote:
Windows Mobile: Symbian.quote:
Nou, niet echt een opvolger. Zie het als DOS » Windows en niet als Windows 98 » Windows XP.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:11 schreef ReMcOrE het volgende:
Windows Phone is de opvolger van Windows Mobile toch?
ah, thanksquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, niet echt een opvolger. Zie het als Dos » Windows en niet als Windows 98 » Windows XP.
Het gebrek van Windows Phone is dat er weinig apps voor beschikbaar is (vergeleken met Android/iOS). En dat komt omdat Windows Phone er jaren later is bijgekomen; het heeft dus even tijd nodig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja en Windows phone vind ik dus helemaal niets.
Ik heb de 2G en 3G gehad en het zijn prima telefoons alleen ik wou een groter scherm en de DHD zag er ook nog eens goed en stevig uit. De reden dat ik nu wel voor een 5 zou gaan is omdat het scherm groter is, wat een must voor internetten is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ah, thanks
heb de iPhone altijd "afgezworen", maar bij een goede deal neem ik het zeker in overweging! al blijf ik in eerste instantie bij de One X, top toestel
Volgens mij snap jij mij niet. Ik vind het hele systeem niks, de uitstraling alles.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gebrek van Windows Phone is dat er weinig apps voor beschikbaar is (vergeleken met Android/iOS). En dat komt omdat Windows Phone er jaren later is bijgekomen; het heeft dus even tijd nodig.
Ik heb de iPhone 3G gehad en ik was het na een jaar zat. iOS was (destijds) saai.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb de 2G en 3G gehad en het zijn prima telefoons alleen ik wou een groter scherm en de DHD zag er ook nog eens goed en stevig uit. De reden dat ik nu wel voor een 5 zou gaan is omdat het scherm groter is, wat een must voor internetten is.
Je bedoelt Microsoft of...?quote:[..]
Volgens mij snap jij mij niet. Ik vind het hele systeem niks, de uitstraling alles.
Lees jij wel? Het besturingssysteem, het werkt niet fijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb de iPhone 3G gehad en ik was het na een jaar zat. iOS was (destijds) saai.
[..]
Je bedoelt Microsoft of...?
Euh? Je hebt met Windows Phone gewerkt? Ik krijg de indruk dat je je oordeel baseert op Windows Mobile.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lees jij wel? Het besturingssysteem, het werkt niet fijn.
Mijn buurjongen heeft een HTC met windows phone erop.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Euh? Je hebt met Windows Phone gewerkt? Ik krijg de indruk dat je je oordeel baseert op Windows Mobile.
Ah, okay. Wat vind je niet fijn aan WP?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn buurjongen heeft een HTC met windows phone erop.
De indeling, ik kan er niet mee overweg. Android vind ik dan ook het fijnst tot nu toe.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, okay. Wat vind je niet fijn aan WP?
Alles went.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De indeling, ik kan er niet mee overweg. Android vind ik dan ook het fijnst tot nu toe.
Erg matig. Pffft.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik nu naar htcsense.com ga staat daar een boodschap van;
[..]
dus lijkt van niet
[..]
het overleg is mislukt, maar 3 t/m 13 oktober gaat het wel gebeuren?
Geen idee. Moest er gewoon aan denken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is er dan? Wat wilde je doen wat nu niet meer kan?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee. Moest er gewoon aan denken.
Ergens wel hoor, ik verwacht gewoon mijn mobiel daar op die site op te kunnrn zoeken als deze kwijtraakt, maar blijkbaar werkt dat niet meer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:20 schreef zarGon het volgende:
[..]. Ik dacht dat je oprecht baalde.
.
Heeft volgens mij nooit gewerkt. Daar zijn trouwens apps voor, het kan dus ook zonder die website.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ergens wel hoor, ik verwacht gewoon mijn mobiel daar op die site op te kunnrn zoeken als deze kwijtraakt, maar blijkbaar werkt dat niet meer.
* ReMcOrE is benieuwd welke (gratis) apps dat dan zijn!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heeft volgens mij nooit gewerkt. Daar zijn trouwens apps voor, het kan dus ook zonder die website..
Bij mij werkte het wel!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heeft volgens mij nooit gewerkt. Daar zijn trouwens apps voor, het kan dus ook zonder die website..
Hey, Cerberus staat weer in de Play Store. Ja, daar had ik veel over gehoord, maar kon het de vorige keer niet vinden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |