quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee. Moest er gewoon aan denken.

Ergens wel hoor, ik verwacht gewoon mijn mobiel daar op die site op te kunnrn zoeken als deze kwijtraakt, maar blijkbaar werkt dat niet meer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:20 schreef zarGon het volgende:
[..]. Ik dacht dat je oprecht baalde.
.

Heeft volgens mij nooit gewerkt. Daar zijn trouwens apps voor, het kan dus ook zonder die website.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ergens wel hoor, ik verwacht gewoon mijn mobiel daar op die site op te kunnrn zoeken als deze kwijtraakt, maar blijkbaar werkt dat niet meer.

* ReMcOrE is benieuwd welke (gratis) apps dat dan zijn!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heeft volgens mij nooit gewerkt. Daar zijn trouwens apps voor, het kan dus ook zonder die website..

Bij mij werkte het wel!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heeft volgens mij nooit gewerkt. Daar zijn trouwens apps voor, het kan dus ook zonder die website..

Hey, Cerberus staat weer in de Play Store. Ja, daar had ik veel over gehoord, maar kon het de vorige keer niet vinden.quote:

twitter:markmoons twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 16:17:03Maandag/Dinsdag laatste update omtrent #DHD2OneX ... Als jullie tenminste niet massaal een HTC Windows Phone 8X willen. reageer retweet

Eerst in lage resolutie filmen, dan pas whatsappen?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb een HTC Desire Z en ik kan niet op een lagere kwaliteit filmen op whatsapp dan 720pDat is kut, omdat je max 10mb per keer van versturen. Iemand enig idee hoe dit komt en wat er evt aan te doen is?

ben onderhand toch wel benieuwd of ze ook met iets "goeds" komenquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:35 schreef Bravebart het volgende:
twitter:markmoons twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 16:17:03Maandag/Dinsdag laatste update omtrent #DHD2OneX ... Als jullie tenminste niet massaal een HTC Windows Phone 8X willen. reageer retweet

werkt niet.. op deze manier kan ik maar enkele secondes filmen via whatsappquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:39 schreef Fendy het volgende:
[..]
Eerst in lage resolutie filmen, dan pas whatsappen?

twitter:markmoons twitterde op woensdag 26-09-2012 om 14:02:36Update #DHD2OneX actie – spec.deal: HTC One X 16GB vanaf EUR 349,- (zndr abo) bij inruil goede Desire HD. Vanaf 3 Okt, excl bij BelCompanyNL reageer retweet
twitter:markmoons twitterde op woensdag 26-09-2012 om 14:03:29Wil je met abo (verlenging) voor nog betere deal? Vanaf 3 Oktober kun je terecht bij BelCompany(NL). #DHD2OneX. Actie loopt tot 13 Oktober reageer retweet

349?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:03 schreef Cryothic het volgende:
het hoge woord is eruit...twitter:markmoons twitterde op woensdag 26-09-2012 om 14:02:36Update #DHD2OneX actie – spec.deal: HTC One X 16GB vanaf EUR 349,- (zndr abo) bij inruil goede Desire HD. Vanaf 3 Okt, excl bij BelCompanyNL reageer retweet
twitter:markmoons twitterde op woensdag 26-09-2012 om 14:03:29Wil je met abo (verlenging) voor nog betere deal? Vanaf 3 Oktober kun je terecht bij BelCompany(NL). #DHD2OneX. Actie loopt tot 13 Oktober reageer retweet

Ik zit nog te twijfelen of ik simonly ga doen... 15 euro voor simonly is wel ff wat anders dan 40 of 50 euro voor een abbo.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
349?! Wie zou dat in hemelsnaam doen? Alleen als je nu echt een heeeel chill abonnement hebt is het het overwegen waard. Zeker aangezien SIM-Only tegenwoordig amper/niet meer goedkoper is dan een toestel+abo...

twitter:markmoons twitterde op woensdag 26-09-2012 om 14:04:30Ik vind dat we massaal @BelCompany (NL) #applaus moeten geven voor hun medewerking aan deze deal! #BCapplaus :-D reageer retweet

15 euro, waar haal je dat?quote:Op woensdag 26 september 2012 16:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen of ik simonly ga doen... 15 euro voor simonly is wel ff wat anders dan 40 of 50 euro voor een abbo.
Maar idd, dat ding schijnt los nog "maar" 450 te kosten. Dus als je je DHD voor meer dan 100 euro kwijt kunt, heb je er meer baat bij.
Daarbij kan ik in december m'n abo verlengen, dan zijn die prijzen al weer hard gezakt.

ah, goeie vraag! ben zelf ook benieuwd, want voor wat minuten/smsjes + internet ben je denk ik minimaal € 20 kwijt...quote:

zowaarquote:

Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zowaar
100 minuten/smsjes (met sms verdubbelaar, dus smsje kost dan halve minuut ipv minuut zeg maar...) + 500mb internet is maar € 13 per maand, bij 1 jaar abonnement!

scheelt bij mij 20 euro in de maand ongeveer...quote:Op woensdag 26 september 2012 20:56 schreef Cryothic het volgende:
Dat scheelt bijna 25 euro per maand op m'n huidige abo.
Daar heb je een los toestel zo uit, desnoods een 2de hands van een half jaar of jaar oud.

Tja, ik draai ICS, en daar is ie soms toch wat te traag voor eigenlijk, maar wil niet meer terug naar 2.3quote:Op woensdag 26 september 2012 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
scheelt bij mij 20 euro in de maand ongeveer...
en hoezo los toestel? ik kan nog best een jaartje verder met mij DHD

Je draait een Sense-rom van ICS?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, ik draai ICS, en daar is ie soms toch wat te traag voor eigenlijk, maar wil niet meer terug naar 2.3
En daarbij is m'n volumeknop niet zo tof meer (schijnt stof te zijn) en m'n aan/uitknop is lam.
maar idd... als ik besluit over te stappen op simonly hoef ik niet perse voor of op die datum ook een ander toestel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |