quote:Op zondag 29 juli 2012 02:41 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Believe it or not ......................... my dear
Je bent een van de weinigequote:Op zondag 29 juli 2012 02:44 schreef kwiebuske het volgende:
als ik het goed gelezen heb is het niet juf belle geweest
*grijns*
Gebrek aan woorden DC ???quote:Op zondag 29 juli 2012 02:44 schreef dolfina-chica het volgende:
Dat is mijn nummer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[..]![]()
Dat zal het zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 02:46 schreef kwiebuske het volgende:
of men wil het niet lezen ....
dat kan ook he
Is ook niet geweest. Ze is het nog steedsquote:Op zondag 29 juli 2012 02:44 schreef kwiebuske het volgende:
als ik het goed gelezen heb is het niet juf belle geweest
*grijns*
ik vind je slaapverwekkendquote:
nopequote:Op zondag 29 juli 2012 02:47 schreef Inlognaam het volgende:
Is ook niet geweest. Ze is het nog steeds
quote:Op zondag 29 juli 2012 02:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hahahahahahaha
* dolfina-chica vindt je grappig...![]()
![]()
![]()
moet ik zelf wetenquote:Op zondag 29 juli 2012 02:48 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Fijne dromen danen pas wakker worden als het licht is he
Gaat op handen zitten wederom, denk dak het weet, maar goed, ben een kloon volgens sommige ........quote:Op zondag 29 juli 2012 02:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Geef nou es gewoon antwoord op mijn vraag waarom je het zo nodig vind om DJMO zo af te blaffen als zij een post neerplempt met de grappige melding dat er bij de ingang om een ID wordt gevraagd en stel je verder niet zo aan joh...
Ben je er morgen of later op de dag weer of was dit eenmaligquote:Op zondag 29 juli 2012 02:51 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Gaat op handen zitten wederom, denk dak het weet, maar goed, ben een kloon volgens sommige ........
Kippen in een hok kunnen rare dingen zeggen/neerplempen.
Moi gaat naar boven en wenst een ieder een fijne nachtrust zonde demonen![]()
![]()
Trusten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |