Heats waren wel een stuk korterquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:09 schreef Nober het volgende:
[..]
15:12 uur.
Die Spaanse 1:38.75 in de heats, niet slecht!
http://www.london2012.com(...)csw110900/index.html
Die gast zegt dat ze 1.6 seconden sneller was bij de eerste tijdmeting en ze gaat meteen in de faut.quote:
En ook zilver, toch wel verrassend dat Florence/Hounslow niet sneller waren dan die andere 2 Britten.quote:
Bij het zwemmen toch? Belmonte?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
CommentaarSpanje heeft al een medaille.
Mireia Belmonte Garcia zilver op de 200 vlinder ja.quote:
feyenoord goudquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fer doet het goed.speciaal voor de Feyenoorders.
Twente.quote:
ojaquote:
Belgquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:26 schreef ZwarteMaan het volgende:
een Franse pannenkoek .. let op Marco (vBasten)
Ik heb zelf een aantal jaren mee gevaren met de kanotop van Nederland (toen ik nog jong en onbezonnen wasquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet of er ook nog een vlakwaterkanotopic is (goeie voor de scrabble) maar waarom is die sport in Nederland niet veel beter ontwikkeld eigenlijk? Roeibanen genoeg in Nederland maar blijkbaar niet genoeg animo, terwijl me de stap naar de top redelijk makkelijk te maken lijkt als er goed in geinvesteerd wordt met juiste mensen, wat geld en goede training?
om heel eerlijk te zijn wist ik ook helemaal niets van deze sport af, maar als je het een keer gezien hebt weet je wel dat dit alles behalve suf is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:55 schreef Greci het volgende:
[..]
IIk denk dat het grote probleem is dat het kanoën in Nederland een suf imago heeft (beetje peddelen op het water tijdens de vakantie enzo) en dat er teveel concurrentie is van andere watersporten zoals roeien, zeilen, en ook het schaatsen in wat mate.
Fransman had een zeer snelle start, leek vals maar goed. Azeri kwam zeer slecht uit de startblokken, had daarna stabiliteitsproblemen en werd daardoor zeer verrassend laastequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:03 schreef Redefine het volgende:
Ik zou het ook wel willen weten. Ik viel er in bij de finish en de commentator heeft het er steeds maar over. En aan de reactie van de Fransman te zien was er zeker wel wat aan de hand. Het lijkt wel,.zoals de commentator het zegt, ze angstvallig de beelden van de start achterwege laten.
Een nieuwe rel?
Is de start alweer een keer herhaald?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:09 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Fransman had een zeer snelle start, leek vals maar goed. Azeri kwam zeer slecht uit de startblokken, had daarna stabiliteitsproblemen en werd daardoor zeer verrassend laaste
Het zou kunnen dat bij ARD eigen beelden zijn. Want in Duitsland is het een grote sport. Anders zou ES die beelden toch ook wel hebben lijkt me.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:13 schreef Columbiafan het volgende:
Ik keek op ARD, die herhaalden de start en analyseerde die met de Duitse kanocoach kort, daar was het duidelijk te zien
Lijkt mij ook, want zojuist zag je bijvoorbeeld ook een herhaling van een start bij de dames.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat bij ARD eigen beelden zijn. Want in Duitsland is het een grote sport. Anders zou ES die beelden toch ook wel hebben lijkt me.
Blijft altijd typisch, zo van als we het niet laten zien is het niet gebeurd. Vroeger lukte dat nog, tegenwoordig komen ze door de techniek er gelukkig niet meer mee weg.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, want zojuist zag je bijvoorbeeld ook een herhaling van een start bij de dames.
Jup, waren eigen camera'squote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat bij ARD eigen beelden zijn. Want in Duitsland is het een grote sport. Anders zou ES die beelden toch ook wel hebben lijkt me.
Dacht ik al. Kortom gewoon weer lachwekkend van de regie.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |