Darts vind je meer een sport dan handboogschieten?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:42 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ja maar echt veel spanning zit er niet in. ze staan gewoon voor zo'n vlak en schieten erop. geef mij dan maar Darts, lijkt me meer een sport; moet je tenminste nog bij rekenen!

Eh ja want er komt nog een zekere vorm van tactiek bij kijken. En er zit spanning in. Handboogscheiten is meer zo van: PIJL. PIJL. PIJL. PIJL. Hij wint de set. PIJL. PIJL. PIJL. De ander wint de set. Saaaaai.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Darts vind je meer een sport dan handboogschieten?

Uhm? Hoe je het `uitlegd' verschilt het niet veel van darts in ieder geval.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:48 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Eh ja want er komt nog een zekere vorm van tactiek bij kijken. En er zit spanning in. Handboogscheiten is meer zo van: PIJL. PIJL. PIJL. PIJL. Hij wint de set. PIJL. PIJL. PIJL. De ander wint de set. Saaaaai.

behalve dat er bij boogschieten veel meer kracht e.d. komt kijken.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm? Hoe je het `uitlegd' verschilt het niet veel van darts in ieder geval.

Nou dan liever allebei geen OS sport en dan Snooker erbij ofzo.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm? Hoe je het `uitlegd' verschilt het niet veel van darts in ieder geval.

Geen eigen Olympische bonden (zoals IOC in NL is geloof ik), maar wel voetbalbonden.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:26 schreef okiokinl het volgende:
waarom is het bij voetbal engeland-schotland-wales, maar bij de meeste andere sporten team GB?

ah.. nog een domme vraag misschien, maar voetballen ze ook met een GB team op de olympische spelen?quote:Op maandag 30 juli 2012 13:37 schreef IPA het volgende:
[..]
Geen eigen Olympische bonden (zoals IOC in NL is geloof ik), maar wel voetbalbonden.

Ja. Daardoor speelt Giggs eindelijk toch eens een eindtoernooi.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:22 schreef okiokinl het volgende:
[..]
ah.. nog een domme vraag misschien, maar voetballen ze ook met een GB team op de olympische spelen?

voor deze OS is een uitzondering gemaakt normaal speelt er geen brits teamquote:Op maandag 30 juli 2012 14:22 schreef okiokinl het volgende:
[..]
ah.. nog een domme vraag misschien, maar voetballen ze ook met een GB team op de olympische spelen?

okee, tof wel eigenlijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Daardoor speelt Giggs eindelijk toch eens een eindtoernooi.

Onzin. Spanning op je lichaam is veel hoger dan bij darts waar vanuit 'onstpanning' wordt gegooid.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:36 schreef Me_Wesley het volgende:
Maarja, ik zit nu air rifle te kijken, dat verschilt kwa inspanning niks van darts verder.

Op de Spelen staat toch altijd GB en niet Engeland/Schotland etc?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
voor deze OS is een uitzondering gemaakt normaal speelt er geen brits team

ik bedoelde het voetbalteamquote:Op maandag 30 juli 2012 14:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op de Spelen staat toch altijd GB en niet Engeland/Schotland etc?

5 ringen (1 voor ieder continent) op een WITTE achtergrondquote:Op maandag 30 juli 2012 14:52 schreef Meike26 het volgende:
Waar is de witte ring in het Olympishe symbool ? Bij de Mac kan je nu glazen sparen in 6 Olympische kleuren...

Zeker weten ?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
5 ringen (1 voor ieder continent) op een WITTE achtergrond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

quote:Op maandag 30 juli 2012 15:01 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zeker weten ?op de vlag dan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe ik hier?

quote:Op maandag 30 juli 2012 15:01 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zeker weten ?Olympische vlagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Olympische vlag werd officieel door het Internationaal Olympisch Comité ingevoerd in 1914; de eerste Olympische Spelen waar de vlag werd gehesen waren die van 1920 in Antwerpen. De vlag is ontworpen door Pierre de Coubertin, en is een witte vlag met daarop het in 1912 door Pierre de Coubertin ontworpen symbool van vijf in elkaar grijpende ringen van verschillende kleuren (blauw, zwart, rood, geel en groen). De vijf ringen symboliseren de vijf werelddelen en passie, vertrouwen, overwinning, ethiek en sportiviteit. De kleuren zelf zijn geen symbool voor een werelddeel; ze zijn gekozen omdat elke vlag van een land minstens één van deze zes kleuren (wit inbegrepen) bevat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Olympische_vlag

Badr Hariquote:Op maandag 30 juli 2012 15:54 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Zijn er nog talentvolle Nederlandse boksers m/v?
Ik kan alleen maar de oude zakken vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |